abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110726961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Beetje terughoudend? Hij kijkt alsof ie je hoofd eraf gaat bijten :').
Ik denk ook niet dat de fotograaf er zonder kleerscheuren vanaf gekomen is :+.
Maar kunnen ze die katten niet heel even bij laten komen voor ze ze een lens onder hun neus duwen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110726965
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

hahahaha :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110726968
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

_O- Ik moest voor het eerst lachen vandaag :')!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:47:33 #254
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Gaaf, ben je een soort binnenhuis architect?
Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voor :+
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:47:35 #255
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727010
Onze kat'er' zit vaak een nachtje alleen, maar zorg wel dat er altijd iemand tweemaal per dag eten komt geven. Nu zeker nu hij nog geen jaar is. Ons terras is groot, maar geen aarde wat ik wel jammer vind. Nu heb ik de ladder tegen de muur gezet en gaan we kijken of hij durft. Momenteel is hij aan de 2e trede :D. Schijtluis!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110727138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nah. Voorlopig niet hoor. Ben afgestudeerd als styliste/adviseuse. Maar mijn vriend is bouwkundig tekenaar, en die klanten willen ook graag een impressie/tekening/advies van de inrichting. Dus daar zorg ik dan voor :+
Oh leuk, welke opleiding heb je gedaan?
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:50:44 #257
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727142
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110727165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef Sjaapje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:52:30 #259
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Sjaapje het volgende:
Onze kat'er' zit vaak een nachtje alleen, maar zorg wel dat er altijd iemand tweemaal per dag eten komt geven. Nu zeker nu hij nog geen jaar is. Ons terras is groot, maar geen aarde wat ik wel jammer vind. Nu heb ik de ladder tegen de muur gezet en gaan we kijken of hij durft. Momenteel is hij aan de 2e trede :D. Schijtluis!
haha, ja soms zijn katten zulke bangerds! Onze katten zij nu nog binnenkatten. Pas deed ik Lola naar buiten, en ik dacht, ik wacht net zo lang tot ze zelf naar binnen wil. Ik gokte op een uur oid... Maar nee hoor. Mevrouw begon na 5 minuten al weer te mauwen waar ik bleef om de deur open te doen :D

maar kan de kat dan via de ladder naar binnen? Of is het gewoon een 'speel'ladder?
~ Bonito La Risa ~
pi_110727259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.
Ik woon middenin de stad en het dak van mijn schuur is het clubhuis van de katten, geloof ik. Er zitten er doorgaans 2 tot 7.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:53:30 #261
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Novem het volgende:

[..]

O+
Wat een snoezie!!

Ow, ik heb IDEB (interieur, decorateur, exterieur en bescherming) gedaan aan het Nimeto.
~ Bonito La Risa ~
pi_110727272
M_m, heeft je vriend dan geen last van z'n allergie? Baardmans is ook allergisch, maar we willen wel heel graag een katje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:55:19 #263
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727332
De ladder stond initieel dicht bij ons raam zodat hij eigenlijk van het terras naar het livingraam kon klimmen, om dan zielig te doen om binnen te mogen. Maar nu staat hij verder op en helemaal opengeschoven, eens kijken wat hij er mee doet. Hij zit wel alleen buiten als wij thuis zijn dus als hij er niet meer van durft kunnen we hem wel redden (allé ik want mijn vriend is nog een grotere schijtluis)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:57:19 #264
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110727415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:53 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wat een snoezie!!

Dat is hij zeker, behalve als het op onze nieuwe zetel en vers gewassen kleding aankomt.
SPOILER
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110727422
Onze kat is echt makkelijk, maar het is half een buitenkat. Vooral in de zomer komt ie amper binnen. Hij heeft een mandje in de schuur dus hij kan altijd en droog slapen. Daar heeft ie ook een extra voerbak, maar als ie wat tekort komt gaat ie naar de buren. Hij moet wat.lichter worden maar ja dat lukt niet erg als hij buiten de deur eet.. Wat een leven heeft dat beest. Beetje slapen, spelen en eten.
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:59:33 #266
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
M_m, heeft je vriend dan geen last van z'n allergie? Baardmans is ook allergisch, maar we willen wel heel graag een katje!
Mwah, soms heeft hij last, soms niet. We hebben een robozuiger die iedere dag z'n werk doet. Sinds 2 weken, dat werkt echt super. Toen dat ding kapoet was had hij gelijk weer last. Dus het is voor hem belangrijk dat het huis stofvrij en haarvrij is. Dus vaak zuigen etc. Hij heeft ook astma, dus veel zuigen moesten we toch wel :+

Het scheelt ook, hij heeft het er wel voor mij over, want hij moet wel vaker een 'puf' nemen hoor sinds dat we de katten hebben. 1 kat scheelt ook wel hoor ;)

Gewoon doen! Vaak kan je bij het asiel afspraak maken binnen 2 weken terug brengen als het niet goed ;)

@Sjaapje, okee, leuk idee ja! Wij zitten in appartement, dus als wij ze naar buiten doen, kunnen wij niet zien of ze naar binnen willen of niet. Ben zo bang dat ze verdwalen of uren buiten zitten omdat wij het niet door hebben ofzo :')
~ Bonito La Risa ~
pi_110727849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Mwah, soms heeft hij last, soms niet. We hebben een robozuiger die iedere dag z'n werk doet. Sinds 2 weken, dat werkt echt super. Toen dat ding kapoet was had hij gelijk weer last. Dus het is voor hem belangrijk dat het huis stofvrij en haarvrij is. Dus vaak zuigen etc. Hij heeft ook astma, dus veel zuigen moesten we toch wel :+

Het scheelt ook, hij heeft het er wel voor mij over, want hij moet wel vaker een 'puf' nemen hoor sinds dat we de katten hebben. 1 kat scheelt ook wel hoor ;)

Gewoon doen! Vaak kan je bij het asiel afspraak maken binnen 2 weken terug brengen als het niet goed ;)

@Sjaapje, okee, leuk idee ja! Wij zitten in appartement, dus als wij ze naar buiten doen, kunnen wij niet zien of ze naar binnen willen of niet. Ben zo bang dat ze verdwalen of uren buiten zitten omdat wij het niet door hebben ofzo :')
De kat terugbrengen na twee weken vind ik eigenlijk een beetje zielig. :@. Maar het is wel de enige manier om erachter te komen, denk ik. Hij is eigenlijk pas allergisch als 'ie de kat heeft geaaid en daarna aan z'n ogen zit, of zo. Hij roept steeds dat het wel meevalt, maar ik zou het echt sneu vinden als het niet zou lukken...

Maar goed, als we een katje nemen doen we dat pas na de zomer. Ik voel me af bezwaard om iemand te vragen een maand de planten te verzorgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:08:05 #268
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Dat is hij zeker, behalve als het op onze nieuwe zetel en vers gewassen kleding aankomt.
SPOILER
Hahah. Wat aardig van hem! ;) Soms leren de katten echt niks af he? Bij ons krabben de katten op iedere hoek van de muur, met behang van een jaar oud :') en de gordijnen van een jaar vinden ze ook heel leuk :')

Onze katten vinden het erg leuk om planten uit het raamkozijn te gooien. En om met alles te spelen wat beweegt, behalve kattenspeeltjes (bierdopjes, nagellakpotjes, pennen, wattenschijfjes :') )
~ Bonito La Risa ~
pi_110727908
Ohai!

Klaar voor vandaag :)

Lijstje zover:
O: 3 bth (dubbele kaas, 1 pindakaas)
T: cappucchino
L: puntje quiche + 150 gr wortel salade
D: 250 gr cherrytomaat, 250 gr couscous met dressing, rabarber
T: edit: denk 2 warme apel met kaneel en yoghurt en lijnzaad!
B: veel lopen op hakken
S: bodybalance
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:08:53 #270
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110727932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De kat terugbrengen na twee weken vind ik eigenlijk een beetje zielig. :@. Maar het is wel de enige manier om erachter te komen, denk ik. Hij is eigenlijk pas allergisch als 'ie de kat heeft geaaid en daarna aan z'n ogen zit, of zo. Hij roept steeds dat het wel meevalt, maar ik zou het echt sneu vinden als het niet zou lukken...

Maar goed, als we een katje nemen doen we dat pas na de zomer. Ik voel me af bezwaard om iemand te vragen een maand de planten te verzorgen.
Is wss de enige manier ja! Of een kat 'lenen' van iemand. *)
~ Bonito La Risa ~
pi_110728100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Alsnog leuk!!
Wij hebben hier ook geen onmogelijke keuken, zouden we ook iemand voor in moeten huren :')
pi_110728114
Mijn nieuwe espressomachientje is er O+ ik heb de eerste espresso zelfs net op.
Hij doet het goed!
pi_110728161
Oeh sjaap wat een leukerd!

Ik zou ook best een Kat willen wanneer ik een fatsoenlijk huis ervoor heb.

Het rood zit nog steeds op mijn nagels *O*
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:14:55 #274
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110728239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Alsnog leuk!!
Wij hebben hier ook geen onmogelijke keuken, zouden we ook iemand voor in moeten huren :')
thx, is idd erg leuk. Jammer dat het crisis is in deze branche.

Keukens zijn lastig. Heb nu wel wat ontworpen zoals de klant het wil, maar weinig werkruimte.

Bij ons thuis lastig, kan geen hoekkeuken vanwege raam, en ingang, en geen eiland vanwege ruimte haha.
~ Bonito La Risa ~
pi_110728306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

thx, is idd erg leuk. Jammer dat het crisis is in deze branche.

Keukens zijn lastig. Heb nu wel wat ontworpen zoals de klant het wil, maar weinig werkruimte.

Bij ons thuis lastig, kan geen hoekkeuken vanwege raam, en ingang, en geen eiland vanwege ruimte haha.
Volgens mij hebben wij niet eens zo'n rare keuken maar heeft niemand gevoel voor inrichting zodat alles onpraktisch en onhandig is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')