Ik ook! En mooi lijstje Perr!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Perruche het volgende:
Oeh sjaap wat een leukerd!
Ik zou ook best een Kat willen wanneer ik een fatsoenlijk huis ervoor heb.
Het rood zit nog steeds op mijn nagels

Ah heb nooit Red Dwarf gekekenquote:

Da's zoveel beter dan Game of Thronesquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah heb nooit Red Dwarf gekekenDus nee, technisch gezien nog steeds niet

Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik hoop stiekem op een An tip ivm het bankkrabben...

quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabbenIk heb het volgende al geprobeerd: Extra krabpalen gekocht (totaal: 1 kleine, 1 middelgrote, 1 mega grote & hoge, 2 krabplanken) , zilverfolie, spray met nare lucht waar katten niet van houden, plantenspray.. Niks helpt

Een kat moet jagen, warme karbonades stelen voor z'n baas. Niet vol weemoed en oerverlangens denken aan die tijd dat dit nog mogelijk was, kijken uit het raam op een tijgerprint kattenbankje. Je hebt niet een kat om hem in de tuin van de buren te laten schijten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.
Maar verder kattten
En mijn beste vriendinnetje komt altijd in huis logeren als wij een paar daagjes weg zijn.

Ja nu durf ik niet meer met mijn roze jurkjesquote:

Waar krabben ze aan het behang? Daar de krabshizzle neerzetten. Ik had hier krabpalen in hoeken staan en nooit echt last van behang wat weggekrabt werd (behalve bij het raam, daar vond ie het wel noodzakelijk, maar dat was op een andere verdieping).quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een tip ivm behangkrabbenIk heb het volgende al geprobeerd: Extra krabpalen gekocht (totaal: 1 kleine, 1 middelgrote, 1 mega grote & hoge, 2 krabplanken) , zilverfolie, spray met nare lucht waar katten niet van houden, plantenspray.. Niks helpt

Kat het raam uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]

Herkenbaar! Laatste loodjes enzo, komt goed! Hang in therequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:48 schreef the85mc het volgende:
Even schaften op de uni. Halve middag lopen prutsen op 1 klein detail. Maar kan ook niet verder werken zonder die data. Mega-irritant. Heb ook niet echt goede band met afstudeer begeleider en die heeft sowieso geen opbouwende kritiek. Dus ook ging zin om daar aan te kloppen. Maar gewoon doorgaan, nog maar een paar dagen! Jeej!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |