Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik doe deed krachttraining met interval van minimaal 1 dag. Dus 1 dag trainen, 1 dag rust. Als ik echt tot het gaatje ga dan 2 dagen rust. Je kunt door je spierpijn heen beuken, maar dat is alleen maar slecht voor je spieren. Ik dacht dat je spierpijn krijgt door kleine beschadigingen in je spieren. Je lichaam versterkt spieren om te voorkomen dat het de volgende keer weer gebeurt en worden je spieren dus ietsje sterker. tenminste zo is het mij altijd verteld. Of klopt dat niet Dino?
Komende tijd wordt het voor mij vooral cardio en klein beetje KT om iig niet slapper te worden.
Waarom denk je dat ontbijtkoek zo slecht is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
hebben we naast de eiwitten stasis, de shakes addepten nu ook suiker politie
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen krachttraining bestond, werkten mensen gewoon op het veld. Dag in, dag uit, op den duur kregen ze daar ook spieren van.
Het hele idee van rusten is om spiergroei te optimaliseren. Draait je hele leven om het vergaren van spiermassa, dan is dat de beste manier. Heb je andere doelen, dan kun je het anders aanpakken.
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Dat werkt niet tijdens een vergaderingquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die van mij die slaapt gewoon overal waar het kanSlapen is voor hem anti spierpijn
Oh en ML, kan je niet gewoon dankjewel zeggen in geval van chocolaatje? En het dan niet opeten als je het niet lust, maar opbergen of aan andere collega geven? Of een snoeppot creeeren en daar alle goodies ingooien?
Soms gaat het niet om het chocolaatje maar het feit dat iemand iets wil delen met zijn collega's
Geen jurkje gekocht? En jammer joh!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna vakantie, Auruuum![]()
![]()
Mijn Zalando-pakje is er! Laarsjes hebben minder ronde neuzen dan gehoopt en moet nog bedenken hoe leuk ik ze vind, gympies zitten weer lossig dus moet kijken of ik die strakker kan snoeren, anders moet ik weer andere zoeken![]()
</lief dagboek>
Geen idee, spiergroei is nou juist niet wat ik wil, dus weet het fijne er niet van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is het idee van supercompensatie toch? Of zit ik nu dingen door elkaar te halen?
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werkt niet tijdens een vergaderingze gaan zitten wachten tot iedereen het op heeft.
Snoeppot hebben we op verzoek (niet het mijne) afgeschaft.
Ben maar gewoon eerlijk, neem mijn eigen eten mee.
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?
Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffiequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen*
Nee, het is in natura.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie
Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor mequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar zeg je dan nee ik hoef niet of zeg je nee ik hoef niet ik krijg buikpijn van die chocola maar bedankt voor je aanbod?
Het is eerste kan aankomen als een persoonlijke afwijzing
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het goede chocola is aannemen, bewaren en doorgeven aan mij in ruil voor koffie
Jaarwisseling dus dat geklef Aurumquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
*bedenkt hoe ze rond de jaarwisseling mensen collega's niet persoonlijk gaat afwijzen*
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik laterquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook, maar ben nu aan het werk dus uitgebreid omkleden doe ik later
Pak vooral de nuance niet op. Maar goed, ik ben al zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoopte op een pubmed-linkje waaruit bleek dat suiker goed was.
quote:
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dank je, teveel suiker inname is niet zo goed voor me
Maar we hebben het hier wel over volwassen mensen, geen kleuters toch?
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
zie het als een compliment
Bij mij weten ze schijnbaar dat ik niet van gezoen ben, want ze proberen het niet eens. Handje schudt, van een afstand beste wensen wenst en move on.
Zelfde geldt voor geboortes/felicitaties in wat voor vorm dan ook
[..]
heeft niet met leeftijd te maken maar imo met omgangsvormen. Soms moet er een sausje over zeg maar
Wat voor jou meuk is, is voor een ander een sociaal geaccepteerde "treat" tijdens een werkbespreking.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij tegenwoordig ook gelukkig.
Heb wel eens van die hardnekkige types gehad
Ik zeg het netjes hoor maar het wordt wel vermoeiend als men steeds met "meuk" aan komt zetten tijdens vergaderingen oid. Ik eet er toch geen hap van en dat blijft zo.
Maarja ik heb dan ook een bak noten bij en uiteindelijk is die altijd wel leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |