Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik doe deed krachttraining met interval van minimaal 1 dag. Dus 1 dag trainen, 1 dag rust. Als ik echt tot het gaatje ga dan 2 dagen rust. Je kunt door je spierpijn heen beuken, maar dat is alleen maar slecht voor je spieren. Ik dacht dat je spierpijn krijgt door kleine beschadigingen in je spieren. Je lichaam versterkt spieren om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt en worden je spieren dus ietsje sterker. tenminste zo is het mij altijd verteld. Of klopt dat niet Dino?
Komende tijd wordt het voor mij vooral cardio en klein beetje KT om iig niet slapper te worden.
Waarom denk je dat ontbijtkoek zo slecht is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
hebben we naast de eiwitten stasis, de shakes addepten nu ook suiker politie
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.
Het hele idee van rusten is om spiergroei te optimaliseren. Draait je hele leven om het vergaren van spiermassa, dan is dat de beste manier. Heb je andere doelen, dan kun je het anders aanpakken.
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Dat werkt niet tijdens een vergaderingquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die van mij die slaapt gewoon overal waar het kanSlapen is voor hem anti spierpijn
Oh en ML, kan je niet gewoon dankjewel zeggen in geval van chocolaatje? En het dan niet opeten als je het niet lust, maar opbergen of aan andere collega geven? Of een snoeppot creeeren en daar alle goodies ingooien?
Soms gaat het niet om het chocolaatje maar het feit dat iemand iets wil delen met zijn collega's
Geen jurkje gekocht? En jammer joh!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna vakantie, Auruuum![]()
![]()
Mijn Zalando-pakje is er! Laarsjes hebben minder ronde neuzen dan gehoopt en moet nog bedenken hoe leuk ik ze vind, gympies zitten weer lossig dus moet kijken of ik die strakker kan snoeren, anders moet ik weer andere zoeken![]()
</lief dagboek>
Geen idee, spiergroei is nou juist niet wat ik wil, dus weet het fijne er niet van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werkt niet tijdens een vergaderingze gaan zitten wachten tot iedereen het op heeft.
Snoeppot hebben we op verzoek (niet het mijne) afgeschaft.
Ben maar gewoon eerlijk, neem mijn eigen eten mee.
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?
Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffiequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen*
Nee, het is in natura.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie
Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor mequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?
Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie
Jaarwisseling dus dat geklef Aurumquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen*
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik laterquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik later
Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.
quote:
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor me
Maar we hebben het hier wel over volwassen mensen, geen kleuters toch?
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
zie het als een compliment
Bij mij weten ze schijnbaar dat ik niet van gezoen ben, want ze proberen het niet eens. Handje schudt, van een afstand beste wensen wenst en move on.
Zelfde geldt voor geboortes/felicitaties in wat voor vorm dan ook
[..]
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maar
Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.
Heb wel eens van die hardnekkige types gehad
Ik zeg het netjes hoor maar het wordt wel vermoeiend als men steeds met "meuk" aan komt zetten tijdens vergaderingen oid. Ik eet er toch geen hap van en dat blijft zo.
Maarja ik heb dan ook een bak noten bij en uiteindelijk is die altijd wel leeg.
Die australian paradox is interessant (en de criticus in me gaat op zoek hiaten in dit onderzoek, om mijn visie niet te hoeven veranderenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.
De nuance zoals ik 'm stel, mix things up (en zo stel jij 'm ook volgens mij) zie ik terug in dit onderzoek:
http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2431-12-35.pdf
Het gaat niet om alleen suiker maar om een healthy eating pattern, daarin komen dus ook suikers in voor.
En verder: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3257688/?tool=pubmed
Kloptquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.
Bied je je collega's ook noten aan als je die meeneemt, of zit je in je up alles op te peuzelen?
Heh, dat zou wellicht handig zijn ja... Dacht nu slim te zijn en 38,5 te nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh discussies![]()
Halve dag erop, nog 2 meetings en dan klaar. Zometeen nog een koffie
Maria, kan je volgende keer niet gewoon van alles 2 maten bestellen, en dan terugsturen wat niet past?
Had het in het topic gegooid, zal zo even zoeken voor je!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Oh Maria zou je me ajb dat recept van die muffins nog eens willen PM'en?
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Nallie het volgende:
Als mensen het moeilijk vinden als ik iets afwijs hebben ze pech![]()
Ik heb echt geen zin om elke keer te gaan uitleggen dat ik het niet eet omdat er melk inzit.
