Dat laatste. We hebben ook geen weegschaal. Enige meetmethode is de wii fitquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?
Haha, zeker leukquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijn![]()
Maar ik laat het voorlopig maar even voor wat het is
Kunnen de katten bij jou de tuin uit? Als niet, dan kan zo'n katje met 1 oog toch best de tuin in?
Degen, de ene wel de ander niet. Dat tweede was meer een observatie geloof ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.
Geef dan de ipadressen van openDNS. Of zijn de google nameservers non-authoritive voor de rest vd wereld? They are.. wow. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...
Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?
8.8.8.8
8.8.4.4
DNS-servers die je kunt onthouden
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste. We hebben ook geen weegschaal. Enige meetmethode is de wii fit.
En ik vind het lastig te zien, want zie m dagelijks. Denk het wel al wat, maar hij zegt nog geen verschil te merken in broeken.
Volens mij bleek uit onderzoek dat kinderen die dat soort games deden, niet meer bewogen dan andere kinderen. Weet niet of voor volwassenen hetzelfde geldt. Buiten bewegen wordt ingeruild voor een game, het is niet zo dat de ene game voor een actievere verruild wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?
Ik heb idd ook zoiets gelezen ja. Dat het 't bewegen voor gestimuleerd, maar het afvallen werkt niet zo goed als dat het doet lijken. Zelfde geld geloof ik voor de K-nect.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Volens mij bleek uit onderzoek dat kinderen die dat soort games deden, niet meer bewogen dan andere kinderen. Weet niet of voor volwassenen hetzelfde geldt. Buiten bewegen wordt ingeruild voor een game, het is niet zo dat de ene game voor een actievere verruild wordt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Mixende_match het volgende:
Ik lees allemaal katten!! Dus hier komen ze dan
[ afbeelding ]
't Is wel grappig. Voel wel dat ik iets gedaan heb, dus 't is niet dat het 'niks' doet. Ik mag nu niet RPM'en schijntquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje met afvallen, dat wii fit? Of is het meer voor de leuk?
Degen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Degen, de ene wel de ander niet. Dat tweede was meer een observatie geloof ik
Je vergeet de konijntjes (halve), eendekuikentjes, muizen, kikkers...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Novem het volgende:
Hoe kan je nou niet van katten houden? What's not to love? Haren overal, poepscheppen, kots, gekrijs om eten, oppas regelen voor een weekendje weg
Nee hoor, hier ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik de enige hier ben die niet van katten houdt.
Neeee! You are not alone!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik de enige hier ben die niet van katten houdt.
Oppas voor een weekendje weg, ben je mal? Extra eten en water neerzetten en ze redden het best van vrijdagavond t/m zondag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Novem het volgende:
Hoe kan je nou niet van katten houden? What's not to love? Haren overal, poepscheppen, kots, gekrijs om eten, oppas regelen voor een weekendje weg
Of je hebt een kudde maaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Oppas voor een weekendje weg, ben je mal? Extra eten en water neerzetten en ze redden het best van vrijdagavond t/m zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |