abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110710041
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_110710092
mmm..net m'n 2e bakje op.
pi_110710101
Ik ga nog even zien of ik de laatste zonnestralen mee kan pakken op de fiets zo!

:W
Ja doei.
pi_110710272
Maar mar, sorry, voor mij is espresso altijd Klein, Anders is het geen espresso. een doppio is gewoon iets minder Klein! :P

Lijstjes planning:
O: 3 bth (dubbele kaas, 1 pindakaas)
T: koffie met melk
L: 200 gr salade en een punt quiche
T: 2 fruit
D: een salade met couscous ofzo in de trein
T: yoghurt of havermout met lijnzaad en banaan
S: bodybalance

Moet even kijken want Ben pas om half 8 thuis en om 9 uur bodybalance, moet dus in de trein iets eten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 24-04-2012 10:04:27 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:55:42 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110710298
Perruche die mobiel post O+.

En ik drink nooit koffie *).
Niet meer actief op Fok!
pi_110710495
Haha Vik, ik probeer zo netjes mogelijk te typen maar die spelling staat op engels!

Ik heb pas om 2 uur lunch, hoe gaat dat ooit lukken?
pi_110710528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Perruche het volgende:
Haha Vik, ik probeer zo netjes mogelijk te typen maar die spelling staat op engels!

Nog een T naast je koffie!? Een van je twee fruit?
Be someone that makes you happy
pi_110710536
Goedemorgen! Zit ook net aan de koffie.. Was te lui ver voor koffie te lopen dus naar de dichtstbijzijnde automaat gegaan. Was een slecht idee.
Strenger dieten vind ik toch moeilijk, maar heb nu paar dagen niet gezondigd. :D Zit nu op 81,5 kg.. Maar er moet nog minimaal 2 kilo af in 3 weken tijd eigenlijk. En tussendoor ook nog vakantie dus dat gaat vooral bepalen of ik het ga halen..
Ik eet nu:
O: 4 bth smeerkaas kip, glas melk
L 4 bth ham smeerkaas
T appel
D: kipfilet broccoli, aardappeltje
T: halve bak kwark.
S/B: 40 minuten fietsen
netto op iets van 1500 kcal. Ik krijg iets van 1800-1900 binnen denk ik. Is wel streng, maar zal wel moeten. Eerder belegde ik mijn boterhammen vrij dik met beleg, maar nu even niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 24-04-2012 10:15:14 ]
pi_110710575
Oef MC, succes!

Nallie ja dat zou mooi zijn maar Ben onderweg dus even kijken hoe zich dat ontvouwt :)
pi_110710706
Wat een mooi topicnummer trouwens!
pi_110710727
Weet iemand hoe lang de levertijd van esprit is? Ik wil nog wat bestellen, maar vraag me af of dat voor vrijdag binnen is..
pi_110710787
Anders bestel je dat item via wehkamp ofzo? Vandaag besteld morgen geleverd.
pi_110710820
Goed bedacht! Of ik loop even langs de winkel. Kan ik nog passen ook.. Misschien doe ik dat wel, want ik ben bijna nooit thuis als de postbode langskomt..
pi_110710906
Best een goed concept, die winkels waar je dingen kunt passen enzo. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:25:04 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110710996
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:17 schreef the85mc het volgende:
Goed bedacht! Of ik loop even langs de winkel. Kan ik nog passen ook.. Misschien doe ik dat wel, want ik ben bijna nooit thuis als de postbode langskomt..
Die kan ook op je werk bezorgen B-) . Mijn Whey is ook verzonden, woei! Dit weekend weer een kokosshake :9.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:26:55 #16
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110711049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die kan ook op je werk bezorgen B-) . Mijn Whey is ook verzonden, woei! Dit weekend weer een kokosshake :9.
Van welk merk? Die van eiwitpoeder vond ik heul niks.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110711098
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Best een goed concept, die winkels waar je dingen kunt passen enzo. :P
Haha beetje rustig aan he! Is pas mijn eerste bak koffie van vandaag dus dan mag ik nog domme opmerkingen maken ;)
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 10:31:32 #18
70532 loveli
N
pi_110711182
quote:

[..]

Laatste tijd heb ik het geheugen van een zeef, je zult vast een goede reden hebben om whey te gebruiken en dat al een keer verteld hebben, maar ik zie het niet helemaal. Je doet aan hardlopen/cardio en bent niet echt bezig om spieren op te bouwen. Dan heb je aan standaard voer meer dan voldoende, lijkt me. Whey is imho vooral nuttig als je snel je eiwitten wilt binnenstampen om optimaal spieren te laten groeien.
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:32:40 #19
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110711210
Goedemorgen! 2 tassen koffie en ik ben weer hyper!

Lijstje:
O: Kwark met beetje muesli
T: Appel
L: Bak groenten, tas soep
T: Kwark met pruim en pompelmoes. 400 gram rauwkost (groenten en semi-groenten)
D: 3 boterhammen met kruidenkaas + filet de saxe. Tomaten.
T: ?
S: 2* Jillian indien tijd (ga wel ergens anders dan mijn kamertje moeten doen, heb ondekt dat er nu iemand de kamer naast mij slaapt...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110711247
quote:

[..]

'werk' deze week nog in de bieb van de uni. Dus daar laten bezorgen is geen optie.
Gister trouwens stagebedrijf gesproken en ze gaan contract opsturen!
pi_110711335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen! 2 tassen koffie en ik ben weer hyper!

Lijstje:
O: Kwark met beetje muesli
L: Bak groenten, tas soep
T: Kwark met pruim en pompelmoes. 400 gram rauwkost (groenten en semi-groenten)
D: 3 boterhammen met kruidenkaas + filet de saxe. Tomaten.
T: ?
S: 2* Jillian indien tijd (ga wel ergens anders dan mijn kamertje moeten doen, heb ondekt dat er nu iemand de kamer naast mij slaapt...)
Jij bent echt goed bezig met al je groenten Sjaap! ^O^
Misschien nog wat nootjes na je D?
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:44:52 #22
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110711584
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jij bent echt goed bezig met al je groenten Sjaap! ^O^
Misschien nog wat nootjes na je D?
Heb ik niet bij de hand. Denk dat het nog een boterham met perenstroop gaat worden...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110711589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Perruche die mobiel post O+.

En ik drink nooit koffie *).
Net nog een heerlijke cappuccino op :9. Daar betaal ik dan wel 1,55 voor, terwijl de niet-zo-lekkere cappuccino gratis is :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110711769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook :'). Ga je ergens op visite, krijg je zo'n kopje dat je na 2 slokken leeg hebt. Ik wil een mok! }:|.
Koffie barbaar :P Bij espresso gaat om de smaak O-)

Zo. Wezen sporten, onder de zonnebank geweest, boodschappen gedaan. Nu nog maar een keer douchen en dan wachten tot 12 uur dan heb ik afleiding in de vorm van groepswerk en tandarts :') Moet ik nog bedenken wat ik vanaf 16.00 doe.. Misschien nog een keer sporten :')
Worry is a misuse of imagination
pi_110711842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Zo. Wezen sporten, onder de zonnebank geweest, boodschappen gedaan. Nu nog maar een keer douchen en dan wachten tot 12 uur dan heb ik afleiding in de vorm van groepswerk en tandarts :') Moet ik nog bedenken wat ik vanaf 16.00 doe.. Misschien nog een keer sporten :')
Of bakken :) Werkt ook :Y)
pi_110711902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:03 schreef Perruche het volgende:

Heb je een iPhone? Dan kun je op dat wereldbolletje drukken en daarna nog een keer als je klaar bent.
pi_110711958
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of bakken :) Werkt ook :Y)
Bakken? Een taart of zo? En dan alleen opeten. Meh nee :') Misschien dat een vriendinnetje zin heeft om samen te eten dat is wel leuk denk ik.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:02:18 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110712158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Van welk merk? Die van eiwitpoeder vond ik heul niks.
XXL Nutrition.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:02:57 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110712186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Laatste tijd heb ik het geheugen van een zeef, je zult vast een goede reden hebben om whey te gebruiken en dat al een keer verteld hebben, maar ik zie het niet helemaal. Je doet aan hardlopen/cardio en bent niet echt bezig om spieren op te bouwen. Dan heb je aan standaard voer meer dan voldoende, lijkt me. Whey is imho vooral nuttig als je snel je eiwitten wilt binnenstampen om optimaal spieren te laten groeien.
Ja, ik neem whey omdat ik anders spierpijn heb de dag na het hardlopen en na zo'n shake heb ik nergens last van.
Niet meer actief op Fok!
pi_110712281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zeg: afspreken met een vriendin.
pi_110712291
O projectgroepje gaat niet door.. Voor het eerst dat ik dat jammer vind :')

Net een flesje aquarius op, 330 kcal!! pff.. Wilde eigenlijk een Ice Macchiato (in zo'n rood bekertje) bevat maar 196 kcal en vind ik veel lekkerder :o Had ik niet verwacht eigenlijk, dacht dacht andersom en de koffie wat meer en de sportdrank wat minder..
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:08:53 #32
70532 loveli
N
pi_110712356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik neem whey omdat ik anders spierpijn heb de dag na het hardlopen en na zo'n shake heb ik nergens last van.
En als je je voedingspatroon aanpast met meer/andere eiwitten?

Ben voorstander van het goed gebruiken van je spijsverteringssysteem, drank blijft niet in je maag en gaat direct naar je darmen.
crap in = crap out
pi_110712395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:06 schreef Probability het volgende:
O projectgroepje gaat niet door.. Voor het eerst dat ik dat jammer vind :')

Net een flesje aquarius op, 330 kcal!! pff.. Wilde eigenlijk een Ice Macchiato (in zo'n rood bekertje) bevat maar 196 kcal en vind ik veel lekkerder :o Had ik niet verwacht eigenlijk, dacht dacht andersom en de koffie wat meer en de sportdrank wat minder..
Ik denk dat je nu lekker jezelf moet verwennen en niet moet gaan letten op kcals!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:10:26 #34
70532 loveli
N
pi_110712404
Sportdrank is alleen nuttig als je echt sport. Niet een AA-tje met je bierbuik in de voetbalkantine.

Gatorade was de eerste fatsoenlijke sportdrank en die was smerig, toen hebben ze 'em zoeter gemaakt :')
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:11:20 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110712440
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

En als je je voedingspatroon aanpast met meer/andere eiwitten?

Ben voorstander van het goed gebruiken van je spijsverteringssysteem, drank blijft niet in je maag en gaat direct naar je darmen.
Ik vind het wel prima zo, eigenlijk :). Ik eet goed en gevarieerd en die eiwitshake kan geen kwaad. Kan nog heel veel vlees en eieren gaan eten, maar dat is meer werk dan wat poeder met melk in een shakebeker leegdrinken :P. Bovendien ga ik vanaf de zomer ook KT doen, dus dan komt het nog meer van pas dan nu ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_110712471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu lekker jezelf moet verwennen en niet moet gaan letten op kcals!
Nou ik was van plan nu meteen maar goed te gaan eten en te sporten dan voel ik mij op lange termijn beter dan met dikke billen en putjes benen.

En ik word heel snel misselijk of krijg buikpijn van snoep en chocola en kan ook niet zo goed tegen suikers en kleurstoffen. Dus dat neem ik wel als ik mij echt ellendig wil voelen. En het is duur :P

En ik ben al blij dat ik uberhaupt een beetje kan eten meestal als ik mij niet zo chill voel krijg ik geen hap door m'n keel.

Maar ik snap wel dat er veel mensen blij worden van een bak ijs of chocolade :)
pi_110712501
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:10 schreef loveli het volgende:
Sportdrank is alleen nuttig als je echt sport. Niet een AA-tje met je bierbuik in de voetbalkantine.

Gatorade was de eerste fatsoenlijke sportdrank en die was smerig, toen hebben ze 'em zoeter gemaakt :')
Ik heb net gesport :) Neem het meestal na een nacht flink zuipen, werkt goed tegen de kater.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:13:08 #38
70532 loveli
N
pi_110712507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Probability het volgende:
Nou ik was van plan nu meteen maar goed te gaan eten en te sporten dan voel ik mij op lange termijn beter dan met dikke billen en putjes benen.
^O^ _O_ You go girl!
crap in = crap out
pi_110712508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Probability het volgende:

[..]

En ik word heel snel misselijk of krijg buikpijn van snoep en chocola en kan ook niet zo goed tegen suikers en kleurstoffen. Dus dat neem ik wel als ik mij echt ellendig wil voelen. En het is duur :P

En ik ben al blij dat ik uberhaupt een beetje kan eten meestal als ik mij niet zo chill voel krijg ik geen hap door m'n keel.

Maar ik snap wel dat er veel mensen blij worden van een bak ijs of chocolade :)
Niet perse chocolade of ijs, maar als je nu ff zin hebt in een flesje sportdrank dan moet je dat lekker doen!
pi_110712556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

Niet perse chocolade of ijs, maar als je nu ff zin hebt in een flesje sportdrank dan moet je dat lekker doen!
Ik heb gister veel wijn gedronken en vandaag gesport dus voor de hydratatie en ja ook wel lekker. Maar nu had ik liever de ice machiatto gehad :P O-) Volgende keer beter.

Niet dat ik heel hard gesport heb :') Bodybalance! En ik was best goed voor een tweede keer *)!
pi_110712740
quote:

[..]

Dat vind ik dus grappig, want ik heb serieus nog nooit spierpijn gehad van het hardlopen. Zelfs na krachttraining heb ik eigenlijk alleen de eerste keer van een nieuw schema spierpijn. Gewoon omdat het nieuwe oefeningen zijn en mijn lichaam daaraan moet wennen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110712782
Goeiemorgen! Inmiddels weer op t werk, en al wat schoongemaakt *)

Lijstje:
O: 2 geroosterde dubbel donkere bth 1 pindakaas, 1 chocopasta
T: Klein pijnenburg tussendoortje, met noten. Is dat eigenlijk een 'redelijk gezond' tussendoortje? (113 kcal, 1gr eiwit, 23,5 kh, waarrvan 13gr suikers, 1,4 gr vet, waarvan verzadigd 0,3, voedingvezels 1 gr natrium 0,7.)
L: Volk. bth met kaas en pindakaas denk ik.
D: Broccoli met gehakt en krieltjes
T: yoghurt.
S: half uur lopen.

Comments? :@ Probeer echt wat kilotjes af te vallen. M'n buik wordt steeds zichtbaarder in de jurkjes. ;(
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:22:06 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110712827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat vind ik dus grappig, want ik heb serieus nog nooit spierpijn gehad van het hardlopen. Zelfs na krachttraining heb ik eigenlijk alleen de eerste keer van een nieuw schema spierpijn. Gewoon omdat het nieuwe oefeningen zijn en mijn lichaam daaraan moet wennen. :)
Ik heb het dus nog wel, maar bij > 10 km. Laatst een keer geen shake genomen en toen kon ik de volgende dag amper lopen :'). Dus het is wel echt nodig. Spul is te duur om voor de lol te nemen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110712953
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:54 schreef Perruche het volgende:
Maar mar, sorry, voor mij is espresso altijd Klein, Anders is het geen espresso. een doppio is gewoon iets minder Klein! :P

Lijstjes planning:
T: koffie met melk
L: 200 gr salade en een punt quiche
T: 2 fruit
D: een salade met couscous ofzo in de trein
T: yoghurt of havermout met lijnzaad en banaan

Moet even kijken want Ben pas om half 8 thuis en om 9 uur bodybalance, moet dus in de trein iets eten.
Ach poteto potato ;) als het maar even sterk is vind ik het ook prima in grotere hoeveelheden ;)
pi_110712981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Mixende_match het volgende:

Lijstje:
T: Klein pijnenburg tussendoortje, met noten. Is dat eigenlijk een 'redelijk gezond' tussendoortje? (113 kcal, 1gr eiwit, 23,5 kh, waarrvan 13gr suikers, 1,4 gr vet, waarvan verzadigd 0,3, voedingvezels 1 gr natrium 0,7.)

Comments? :@ Probeer echt wat kilotjes af te vallen. M'n buik wordt steeds zichtbaarder in de jurkjes. ;(
Hij is op zich niet slecht, maar als je wat minder kcals binnen wil krijgen kan dat makkelijk door je broodbeleg te vervangen voor iets magerders. Verder zou ik de pijnenburg vervangen voor fruit of iets van yoghurt/kwark.
pi_110712988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het dus nog wel, maar bij > 10 km. Laatst een keer geen shake genomen en toen kon ik de volgende dag amper lopen :'). Dus het is wel echt nodig. Spul is te duur om voor de lol te nemen :P.
Zou rustig uitlopen of stretchen niet gewoon helpen?
Doe wat je niet durft.
pi_110713028
quote:

[..]

Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:29:52 #48
70532 loveli
N
pi_110713082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Mixende_match het volgende:

Lijstje:

Als je je buikje weg wilt krijgen is het skippen van chocopasta en het eten van meer vers voer beter. Een gezond tussendoortje in mijn optiek is iets waarvan je kunt zien dat het ooit gelopen heeft of aan een boom hing/in de grond zat (heb ik nou al het verse voer gecovered?).

Lange houdbaarheid is ideaal voor een leverancier, weinig tot geen derving en geen bederf. Gezonde vetten zijn slecht houdbaar, suiker en zout zijn dingen die voor houdbaarheid zorgen.

En suiker is gewoon altijd slecht (soms wel lekker, dus zo nu en dan sporten als je troep hebt gegeten).
crap in = crap out
pi_110713084
Ik zie ontbijtkoek! *pakt fakkel en hooivork*
pi_110713163
Ontbijtkoek met roomboter :9 Of zo'n lekker plakkerige gemberkoek, nog beter :9

Ik heb honger :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:33:01 #51
70532 loveli
N
pi_110713199
Nog even voor de duidelijkheid, vet is niet slecht. Mensen die volle producten gebruiken zijn in de regel gezonder dan mensen met magere producten. Suikers mijden en meer sporten (het is sport als je zweet, rood wordt en hijgt, behalve sigme).
crap in = crap out
pi_110713203
Het donkere randje is het lekkerst. :Y
pi_110713267
Thx!! Ja die ontbijtkoek hoort er natuurlijk niet bij te staan. Maar er was ff niks anders, en kon geen boodschappen doen, vanmiddag pas :+

Ik ga meer fruit er door heen gooien iig. Maakt t nog uit wat voor fruit? Want volgens mijn vader is banaan te veel suikers, en kan ik beter wat anders pakken.

Ik heb trouwens ook mueslikoeken gekocht van de 'biobakker'. Dat kan ook als tussendoortje?

Normaal eet ik 's ochtends altijd magere yoghurt met muesli. Maar zoals ik al zei, nog geen boodschappen gedaan, dus de yoghurt was op :P

Chocopasta probeer ik al een tijd lang te vermijden... Op mijn werk heb ik het al niet meer staan, alleen pindakaas :+
~ Bonito La Risa ~
pi_110713363
Al het fruit bevat veel suikers.

Niks mis met bananen, meer kcals dan veel ander fruit, maar wel langzamere koolhydraten en veel goede stofjes.

Druiven, appels en meloenen hebben dan wel weer veel nutteloze suikers.
pi_110713364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..
Dat, maar ik vind 't ook niet erg, eigenlijk. Ben inmiddels wel gewend aan spierpijn :')
Ja doei.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:38:01 #56
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110713380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
En suiker is gewoon altijd slecht (soms wel lekker, dus zo nu en dan sporten als je troep hebt gegeten).
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110713413
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Denk je dat honing minder slecht is dan suiker?
pi_110713496
Honing = gesmolten suiker zo ongeveer ;)

Mima koek is altijd koek, of het nu mueslikoek is of ontbijtkoek of een gevulde koek..
Koek = suikers
banaan > koek

:)
Maar als je het lekker vindt en hebben kan, dan mag je best koek van mij, alleen een GEZOND tussendoortje is het nooit.
pi_110713525
Ik heb ook honger en nu zin in ontbijtkoek :')
En eens met Dino wat betreft de randjes :9
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:42:36 #60
70532 loveli
N
pi_110713556
Banaan vs ontbijtkoek, welke heeft meer suiker/andere voedingsstoffen?

Een gekookt eitje is makkelijk mee te nemen (zachte dooier is wat lastiger), paprika hapt makkelijk weg, nootjes (liefst ongebrand voor de gezonde vetten), kijk eens wat er aan de ingang en randen van de supermarkt te vinden is (meeste supermartken hebben hun koelcellen aan de wanden, groente bij de ingang).

Biokoeken bevatten bio-suiker. Het zijn koeken, dus als je een koek als tussendoortje wilt, is een biokoek prima. Maar het blijft een koek.
crap in = crap out
pi_110713573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Geen idee! Vertrouw me er maar op dat ik me er niet makkelijk vanaf maak ofzo. :D
Doe wat je niet durft.
pi_110713588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook honger en nu zin in ontbijtkoek :')
En eens met Dino wat betreft de randjes :9
Eerst de randjes afknagen en daarna de rest. :Y :')
pi_110713601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat, maar ik vind 't ook niet erg, eigenlijk. Ben inmiddels wel gewend aan spierpijn :')
No pain, no gain :') Ofzoiets. Lijkt wel of we in het BB topic zitten haha.
pi_110713619
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Eerst de randjes afknagen en daarna de rest. :Y :')
Knagen :) Ik doe een randje en dan de rest, dan heb ik nog een randje op t eind :')
pi_110713625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:40 schreef MarMar het volgende:
Honing = gesmolten suiker zo ongeveer ;)

Mima koek is altijd koek, of het nu mueslikoek is of ontbijtkoek of een gevulde koek..
Koek = suikers
banaan > koek

:)
Maar als je het lekker vindt en hebben kan, dan mag je best koek van mij, alleen een GEZOND tussendoortje is het nooit.
Thx. Hebben kan ik niet echt hoor. Dat buikje kan echt niet! Haha. Koeken ga ik dus schrappen. Straks maar even fruitjes kopen!
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:45:14 #66
70532 loveli
N
pi_110713660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja.

Honing is suiker met een paar enzymen en wat andere stofjes, maar grotendeels suiker. Zeker goedkope honing bevat weingi andere stofjes.

Fruit is prima, maar de hele dag alleen maar fruit eten is ook geen goed plan, want suiker (vruchtensuiker is ook suiker is slecht).

Het gaat om balans. Beetje fruit, handje nootjes, visje, avocado, shitload groente.
crap in = crap out
pi_110713674
Ik heb ook bijna nooit spierpijn, idd alleen als ik een nieuwe oefening doe of veel meer gewicht pak.
Ik voel m'n spieren wel na het sporten, maar pijn, neuh.

Van hardlopen heb ik eens een week vreselijke spierpijn gehad in mijn enkelspieren, ik was toen extra aan het opletten op mijn loophouding en dat deed even zeer achteraf :')
pi_110713684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

No pain, no gain :') Ofzoiets. Lijkt wel of we in het BB topic zitten haha.
Daar lurk ik alleen als ik even wil lachen :')
Ja doei.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:46:14 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110713700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

de prijs viel me mee, 99
:o

Laat je even weten hoe die bevalt? O-)
pi_110713733
Ik heb ook bijna nooit spierpijn. Behalve na de eerste 2 keer Jillian. Die spierpijn merkte ik pas op toen ik op mijn werk de trap af moest lopen.
pi_110713743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Knagen :) Ik doe een randje en dan de rest, dan heb ik nog een randje op t eind :')
*knaagboks* :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:48:51 #72
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110713787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Novem het volgende:
Denk je dat honing minder slecht is dan suiker?
Nee, dat zeg ik niet, ik vraag of ze fruit en honing slecht vindt. Ik wil weten of ze manmade suiker slecht vind en/of echt alle bronnen van suiker.
pi_110713794
quote:

[..]

jij was toch van de whey politie? :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110713803
Oh ja, na de eerste paar keer poweryoga had ik ook helse spierpijn, gewoon van top tot teen :') Dat was ook het werk van evil Jillian...
pi_110713815
Ah, gelukkig maar, ben niet de enige met weinig spierpijn.
Spierpijn is toch sowieso een teken dat je spier moet herstellen en dat je dus even rustig aan moet doen?
Doe wat je niet durft.
pi_110713822
quote:

[..]

Dan kan je ook meer eiwitten eten. Kwark/kip/tonijn/biefstuk/huttenkase/vis etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110713863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Spierpijn is toch sowieso een teken dat je spier moet herstellen en dat je dus even rustig aan moet doen?
Spierpijn staat in principe los van spierherstel.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:51:30 #78
70532 loveli
N
pi_110713873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dan kan je ook meer eiwitten eten. Kwark/kip/tonijn/biefstuk/huttenkase/vis etc.
En magnesium, bedenk ik nu. Zit in groene groente.
*voert sperzieboontjes*
crap in = crap out
pi_110713893
quote:

[..]

ieder lichaam reageert anders op inspanning. Ik reageer denk ik zoals jij 1x lopen als oude vrouw, daarna gaat het wel en voel ik dat spieren "moe" zijn. Dus erin poeren en denken ohja, da's spierpijn.

Mijn lief loopt dagenlang met spierpijn rond :X
pi_110713894
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Spierpijn staat in principe los van spierherstel.
Do tell!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:52:36 #81
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110713917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja.

Honing is suiker met een paar enzymen en wat andere stofjes, maar grotendeels suiker. Zeker goedkope honing bevat weingi andere stofjes.

Fruit is prima, maar de hele dag alleen maar fruit eten is ook geen goed plan, want suiker (vruchtensuiker is ook suiker is slecht).

Het gaat om balans. Beetje fruit, handje nootjes, visje, avocado, shitload groente.
De hele dag alleen maar <voedingsproduct> eten is net zo slecht voor je, IMHO. Maar duidelijk. En honing is voor mij honing, dus door bijen geproduceerd (en niet dat suikerwater spul, al denkt de industrie daar anders over :() Leuke link mbt honing: http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/honing
pi_110713948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ieder lichaam reageert anders op inspanning. Ik reageer denk ik zoals jij 1x lopen als oude vrouw, daarna gaat het wel en voel ik dat spieren "moe" zijn. Dus erin poeren en denken ohja, da's spierpijn.

Ja, dat van die moeie spieren herken ik wel. Dat je door je knieen heenzakt bij lunges enzo. Of omvalt bij het liggen in een pushup positie en je armen strekken en je bovenlichaam half draaien. :P
Doe wat je niet durft.
pi_110713964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
voor bankhangers wel ja :P

Voor andere mensen betekent dat dat je gewoon door kan trainen en misschien de intensiteit aan moet passen /whatdoesn'tkillyoumakesyoustronger B-)
pi_110713973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Do tell!
Ik zit via telefoon dus deze hou je nog even tegoed van me.
pi_110713984
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
Banaan vs ontbijtkoek, welke heeft meer suiker/andere voedingsstoffen?

Een gekookt eitje is makkelijk mee te nemen (zachte dooier is wat lastiger), paprika hapt makkelijk weg, nootjes (liefst ongebrand voor de gezonde vetten), kijk eens wat er aan de ingang en randen van de supermarkt te vinden is (meeste supermartken hebben hun koelcellen aan de wanden, groente bij de ingang).

Biokoeken bevatten bio-suiker. Het zijn koeken, dus als je een koek als tussendoortje wilt, is een biokoek prima. Maar het blijft een koek.
Thx, ei vind ik lekker en nootjes ook :)
~ Bonito La Risa ~
pi_110713996
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij was toch van de whey politie? :D
ze doet weer een Vikje.
Ja doei.
pi_110714000
Ik heb geen zin meer om te werken :o Nog 3,5 dag! *O*
pi_110714108
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

7dagen per week spierpijn hier de laatste tijd. :')
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 11:58:03 #89
70532 loveli
N
pi_110714112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

De hele dag alleen maar <voedingsproduct> eten is net zo slecht voor je, IMHO. Maar duidelijk. En honing is voor mij honing, dus door bijen geproduceerd (en niet dat suikerwater spul, al denkt de industrie daar anders over :() Leuke link mbt honing: http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/honing
Honing is vloeibare suiker met - afhankelijk van het type honing - een bepaalde verhouding glucose-fructose. Tafelsuiker is grofweg 50/50 glucose/fructose. Agavesiroop is een suikerversie veel fructose.

Ik gebruik mascobado als suiker in de koffie, maar heb niet de illusie dat het gezond is.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:01:39 #90
70532 loveli
N
pi_110714230
Iets totaal anders: hoor net een interessant radiofragment over liegen. Je hoeft een klein kind niet te leren om te liegen, dat gaat automatisch. Je moet ze juist leren om niet te liegen. Liegen is aangeboren, eerlijk zijn vergt oefening en is moeilijk!

/totaal off-topic
crap in = crap out
pi_110714250
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vond openingen op mijn vorige werk altijd erg leuk! Maar dan hadden collega's en/of ikzelf er ook hard aan gewerkt om alles op tijd af te krijgen. En ik hoefde er alleen maar 2 trappen voor af te lopen (tenzij ik toevallig die dag niet werkte, maar dat is misschien 1x voorgekomen) en ik werkte aansluitend. Scheelt natuurlijk wel.
Dit zijn gewoon organisaties waar we klant zijn. Mijn feeling ontbreekt gewoon geloof ik wdbt :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110714311
Ik doe deed krachttraining met interval van minimaal 1 dag. Dus 1 dag trainen, 1 dag rust. Als ik echt tot het gaatje ga dan 2 dagen rust. Je kunt door je spierpijn heen beuken, maar dat is alleen maar slecht voor je spieren. Ik dacht dat je spierpijn krijgt door kleine beschadigingen in je spieren. Je lichaam versterkt spieren om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt en worden je spieren dus ietsje sterker. tenminste zo is het mij altijd verteld. Of klopt dat niet Dino?
Komende tijd wordt het voor mij vooral cardio en klein beetje KT om iig niet slapper te worden.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:04:31 #93
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110714320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Honing is vloeibare suiker met - afhankelijk van het type honing - een bepaalde verhouding glucose-fructose. Tafelsuiker is grofweg 50/50 glucose/fructose. Agavesiroop is een suikerversie veel fructose.

Ik gebruik mascobado als suiker in de koffie, maar heb niet de illusie dat het gezond is.
Suikers zijn niet ongezond, maar een overdaad aan suikers is dat wel (maar goed, een overdaad aan vetten en/of eiwitten zijn net zo goed ongezond). Het is wat je zelf al zei de balans die je moet vinden in de verschillende voedingsstoffen om tot een gezond dieet te komen. Daar hoort suiker ook gewoon in thuis.
pi_110714321
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

7dagen per week spierpijn hier de laatste tijd. :')
Die van mij die slaapt gewoon overal waar het kan :P Slapen is voor hem anti spierpijn :Y

Oh en ML, kan je niet gewoon dankjewel zeggen in geval van chocolaatje? En het dan niet opeten als je het niet lust, maar opbergen of aan andere collega geven? Of een snoeppot creeeren en daar alle goodies ingooien?

Soms gaat het niet om het chocolaatje maar het feit dat iemand iets wil delen met zijn collega's :)
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:05:00 #95
70532 loveli
N
pi_110714344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Suikers zijn niet ongezond, maar een overdaad aan suikers is dat wel (maar goed, een overdaad aan vetten en/of eiwitten zijn net zo goed ongezond). Het is wat je zelf al zei de balans die je moet vinden in de verschillende voedingsstoffen om tot een gezond dieet te komen. Daar hoort suiker ook gewoon in thuis.
Bron?
crap in = crap out
pi_110714379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

voor bankhangers wel ja :P

Voor andere mensen betekent dat dat je gewoon door kan trainen en misschien de intensiteit aan moet passen /whatdoesn'tkillyoumakesyoustronger B-)
Rustig aan doen is bij mij ook gewoon wat rustiger trainen. Ik blijf gewoon stug met de trap naar de 11e gaan. :D
Mijn collega vindt overigens dat ik zwaarder moet trainen, zal het vanavond eens overleggen. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:06:36 #97
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110714405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik doe deed krachttraining met interval van minimaal 1 dag. Dus 1 dag trainen, 1 dag rust. Als ik echt tot het gaatje ga dan 2 dagen rust. Je kunt door je spierpijn heen beuken, maar dat is alleen maar slecht voor je spieren. Ik dacht dat je spierpijn krijgt door kleine beschadigingen in je spieren. Je lichaam versterkt spieren om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt en worden je spieren dus ietsje sterker. tenminste zo is het mij altijd verteld. Of klopt dat niet Dino?
Komende tijd wordt het voor mij vooral cardio en klein beetje KT om iig niet slapper te worden.
Spierpijn komt door melkzuur in je spieren. Die moet afgevoerd worden, en dat kan je het beste doen door de doorbloeding te verbeteren. En dat kan je doen door actief herstel, massage, etc of gewoon wachten tot de melkzuur verdwenen is (dus je extra rustdagen pakken). Maar de dag na je krachttraining een rustig loopje, een beetje zwemmen of iets in die trant is helemaal niet slecht voor je spieren.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:07:11 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110714424
Bijna vakantie, Auruuum :o *O*

Mijn Zalando-pakje is er! Laarsjes hebben minder ronde neuzen dan gehoopt en moet nog bedenken hoe leuk ik ze vind, gympies zitten weer lossig dus moet kijken of ik die strakker kan snoeren, anders moet ik weer andere zoeken :')

</lief dagboek>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110714440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Bron?
hebben we naast de eiwitten stasis, de shakes addepten nu ook suiker politie :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:06 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Spierpijn komt door melkzuur in je spieren. Die moet afgevoerd worden, en dat kan je het beste doen door de doorbloeding te verbeteren. En dat kan je doen door actief herstel, massage, etc of gewoon wachten tot de melkzuur verdwenen is (dus je extra rustdagen pakken). Maar de dag na je krachttraining een rustig loopje, een beetje zwemmen of iets in die trant is helemaal niet slecht voor je spieren.
Dat is als je anaeroob traint. Als het goed is train je aeroob, vooral krachttraining. Verzuring krijg ik alleen tijdens te intensieve cardio.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:07:59 #100
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110714455
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:08:17 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110714462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze doet weer een Vikje.
Ik heb me nooit negatief uitgelaten over whey? :?.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:09:10 #102
70532 loveli
N
pi_110714490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.

Het hele idee van rusten is om spiergroei te optimaliseren. Draait je hele leven om het vergaren van spiermassa, dan is dat de beste manier. Heb je andere doelen, dan kun je het anders aanpakken.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:09:58 #103
70532 loveli
N
pi_110714511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
hebben we naast de eiwitten stasis, de shakes addepten nu ook suiker politie :P
Waarom denk je dat ontbijtkoek zo slecht is?
/ontbijtkoektaliban
crap in = crap out
pi_110714523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.

Het hele idee van rusten is om spiergroei te optimaliseren. Draait je hele leven om het vergaren van spiermassa, dan is dat de beste manier. Heb je andere doelen, dan kun je het anders aanpakken.
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:10:39 #105
70532 loveli
N
pi_110714538
quote:
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.
crap in = crap out
pi_110714546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Die van mij die slaapt gewoon overal waar het kan :P Slapen is voor hem anti spierpijn :Y

Oh en ML, kan je niet gewoon dankjewel zeggen in geval van chocolaatje? En het dan niet opeten als je het niet lust, maar opbergen of aan andere collega geven? Of een snoeppot creeeren en daar alle goodies ingooien?

Soms gaat het niet om het chocolaatje maar het feit dat iemand iets wil delen met zijn collega's :)
Dat werkt niet tijdens een vergadering ;) ze gaan zitten wachten tot iedereen het op heeft.
Snoeppot hebben we op verzoek (niet het mijne) afgeschaft.
Ben maar gewoon eerlijk, neem mijn eigen eten mee.
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:11:15 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110714560
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110714569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna vakantie, Auruuum :o *O*

Mijn Zalando-pakje is er! Laarsjes hebben minder ronde neuzen dan gehoopt en moet nog bedenken hoe leuk ik ze vind, gympies zitten weer lossig dus moet kijken of ik die strakker kan snoeren, anders moet ik weer andere zoeken :')

</lief dagboek>
Geen jurkje gekocht? En jammer joh!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:11:35 #109
70532 loveli
N
pi_110714571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?
Geen idee, spiergroei is nou juist niet wat ik wil, dus weet het fijne er niet van.
crap in = crap out
pi_110714618
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
*like*
Ja doei.
pi_110714621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat werkt niet tijdens een vergadering ;) ze gaan zitten wachten tot iedereen het op heeft.
Snoeppot hebben we op verzoek (niet het mijne) afgeschaft.
Ben maar gewoon eerlijk, neem mijn eigen eten mee.
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod? :P

Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing :)
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:14:31 #112
70532 loveli
N
pi_110714673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod? :P

*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen :')*
crap in = crap out
pi_110714707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:

[..]

*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen :')*
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie :9
pi_110714726
ben trouwens benieuwd wanneer we verkiezingen gaan krijgen.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:16:43 #115
70532 loveli
N
pi_110714743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie :9
Nee, het is in natura.
crap in = crap out
pi_110714746
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor me ;)

Maar we hebben het hier wel over volwassen mensen, geen kleuters toch? :D
pi_110714756
Ga weer aan het werk :W
pi_110714776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Jaarwisseling dus dat geklef Aurum :D
Goede chocola I wish!
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:20:17 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110714854
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geen jurkje gekocht? En jammer joh!
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik later :P
pi_110714895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik later :P
^O^
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:23:24 #121
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110714954
Poeh. Ben voor een klant een keuken aan t ontwerpen. Maar de klant wil een opstelling die niet handig is... Echt lastige ruimte is het ook }:|
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:28:27 #122
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110715104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.
Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.

De nuance zoals ik 'm stel, mix things up (en zo stel jij 'm ook volgens mij) zie ik terug in dit onderzoek:

http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2431-12-35.pdf

Het gaat niet om alleen suiker maar om een healthy eating pattern, daarin komen dus ook suikers in voor.

En verder: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3257688/?tool=pubmed
pi_110715365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, het is in natura.
_O- _O- _O- zie het als een compliment

Bij mij weten ze schijnbaar dat ik niet van gezoen ben, want ze proberen het niet eens. Handje schudt, van een afstand beste wensen wenst en move on.

Zelfde geldt voor geboortes/felicitaties in wat voor vorm dan ook
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor me ;)

Maar we hebben het hier wel over volwassen mensen, geen kleuters toch? :D
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maar :+
pi_110715436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

_O- _O- _O- zie het als een compliment

Bij mij weten ze schijnbaar dat ik niet van gezoen ben, want ze proberen het niet eens. Handje schudt, van een afstand beste wensen wenst en move on.

Zelfde geldt voor geboortes/felicitaties in wat voor vorm dan ook

[..]

heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maar :+
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.
Heb wel eens van die hardnekkige types gehad :X

Ik zeg het netjes hoor maar het wordt wel vermoeiend als men steeds met "meuk" aan komt zetten tijdens vergaderingen oid. Ik eet er toch geen hap van en dat blijft zo.
Maarja ik heb dan ook een bak noten bij en uiteindelijk is die altijd wel leeg.
pi_110715651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.
Heb wel eens van die hardnekkige types gehad :X

Ik zeg het netjes hoor maar het wordt wel vermoeiend als men steeds met "meuk" aan komt zetten tijdens vergaderingen oid. Ik eet er toch geen hap van en dat blijft zo.
Maarja ik heb dan ook een bak noten bij en uiteindelijk is die altijd wel leeg.
Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.

Bied je je collega's ook noten aan als je die meeneemt, of zit je in je up alles op te peuzelen? :D
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 12:54:41 #126
70532 loveli
N
pi_110715937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.

De nuance zoals ik 'm stel, mix things up (en zo stel jij 'm ook volgens mij) zie ik terug in dit onderzoek:

http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2431-12-35.pdf

Het gaat niet om alleen suiker maar om een healthy eating pattern, daarin komen dus ook suikers in voor.

En verder: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3257688/?tool=pubmed
Die australian paradox is interessant (en de criticus in me gaat op zoek hiaten in dit onderzoek, om mijn visie niet te hoeven veranderen ;) ), dat andere artikel ga ik lezen als ik er goed de tijd voor heb.

Sinds ik (stukken uit) het boek van Dr. Bernstein heb gelezen, ben ik ervan overtuigd dat suikers niet in een gezond voedingspatroon thuishoren en dat we prima kunnen overleven bij een voedingspatroon zonder carbs.
http://www.diabetes-book.com/book/chapter9_3.shtml

Bernstein is ervaringsdeskundige op gebied van diabetes (hij heeft het al 64 jaar) en heeft zich noodgedwongen en wetenschappelijk onderbouwd een voedselpatroon aangemeten zonder carbs. Zijn stelling: er zijn geen essentiele koolhydraten, wel essentiele amonizuren en vetzuren.
crap in = crap out
pi_110716182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.

Bied je je collega's ook noten aan als je die meeneemt, of zit je in je up alles op te peuzelen? :D
Klopt :) maar ze weten dat ik het meuk vind hoor ;)

Hij staat op tafel en ik meld dat ze mogen pakken als ze willen, dat doen ze dan ook.

Maar het meeste van mijn voedsel heeft een dus danig prijskaartje dat ik het niet deel.

Het grappige is dat je wel ziet dat de mentaliteit veranderd, mensen worden steeds meer bewust van eten (niet zo zeer hier) en gaan andere zaken eten.
Zag zojuist zelfs tomaatjes voorbij komen enz.
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:05:48 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110716334
Ik heb gisteren mijn 'gezonde muffins' meegenomen naar kantoor :D Werd wel gewaardeerd geloof ik :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:06:26 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110716359
Lijstje voor ik zo naar mn werk moet.

O: citroenkwark met nootjes
T: cappuccino met chocosticks :@
L: 2 boterhammen appelstroop
L2: 2 boterhammen kaas
T: ga proberen de automaatkoffie te mijden, dus veel thee denk ik :D
D: als ik een lange pauze heb, iets op mn werk, anders een kliekje thuis.
pi_110716424
Oeh discussies :9

Halve dag erop, nog 2 meetings en dan klaar. Zometeen nog een koffie :9

Maria, kan je volgende keer niet gewoon van alles 2 maten bestellen, en dan terugsturen wat niet past?
pi_110716457
Fijn hoor, zo'n markt tegenover je werk, alleen nu moet ik wel mee naar huis nemen:
- kilo rabarber
- kilo tomaatjes
- half pond gedroogde appels
- half pond gedroogde mango
- half pond paranoten
- 2 avocado's
- half pond gestoomde zalm
- 3 bossen munt.

Alhoewel ik voorzie dat de munt en de tomaatjes het gebouw niet meer zullen verlaten in hun huidige staat. :P
Doe wat je niet durft.
pi_110716466
Als mensen het moeilijk vinden als ik iets afwijs hebben ze pech :Y)
Ik heb echt geen zin om elke keer te gaan uitleggen dat ik het niet eet omdat er melk inzit.

En als mensen dan zeggen: 'Maar je kan het toch makkelijk hebben?' Dan denk ik echt :') :') :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:10:20 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110716475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh discussies :9

Halve dag erop, nog 2 meetings en dan klaar. Zometeen nog een koffie :9

Maria, kan je volgende keer niet gewoon van alles 2 maten bestellen, en dan terugsturen wat niet past?
Heh, dat zou wellicht handig zijn ja... Dacht nu slim te zijn en 38,5 te nemen :') Al is soms een van beide niet beschikbaar dus dan gok ik maar gewoon :P De laarzen passen trouwens wel geloof ik! Misschien maak ik later nog wel een fotootje voor ongezouten Slankie-meningen oO<
pi_110716476
Oh Maria zou je me ajb dat recept van die muffins nog eens willen PM'en?
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:11:56 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110716540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Oh Maria zou je me ajb dat recept van die muffins nog eens willen PM'en?
Had het in het topic gegooid, zal zo even zoeken voor je!
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:15:34 #136
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110716707
Zojuist ook naar de turkse groente/bakker/oid geweest, en ik zag zoete aardappelen! Die ga ik een keer proberen!

Zie veel recepten, maar iemand een receptje voor een gezonde & lekkere? :9
~ Bonito La Risa ~
pi_110716846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Nallie het volgende:
Als mensen het moeilijk vinden als ik iets afwijs hebben ze pech :Y)
Ik heb echt geen zin om elke keer te gaan uitleggen dat ik het niet eet omdat er melk inzit.

En als mensen dan zeggen: 'Maar je kan het toch makkelijk hebben?' Dan denk ik echt :') :') :')
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.

Jij mankeert iets en dat is niet aan het puntje van je neus te zien. Nadeel is ook nog eens dat je een slanke den bent, dus ieder wil je allerlei lekkers toeschuiven.
pi_110716936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.

Jij mankeert iets en dat is niet aan het puntje van je neus te zien. Nadeel is ook nog eens dat je een slanke den bent, dus ieder wil je allerlei lekkers toeschuiven.
Oh ik verwacht ook niet dat ze me niets aanbieden hoor, maar ik zeg dan gewoon beleefd 'nee dank je'. Als iemand dat tegen mij zegt ben ik daar ook tevreden mee hoor. Vind uitleg over allergieen/intoleranties en dergelijken altijd zo zeikerig overkomen, vandaar dat ik t niet snel deel zeg maar.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 13:21:00 #139
70532 loveli
N
pi_110716952
Ik maak er vaak een "ik doe aan de lijn"-grapje van en leg dan uit dat ik niet tegen *insert foodgroup* kan.
crap in = crap out
pi_110717164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
Ik maak er vaak een "ik doe aan de lijn"-grapje van en leg dan uit dat ik niet tegen *insert foodgroup* kan.
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk ging :') dat hoeft van mij nou weer niet...
pi_110717331
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk ging :') dat hoeft van mij nou weer niet...
Dat zou ik dan ook gewoon zeggen :P
pi_110717391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hehehe, dat kan ik me voorstellen. :D
Het is moeilijk om dingen af te wijzen, mensen hebben moeite gedaan om iets mee te nemen en te tracteren en jij wilt het niet om welke reden dan ook.
Ik vind het ook lullig als mensen mijn baksels niet willen opeten. Ik zit soms een van mijn collega's (een stelselmatig tractatieweigeraar) af en toe te force-feeden. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_110717497
Whoei lunch is op. Nu in de metro. Maria volgena mij heb ik PM O+
pi_110717563
En ik heb nog Geen taartje genomen ondanks al die lekkernijen hier!

* Perruche schouderklopje geeft :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:35:57 #145
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110717586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Die australian paradox is interessant (en de criticus in me gaat op zoek hiaten in dit onderzoek, om mijn visie niet te hoeven veranderen ;) ), dat andere artikel ga ik lezen als ik er goed de tijd voor heb.

Sinds ik (stukken uit) het boek van Dr. Bernstein heb gelezen, ben ik ervan overtuigd dat suikers niet in een gezond voedingspatroon thuishoren en dat we prima kunnen overleven bij een voedingspatroon zonder carbs.
http://www.diabetes-book.com/book/chapter9_3.shtml

Bernstein is ervaringsdeskundige op gebied van diabetes (hij heeft het al 64 jaar) en heeft zich noodgedwongen en wetenschappelijk onderbouwd een voedselpatroon aangemeten zonder carbs. Zijn stelling: er zijn geen essentiele koolhydraten, wel essentiele amonizuren en vetzuren.
Ik geloof niet in het uitsluiten van suikers, diabetes 2 komt gewoon door een overdaad aan, dat je vervolgens op zoek gaat naar manieren om kh uit je dieet te bannen. Tja, het kan, maar je kan ook low GI food consumeren (al is die GI index ook niet even betrouwbaar, aangezien watermeloen high GI is, maar je voor je aan de hoeveelheden komt om op die hoge GI te komen moet je echt een paar van die kilodingen je mik inschuiven).

Zodra je gaat sporten heb je carbs nodig, mss niet in grote hoeveelheden, maar je hebt ze nodig voor herstel. En dus zie ik ook op die manier niet in dat suikers ongezond zijn. Jumparound, zie hardlooptopic, heeft afgelopen zondag 10km gelopen op een lowcarb dieet (southbeach oid) en die kreeg na 5km honger. Ik die gewoon carbs eet heb geen dip gehad na 5km. Maar ik eet (drink) dan wel van die rare cocktails :P
pi_110718120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik geloof niet in het uitsluiten van suikers, diabetes 2 komt gewoon door een overdaad aan, dat je vervolgens op zoek gaat naar manieren om kh uit je dieet te bannen. Tja, het kan, maar je kan ook low GI food consumeren (al is die GI index ook niet even betrouwbaar, aangezien watermeloen high GI is, maar je voor je aan de hoeveelheden komt om op die hoge GI te komen moet je echt een paar van die kilodingen je mik inschuiven).

Zodra je gaat sporten heb je carbs nodig, mss niet in grote hoeveelheden, maar je hebt ze nodig voor herstel. En dus zie ik ook op die manier niet in dat suikers ongezond zijn. Jumparound, zie hardlooptopic, heeft afgelopen zondag 10km gelopen op een lowcarb dieet (southbeach oid) en die kreeg na 5km honger. Ik die gewoon carbs eet heb geen dip gehad na 5km. Maar ik eet (drink) dan wel van die rare cocktails :P
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.
Verder kun je op basis 2 losstaande gevallen niet echt een algemene uitspraak doen. Dat zul je met me eens zijn.

Uitsluiten van suikers lijkt mij ook vrij moeilijk, zeker als je daar ook natuurlijk suikers onder verstaat, maar een bewust eetpatroon lijkt mij wel vrij handig voor iedereen.

Kom ik bij de volgende vraag: een pond tomaatjes opeten. Achter elkaar. Is dat gezond?
Ik ben nu wel een beetje misselijk. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 13:48:24 #147
70532 loveli
N
pi_110718156
GL (load) is een betere richtlijn dan GI.
crap in = crap out
pi_110718222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.
Verder kun je op basis 2 losstaande gevallen niet echt een algemene uitspraak doen. Dat zul je met me eens zijn.

Uitsluiten van suikers lijkt mij ook vrij moeilijk, zeker als je daar ook natuurlijk suikers onder verstaat, maar een bewust eetpatroon lijkt mij wel vrij handig voor iedereen.

Kom ik bij de volgende vraag: een pond tomaatjes opeten. Achter elkaar. Is dat gezond?
Ik ben nu wel een beetje misselijk. :P
Overdaad schaadt :P
pi_110718278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mja heb weinig zin om mensen uit te leggen wat ik mankeer.
De opmerking "je bent dun zat" ken ik inmiddels wel :D (gelukkig dan weer).
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:58:34 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110718568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens hem had het met de carbs te maken. Vind het zelf redelijk plausibel. Maar je kan er idd geen algemene uitspraken over doen. Al kan ik met het boek Paleo for athletes dat wel doen en daarin komen carbs gewoon keihard voor. Als sporter gebruik je carbs, want.. Vond dat icm Jumparound wel een mooi voorbeeld.

quote:
Het lijkt me een hel, aangezien ik dol ben op fruit.
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:01:39 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110718679
Kom net dit tegen via Runner's world: http://www.rrasp-phirn.ca(...)er&Itemid=91&lang=en.

Ik word 84 volgens dat ding en de grootste aanpassing in m'n leven is m'n dieet (komt overeen met m'n eigen gedachtegang, de aanpassing, niet de leeftijd, alhoewel..).
pi_110718697
Een pond tomaatjes Henk? Nom! Maar dat je missleijk bent wil ik wel geloven :D

Markt voor de deur O+ me wants!
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:04:48 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110718814
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110718964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis :P.
Verse munt thee? Lekker :Y
pi_110718969
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van. *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:14:15 #156
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110719158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Muntthee natuurlijk!
Nom! :9 Ik zit aan de venkelthee. Ga een thermoskan op m'n balie zetten, dan drink ik meer dan iedere keer vers zetten.
~ Bonito La Risa ~
pi_110719202
Setje geshopt voor bij mn beige broek! :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:17:04 #158
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110719287
Die schoenen O+ O+ leuke set siral!
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:19:41 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110719394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Muntthee natuurlijk!
Oh doh :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110719433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef Mixende_match het volgende:
Die schoenen O+ O+ leuke set siral!
Whiej, shoenen bij van haren, topje h&m, shirtje vila.
Enige dure is de broek zelf (supertrash), maar verders kei cheap hehe! :D
pi_110719478
Oh en lijstje:

O: Yoghurt met muesli en appel, amandelen
L: Tomaat/groentensoep, boterham forel, tomaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T: Boterham pindakaas, banaan, whey
S: Uurtje kracht, half uurtje cardio
D: Gebakken aardappels, varkenshaas, groente (straks ff halen bij de appie)
T: Kwark met krentjes en kaneel

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 24-04-2012 14:29:17 ]
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 14:24:54 #162
70532 loveli
N
pi_110719672
crapzor vastloper tijdens belangrijke mail.. Ik HAAT op afstand dingen voor anderen regelen.
crap in = crap out
pi_110720151
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
crapzor vastloper tijdens belangrijke mail.. Ik HAAT op afstand dingen voor anderen regelen.
Oew, dat suckt!
Gmail gebruiken, die doet iedere minuut ofzo een autosave. Werkt heel prettig. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 14:37:30 #164
70532 loveli
N
pi_110720315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew, dat suckt!
Gmail gebruiken, die doet iedere minuut ofzo een autosave. Werkt heel prettig. :)
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*

Maar het is gelukt en het kreng is verzonden.
*voor de zekerheid sent-box checkt*
crap in = crap out
pi_110720347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef loveli het volgende:

[..]

*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*
Oew, dat is nog irritanter.
Maar dan nog steeds gmail gebruiken en aan het eind alles copy pasten naar de webmail. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 14:43:05 #166
70532 loveli
N
pi_110720575
SPOILER: zeer verkorte samenvatting
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoord :') En nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
crap in = crap out
pi_110720690
Wat doe jij eigenlijk loveli :p ik dacht dat je heel iets Anders deed!
pi_110720700
Computers for dummies?
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 14:46:23 #169
70532 loveli
N
pi_110720743
Dit was niet voor geld, maar uit liefde.
crap in = crap out
pi_110720806
"Why did zhe chicken cross zhe road?! If not for love, I do not know..."
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110720876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoord :') En nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
Ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.
Doe wat je niet durft.
pi_110721159
quote:
*zen*
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch word ik héél snel geïrriteerd :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 14:56:06 #173
70532 loveli
N
pi_110721201
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch wordt ik héél snel geïrriteerd :@.
Snel, wijzigen voor iemand je quote!
crap in = crap out
pi_110721345
lol

Als excuus: ik was afgeleid door mijn telefoon. Leuk kitten gezien, maar door ontsteking aan het oog moet waarschijnlijk z'n oogje eruit en dan mag 'ie niet naar buiten. Geen optie ivm andere poes die wel gewoon naar buiten kan/wil. -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:07:00 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110721755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.
Ik woon gelukkig te ver weg nu en nu mag m'n neefje het opknappen B-) .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:07:15 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110721770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
lol

Als excuus: ik was afgeleid door mijn telefoon. Leuk kitten gezien, maar door ontsteking aan het oog moet waarschijnlijk z'n oogje eruit en dan mag 'ie niet naar buiten. Geen optie ivm andere poes die wel gewoon naar buiten kan/wil. -O-
Awww ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_110721836
quote:
*zen*
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server. *;

Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless O+ _O-
pi_110721977
@li dat klinkt als een gesprek met mijn moeder :')

Even een voorbeeld (true story) voor jullie vermaak:

SPOILER
pi_110722148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server. *;

Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless O+ _O-
DHCP bedoel je?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 15:16:16 #180
70532 loveli
N
pi_110722280
quote:

[..]

_O_ voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
crap in = crap out
pi_110722590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww ;(.
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...

In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden? :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110723122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...

In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden? :+.
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijn :@
Maar ik laat het voorlopig maar even voor wat het is :P

Kunnen de katten bij jou de tuin uit? Als niet, dan kan zo'n katje met 1 oog toch best de tuin in?
pi_110723229
Marktplaats staat helemaal vol trw, wel allemaal mensen die hun kittens op 5/6 weken al wegdoen :(

Ik heb die mensen gewoon allemaal een emailtje gestuurd dat dat niet mag en slecht is voor hun ontwikkeling :')
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 15:34:24 #184
70532 loveli
N
pi_110723268
Ik wil ook wel een kitten, jamer dat het zo snel een kat wordt -O-
crap in = crap out
pi_110723271
Nog :* voor jou Novem!

Meest briljante ooit (persoonlijk dan)
SPOILER
pi_110723321
Thanks V1z :)

En wat een hork in je spoiler :')
pi_110723417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

DHCP bedoel je?
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
pi_110723448
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_ voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
:D
pi_110723728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...

Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?

8.8.8.8
8.8.4.4

DNS-servers die je kunt onthouden :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:43:18 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110723814

Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet :'). Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.

En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:43:43 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110723834
V1z :D

Pfff promotijd dus oneindige mailbox en nog meer te doen :Y) Feestje! :P
pi_110723853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...

Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?

8.8.8.8
8.8.4.4

Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google :')

Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd :X
pi_110723902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet :'). Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.

En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Je zit meestal rond de 10 kh, gooi er nog wat vlees in. Of nog een paar eieren.

Eat ALL zhe eggs and meatz.
pi_110723916
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.

Zegt dat iets over hen of over mij :? Weet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.

Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk :)
pi_110723963
quote:

[..]

Nu wil ik wel eens weten waar lalaland ligt of bedoel je Limburg?
pi_110723981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.

Zegt dat iets over hen of over mij :? Weet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.

Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk :)
Dat zegt iets over hen.

Eet ze!
pi_110724072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?
pi_110724121
Ik ga altijd met mijn computer problemen naar m'n vader, daar wordt hij normaal voor betaald dus dat scheelt :P
pi_110724142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:

Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.
pi_110724170
Vlees! :9 Nu met 0gr KH's!

Begin de week, met een worst of een steak! :7
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google :')

Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd :X
Oja, even vergeten dat je een man in hetzelfde vakgebied hebt :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:50:27 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110724187
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?
Dat laatste. We hebben ook geen weegschaal. Enige meetmethode is de wii fit :D.
En ik vind het lastig te zien, want zie m dagelijks. Denk het wel al wat, maar hij zegt nog geen verschil te merken in broeken.
pi_110724541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Novem het volgende:

[..]

Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijn :@
Maar ik laat het voorlopig maar even voor wat het is :P

Kunnen de katten bij jou de tuin uit? Als niet, dan kan zo'n katje met 1 oog toch best de tuin in?
Haha, zeker leuk :P.

Ja, de tuin is gewoon open (buurman wil ook geen hek ipv de heg die er nu staat). Het is bij ons nooit nodig geweest om het af te sluiten, omdat ze 9 van de 10 keer sowieso niet buiten de eigen tuin komen. Da's namelijk eng oO<.

Maar deze zou toch helemaal binnen moeten zitten; omdat 'ie al zo jong een oogje moet missen, zal hij nooit diepte in kunnen schatten. Zelfs binnen de eigen tuin kan dat gevaarlijk zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110724786
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.
Degen, de ene wel de ander niet. Dat tweede was meer een observatie geloof ik
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:04:03 #204
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110724876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

8.8.8.8
8.8.4.4

Geef dan de ipadressen van openDNS. Of zijn de google nameservers non-authoritive voor de rest vd wereld? They are.. wow. Wist ik niet.
pi_110724902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat laatste. We hebben ook geen weegschaal. Enige meetmethode is de wii fit :D.
En ik vind het lastig te zien, want zie m dagelijks. Denk het wel al wat, maar hij zegt nog geen verschil te merken in broeken.
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 16:05:57 #206
70532 loveli
N
pi_110724980
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Volens mij bleek uit onderzoek dat kinderen die dat soort games deden, niet meer bewogen dan andere kinderen. Weet niet of voor volwassenen hetzelfde geldt. Buiten bewegen wordt ingeruild voor een game, het is niet zo dat de ene game voor een actievere verruild wordt.
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:50 #207
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110725115
Ik lees allemaal katten!! Dus hier komen ze dan
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:11:56 #208
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110725255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Volens mij bleek uit onderzoek dat kinderen die dat soort games deden, niet meer bewogen dan andere kinderen. Weet niet of voor volwassenen hetzelfde geldt. Buiten bewegen wordt ingeruild voor een game, het is niet zo dat de ene game voor een actievere verruild wordt.
Ik heb idd ook zoiets gelezen ja. Dat het 't bewegen voor gestimuleerd, maar het afvallen werkt niet zo goed als dat het doet lijken. Zelfde geld geloof ik voor de K-nect.
~ Bonito La Risa ~
pi_110725274
Beestjes! O+
pi_110725410
Ik vergeet altijd dat ik de enige hier ben die niet van katten houdt. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_110725416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mixende_match het volgende:
Ik lees allemaal katten!! Dus hier komen ze dan
[ afbeelding ]
O+ poezels O+

Ik hou echt van zwartwitte poesjes, die schijnen alleen het minst populair te zijn in de asielen.
pi_110725462
Ik heb medjool dadels gekocht, zijn wel lekker!
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:15:32 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110725465
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Probability het volgende:

[..]

't Is wel grappig. Voel wel dat ik iets gedaan heb, dus 't is niet dat het 'niks' doet. Ik mag nu niet RPM'en schijnt :+ maar wil wel *iets* doen ipv alleen maar hangen op de bank. Maar was dus wel bezweet na 30 minuten gehups.
pi_110725491
Hoe kan je nou niet van katten houden? What's not to love? Haren overal, poepscheppen, kots, gekrijs om eten, oppas regelen voor een weekendje weg O+
pi_110725737
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Degen, de ene wel de ander niet. Dat tweede was meer een observatie geloof ik
Degen?
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 16:20:51 #216
70532 loveli
N
pi_110725761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Novem het volgende:
Hoe kan je nou niet van katten houden? What's not to love? Haren overal, poepscheppen, kots, gekrijs om eten, oppas regelen voor een weekendje weg O+
Je vergeet de konijntjes (halve), eendekuikentjes, muizen, kikkers...
crap in = crap out
pi_110725775
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee hoor, hier ook.
pi_110725796
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Neeee! You are not alone!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 16:22:27 #219
70532 loveli
N
pi_110725841
Cathaters unite!
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:22:36 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110725855
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Novem het volgende:
Oppas voor een weekendje weg, ben je mal? Extra eten en water neerzetten en ze redden het best van vrijdagavond t/m zondag.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:22:51 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110725869
Ik haat kattenhaters.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 16:23:28 #222
70532 loveli
N
pi_110725904
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Oppas voor een weekendje weg, ben je mal? Extra eten en water neerzetten en ze redden het best van vrijdagavond t/m zondag.
Of je hebt een kudde maaien :')
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:24:03 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110725933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je hebt een kudde maaien :')
Wat? :o.

Ze zijn al vaak alleen thuis geweest hoor, gaat prima :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 16:25:16 #224
70532 loveli
N
pi_110725997
Maden. Vliegen leggen eitjes in kattevoer, opeens heb je een bakje wriemelende witte dingen.
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:25:40 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110726021
Onze katten eten brokjes en we hebben ook geen vliegen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_110726044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik van vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg ben, vind ik dat te lang. 2 nachten alleen vind ik het maximale.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:26:00 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110726045
En nu ga ik afsluiten en naar huis O+. En straks hardlopen O+. Het schijnt droog te zijn in DH, dus hopelijk blijft dat nog even zo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110726055
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik haat kattenhaters.

En het verschil tussen 'niet houden van' en 'haten' dan?
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:26:24 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110726077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als ik van vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg ben, vind ik dat te lang. 2 nachten alleen vind ik het maximale.
Ik ook hoor.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:26:34 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110726085
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef anna82 het volgende:

[..]

En het verschil tussen 'niet houden van' en 'haten' dan?
Ik chargeerde weer eens :P :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_110726132
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik haat kattenhaters.
Ik haat ze niet. Ik heb gewoon niets met katten en zou er zelf geen nemen.

Maar ze worden wel door al mijn buren opgedrongen. Hun talloze katten vinden het heerlijk om mijn tuin als kattenbak te gebruiken. En als ik lekker mijn schuifdeur open wil doen in de lente en zomer om te luchten, duurt het nog geen uur of er schiet zo'n vlooienbaal in mijn huis waardoor ik schrik. Of erger nog, ze gaan op mijn bed liggen waar ik geen kattenharen wens.
pi_110726143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik chargeerde weer eens :P :*.
Dat weet ik toch Vikkestein :P
pi_110726156
pi_110726169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Gelukkig hebben we tegenwoordig buren die ze verzorgen als we weg zijn O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:28:14 #235
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110726174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja kan best, alleen ik heb allemaal mensen om mij heen die dolgraag de katten willen verzorgen & mee willen spelen O+

Ik heb de katten gekregen van mijn vriend, die allergisch er voor is :9 echt zoo lief van hem, terwijl hij er ook een hekel aan had
~ Bonito La Risa ~
pi_110726208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik heb idd ook zoiets gelezen ja. Dat het 't bewegen voor gestimuleerd, maar het afvallen werkt niet zo goed als dat het doet lijken. Zelfde geld geloof ik voor de K-nect.
Zou anders wel ideaal zijn :P
pi_110726306
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Degen?
Ik weet niet wat ik daar wilde typen :)
pi_110726344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Voor angry cats moet je de foto's van de dierenasiels eens bekijken! De arme beestjes worden direct bij binnenkomst op de foto gezet, vaak nog enorm bang (oren naar achter, ogen als schoteltjes, in de aanvalshouding en soms aan t blazen). Met eronder de tekst: "Lieve maar nog wat verlegen kat" :')
Sowieso zijn die tekstjes vaak tenenkrommend _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110726351
Ik was altijd een enorme kattenliefhebber maar die haren enz vind ik nu wel erg vies
pi_110726388
Ik laat echt geen eten voor dagen achter, mijn katten eten niet alleen droogvoer. En ik vind het gewoon fijn als er iemand komt kijken :P

Soms blijft mijn broertje slapen in ons huis, anders laat ik een oppas 1 of 2 keer per dag komen.

1 nachtje alleen zou ik wel doen :)
pi_110726488
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Voor angry cats moet je de foto's van de dierenasiels eens bekijken! De arme beestjes worden direct bij binnenkomst op de foto gezet, vaak nog enorm bang (oren naar achter, ogen als schoteltjes, in de aanvalshouding en soms aan t blazen). Met eronder de tekst: "Lieve maar nog wat verlegen kat" :')
Sowieso zijn die tekstjes vaak tenenkrommend _O-.
Vooral als ze uit perspectief van de kat zijn geschreven, "ik ben een lieve, maar schuwe kater die gek is op knuffelen en op zoek is naar een gouden mandje" :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:35:13 #242
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110726498
Bij ons mogen de kattenniet op de slaapkamer komen, en de krabpaal + mand doe ik iedere week haarvrij maken. We hebben ook een robotstofzuiger, die zuigt iedere dag. En 1x pw met de dyson stofzuigen. Dus we hebben niet veel last van de haren.

Kattenbak verschonen probeer ik vaak te doen, maar is meestal 3 pw uitscheppen en 1 of 2x pw helemaal verschonen.
~ Bonito La Risa ~
pi_110726508
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik haat ze niet. Ik heb gewoon niets met katten en zou er zelf geen nemen.

Maar ze worden wel door al mijn buren opgedrongen. Hun talloze katten vinden het heerlijk om mijn tuin als kattenbak te gebruiken. En als ik lekker mijn schuifdeur open wil doen in de lente en zomer om te luchten, duurt het nog geen uur of er schiet zo'n vlooienbaal in mijn huis waardoor ik schrik. Of erger nog, ze gaan op mijn bed liggen waar ik geen kattenharen wens.
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.
Maar verder kattten O+
En mijn beste vriendinnetje komt altijd in huis logeren als wij een paar daagjes weg zijn.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 16:38:08 #244
70532 loveli
N
pi_110726614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.
Maar verder kattten O+
En mijn beste vriendinnetje komt altijd in huis logeren als wij een paar daagjes weg zijn.
Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.
crap in = crap out
pi_110726697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef Novem het volgende:

[..]

Vooral als ze uit perspectief van de kat zijn geschreven, "ik ben een lieve, maar schuwe kater die gek is op knuffelen en op zoek is naar een gouden mandje" :')
:D :')

Ook gelezen: Dol op katten en zin in een uitdaging?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110726710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.
Ja maar een boerenkat is ook wel iets anders dan een normale huiskat (niet dat ik het dan wel oke vind dat andere mensen last hebben van jouw dier)
pi_110726781

quote:
Door mijn verlegen karakter ben ik een beetje terughoudend, maar ik houd wel enorm van spelen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110726810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh. Ben voor een klant een keuken aan t ontwerpen. Maar de klant wil een opstelling die niet handig is... Echt lastige ruimte is het ook }:|
Gaaf, ben je een soort binnenhuis architect?
pi_110726811
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

:')

_O-
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:43:52 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110726848
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Beetje terughoudend? Hij kijkt alsof ie je hoofd eraf gaat bijten :').
pi_110726961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Beetje terughoudend? Hij kijkt alsof ie je hoofd eraf gaat bijten :').
Ik denk ook niet dat de fotograaf er zonder kleerscheuren vanaf gekomen is :+.
Maar kunnen ze die katten niet heel even bij laten komen voor ze ze een lens onder hun neus duwen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110726965
quote:
[ afbeelding ]

[..]

hahahaha :D
pi_110726968
quote:
[ afbeelding ]

[..]

_O- Ik moest voor het eerst lachen vandaag :')!
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:47:33 #254
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Gaaf, ben je een soort binnenhuis architect?
Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voor :+
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:47:35 #255
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727010
Onze kat'er' zit vaak een nachtje alleen, maar zorg wel dat er altijd iemand tweemaal per dag eten komt geven. Nu zeker nu hij nog geen jaar is. Ons terras is groot, maar geen aarde wat ik wel jammer vind. Nu heb ik de ladder tegen de muur gezet en gaan we kijken of hij durft. Momenteel is hij aan de 2e trede :D. Schijtluis!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110727138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voor :+
Oh leuk, welke opleiding heb je gedaan?
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:50:44 #257
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727142
SPOILER
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110727165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef Sjaapje het volgende:
SPOILER
O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:52:30 #259
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Sjaapje het volgende:
Onze kat'er' zit vaak een nachtje alleen, maar zorg wel dat er altijd iemand tweemaal per dag eten komt geven. Nu zeker nu hij nog geen jaar is. Ons terras is groot, maar geen aarde wat ik wel jammer vind. Nu heb ik de ladder tegen de muur gezet en gaan we kijken of hij durft. Momenteel is hij aan de 2e trede :D. Schijtluis!
haha, ja soms zijn katten zulke bangerds! Onze katten zij nu nog binnenkatten. Pas deed ik Lola naar buiten, en ik dacht, ik wacht net zo lang tot ze zelf naar binnen wil. Ik gokte op een uur oid... Maar nee hoor. Mevrouw begon na 5 minuten al weer te mauwen waar ik bleef om de deur open te doen :D

maar kan de kat dan via de ladder naar binnen? Of is het gewoon een 'speel'ladder?
~ Bonito La Risa ~
pi_110727259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik woon middenin de stad en het dak van mijn schuur is het clubhuis van de katten, geloof ik. Er zitten er doorgaans 2 tot 7.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:53:30 #261
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Novem het volgende:

[..]

O+
Wat een snoezie!!

Ow, ik heb IDEB (interieur, decorateur, exterieur en bescherming) gedaan aan het Nimeto.
~ Bonito La Risa ~
pi_110727272
M_m, heeft je vriend dan geen last van z'n allergie? Baardmans is ook allergisch, maar we willen wel heel graag een katje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:55:19 #263
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727332
De ladder stond initieel dicht bij ons raam zodat hij eigenlijk van het terras naar het livingraam kon klimmen, om dan zielig te doen om binnen te mogen. Maar nu staat hij verder op en helemaal opengeschoven, eens kijken wat hij er mee doet. Hij zit wel alleen buiten als wij thuis zijn dus als hij er niet meer van durft kunnen we hem wel redden (allé ik want mijn vriend is nog een grotere schijtluis)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:57:19 #264
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:53 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat een snoezie!!

Dat is hij zeker, behalve als het op onze nieuwe zetel en vers gewassen kleding aankomt.
SPOILER
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110727422
Onze kat is echt makkelijk, maar het is half een buitenkat. Vooral in de zomer komt ie amper binnen. Hij heeft een mandje in de schuur dus hij kan altijd en droog slapen. Daar heeft ie ook een extra voerbak, maar als ie wat tekort komt gaat ie naar de buren. Hij moet wat.lichter worden maar ja dat lukt niet erg als hij buiten de deur eet.. Wat een leven heeft dat beest. Beetje slapen, spelen en eten.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:59:33 #266
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
M_m, heeft je vriend dan geen last van z'n allergie? Baardmans is ook allergisch, maar we willen wel heel graag een katje!
Mwah, soms heeft hij last, soms niet. We hebben een robozuiger die iedere dag z'n werk doet. Sinds 2 weken, dat werkt echt super. Toen dat ding kapoet was had hij gelijk weer last. Dus het is voor hem belangrijk dat het huis stofvrij en haarvrij is. Dus vaak zuigen etc. Hij heeft ook astma, dus veel zuigen moesten we toch wel :+

Het scheelt ook, hij heeft het er wel voor mij over, want hij moet wel vaker een 'puf' nemen hoor sinds dat we de katten hebben. 1 kat scheelt ook wel hoor ;)

Gewoon doen! Vaak kan je bij het asiel afspraak maken binnen 2 weken terug brengen als het niet goed ;)

@Sjaapje, okee, leuk idee ja! Wij zitten in appartement, dus als wij ze naar buiten doen, kunnen wij niet zien of ze naar binnen willen of niet. Ben zo bang dat ze verdwalen of uren buiten zitten omdat wij het niet door hebben ofzo :')
~ Bonito La Risa ~
pi_110727849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Mwah, soms heeft hij last, soms niet. We hebben een robozuiger die iedere dag z'n werk doet. Sinds 2 weken, dat werkt echt super. Toen dat ding kapoet was had hij gelijk weer last. Dus het is voor hem belangrijk dat het huis stofvrij en haarvrij is. Dus vaak zuigen etc. Hij heeft ook astma, dus veel zuigen moesten we toch wel :+

Het scheelt ook, hij heeft het er wel voor mij over, want hij moet wel vaker een 'puf' nemen hoor sinds dat we de katten hebben. 1 kat scheelt ook wel hoor ;)

Gewoon doen! Vaak kan je bij het asiel afspraak maken binnen 2 weken terug brengen als het niet goed ;)

@Sjaapje, okee, leuk idee ja! Wij zitten in appartement, dus als wij ze naar buiten doen, kunnen wij niet zien of ze naar binnen willen of niet. Ben zo bang dat ze verdwalen of uren buiten zitten omdat wij het niet door hebben ofzo :')
De kat terugbrengen na twee weken vind ik eigenlijk een beetje zielig. :@. Maar het is wel de enige manier om erachter te komen, denk ik. Hij is eigenlijk pas allergisch als 'ie de kat heeft geaaid en daarna aan z'n ogen zit, of zo. Hij roept steeds dat het wel meevalt, maar ik zou het echt sneu vinden als het niet zou lukken...

Maar goed, als we een katje nemen doen we dat pas na de zomer. Ik voel me af bezwaard om iemand te vragen een maand de planten te verzorgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:08:05 #268
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Dat is hij zeker, behalve als het op onze nieuwe zetel en vers gewassen kleding aankomt.
SPOILER
Hahah. Wat aardig van hem! ;) Soms leren de katten echt niks af he? Bij ons krabben de katten op iedere hoek van de muur, met behang van een jaar oud :') en de gordijnen van een jaar vinden ze ook heel leuk :')

Onze katten vinden het erg leuk om planten uit het raamkozijn te gooien. En om met alles te spelen wat beweegt, behalve kattenspeeltjes (bierdopjes, nagellakpotjes, pennen, wattenschijfjes :') )
~ Bonito La Risa ~
pi_110727908
Ohai!

Klaar voor vandaag :)

Lijstje zover:
T: cappucchino
L: puntje quiche + 150 gr wortel salade
D: 250 gr cherrytomaat, 250 gr couscous met dressing, rabarber
T: edit: denk 2 warme apel met kaneel en yoghurt en lijnzaad!
B: veel lopen op hakken
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:08:53 #270
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De kat terugbrengen na twee weken vind ik eigenlijk een beetje zielig. :@. Maar het is wel de enige manier om erachter te komen, denk ik. Hij is eigenlijk pas allergisch als 'ie de kat heeft geaaid en daarna aan z'n ogen zit, of zo. Hij roept steeds dat het wel meevalt, maar ik zou het echt sneu vinden als het niet zou lukken...

Maar goed, als we een katje nemen doen we dat pas na de zomer. Ik voel me af bezwaard om iemand te vragen een maand de planten te verzorgen.
Is wss de enige manier ja! Of een kat 'lenen' van iemand. *)
~ Bonito La Risa ~
pi_110728100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Alsnog leuk!!
Wij hebben hier ook geen onmogelijke keuken, zouden we ook iemand voor in moeten huren :')
pi_110728114
Mijn nieuwe espressomachientje is er O+ ik heb de eerste espresso zelfs net op.
Hij doet het goed!
pi_110728161
Oeh sjaap wat een leukerd!

Ik zou ook best een Kat willen wanneer ik een fatsoenlijk huis ervoor heb.

Het rood zit nog steeds op mijn nagels *O*
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:14:55 #274
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110728239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Alsnog leuk!!
Wij hebben hier ook geen onmogelijke keuken, zouden we ook iemand voor in moeten huren :')
thx, is idd erg leuk. Jammer dat het crisis is in deze branche.

Keukens zijn lastig. Heb nu wel wat ontworpen zoals de klant het wil, maar weinig werkruimte.

Bij ons thuis lastig, kan geen hoekkeuken vanwege raam, en ingang, en geen eiland vanwege ruimte haha.
~ Bonito La Risa ~
pi_110728306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

thx, is idd erg leuk. Jammer dat het crisis is in deze branche.

Keukens zijn lastig. Heb nu wel wat ontworpen zoals de klant het wil, maar weinig werkruimte.

Bij ons thuis lastig, kan geen hoekkeuken vanwege raam, en ingang, en geen eiland vanwege ruimte haha.
Volgens mij hebben wij niet eens zo'n rare keuken maar heeft niemand gevoel voor inrichting zodat alles onpraktisch en onhandig is :')
pi_110728736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Perruche het volgende:
Oeh sjaap wat een leukerd!

Ik zou ook best een Kat willen wanneer ik een fatsoenlijk huis ervoor heb.

Het rood zit nog steeds op mijn nagels *O*
Ik ook! En mooi lijstje Perr!
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 17:25:38 #277
70532 loveli
N
pi_110728788
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:33:06 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110729108
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Dracula, that you?
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 17:33:48 #279
70532 loveli
N
pi_110729141
Je kent Kat toch wel?
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:34:11 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110729160
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef loveli het volgende:
Je kent Kat toch wel?
Euhhh nee denk het niet? :@
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:34:27 #281
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110729168
Ik hoop stiekem op een An tip ivm het bankkrabben... ;)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 17:36:29 #282
70532 loveli
N
pi_110729270
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Euhhh nee denk het niet? :@

Nog steeds niet?
crap in = crap out
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:37:38 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110729323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nog steeds niet?
Ah heb nooit Red Dwarf gekeken :P Dus nee, technisch gezien nog steeds niet :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:37:40 #284
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110729326
Volgens mij ben ik overgevoelig aan de schil van een ananas. Raad ik was ik juist tegen mijn kin heb gehouden. Het jeukt!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 17:38:33 #285
70532 loveli
N
pi_110729365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah heb nooit Red Dwarf gekeken :P Dus nee, technisch gezien nog steeds niet :+
Da's zoveel beter dan Game of Thrones :Y
crap in = crap out
pi_110729832
O en ik heb gebroken lijnzaad gekocht, waar was dat ook alweer goed voor?
pi_110729937
Waarom koop je iets (ik neem aan voor je gezondheid) als je niet weet waar het goed voor is :?
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:51:30 #288
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110729955
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik hoop stiekem op een An tip ivm het bankkrabben... ;)
Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabben ;) Ik heb het volgende al geprobeerd: Extra krabpalen gekocht (totaal: 1 kleine, 1 middelgrote, 1 mega grote & hoge, 2 krabplanken) , zilverfolie, spray met nare lucht waar katten niet van houden, plantenspray.. Niks helpt :(
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:00:24 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110730333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabben ;) Ik heb het volgende al geprobeerd: Extra krabpalen gekocht (totaal: 1 kleine, 1 middelgrote, 1 mega grote & hoge, 2 krabplanken) , zilverfolie, spray met nare lucht waar katten niet van houden, plantenspray.. Niks helpt :(
pi_110730337
Ik zou zeggen Probeer het eens in F&F. Daar zitten genoeg kattenliefhebbers.

Ik ben suf! Ga denk zo gelijk naar de sportschool, de gedroogde mango was erg lekker vanmiddag. :o
Doe wat je niet durft.
pi_110730446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar verder kattten O+
Een kat moet jagen, warme karbonades stelen voor z'n baas. Niet vol weemoed en oerverlangens denken aan die tijd dat dit nog mogelijk was, kijken uit het raam op een tijgerprint kattenbankje. Je hebt niet een kat om hem in de tuin van de buren te laten schijten.

Lijstje:
O: boterhammen 2, ei, melk
T: appel, koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T; appel, thee
D: rijst dit dat alles
T: biertjes
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:04:07 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110730526

:') :D
pi_110731252
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Ja nu durf ik niet meer met mijn roze jurkjes :D

:W trouwens ;)
pi_110731422
Teruglees conclusie: Li voor al uw computerprobs en cats...alll the cats!!
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:44:22 #295
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110731999
quote:

[..]

Waar krabben ze aan het behang? Daar de krabshizzle neerzetten. Ik had hier krabpalen in hoeken staan en nooit echt last van behang wat weggekrabt werd (behalve bij het raam, daar vond ie het wel noodzakelijk, maar dat was op een andere verdieping).
pi_110732052
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Ja doei.
pi_110732153
quote:

[..]

Kat het raam uit :Y
pi_110732204
Even schaften op de uni. Halve middag lopen prutsen op 1 klein detail. Maar kan ook niet verder werken zonder die data. Mega-irritant. Heb ook niet echt goede band met afstudeer begeleider en die heeft sowieso geen opbouwende kritiek. Dus ook ging zin om daar aan te kloppen. Maar gewoon doorgaan, nog maar een paar dagen! Jeej!
pi_110732388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:48 schreef the85mc het volgende:
Even schaften op de uni. Halve middag lopen prutsen op 1 klein detail. Maar kan ook niet verder werken zonder die data. Mega-irritant. Heb ook niet echt goede band met afstudeer begeleider en die heeft sowieso geen opbouwende kritiek. Dus ook ging zin om daar aan te kloppen. Maar gewoon doorgaan, nog maar een paar dagen! Jeej!
Herkenbaar! Laatste loodjes enzo, komt goed! Hang in there :Y
pi_110732425
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Kat het raam uit :Y
_O- nice!
pi_110732873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Perruche het volgende:
Waarom koop je iets (ik neem aan voor je gezondheid) als je niet weet waar het goed voor is :?
Ik weet dat broccoli toevallig goed is voor vitamine b en paprika voor vitamine c maar niet waar bijv bloemkool goed voor is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')