En als mensen dan zeggen: 'Maar je kan het toch makkelijk hebben?' Dan denk ik echt![]()
![]()
Oh ik verwacht ook niet dat ze me niets aanbieden hoor, maar ik zeg dan gewoon beleefd 'nee dank je'. Als iemand dat tegen mij zegt ben ik daar ook tevreden mee hoor. Vind uitleg over allergieen/intoleranties en dergelijken altijd zo zeikerig overkomen, vandaar dat ik t niet snel deel zeg maar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.
Jij mankeert iets en dat is niet aan het puntje van je neus te zien. Nadeel is ook nog eens dat je een slanke den bent, dus ieder wil je allerlei lekkers toeschuiven.
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk gingquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
Ik maak er vaak een "ik doe aan de lijn"-grapje van en leg dan uit dat ik niet tegen *insert foodgroup* kan.
Dat zou ik dan ook gewoon zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk gingdat hoeft van mij nou weer niet...
Hehehe, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ook een optie, maar ik heb al een paar keer gehad dat vervolgens de conversatie een half uur over koemelk gingdat hoeft van mij nou weer niet...
Ik geloof niet in het uitsluiten van suikers, diabetes 2 komt gewoon door een overdaad aan, dat je vervolgens op zoek gaat naar manieren om kh uit je dieet te bannen. Tja, het kan, maar je kan ook low GI food consumeren (al is die GI index ook niet even betrouwbaar, aangezien watermeloen high GI is, maar je voor je aan de hoeveelheden komt om op die hoge GI te komen moet je echt een paar van die kilodingen je mik inschuiven).quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Die australian paradox is interessant (en de criticus in me gaat op zoek hiaten in dit onderzoek, om mijn visie niet te hoeven veranderen), dat andere artikel ga ik lezen als ik er goed de tijd voor heb.
Sinds ik (stukken uit) het boek van Dr. Bernstein heb gelezen, ben ik ervan overtuigd dat suikers niet in een gezond voedingspatroon thuishoren en dat we prima kunnen overleven bij een voedingspatroon zonder carbs.
http://www.diabetes-book.com/book/chapter9_3.shtml
Bernstein is ervaringsdeskundige op gebied van diabetes (hij heeft het al 64 jaar) en heeft zich noodgedwongen en wetenschappelijk onderbouwd een voedselpatroon aangemeten zonder carbs. Zijn stelling: er zijn geen essentiele koolhydraten, wel essentiele amonizuren en vetzuren.
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het uitsluiten van suikers, diabetes 2 komt gewoon door een overdaad aan, dat je vervolgens op zoek gaat naar manieren om kh uit je dieet te bannen. Tja, het kan, maar je kan ook low GI food consumeren (al is die GI index ook niet even betrouwbaar, aangezien watermeloen high GI is, maar je voor je aan de hoeveelheden komt om op die hoge GI te komen moet je echt een paar van die kilodingen je mik inschuiven).
Zodra je gaat sporten heb je carbs nodig, mss niet in grote hoeveelheden, maar je hebt ze nodig voor herstel. En dus zie ik ook op die manier niet in dat suikers ongezond zijn. Jumparound, zie hardlooptopic, heeft afgelopen zondag 10km gelopen op een lowcarb dieet (southbeach oid) en die kreeg na 5km honger. Ik die gewoon carbs eet heb geen dip gehad na 5km. Maar ik eet (drink) dan wel van die rare cocktails
Overdaad schaadtquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.
Verder kun je op basis 2 losstaande gevallen niet echt een algemene uitspraak doen. Dat zul je met me eens zijn.
Uitsluiten van suikers lijkt mij ook vrij moeilijk, zeker als je daar ook natuurlijk suikers onder verstaat, maar een bewust eetpatroon lijkt mij wel vrij handig voor iedereen.
Kom ik bij de volgende vraag: een pond tomaatjes opeten. Achter elkaar. Is dat gezond?
Ik ben nu wel een beetje misselijk.
Mja heb weinig zin om mensen uit te leggen wat ik mankeer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je niks tegen mensen zegt, dan moet je imo niet verwachten dat ze je niks aanbieden.
Jij mankeert iets en dat is niet aan het puntje van je neus te zien. Nadeel is ook nog eens dat je een slanke den bent, dus ieder wil je allerlei lekkers toeschuiven.
Volgens hem had het met de carbs te maken. Vind het zelf redelijk plausibel. Maar je kan er idd geen algemene uitspraken over doen. Al kan ik met het boek Paleo for athletes dat wel doen en daarin komen carbs gewoon keihard voor. Als sporter gebruik je carbs, want.. Vond dat icm Jumparound wel een mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die honger is misschien meer te wijten aan het te weinig hebben gegeten dan aan het eten van weinig koolhydraten an sich. Sowieso ligt het aan je vorm van de dag of je makkelijk loopt of niet.
Verder kun je op basis 2 losstaande gevallen niet echt een algemene uitspraak doen. Dat zul je met me eens zijn.
Het lijkt me een hel, aangezien ik dol ben op fruit.quote:Uitsluiten van suikers lijkt mij ook vrij moeilijk, zeker als je daar ook natuurlijk suikers onder verstaat, maar een bewust eetpatroon lijkt mij wel vrij handig voor iedereen.
Verse munt thee? Lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Muntthee natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Nom!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Oh dohquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Whiej, shoenen bij van haren, topje h&m, shirtje vila.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: Boterham pindakaas, banaan, whey
S: Uurtje kracht, half uurtje cardio
D: Gebakken aardappels, varkenshaas, groente (straks ff halen bij de appie)
T: Kwark met krentjes en kaneel
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 24-04-2012 14:29:17 ]
Oew, dat suckt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
crapzor vastloper tijdens belangrijke mail.. Ik HAAT op afstand dingen voor anderen regelen.
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat suckt!
Gmail gebruiken, die doet iedere minuut ofzo een autosave. Werkt heel prettig.
Oew, dat is nog irritanter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*
SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Ik voel met je mee!SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch word ik héél snel geïrriteerdSPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Snel, wijzigen voor iemand je quote!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch wordt ik héél snel geïrriteerd.
Ik woon gelukkig te ver weg nu en nu mag m'n neefje het opknappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.
Awwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
lol
Als excuus: ik was afgeleid door mijn telefoon. Leuk kitten gezien, maar door ontsteking aan het oog moet waarschijnlijk z'n oogje eruit en dan mag 'ie niet naar buiten. Geen optie ivm andere poes die wel gewoon naar buiten kan/wil.![]()
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
![]()
Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DHCP bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.![]()
Pa, kan je 'm niet met een kabeltje aan de router hangen kijken of het dan wel werkt. Waarop pa zegt dat hij geen kabeltje heeft, want hij heeft toch wireless![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gister nog support zitten geven aan mijn vader die in lala land zijn wireless niet draaiende krijgt omdat er gebitch is tussen laptop en DNS server.![]()
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...quote:
Wij zitten nu ook te denken of 2 kittens misschien wel leuk zouden zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja sneu he. Op de website stond alleen dat het voorlopig nog gezalfd moest worden maar dat was dus iets te positief...
In een ander asiel nog een optie, maar die moeten samen geplaatst worden. Drie katten, zou dat te veel worden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef loveli het volgende:
[..]voor je pa. Hij snapt iig het verschil (en verband) tussen een laptop en een router.
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nope, hij gaf echt problemen met de DNS. Iemand moet daar ff met 'm meekijken, ik kreeg het iig niet over de foon gladgetrokken.
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op googlequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wou al zeggen, normaal maakt via kabel of wifi niet uit voor DNS (DHCP wil nog wel eens kut doen)...
Maar als het puur DNS is, waarom dan niet de google DNS-servers instellen op de laptop? IP-routering werkt wel gewoon toch?
8.8.8.8
8.8.4.4
DNS-servers die je kunt onthouden
Je zit meestal rond de 10 kh, gooi er nog wat vlees in. Of nog een paar eieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet. Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.
En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Nu wil ik wel eens weten waar lalaland ligt of bedoel je Limburg?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat zegt iets over hen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.
Zegt dat iets over hen of over mijWeet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.
Klaar bij de tandarts, vriendinnetjes kunnen niet dus ga met een huisgenootje eten, ook leuk
En is Duvel al wel afgevallen? Of vermijdt hij de weegschaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Ik ben jaloers! Duvel heeft de 'ik heb geen eetlust meer'-bijwerking van de lowcarb. Ik obviously niet. Heb niet echt dat ik loop te rammelen van de trek, maar nog wel zo van, hmm ik lust wel iets.
En hmz.. gister wat oefeningen met zo'n app gedaan, gelijk last van m'n rug vandaag. As usual als ik weer eens zoiets doe.
Ik denk dat het iets zegt over beiden. In welke context is dit gezegd en wat vind/voel jij van die mensen als persoon? Kan best dat jullie op elkaars ''allergie'' zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:45 schreef Probability het volgende:
Goh, ik neem veel ruimte in 'als persoon' en weer iemand anders zei dat ik een 'overweldigende' persoonlijkheid heb.
Zegt dat iets over hen of over mijWeet niet zo goed of dit nu goede of slechte kritiek is eigenlijk.
Oja, even vergeten dat je een man in hetzelfde vakgebied hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mijn lief had dat ook al gedaan en dan kon hij op google en alleen maar op google
Maarr, wij hebben dit altijd met mijn pa, als het eenmaal werkt dan blijft het ook werken. Maar tot die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |