Leuk wel als je als normale reiziger met de trein moetquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Wij mikten met een PVC-buis papieren pijltjes door het openstaande raam van de buurman.quote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
ach een steen door een winkelruit gooien dat doet iedereen toch wel eens
dat was een journalist van RTVNquote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij er tussen stond en zelf door de ME in elkaar getikt werd.
Ja, je zou verwachten dat de meeste mensen wat slimmer zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Verbaasd zijn dat studenten lopen te kloten.
Wij ook, als er weer een nieuwe wehkamp catalogus uit was, dan ging het los!quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij mikten met een PVC-buis papieren pijltjes door het openstaande raam van de buurman.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat was een journalist van RTVN
Er zit geen oorlogsverslaggeefster aan tafel. En als je Stienen bedoeld, die zal wel voor een ander onderwerp aan tafel zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, die oorlogsverslaggeefster zit daar ook al over Haren te praten? Ze trekken het wel heel snel uit z'n verband.
Zoveel debielen op de Uniquote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef themole het volgende:
[..]
Ja, je zou verwachten dat de meeste mensen wat slimmer zijn.
Het kon echt twee kanten opgaan. Het kon stervensdruk worden of er kon maar een handje vol pubers komen. Er was geen pijl op te trekken. Pas op het laatste moment hadden ze er zicht opquote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik het raar dat ze dit niet verwacht hadden. Er stond al dagenlang op internet dat er relschoppers naar toe gingen.
Dus worden rechten studenten genoemdquote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef themole het volgende:
[..]
Valt in Delft wel mee, dan zijn ze binnen een kwartaal weg.
ik denk dat 90% een feestje wilde vieren en dat werd ook gezegd, er is wel een feestjequote:
En de volgende ProjectX events?quote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
Ah, GroenLinks is van het belonen van tuig.
Iets langer hoor, Kerst wordt vaak nog wel ff aangetiktquote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef themole het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Voor mijn gevoel kon het van begin af aan maar 1 kant op gaan. Ze hadden moeten anticiperen en op een afgelegen plek iets moeten organiseren. Oh, daar hebben ze het nu over.quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het kon echt twee kanten opgaan. Het kon stervensdruk worden of er kon maar een handje vol pubers komen. Er was geen pijl op te trekken. Pas op het laatste moment hadden ze er zicht op
Rechten is toch echt zo'n 'ik weet niet wat ik wil, maar ik moet studeren en misschien word ik wel net zo'n pimp als Moszkowicz' studie...quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef themole het volgende:
[..]
Dus jij had voorzien dat een heel villadorp afgebroken werd?quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Voor mijn gevoel kon het van begin af aan maar 1 kant op gaan. Ze hadden moeten anticiperen en op een afgelegen plek iets moeten organiseren. Oh, daar hebben ze het nu over.
Ja, en dat zeg jij...quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Voor mijn gevoel kon het van begin af aan maar 1 kant op gaan. Ze hadden moeten anticiperen en op een afgelegen plek iets moeten organiseren. Oh, daar hebben ze het nu over.
Correct!quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Rechten is toch echt zo'n 'ik weet niet wat ik wil, maar ik moet studeren en misschien word ik wel net zo'n pimp als Moszkowicz' studie...
Ja. Het is niet helemaal afgebroken, maar de schade die er nu is had ik zeker voorzien. En ik niet alleen. Lees anders dit forum over het onderwerp maar eens door, daar werd dit vorige week al voorspeld.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus jij had voorzien dat een heel villadorp afgebroken werd?
Meh, als je wat gaat organiseren gaan het aantal events per week exponentieel omhoogquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En de beste stuurlui staan weer eens aan walquote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja. Het is niet helemaal afgebroken, maar de schade die er nu is had ik zeker voorzien. En ik niet alleen. Lees anders dit forum over het onderwerp maar eens door, daar werd dit vorige week al voorspeld.
Ik wel en dat had de gemeente en de politie ook kunnen voorzien.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Dus jij had voorzien dat een heel villadorp afgebroken werd?
Knappe vrouwquote:
Wat een onzin, er waren vrijdag genoeg mensen uit het dorp die niet begrepen dat de burgemeester die vergunning voor dat voetbalveld niet af heeft gegegeven. Ook al voor het uit de hand liep.quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En de beste stuurlui staan weer eens aan wal
Er waren maatregelen getroffen. En als de jongeren het ludiek hadden weten te houden, wat het in het begin was, was er niks aan de hand geweest. Die zijn zonder reden los gegaan. De schuld ligt volledig bij het tuig. Het accent naar de eventuele rol van politie en overheid wordt me veel te snel gelegd.quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel en dat had de gemeente en de politie ook kunnen voorzien.
Als zoiets massaals op Internet via Sociale Media wordt afgesproken helpt het niet om als wethouder Hekking van Juinen te roepen dat er geen feest is en dat er niks aan de hand is.
Dan moet je als gemeentebestuur daar rekening mee houden en maatregelen treffen of creatief op inspelen.
Je kan niet toegeven aan zo'n facebook event als projectX? Een feest organiseren om dat een paar facebookende pubertjes een feestje willen? Waar trek je de grens voor de volgende projectX events? Moet elke gemeente dan maar uit de gemeentepot een feest organiseren? Hoe regel je dat met vergunningen? Wie is verantwoordelijk voor de organisatie en veiligheid? Hoe stel je een draaiboek samen binnen enkele dagen? Hoe ga je om met bezwaarschriften van je inwoners?quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een onzin, er waren vrijdag genoeg mensen uit het dorp die niet begrepen dat de burgemeester die vergunning voor dat voetbalveld niet af heeft gegegeven. Ook al voor het uit de hand liep.
Natuurlijk ligt de schuld bij het tuig. Maar die hadden al wel op internet aangekondigd dat ze kwamen om te rellen. Daar hadden ze op moeten anticiperen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er waren maatregelen getroffen. En als de jongeren het ludiek hadden weten te houden, wat het in het begin was, was er niks aan de hand geweest. Die zijn zonder reden los gegaan. De schuld ligt volledig bij het tuig. Het accent naar de eventuele rol van politie en overheid wordt me veel te snel gelegd.
Maatregelen?quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er waren maatregelen getroffen. En als de jongeren het ludiek hadden weten te houden, wat het in het begin was, was er niks aan de hand geweest. Die zijn zonder reden los gegaan. De schuld ligt volledig bij het tuig. Het accent naar de eventuele rol van politie en overheid wordt me veel te snel gelegd.
Het gaat niet om honderden keren die komen. Het ging hier even om deze keer die ze voor een heel stuk hadden kunnen voorkomen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan niet toegeven aan zo'n facebook event als projectX? Een feest organiseren om dat een paar facebookende pubertjes een feestje willen? Waar trek je de grens voor de volgende projectX events? Moet elke gemeente dan maar uit de gemeentepot een feest organiseren? Hoe regel je dat met vergunningen? Wie is verantwoordelijk voor de organisatie en veiligheid? Hoe stel je een draaiboek samen binnen enkele dagen? Hoe ga je om met bezwaarschriften van je inwoners?
Het is echt te kortzichtig.
Dat dus.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Natuurlijk ligt de schuld bij het tuig. Maar die hadden al wel op internet aangekondigd dat ze kwamen om te rellen. Daar hadden ze op moeten anticiperen.
Regel het maar "even"quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om honderden keren die komen. Het ging hier even om deze keer die ze voor een heel stuk hadden kunnen voorkomen.
Dara zijn bestaande draaiboeken voor.quote:
Ze hebben ervoor gekozen low profile te gaan om het niet op de spits te drijven en de jongeren de kans te geven het feestje ludiek te maken. Wellicht naief, en ik denk ook dat de instanties (achteraf gezien) het zwaar onderschat hebben, maar het zijn de jongeren die de kans die de burgemeester gegeven heeft zwaar hebben misbruikt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maatregelen?
Als burgemeester roepen dat er geen feest is?
Straatnaambordjes losschroeven of verwijderen
Wat extra agenten oproepen en een niet gebruikt voetbalveld zonder elektriciteit ontruimen?
Ja, zeer doortastend en adequaat allemaal. Zo kan je een grote jongerenmenigte die denkt een feest te komen vieren (dus alcoholgebruiken) prima voorbereid ontvangen.
Omdat je daarmee andere gemeenten met problemen opzadelt. En omdat je het niet kan maken tegenover je inwoners.quote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat plan lag al klaar, alleen de burgemeester wilde geen vergunning geven.
De inwoners wilden dit juistquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Omdat je daarmee andere gemeenten met problemen opzadelt. En omdat je het niet kan maken tegenover je inwoners.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Meneerik2 het volgende:
Deze meid zou ik zeker raken in der stekkerdoos
Allemaal? (ja achteraf wel natuurlijk)quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De inwoners wilden dit juist
Een gedeelte. Een ander gedeelte zegt dat je tuig niet moet belonen met een feestje omdat dat tuig dat wil. Terecht.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De inwoners wilden dit juist
Het is als losgeld betalen bij een gijzeling.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gedeelte. Een ander gedeelte zegt dat je tuig niet moet belonen met een feestje omdat dat tuig dat wil. Terecht.
Idd, dan geef je het verkeerde signaal af.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gedeelte. Een ander gedeelte zegt dat je tuig niet moet belonen met een feestje omdat dat tuig dat wil. Terecht.
GroenLinksers waren toch juist van het teveel aan haar?quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij die 80's troep met teveel CDA haar.
Toen was er ook minder versplintering.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
GL heeft in het verleden 1x 11 zetels gepakt. Dat was onder Paul Rosenmöller. Zelfs Femke lukte dat niet.
Het was positief bedoelt hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Voor de hand liggende reactie, want [ afbeelding ]
Femke wel, Sap niet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
GroenLinksers waren toch juist van het teveel aan haar?
Stiekem is alors een kerel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Voor de hand liggende reactie, want [ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je mijn reactie sneu vond en dat onderstreepte met een huillach. Maar excuseer, ik vind je nu een power-babequote:
Dat is echt een verschrikkelijk wijf ja, mijn god, wat een absoluut dieptepunt is dat.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef borisz het volgende:
Overigens Sap mag best blijven als ik GL was zou ik eerder Heleen Weening de partijvoorzitter eruit gooien wegens wanbestuur.
Dat is echt een ramp, dat wijf.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef borisz het volgende:
Overigens Sap mag best blijven als ik GL was zou ik eerder Heleen Weening de partijvoorzitter eruit gooien wegens wanbestuur.
Ik heb spontaan zin om snorretjes te tekenen, maarja dan moet ik mijn beeldscherm weer poetsen...quote:
2 Big Mac en een whopper.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zou haar ketting betekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |