Verse munt thee? Lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Muntthee natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Nom!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Oh dohquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Whiej, shoenen bij van haren, topje h&m, shirtje vila.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: Boterham pindakaas, banaan, whey
S: Uurtje kracht, half uurtje cardio
D: Gebakken aardappels, varkenshaas, groente (straks ff halen bij de appie)
T: Kwark met krentjes en kaneel
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 24-04-2012 14:29:17 ]
Oew, dat suckt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
crapzor vastloper tijdens belangrijke mail.. Ik HAAT op afstand dingen voor anderen regelen.
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat suckt!
Gmail gebruiken, die doet iedere minuut ofzo een autosave. Werkt heel prettig.
Oew, dat is nog irritanter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*
SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Ik voel met je mee!SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch word ik héél snel geïrriteerdSPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Snel, wijzigen voor iemand je quote!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch wordt ik héél snel geïrriteerd.
Ik woon gelukkig te ver weg nu en nu mag m'n neefje het opknappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.
Awwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
lol
Als excuus: ik was afgeleid door mijn telefoon. Leuk kitten gezien, maar door ontsteking aan het oog moet waarschijnlijk z'n oogje eruit en dan mag 'ie niet naar buiten. Geen optie ivm andere poes die wel gewoon naar buiten kan/wil.![]()
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
![]()
Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DHCP bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.![]()
Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.![]()
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...quote:
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...
In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op googlequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...
Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?
8.8.8.8
8.8.4.4
DNS-servers die je kunt onthouden
Je zit meestal rond de 10 kh, gooi er nog wat vlees in. Of nog een paar eieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet. Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.
En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Nu wil ik wel eens weten waar lalaland ligt of bedoel je Limburg?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat zegt iets over hen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.
Zegt dat iets over hen of over mijWeet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.
Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk
En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet. Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.
En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.
Zegt dat iets over hen of over mijWeet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.
Oja, even vergeten dat je een man in hetzelfde vakgebied hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google
Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |