Nog een T naast je koffie!? Een van je twee fruit?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Perruche het volgende:
Haha Vik, ik probeer zo netjes mogelijk te typen maar die spelling staat op engels!
Ik heb pas om 2 uur lunch, hoe gaat dat ooit lukken?
Die kan ook op je werk bezorgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef the85mc het volgende:
Goed bedacht! Of ik loop even langs de winkel. Kan ik nog passen ook.. Misschien doe ik dat wel, want ik ben bijna nooit thuis als de postbode langskomt..
Van welk merk? Die van eiwitpoeder vond ik heul niks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kan ook op je werk bezorgen. Mijn Whey is ook verzonden, woei! Dit weekend weer een kokosshake
.
Haha beetje rustig aan he! Is pas mijn eerste bak koffie van vandaag dus dan mag ik nog domme opmerkingen makenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Best een goed concept, die winkels waar je dingen kunt passen enzo.
Laatste tijd heb ik het geheugen van een zeef, je zult vast een goede reden hebben om whey te gebruiken en dat al een keer verteld hebben, maar ik zie het niet helemaal. Je doet aan hardlopen/cardio en bent niet echt bezig om spieren op te bouwen. Dan heb je aan standaard voer meer dan voldoende, lijkt me. Whey is imho vooral nuttig als je snel je eiwitten wilt binnenstampen om optimaal spieren te laten groeien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kan ook op je werk bezorgen. Mijn Whey is ook verzonden, woei! Dit weekend weer een kokosshake
.
'werk' deze week nog in de bieb van de uni. Dus daar laten bezorgen is geen optie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Jij bent echt goed bezig met al je groenten Sjaap!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen! 2 tassen koffie en ik ben weer hyper!
Lijstje:
O: Kwark met beetje muesli
T: Appel
L: Bak groenten, tas soep
T: Kwark met pruim en pompelmoes. 400 gram rauwkost (groenten en semi-groenten)
D: 3 boterhammen met kruidenkaas + filet de saxe. Tomaten.
T: ?
S: 2* Jillian indien tijd (ga wel ergens anders dan mijn kamertje moeten doen, heb ondekt dat er nu iemand de kamer naast mij slaapt...)
Heb ik niet bij de hand. Denk dat het nog een boterham met perenstroop gaat worden...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig met al je groenten Sjaap!![]()
Misschien nog wat nootjes na je D?
Net nog een heerlijke cappuccino opquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Perruche die mobiel post.
En ik drink nooit koffie.
Koffie barbaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ga je ergens op visite, krijg je zo'n kopje dat je na 2 slokken leeg hebt. Ik wil een mok!
.
Of bakkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Koffie barbaarBij espresso gaat om de smaak
Zo. Wezen sporten, onder de zonnebank geweest, boodschappen gedaan. Nu nog maar een keer douchen en dan wachten tot 12 uur dan heb ik afleiding in de vorm van groepswerk en tandartsMoet ik nog bedenken wat ik vanaf 16.00 doe.. Misschien nog een keer sporten
![]()
Heb je een iPhone? Dan kun je op dat wereldbolletje drukken en daarna nog een keer als je klaar bent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Perruche het volgende:
Haha Vik, ik probeer zo netjes mogelijk te typen maar die spelling staat op engels!
Ik heb pas om 2 uur lunch, hoe gaat dat ooit lukken?
Bakken? Een taart of zo? En dan alleen opeten. Meh neequote:
XXL Nutrition.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Van welk merk? Die van eiwitpoeder vond ik heul niks.
Ja, ik neem whey omdat ik anders spierpijn heb de dag na het hardlopen en na zo'n shake heb ik nergens last van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Laatste tijd heb ik het geheugen van een zeef, je zult vast een goede reden hebben om whey te gebruiken en dat al een keer verteld hebben, maar ik zie het niet helemaal. Je doet aan hardlopen/cardio en bent niet echt bezig om spieren op te bouwen. Dan heb je aan standaard voer meer dan voldoende, lijkt me. Whey is imho vooral nuttig als je snel je eiwitten wilt binnenstampen om optimaal spieren te laten groeien.
Ik zeg: afspreken met een vriendin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Koffie barbaarBij espresso gaat om de smaak
Zo. Wezen sporten, onder de zonnebank geweest, boodschappen gedaan. Nu nog maar een keer douchen en dan wachten tot 12 uur dan heb ik afleiding in de vorm van groepswerk en tandartsMoet ik nog bedenken wat ik vanaf 16.00 doe.. Misschien nog een keer sporten
![]()
En als je je voedingspatroon aanpast met meer/andere eiwitten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik neem whey omdat ik anders spierpijn heb de dag na het hardlopen en na zo'n shake heb ik nergens last van.
Ik denk dat je nu lekker jezelf moet verwennen en niet moet gaan letten op kcals!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:06 schreef Probability het volgende:
O projectgroepje gaat niet door.. Voor het eerst dat ik dat jammer vind
Net een flesje aquarius op, 330 kcal!! pff.. Wilde eigenlijk een Ice Macchiato (in zo'n rood bekertje) bevat maar 196 kcal en vind ik veel lekkerderHad ik niet verwacht eigenlijk, dacht dacht andersom en de koffie wat meer en de sportdrank wat minder..
Ik vind het wel prima zo, eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
En als je je voedingspatroon aanpast met meer/andere eiwitten?
Ben voorstander van het goed gebruiken van je spijsverteringssysteem, drank blijft niet in je maag en gaat direct naar je darmen.
Nou ik was van plan nu meteen maar goed te gaan eten en te sporten dan voel ik mij op lange termijn beter dan met dikke billen en putjes benen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu lekker jezelf moet verwennen en niet moet gaan letten op kcals!
Ik heb net gesportquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef loveli het volgende:
Sportdrank is alleen nuttig als je echt sport. Niet een AA-tje met je bierbuik in de voetbalkantine.
Gatorade was de eerste fatsoenlijke sportdrank en die was smerig, toen hebben ze 'em zoeter gemaakt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Probability het volgende:
Nou ik was van plan nu meteen maar goed te gaan eten en te sporten dan voel ik mij op lange termijn beter dan met dikke billen en putjes benen.
Niet perse chocolade of ijs, maar als je nu ff zin hebt in een flesje sportdrank dan moet je dat lekker doen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik was van plan nu meteen maar goed te gaan eten en te sporten dan voel ik mij op lange termijn beter dan met dikke billen en putjes benen.
En ik word heel snel misselijk of krijg buikpijn van snoep en chocola en kan ook niet zo goed tegen suikers en kleurstoffen. Dus dat neem ik wel als ik mij echt ellendig wil voelen. En het is duur
En ik ben al blij dat ik uberhaupt een beetje kan eten meestal als ik mij niet zo chill voel krijg ik geen hap door m'n keel.
Maar ik snap wel dat er veel mensen blij worden van een bak ijs of chocolade
Ik heb gister veel wijn gedronken en vandaag gesport dus voor de hydratatie en ja ook wel lekker. Maar nu had ik liever de ice machiatto gehadquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niet perse chocolade of ijs, maar als je nu ff zin hebt in een flesje sportdrank dan moet je dat lekker doen!
Dat vind ik dus grappig, want ik heb serieus nog nooit spierpijn gehad van het hardlopen. Zelfs na krachttraining heb ik eigenlijk alleen de eerste keer van een nieuw schema spierpijn. Gewoon omdat het nieuwe oefeningen zijn en mijn lichaam daaraan moet wennen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik neem whey omdat ik anders spierpijn heb de dag na het hardlopen en na zo'n shake heb ik nergens last van.
Ik heb het dus nog wel, maar bij > 10 km. Laatst een keer geen shake genomen en toen kon ik de volgende dag amper lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vind ik dus grappig, want ik heb serieus nog nooit spierpijn gehad van het hardlopen. Zelfs na krachttraining heb ik eigenlijk alleen de eerste keer van een nieuw schema spierpijn. Gewoon omdat het nieuwe oefeningen zijn en mijn lichaam daaraan moet wennen.
Ach poteto potatoquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:54 schreef Perruche het volgende:
Maar mar, sorry, voor mij is espresso altijd Klein, Anders is het geen espresso. een doppio is gewoon iets minder Klein!![]()
Lijstjes planning:
O: 3 bth (dubbele kaas, 1 pindakaas)
T: koffie met melk
L: 200 gr salade en een punt quiche
T: 2 fruit
D: een salade met couscous ofzo in de trein
T: yoghurt of havermout met lijnzaad en banaan
S: bodybalance
Moet even kijken want Ben pas om half 8 thuis en om 9 uur bodybalance, moet dus in de trein iets eten.
Hij is op zich niet slecht, maar als je wat minder kcals binnen wil krijgen kan dat makkelijk door je broodbeleg te vervangen voor iets magerders. Verder zou ik de pijnenburg vervangen voor fruit of iets van yoghurt/kwark.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Mixende_match het volgende:
Goeiemorgen! Inmiddels weer op t werk, en al wat schoongemaakt![]()
Lijstje:
O: 2 geroosterde dubbel donkere bth 1 pindakaas, 1 chocopasta
T: Klein pijnenburg tussendoortje, met noten. Is dat eigenlijk een 'redelijk gezond' tussendoortje? (113 kcal, 1gr eiwit, 23,5 kh, waarrvan 13gr suikers, 1,4 gr vet, waarvan verzadigd 0,3, voedingvezels 1 gr natrium 0,7.)
L: Volk. bth met kaas en pindakaas denk ik.
D: Broccoli met gehakt en krieltjes
T: yoghurt.
S: half uur lopen.
Comments?Probeer echt wat kilotjes af te vallen. M'n buik wordt steeds zichtbaarder in de jurkjes.
Zou rustig uitlopen of stretchen niet gewoon helpen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het dus nog wel, maar bij > 10 km. Laatst een keer geen shake genomen en toen kon ik de volgende dag amper lopen. Dus het is wel echt nodig. Spul is te duur om voor de lol te nemen
.
Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vind ik dus grappig, want ik heb serieus nog nooit spierpijn gehad van het hardlopen. Zelfs na krachttraining heb ik eigenlijk alleen de eerste keer van een nieuw schema spierpijn. Gewoon omdat het nieuwe oefeningen zijn en mijn lichaam daaraan moet wennen.
Als je je buikje weg wilt krijgen is het skippen van chocopasta en het eten van meer vers voer beter. Een gezond tussendoortje in mijn optiek is iets waarvan je kunt zien dat het ooit gelopen heeft of aan een boom hing/in de grond zat (heb ik nou al het verse voer gecovered?).quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Mixende_match het volgende:
Goeiemorgen! Inmiddels weer op t werk, en al wat schoongemaakt![]()
Lijstje:
O: 2 geroosterde dubbel donkere bth 1 pindakaas, 1 chocopasta
T: Klein pijnenburg tussendoortje, met noten. Is dat eigenlijk een 'redelijk gezond' tussendoortje? (113 kcal, 1gr eiwit, 23,5 kh, waarrvan 13gr suikers, 1,4 gr vet, waarvan verzadigd 0,3, voedingvezels 1 gr natrium 0,7.)
L: Volk. bth met kaas en pindakaas denk ik.
D: Broccoli met gehakt en krieltjes
T: yoghurt.
S: half uur lopen.
Comments?Probeer echt wat kilotjes af te vallen. M'n buik wordt steeds zichtbaarder in de jurkjes.
Dat, maar ik vind 't ook niet erg, eigenlijk. Ben inmiddels wel gewend aan spierpijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
En suiker is gewoon altijd slecht (soms wel lekker, dus zo nu en dan sporten als je troep hebt gegeten).
Denk je dat honing minder slecht is dan suiker?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?
Geen idee! Vertrouw me er maar op dat ik me er niet makkelijk vanaf maak ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..
Eerst de randjes afknagen en daarna de rest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook honger en nu zin in ontbijtkoek
En eens met Dino wat betreft de randjes
No pain, no gainquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, maar ik vind 't ook niet erg, eigenlijk. Ben inmiddels wel gewend aan spierpijn
Knagenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerst de randjes afknagen en daarna de rest.![]()
Thx. Hebben kan ik niet echt hoor. Dat buikje kan echt niet! Haha. Koeken ga ik dus schrappen. Straks maar even fruitjes kopen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:40 schreef MarMar het volgende:
Honing = gesmolten suiker zo ongeveer
Mima koek is altijd koek, of het nu mueslikoek is of ontbijtkoek of een gevulde koek..
Koek = suikers
banaan > koek![]()
Maar als je het lekker vindt en hebben kan, dan mag je best koek van mij, alleen een GEZOND tussendoortje is het nooit.
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?
Daar lurk ik alleen als ik even wil lachenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
No pain, no gainOfzoiets. Lijkt wel of we in het BB topic zitten haha.
*knaagboks*quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
KnagenIk doe een randje en dan de rest, dan heb ik nog een randje op t eind
Nee, dat zeg ik niet, ik vraag of ze fruit en honing slecht vindt. Ik wil weten of ze manmade suiker slecht vind en/of echt alle bronnen van suiker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Novem het volgende:
Denk je dat honing minder slecht is dan suiker?
jij was toch van de whey politie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Dan kan je ook meer eiwitten eten. Kwark/kip/tonijn/biefstuk/huttenkase/vis etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spierpijn staat in principe los van spierherstel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, gelukkig maar, ben niet de enige met weinig spierpijn.
Spierpijn is toch sowieso een teken dat je spier moet herstellen en dat je dus even rustig aan moet doen?
En magnesium, bedenk ik nu. Zit in groene groente.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dan kan je ook meer eiwitten eten. Kwark/kip/tonijn/biefstuk/huttenkase/vis etc.
ieder lichaam reageert anders op inspanning. Ik reageer denk ik zoals jij 1x lopen als oude vrouw, daarna gaat het wel en voel ik dat spieren "moe" zijn. Dus erin poeren en denken ohja, da's spierpijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Do tell!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spierpijn staat in principe los van spierherstel.
De hele dag alleen maar <voedingsproduct> eten is net zo slecht voor je, IMHO. Maar duidelijk. En honing is voor mij honing, dus door bijen geproduceerd (en niet dat suikerwater spul, al denkt de industrie daar anders overquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja.
Honing is suiker met een paar enzymen en wat andere stofjes, maar grotendeels suiker. Zeker goedkope honing bevat weingi andere stofjes.
Fruit is prima, maar de hele dag alleen maar fruit eten is ook geen goed plan, want suiker (vruchtensuiker is ook suiker is slecht).
Het gaat om balans. Beetje fruit, handje nootjes, visje, avocado, shitload groente.
Ja, dat van die moeie spieren herken ik wel. Dat je door je knieen heenzakt bij lunges enzo. Of omvalt bij het liggen in een pushup positie en je armen strekken en je bovenlichaam half draaien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ieder lichaam reageert anders op inspanning. Ik reageer denk ik zoals jij 1x lopen als oude vrouw, daarna gaat het wel en voel ik dat spieren "moe" zijn. Dus erin poeren en denken ohja, da's spierpijn.
Mijn lief loopt dagenlang met spierpijn rond
voor bankhangers wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, gelukkig maar, ben niet de enige met weinig spierpijn.
Spierpijn is toch sowieso een teken dat je spier moet herstellen en dat je dus even rustig aan moet doen?
Thx, ei vind ik lekker en nootjes ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
Banaan vs ontbijtkoek, welke heeft meer suiker/andere voedingsstoffen?
Een gekookt eitje is makkelijk mee te nemen (zachte dooier is wat lastiger), paprika hapt makkelijk weg, nootjes (liefst ongebrand voor de gezonde vetten), kijk eens wat er aan de ingang en randen van de supermarkt te vinden is (meeste supermartken hebben hun koelcellen aan de wanden, groente bij de ingang).
Biokoeken bevatten bio-suiker. Het zijn koeken, dus als je een koek als tussendoortje wilt, is een biokoek prima. Maar het blijft een koek.
7dagen per week spierpijn hier de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ieder lichaam reageert anders op inspanning. Ik reageer denk ik zoals jij 1x lopen als oude vrouw, daarna gaat het wel en voel ik dat spieren "moe" zijn. Dus erin poeren en denken ohja, da's spierpijn.
Mijn lief loopt dagenlang met spierpijn rond
Honing is vloeibare suiker met - afhankelijk van het type honing - een bepaalde verhouding glucose-fructose. Tafelsuiker is grofweg 50/50 glucose/fructose. Agavesiroop is een suikerversie veel fructose.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De hele dag alleen maar <voedingsproduct> eten is net zo slecht voor je, IMHO. Maar duidelijk. En honing is voor mij honing, dus door bijen geproduceerd (en niet dat suikerwater spul, al denkt de industrie daar anders over) Leuke link mbt honing: http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/honing
Dit zijn gewoon organisaties waar we klant zijn. Mijn feeling ontbreekt gewoon geloof ik wdbtquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond openingen op mijn vorige werk altijd erg leuk! Maar dan hadden collega's en/of ikzelf er ook hard aan gewerkt om alles op tijd af te krijgen. En ik hoefde er alleen maar 2 trappen voor af te lopen (tenzij ik toevallig die dag niet werkte, maar dat is misschien 1x voorgekomen) en ik werkte aansluitend. Scheelt natuurlijk wel.
Suikers zijn niet ongezond, maar een overdaad aan suikers is dat wel (maar goed, een overdaad aan vetten en/of eiwitten zijn net zo goed ongezond). Het is wat je zelf al zei de balans die je moet vinden in de verschillende voedingsstoffen om tot een gezond dieet te komen. Daar hoort suiker ook gewoon in thuis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Honing is vloeibare suiker met - afhankelijk van het type honing - een bepaalde verhouding glucose-fructose. Tafelsuiker is grofweg 50/50 glucose/fructose. Agavesiroop is een suikerversie veel fructose.
Ik gebruik mascobado als suiker in de koffie, maar heb niet de illusie dat het gezond is.
Die van mij die slaapt gewoon overal waar het kanquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
7dagen per week spierpijn hier de laatste tijd.
Bron?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Suikers zijn niet ongezond, maar een overdaad aan suikers is dat wel (maar goed, een overdaad aan vetten en/of eiwitten zijn net zo goed ongezond). Het is wat je zelf al zei de balans die je moet vinden in de verschillende voedingsstoffen om tot een gezond dieet te komen. Daar hoort suiker ook gewoon in thuis.
Rustig aan doen is bij mij ook gewoon wat rustiger trainen. Ik blijf gewoon stug met de trap naar de 11e gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
voor bankhangers wel ja
Voor andere mensen betekent dat dat je gewoon door kan trainen en misschien de intensiteit aan moet passen /whatdoesn'tkillyoumakesyoustronger
Spierpijn komt door melkzuur in je spieren. Die moet afgevoerd worden, en dat kan je het beste doen door de doorbloeding te verbeteren. En dat kan je doen door actief herstel, massage, etc of gewoon wachten tot de melkzuur verdwenen is (dus je extra rustdagen pakken). Maar de dag na je krachttraining een rustig loopje, een beetje zwemmen of iets in die trant is helemaal niet slecht voor je spieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik doe deed krachttraining met interval van minimaal 1 dag. Dus 1 dag trainen, 1 dag rust. Als ik echt tot het gaatje ga dan 2 dagen rust. Je kunt door je spierpijn heen beuken, maar dat is alleen maar slecht voor je spieren. Ik dacht dat je spierpijn krijgt door kleine beschadigingen in je spieren. Je lichaam versterkt spieren om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt en worden je spieren dus ietsje sterker. tenminste zo is het mij altijd verteld. Of klopt dat niet Dino?
Komende tijd wordt het voor mij vooral cardio en klein beetje KT om iig niet slapper te worden.
hebben we naast de eiwitten stasis, de shakes addepten nu ook suiker politiequote:
Dat is als je anaeroob traint. Als het goed is train je aeroob, vooral krachttraining. Verzuring krijg ik alleen tijdens te intensieve cardio.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Spierpijn komt door melkzuur in je spieren. Die moet afgevoerd worden, en dat kan je het beste doen door de doorbloeding te verbeteren. En dat kan je doen door actief herstel, massage, etc of gewoon wachten tot de melkzuur verdwenen is (dus je extra rustdagen pakken). Maar de dag na je krachttraining een rustig loopje, een beetje zwemmen of iets in die trant is helemaal niet slecht voor je spieren.
Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik doe deed krachttraining met interval van minimaal 1 dag. Dus 1 dag trainen, 1 dag rust. Als ik echt tot het gaatje ga dan 2 dagen rust. Je kunt door je spierpijn heen beuken, maar dat is alleen maar slecht voor je spieren. Ik dacht dat je spierpijn krijgt door kleine beschadigingen in je spieren. Je lichaam versterkt spieren om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt en worden je spieren dus ietsje sterker. tenminste zo is het mij altijd verteld. Of klopt dat niet Dino?
Komende tijd wordt het voor mij vooral cardio en klein beetje KT om iig niet slapper te worden.
Waarom denk je dat ontbijtkoek zo slecht is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
hebben we naast de eiwitten stasis, de shakes addepten nu ook suiker politie
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.
Het hele idee van rusten is om spiergroei te optimaliseren. Draait je hele leven om het vergaren van spiermassa, dan is dat de beste manier. Heb je andere doelen, dan kun je het anders aanpakken.
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Dat werkt niet tijdens een vergaderingquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die van mij die slaapt gewoon overal waar het kanSlapen is voor hem anti spierpijn
Oh en ML, kan je niet gewoon dankjewel zeggen in geval van chocolaatje? En het dan niet opeten als je het niet lust, maar opbergen of aan andere collega geven? Of een snoeppot creeeren en daar alle goodies ingooien?
Soms gaat het niet om het chocolaatje maar het feit dat iemand iets wil delen met zijn collega's
Geen jurkje gekocht? En jammer joh!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna vakantie, Auruuum![]()
![]()
Mijn Zalando-pakje is er! Laarsjes hebben minder ronde neuzen dan gehoopt en moet nog bedenken hoe leuk ik ze vind, gympies zitten weer lossig dus moet kijken of ik die strakker kan snoeren, anders moet ik weer andere zoeken![]()
</lief dagboek>
Geen idee, spiergroei is nou juist niet wat ik wil, dus weet het fijne er niet van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werkt niet tijdens een vergaderingze gaan zitten wachten tot iedereen het op heeft.
Snoeppot hebben we op verzoek (niet het mijne) afgeschaft.
Ben maar gewoon eerlijk, neem mijn eigen eten mee.
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?
Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffiequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen*
Nee, het is in natura.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie
Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor mequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?
Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie
Jaarwisseling dus dat geklef Aurumquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen*
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik laterquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik later
Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.
quote:
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor me
Maar we hebben het hier wel over volwassen mensen, geen kleuters toch?
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
zie het als een compliment
Bij mij weten ze schijnbaar dat ik niet van gezoen ben, want ze proberen het niet eens. Handje schudt, van een afstand beste wensen wenst en move on.
Zelfde geldt voor geboortes/felicitaties in wat voor vorm dan ook
[..]
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maar
Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.
Heb wel eens van die hardnekkige types gehad
Ik zeg het netjes hoor maar het wordt wel vermoeiend als men steeds met "meuk" aan komt zetten tijdens vergaderingen oid. Ik eet er toch geen hap van en dat blijft zo.
Maarja ik heb dan ook een bak noten bij en uiteindelijk is die altijd wel leeg.
Die australian paradox is interessant (en de criticus in me gaat op zoek hiaten in dit onderzoek, om mijn visie niet te hoeven veranderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.
De nuance zoals ik 'm stel, mix things up (en zo stel jij 'm ook volgens mij) zie ik terug in dit onderzoek:
http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2431-12-35.pdf
Het gaat niet om alleen suiker maar om een healthy eating pattern, daarin komen dus ook suikers in voor.
En verder: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3257688/?tool=pubmed
Kloptquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.
Bied je je collega's ook noten aan als je die meeneemt, of zit je in je up alles op te peuzelen?
Heh, dat zou wellicht handig zijn ja... Dacht nu slim te zijn en 38,5 te nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh discussies![]()
Halve dag erop, nog 2 meetings en dan klaar. Zometeen nog een koffie
Maria, kan je volgende keer niet gewoon van alles 2 maten bestellen, en dan terugsturen wat niet past?
Had het in het topic gegooid, zal zo even zoeken voor je!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Oh Maria zou je me ajb dat recept van die muffins nog eens willen PM'en?
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Nallie het volgende:
Als mensen het moeilijk vinden als ik iets afwijs hebben ze pech![]()
Ik heb echt geen zin om elke keer te gaan uitleggen dat ik het niet eet omdat er melk inzit.
En als mensen dan zeggen: 'Maar je kan het toch makkelijk hebben?' Dan denk ik echt![]()
![]()
Oh ik verwacht ook niet dat ze me niets aanbieden hoor, maar ik zeg dan gewoon beleefd 'nee dank je'. Als iemand dat tegen mij zegt ben ik daar ook tevreden mee hoor. Vind uitleg over allergieen/intoleranties en dergelijken altijd zo zeikerig overkomen, vandaar dat ik t niet snel deel zeg maar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.
Jij mankeert iets en dat is niet aan het puntje van je neus te zien. Nadeel is ook nog eens dat je een slanke den bent, dus ieder wil je allerlei lekkers toeschuiven.
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk gingquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
Ik maak er vaak een "ik doe aan de lijn"-grapje van en leg dan uit dat ik niet tegen *insert foodgroup* kan.
Dat zou ik dan ook gewoon zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk gingdat hoeft van mij nou weer niet...
Hehehe, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk gingdat hoeft van mij nou weer niet...
Ik geloof niet in het uitsluiten van suikers, diabetes 2 komt gewoon door een overdaad aan, dat je vervolgens op zoek gaat naar manieren om kh uit je dieet te bannen. Tja, het kan, maar je kan ook low GI food consumeren (al is die GI index ook niet even betrouwbaar, aangezien watermeloen high GI is, maar je voor je aan de hoeveelheden komt om op die hoge GI te komen moet je echt een paar van die kilodingen je mik inschuiven).quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Die australian paradox is interessant (en de criticus in me gaat op zoek hiaten in dit onderzoek, om mijn visie niet te hoeven veranderen), dat andere artikel ga ik lezen als ik er goed de tijd voor heb.
Sinds ik (stukken uit) het boek van Dr. Bernstein heb gelezen, ben ik ervan overtuigd dat suikers niet in een gezond voedingspatroon thuishoren en dat we prima kunnen overleven bij een voedingspatroon zonder carbs.
http://www.diabetes-book.com/book/chapter9_3.shtml
Bernstein is ervaringsdeskundige op gebied van diabetes (hij heeft het al 64 jaar) en heeft zich noodgedwongen en wetenschappelijk onderbouwd een voedselpatroon aangemeten zonder carbs. Zijn stelling: er zijn geen essentiele koolhydraten, wel essentiele amonizuren en vetzuren.
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het uitsluiten van suikers, diabetes 2 komt gewoon door een overdaad aan, dat je vervolgens op zoek gaat naar manieren om kh uit je dieet te bannen. Tja, het kan, maar je kan ook low GI food consumeren (al is die GI index ook niet even betrouwbaar, aangezien watermeloen high GI is, maar je voor je aan de hoeveelheden komt om op die hoge GI te komen moet je echt een paar van die kilodingen je mik inschuiven).
Zodra je gaat sporten heb je carbs nodig, mss niet in grote hoeveelheden, maar je hebt ze nodig voor herstel. En dus zie ik ook op die manier niet in dat suikers ongezond zijn. Jumparound, zie hardlooptopic, heeft afgelopen zondag 10km gelopen op een lowcarb dieet (southbeach oid) en die kreeg na 5km honger. Ik die gewoon carbs eet heb geen dip gehad na 5km. Maar ik eet (drink) dan wel van die rare cocktails
Overdaad schaadtquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.
Verder kun je op basis 2 losstaande gevallen niet echt een algemene uitspraak doen. Dat zul je met me eens zijn.
Uitsluiten van suikers lijkt mij ook vrij moeilijk, zeker als je daar ook natuurlijk suikers onder verstaat, maar een bewust eetpatroon lijkt mij wel vrij handig voor iedereen.
Kom ik bij de volgende vraag: een pond tomaatjes opeten. Achter elkaar. Is dat gezond?
Ik ben nu wel een beetje misselijk.
Mja heb weinig zin om mensen uit te leggen wat ik mankeer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.
Jij mankeert iets en dat is niet aan het puntje van je neus te zien. Nadeel is ook nog eens dat je een slanke den bent, dus ieder wil je allerlei lekkers toeschuiven.
Volgens hem had het met de carbs te maken. Vind het zelf redelijk plausibel. Maar je kan er idd geen algemene uitspraken over doen. Al kan ik met het boek Paleo for athletes dat wel doen en daarin komen carbs gewoon keihard voor. Als sporter gebruik je carbs, want.. Vond dat icm Jumparound wel een mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.
Verder kun je op basis 2 losstaande gevallen niet echt een algemene uitspraak doen. Dat zul je met me eens zijn.
Het lijkt me een hel, aangezien ik dol ben op fruit.quote:Uitsluiten van suikers lijkt mij ook vrij moeilijk, zeker als je daar ook natuurlijk suikers onder verstaat, maar een bewust eetpatroon lijkt mij wel vrij handig voor iedereen.
Verse munt thee? Lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Muntthee natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Nom!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Oh dohquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Whiej, shoenen bij van haren, topje h&m, shirtje vila.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: Boterham pindakaas, banaan, whey
S: Uurtje kracht, half uurtje cardio
D: Gebakken aardappels, varkenshaas, groente (straks ff halen bij de appie)
T: Kwark met krentjes en kaneel
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 24-04-2012 14:29:17 ]
Oew, dat suckt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
crapzor vastloper tijdens belangrijke mail.. Ik HAAT op afstand dingen voor anderen regelen.
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat suckt!
Gmail gebruiken, die doet iedere minuut ofzo een autosave. Werkt heel prettig.
Oew, dat is nog irritanter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*
SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Ik voel met je mee!SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch word ik héél snel geïrriteerdSPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Snel, wijzigen voor iemand je quote!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch wordt ik héél snel geïrriteerd.
Ik woon gelukkig te ver weg nu en nu mag m'n neefje het opknappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.
Awwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
lol
Als excuus: ik was afgeleid door mijn telefoon. Leuk kitten gezien, maar door ontsteking aan het oog moet waarschijnlijk z'n oogje eruit en dan mag 'ie niet naar buiten. Geen optie ivm andere poes die wel gewoon naar buiten kan/wil.![]()
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
![]()
Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DHCP bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.![]()
Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.![]()
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...quote:
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...
In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op googlequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...
Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?
8.8.8.8
8.8.4.4
DNS-servers die je kunt onthouden
Je zit meestal rond de 10 kh, gooi er nog wat vlees in. Of nog een paar eieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet. Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.
En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Nu wil ik wel eens weten waar lalaland ligt of bedoel je Limburg?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat zegt iets over hen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.
Zegt dat iets over hen of over mijWeet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.
Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk
En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet. Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.
En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.
Zegt dat iets over hen of over mijWeet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.
Oja, even vergeten dat je een man in hetzelfde vakgebied hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google
Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd
Dat laatste. We hebben ook geen weegschaal. Enige meetmethode is de wii fitquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?
Haha, zeker leukquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijn![]()
Maar ik laat het voorlopig maar even voor wat het is
Kunnen de katten bij jou de tuin uit? Als niet, dan kan zo'n katje met 1 oog toch best de tuin in?
Degen, de ene wel de ander niet. Dat tweede was meer een observatie geloof ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.
Geef dan de ipadressen van openDNS. Of zijn de google nameservers non-authoritive voor de rest vd wereld? They are.. wow. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...
Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?
8.8.8.8
8.8.4.4
DNS-servers die je kunt onthouden
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste. We hebben ook geen weegschaal. Enige meetmethode is de wii fit.
En ik vind het lastig te zien, want zie m dagelijks. Denk het wel al wat, maar hij zegt nog geen verschil te merken in broeken.
Volens mij bleek uit onderzoek dat kinderen die dat soort games deden, niet meer bewogen dan andere kinderen. Weet niet of voor volwassenen hetzelfde geldt. Buiten bewegen wordt ingeruild voor een game, het is niet zo dat de ene game voor een actievere verruild wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?
Ik heb idd ook zoiets gelezen ja. Dat het 't bewegen voor gestimuleerd, maar het afvallen werkt niet zo goed als dat het doet lijken. Zelfde geld geloof ik voor de K-nect.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Volens mij bleek uit onderzoek dat kinderen die dat soort games deden, niet meer bewogen dan andere kinderen. Weet niet of voor volwassenen hetzelfde geldt. Buiten bewegen wordt ingeruild voor een game, het is niet zo dat de ene game voor een actievere verruild wordt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mixende_match het volgende:
Ik lees allemaal katten!! Dus hier komen ze dan
[ afbeelding ]
't Is wel grappig. Voel wel dat ik iets gedaan heb, dus 't is niet dat het 'niks' doet. Ik mag nu niet RPM'en schijntquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?
Degen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Degen, de ene wel de ander niet. Dat tweede was meer een observatie geloof ik
Je vergeet de konijntjes (halve), eendekuikentjes, muizen, kikkers...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Novem het volgende:
Hoe kan je nou niet van katten houden? What's not to love? Haren overal, poepscheppen, kots, gekrijs om eten, oppas regelen voor een weekendje weg
Nee hoor, hier ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik de enige hier ben die niet van katten houdt.
Neeee! You are not alone!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik de enige hier ben die niet van katten houdt.
Oppas voor een weekendje weg, ben je mal? Extra eten en water neerzetten en ze redden het best van vrijdagavond t/m zondag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Novem het volgende:
Hoe kan je nou niet van katten houden? What's not to love? Haren overal, poepscheppen, kots, gekrijs om eten, oppas regelen voor een weekendje weg
Of je hebt een kudde maaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Oppas voor een weekendje weg, ben je mal? Extra eten en water neerzetten en ze redden het best van vrijdagavond t/m zondag.
Als ik van vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg ben, vind ik dat te lang. 2 nachten alleen vind ik het maximale.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat?.
Ze zijn al vaak alleen thuis geweest hoor, gaat prima.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ik van vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg ben, vind ik dat te lang. 2 nachten alleen vind ik het maximale.
Ik chargeerde weer eensquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
En het verschil tussen 'niet houden van' en 'haten' dan?
Ik haat ze niet. Ik heb gewoon niets met katten en zou er zelf geen nemen.quote:
Gelukkig hebben we tegenwoordig buren die ze verzorgen als we weg zijnquote:
Ja kan best, alleen ik heb allemaal mensen om mij heen die dolgraag de katten willen verzorgen & mee willen spelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat?.
Ze zijn al vaak alleen thuis geweest hoor, gaat prima.
Zou anders wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik heb idd ook zoiets gelezen ja. Dat het 't bewegen voor gestimuleerd, maar het afvallen werkt niet zo goed als dat het doet lijken. Zelfde geld geloof ik voor de K-nect.
Voor angry cats moet je de foto's van de dierenasiels eens bekijken! De arme beestjes worden direct bij binnenkomst op de foto gezet, vaak nog enorm bang (oren naar achter, ogen als schoteltjes, in de aanvalshouding en soms aan t blazen). Met eronder de tekst: "Lieve maar nog wat verlegen kat"quote:
Vooral als ze uit perspectief van de kat zijn geschreven, "ik ben een lieve, maar schuwe kater die gek is op knuffelen en op zoek is naar een gouden mandje"quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor angry cats moet je de foto's van de dierenasiels eens bekijken! De arme beestjes worden direct bij binnenkomst op de foto gezet, vaak nog enorm bang (oren naar achter, ogen als schoteltjes, in de aanvalshouding en soms aan t blazen). Met eronder de tekst: "Lieve maar nog wat verlegen kat"
Sowieso zijn die tekstjes vaak tenenkrommend.
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik haat ze niet. Ik heb gewoon niets met katten en zou er zelf geen nemen.
Maar ze worden wel door al mijn buren opgedrongen. Hun talloze katten vinden het heerlijk om mijn tuin als kattenbak te gebruiken. En als ik lekker mijn schuifdeur open wil doen in de lente en zomer om te luchten, duurt het nog geen uur of er schiet zo'n vlooienbaal in mijn huis waardoor ik schrik. Of erger nog, ze gaan op mijn bed liggen waar ik geen kattenharen wens.
Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.
Maar verder kattten
En mijn beste vriendinnetje komt altijd in huis logeren als wij een paar daagjes weg zijn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef Novem het volgende:
[..]
Vooral als ze uit perspectief van de kat zijn geschreven, "ik ben een lieve, maar schuwe kater die gek is op knuffelen en op zoek is naar een gouden mandje"
Ja maar een boerenkat is ook wel iets anders dan een normale huiskat (niet dat ik het dan wel oke vind dat andere mensen last hebben van jouw dier)quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.
quote:Door mijn verlegen karakter ben ik een beetje terughoudend, maar ik houd wel enorm van spelen.
Gaaf, ben je een soort binnenhuis architect?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh. Ben voor een klant een keuken aan t ontwerpen. Maar de klant wil een opstelling die niet handig is... Echt lastige ruimte is het ook
Beetje terughoudend? Hij kijkt alsof ie je hoofd eraf gaat bijtenquote:
Ik denk ook niet dat de fotograaf er zonder kleerscheuren vanaf gekomen isquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje terughoudend? Hij kijkt alsof ie je hoofd eraf gaat bijten.
Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Gaaf, ben je een soort binnenhuis architect?
Oh leuk, welke opleiding heb je gedaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef Sjaapje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
haha, ja soms zijn katten zulke bangerds! Onze katten zij nu nog binnenkatten. Pas deed ik Lola naar buiten, en ik dacht, ik wacht net zo lang tot ze zelf naar binnen wil. Ik gokte op een uur oid... Maar nee hoor. Mevrouw begon na 5 minuten al weer te mauwen waar ik bleef om de deur open te doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Sjaapje het volgende:
Onze kat'er' zit vaak een nachtje alleen, maar zorg wel dat er altijd iemand tweemaal per dag eten komt geven. Nu zeker nu hij nog geen jaar is. Ons terras is groot, maar geen aarde wat ik wel jammer vind. Nu heb ik de ladder tegen de muur gezet en gaan we kijken of hij durft. Momenteel is hij aan de 2e trede. Schijtluis!
Ik woon middenin de stad en het dak van mijn schuur is het clubhuis van de katten, geloof ik. Er zitten er doorgaans 2 tot 7.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.
Wat een snoezie!!quote:
Dat is hij zeker, behalve als het op onze nieuwe zetel en vers gewassen kleding aankomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
Mwah, soms heeft hij last, soms niet. We hebben een robozuiger die iedere dag z'n werk doet. Sinds 2 weken, dat werkt echt super. Toen dat ding kapoet was had hij gelijk weer last. Dus het is voor hem belangrijk dat het huis stofvrij en haarvrij is. Dus vaak zuigen etc. Hij heeft ook astma, dus veel zuigen moesten we toch welquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
M_m, heeft je vriend dan geen last van z'n allergie? Baardmans is ook allergisch, maar we willen wel heel graag een katje!
De kat terugbrengen na twee weken vind ik eigenlijk een beetje zielig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Mwah, soms heeft hij last, soms niet. We hebben een robozuiger die iedere dag z'n werk doet. Sinds 2 weken, dat werkt echt super. Toen dat ding kapoet was had hij gelijk weer last. Dus het is voor hem belangrijk dat het huis stofvrij en haarvrij is. Dus vaak zuigen etc. Hij heeft ook astma, dus veel zuigen moesten we toch wel
Het scheelt ook, hij heeft het er wel voor mij over, want hij moet wel vaker een 'puf' nemen hoor sinds dat we de katten hebben. 1 kat scheelt ook wel hoor
Gewoon doen! Vaak kan je bij het asiel afspraak maken binnen 2 weken terug brengen als het niet goed
@Sjaapje, okee, leuk idee ja! Wij zitten in appartement, dus als wij ze naar buiten doen, kunnen wij niet zien of ze naar binnen willen of niet. Ben zo bang dat ze verdwalen of uren buiten zitten omdat wij het niet door hebben ofzo
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, behalve als het op onze nieuwe zetel en vers gewassen kleding aankomt.Hahah. Wat aardig van hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms leren de katten echt niks af he? Bij ons krabben de katten op iedere hoek van de muur, met behang van een jaar oud
en de gordijnen van een jaar vinden ze ook heel leuk
![]()
Onze katten vinden het erg leuk om planten uit het raamkozijn te gooien. En om met alles te spelen wat beweegt, behalve kattenspeeltjes (bierdopjes, nagellakpotjes, pennen, wattenschijfjes)
~ Bonito La Risa ~
Is wss de enige manier ja! Of een kat 'lenen' van iemand.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De kat terugbrengen na twee weken vind ik eigenlijk een beetje zielig.. Maar het is wel de enige manier om erachter te komen, denk ik. Hij is eigenlijk pas allergisch als 'ie de kat heeft geaaid en daarna aan z'n ogen zit, of zo. Hij roept steeds dat het wel meevalt, maar ik zou het echt sneu vinden als het niet zou lukken...
Maar goed, als we een katje nemen doen we dat pas na de zomer. Ik voel me af bezwaard om iemand te vragen een maand de planten te verzorgen.
Alsnog leuk!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voor
thx, is idd erg leuk. Jammer dat het crisis is in deze branche.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsnog leuk!!
Wij hebben hier ook geen onmogelijke keuken, zouden we ook iemand voor in moeten huren
Volgens mij hebben wij niet eens zo'n rare keuken maar heeft niemand gevoel voor inrichting zodat alles onpraktisch en onhandig isquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
thx, is idd erg leuk. Jammer dat het crisis is in deze branche.
Keukens zijn lastig. Heb nu wel wat ontworpen zoals de klant het wil, maar weinig werkruimte.
Bij ons thuis lastig, kan geen hoekkeuken vanwege raam, en ingang, en geen eiland vanwege ruimte haha.
Ik ook! En mooi lijstje Perr!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Perruche het volgende:
Oeh sjaap wat een leukerd!
Ik zou ook best een Kat willen wanneer ik een fatsoenlijk huis ervoor heb.
Het rood zit nog steeds op mijn nagels
Ah heb nooit Red Dwarf gekekenquote:
Da's zoveel beter dan Game of Thronesquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah heb nooit Red Dwarf gekekenDus nee, technisch gezien nog steeds niet
Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik hoop stiekem op een An tip ivm het bankkrabben...
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabbenIk heb het volgende al geprobeerd: Extra krabpalen gekocht (totaal: 1 kleine, 1 middelgrote, 1 mega grote & hoge, 2 krabplanken) , zilverfolie, spray met nare lucht waar katten niet van houden, plantenspray.. Niks helpt
Een kat moet jagen, warme karbonades stelen voor z'n baas. Niet vol weemoed en oerverlangens denken aan die tijd dat dit nog mogelijk was, kijken uit het raam op een tijgerprint kattenbankje. Je hebt niet een kat om hem in de tuin van de buren te laten schijten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.
Maar verder kattten
En mijn beste vriendinnetje komt altijd in huis logeren als wij een paar daagjes weg zijn.
Ja nu durf ik niet meer met mijn roze jurkjesquote:
Waar krabben ze aan het behang? Daar de krabshizzle neerzetten. Ik had hier krabpalen in hoeken staan en nooit echt last van behang wat weggekrabt werd (behalve bij het raam, daar vond ie het wel noodzakelijk, maar dat was op een andere verdieping).quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabbenIk heb het volgende al geprobeerd: Extra krabpalen gekocht (totaal: 1 kleine, 1 middelgrote, 1 mega grote & hoge, 2 krabplanken) , zilverfolie, spray met nare lucht waar katten niet van houden, plantenspray.. Niks helpt
Kat het raam uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Herkenbaar! Laatste loodjes enzo, komt goed! Hang in therequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:48 schreef the85mc het volgende:
Even schaften op de uni. Halve middag lopen prutsen op 1 klein detail. Maar kan ook niet verder werken zonder die data. Mega-irritant. Heb ook niet echt goede band met afstudeer begeleider en die heeft sowieso geen opbouwende kritiek. Dus ook ging zin om daar aan te kloppen. Maar gewoon doorgaan, nog maar een paar dagen! Jeej!
Ik weet dat broccoli toevallig goed is voor vitamine b en paprika voor vitamine c maar niet waar bijv bloemkool goed voor isquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Perruche het volgende:
Waarom koop je iets (ik neem aan voor je gezondheid) als je niet weet waar het goed voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |