Dus hij is kut omdat hij stiekem homo is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.
Ja precies, je hebt me overtuigd. Eigenlijk is hij gewoon een sukkelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.
Nee hij is kut omdat hij het verzwijgt vanwege publieke opinie...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hij is kut omdat hij stiekem homo is?
Dit was dan ook precies het typische VVD-beleid. Ik kan het me heel moeilijk voorstellen, maar blijkbaar is dit wat veel Nederlanders wilden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Totaal nutteloos interview dit. Hij lijkt er nog steeds van overtuigd dat de afgelopen periode mede dankzij hem een succes is geweest.
Nu gaan we over op een aantal maanden CDA en CU. Ik pak de bijbel er alvast maar bij anders snap ik leuke geintsies niet.quote:
Ja heel mooi en duidelijk hoe hij het heeft verknald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef ddx het volgende:
Mooi en duidelijk verhaal. (of je het er mee eens bent is weer andere vraag natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
De Hardwerkende Nederland wordt weer geheiligd door de VVD.
Met hardwerkend bedoelen ze vooral mensen met een bovenmodaal inkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
De Hardwerkende Nederland wordt weer geheiligd door de VVD.
Ik vind dat de VVD eens moet stoppen met dit cliché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of het merendeel van het VVD-kiezersvolk nog in staat is gezond na te denken. Maar die vraag kun je stellen voor bijna elk kiezersvolkje...
Heb je een overdosis rohypnol gesnoept?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Rutte![]()
Hameren op gezonde overheidsfinanciën, een kleinere overheid, Europa als middel en niet als doel en nog wat kritiek op keynesiaans beleid van andere landen.
VVD zoals ik dat graag zie.
Die partij mag je inderdaad niet uitsluiten, maar ik sluit mezelf alvast uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Automatisch het volgende:
Wanneer is het lijsttrekkersdebat met de PVV?
Ik denk dat Rutte een verborgen drugsverslaafde is. In ieder geval lopen er een rits schakels nogal verkeerd...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Totaal nutteloos interview dit. Hij lijkt er nog steeds van overtuigd dat de afgelopen periode mede dankzij hem een succes is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |