Cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Whehehe, IMDB houdt bij hoe vaak iemand bij P&W is geweest:
http://www.imdb.com/title/tt1114745/fullcredits#cast
Ik zag het en als je op de naam van een gast klikt zie je een soort korte bio en een totaal overzicht van alle programma's waar die weer in te gast is geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef Arcee het volgende:
Cool.![]()
DWDD ook: http://www.imdb.com/title/tt0945531/fullcredits#cast
Ja jij bent ook het type dat de herhaling van Teletubies kan waarderen. Nog een keer....nog een keer...quote:
Hij blijft willens en wetens maar insinueren op tv dat je nu straffeloos inbrekers in elkaar mag meppen, terwijl hij donders goed weet dat het enige dat veranderd is dat je je nu later bij de politie moet melden in plaats van dat je meteen mee moet. Dat kan ik niet integer noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Dus hij is kut omdat hij stiekem homo is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.
Ja precies, je hebt me overtuigd. Eigenlijk is hij gewoon een sukkelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.
Nee hij is kut omdat hij het verzwijgt vanwege publieke opinie...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hij is kut omdat hij stiekem homo is?
Dit was dan ook precies het typische VVD-beleid. Ik kan het me heel moeilijk voorstellen, maar blijkbaar is dit wat veel Nederlanders wilden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Totaal nutteloos interview dit. Hij lijkt er nog steeds van overtuigd dat de afgelopen periode mede dankzij hem een succes is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |