Meiden gingen ook niet rellen, ze waren aan het kijken.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ik zag op die stream echt bijna alleen maar jongens heb totaal misschien 5 meisjes gezien.
Kijk die BingoHooligans dan bovenin de hoek, alsof zij onschuldig zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ik zag op die stream echt bijna alleen maar jongens heb totaal misschien 5 meisjes gezien.
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden die tokkies op het station weer in de trein richting Zwolle moeten sturen.
Of speciale hooligan bussen naar Harenquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Combi-regelingquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Of speciale hooligan bussen naar Haren
waarom welquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Waarom is die baas van RTV Noord er niet?
Ik mis die dikke homoquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Waarom is die baas van RTV Noord er niet?
Leuk wel als je als normale reiziger met de trein moetquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Wij mikten met een PVC-buis papieren pijltjes door het openstaande raam van de buurman.quote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
ach een steen door een winkelruit gooien dat doet iedereen toch wel eens
dat was een journalist van RTVNquote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij er tussen stond en zelf door de ME in elkaar getikt werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |