abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:07:15 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110721770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
lol

Als excuus: ik was afgeleid door mijn telefoon. Leuk kitten gezien, maar door ontsteking aan het oog moet waarschijnlijk z'n oogje eruit en dan mag 'ie niet naar buiten. Geen optie ivm andere poes die wel gewoon naar buiten kan/wil. -O-
Awww ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_110721836
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
SPOILER: zeer verkorte samenvatting
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoord :') En nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server. *;

Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless O+ _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110721977
@li dat klinkt als een gesprek met mijn moeder :')

Even een voorbeeld (true story) voor jullie vermaak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110722148
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server. *;

Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless O+ _O-
DHCP bedoel je?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 15:16:16 #180
70532 loveli
N
pi_110722280
quote:

[..]

_O_ voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
crap in = crap out
pi_110722590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww ;(.
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...

In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden? :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110723122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...

In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden? :+.
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijn :@
Maar ik laat het voorlopig maar even voor wat het is :P

Kunnen de katten bij jou de tuin uit? Als niet, dan kan zo'n katje met 1 oog toch best de tuin in?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110723229
Marktplaats staat helemaal vol trw, wel allemaal mensen die hun kittens op 5/6 weken al wegdoen :(

Ik heb die mensen gewoon allemaal een emailtje gestuurd dat dat niet mag en slecht is voor hun ontwikkeling :')
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 15:34:24 #184
70532 loveli
N
pi_110723268
Ik wil ook wel een kitten, jamer dat het zo snel een kat wordt -O-
crap in = crap out
pi_110723271
Nog :* voor jou Novem!

Meest briljante ooit (persoonlijk dan)
SPOILER
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110723321
Thanks V1z :)

En wat een hork in je spoiler :')
pi_110723417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

DHCP bedoel je?
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110723448
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_ voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
:D
pi_110723728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...

Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?

8.8.8.8
8.8.4.4

DNS-servers die je kunt onthouden :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:43:18 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110723814
:W

Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet :'). Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.

En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:43:43 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110723834
V1z :D

Pfff promotijd dus oneindige mailbox en nog meer te doen :Y) Feestje! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110723853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...

Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?

8.8.8.8
8.8.4.4

DNS-servers die je kunt onthouden :+
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google :')

Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd :X
pi_110723902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet :'). Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.

En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Je zit meestal rond de 10 kh, gooi er nog wat vlees in. Of nog een paar eieren.

Eat ALL zhe eggs and meatz.
pi_110723916
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.

Zegt dat iets over hen of over mij :? Weet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.

Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk :)
Worry is a misuse of imagination
pi_110723963
quote:

[..]

Nu wil ik wel eens weten waar lalaland ligt of bedoel je Limburg?
pi_110723981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.

Zegt dat iets over hen of over mij :? Weet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.

Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk :)
Dat zegt iets over hen.

Eet ze!
pi_110724072
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?
pi_110724121
Ik ga altijd met mijn computer problemen naar m'n vader, daar wordt hij normaal voor betaald dus dat scheelt :P
pi_110724142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:

Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.
pi_110724170
Vlees! :9 Nu met 0gr KH's!

Begin de week, met een worst of een steak! :7
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google :')

Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd :X
Oja, even vergeten dat je een man in hetzelfde vakgebied hebt :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')