Verse munt thee? Lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Muntthee natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger wat Henk met de munt gaat doen dat ze het niet meeneemt naar huis.
Nom!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Oh dohquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Muntthee natuurlijk!
Daar worden ik en mijn collega's blij van.
Whiej, shoenen bij van haren, topje h&m, shirtje vila.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: Boterham pindakaas, banaan, whey
S: Uurtje kracht, half uurtje cardio
D: Gebakken aardappels, varkenshaas, groente (straks ff halen bij de appie)
T: Kwark met krentjes en kaneel
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 24-04-2012 14:29:17 ]
Oew, dat suckt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
crapzor vastloper tijdens belangrijke mail.. Ik HAAT op afstand dingen voor anderen regelen.
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat suckt!
Gmail gebruiken, die doet iedere minuut ofzo een autosave. Werkt heel prettig.
Oew, dat is nog irritanter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
*mompelt iets over webmail van een ander waar je weinig invloed op kunt uitoefenen*
SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Ik voel met je mee!SPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
Uiteindelijk heb ik het opgegeven en de mail voorgelezen en zelf maar beantwoordEn nu ga ik mezelf belonen met een paaseitje.
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch word ik héél snel geïrriteerdSPOILER: zeer verkorte samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zen*
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Snel, wijzigen voor iemand je quote!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met het verschil dat pc's en laptops een gepasseerd station zijn, meestal gaat het om mobiele telefoons of de digitale tv. Ik zeg tegenwoordig dat ik ernaar kijk als ik er in levende lijve ben, want telefonisch wordt ik héél snel geïrriteerd.
Ik woon gelukkig te ver weg nu en nu mag m'n neefje het opknappenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig een broer die "iets met computers" doet, dus die is meestal het slachtoffer, maar het meest efficient is vaak om maar gewoon even langs te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |