Als ik van vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg ben, vind ik dat te lang. 2 nachten alleen vind ik het maximale.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat?.
Ze zijn al vaak alleen thuis geweest hoor, gaat prima.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ik van vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg ben, vind ik dat te lang. 2 nachten alleen vind ik het maximale.
Ik chargeerde weer eensquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
En het verschil tussen 'niet houden van' en 'haten' dan?
Ik haat ze niet. Ik heb gewoon niets met katten en zou er zelf geen nemen.quote:
Gelukkig hebben we tegenwoordig buren die ze verzorgen als we weg zijnquote:
Ja kan best, alleen ik heb allemaal mensen om mij heen die dolgraag de katten willen verzorgen & mee willen spelenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat?.
Ze zijn al vaak alleen thuis geweest hoor, gaat prima.
Zou anders wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik heb idd ook zoiets gelezen ja. Dat het 't bewegen voor gestimuleerd, maar het afvallen werkt niet zo goed als dat het doet lijken. Zelfde geld geloof ik voor de K-nect.
Voor angry cats moet je de foto's van de dierenasiels eens bekijken! De arme beestjes worden direct bij binnenkomst op de foto gezet, vaak nog enorm bang (oren naar achter, ogen als schoteltjes, in de aanvalshouding en soms aan t blazen). Met eronder de tekst: "Lieve maar nog wat verlegen kat"quote:
Vooral als ze uit perspectief van de kat zijn geschreven, "ik ben een lieve, maar schuwe kater die gek is op knuffelen en op zoek is naar een gouden mandje"quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor angry cats moet je de foto's van de dierenasiels eens bekijken! De arme beestjes worden direct bij binnenkomst op de foto gezet, vaak nog enorm bang (oren naar achter, ogen als schoteltjes, in de aanvalshouding en soms aan t blazen). Met eronder de tekst: "Lieve maar nog wat verlegen kat"
Sowieso zijn die tekstjes vaak tenenkrommend.
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik haat ze niet. Ik heb gewoon niets met katten en zou er zelf geen nemen.
Maar ze worden wel door al mijn buren opgedrongen. Hun talloze katten vinden het heerlijk om mijn tuin als kattenbak te gebruiken. En als ik lekker mijn schuifdeur open wil doen in de lente en zomer om te luchten, duurt het nog geen uur of er schiet zo'n vlooienbaal in mijn huis waardoor ik schrik. Of erger nog, ze gaan op mijn bed liggen waar ik geen kattenharen wens.
Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik begrijp de mensen ook niet die hun kan naar buiten (verder dan eigen tuin) laten gaan.
Maar verder kattten
En mijn beste vriendinnetje komt altijd in huis logeren als wij een paar daagjes weg zijn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef Novem het volgende:
[..]
Vooral als ze uit perspectief van de kat zijn geschreven, "ik ben een lieve, maar schuwe kater die gek is op knuffelen en op zoek is naar een gouden mandje"
Ja maar een boerenkat is ook wel iets anders dan een normale huiskat (niet dat ik het dan wel oke vind dat andere mensen last hebben van jouw dier)quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is ook wel afhankelijk van waar je woont, de gemiddelde boerenkat maakt behoorlijk wat kilometers buiten de eigen tuin.
quote:Door mijn verlegen karakter ben ik een beetje terughoudend, maar ik houd wel enorm van spelen.
Gaaf, ben je een soort binnenhuis architect?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh. Ben voor een klant een keuken aan t ontwerpen. Maar de klant wil een opstelling die niet handig is... Echt lastige ruimte is het ook
Beetje terughoudend? Hij kijkt alsof ie je hoofd eraf gaat bijtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |