Oh jee, linkse boomknuffelaars. Dat kunnen wij als rechtgeaarde PVV-stemmende Telegraaflezers natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Zij hebben teveel volkskrantachtige gasten
Alle zure zult zit bij Knevel en Tijs.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Had Wauke soep gemaakt voor de harde werkers?quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zag vanmiddag hoe de 1 voor de verkiezingen-studio werd afgebroken.
Kreeg wat last van vochtige ogen.
Nou ja, Groenlinks linksheid is een vorm van linksheid wat me niet zo aanspreekt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, linkse boomknuffelaars. Dat kunnen wij als rechtgeaarde PVV-stemmende Telegraaflezers natuurlijk niet hebben.
Nee joh, bij KvdB komt Arend-Jan Boekenstijn wel eens langs Maar ook Hans van Baalen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle zure zult zit bij Knevel en Tijs.
Yes de VARAquote:Op zondag 23 september 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
Ja, gelukkig weer verlost van die gristenrefro's van de EO.
Wat is Petra?quote:Op maandag 24 september 2012 14:21 schreef borisz het volgende:
Iig Petra Stienen en Jolande Sap vanavond.
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.quote:
Ohja dat gare mens.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.
Ok, thnx.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.
Arabierenquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:
Heeft ze weer een boek over zandachtigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, thnx.
Belletje rinkelt niet, maar bij anderen dus wel. Dat belooft wat.
Wie zegt dat Bleker geen inteelt is?quote:Mona is Inteelt, Bleker is boos
Dat doen helaas wel erg veel vrouwen van haar leeftijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Specularium het volgende:
Want eigenljik had ze er als een verlepte darm uit moeten zien?
Zo goed zou Jolande Sap er nog uitzien als ze niet rookte.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen helaas wel erg veel vrouwen van haar leeftijd.
Nee hoor, ik heb me kapotgeergerd aan die telegraaf drol élke keer bij P&W met eenvoordeverkiezingen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |