Dat, maar ik vind 't ook niet erg, eigenlijk. Ben inmiddels wel gewend aan spierpijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
En suiker is gewoon altijd slecht (soms wel lekker, dus zo nu en dan sporten als je troep hebt gegeten).
Denk je dat honing minder slecht is dan suiker?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?
Geen idee! Vertrouw me er maar op dat ik me er niet makkelijk vanaf maak ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Das best wel apart, bij bijna elke sport die ik intensief doe krijg ik spierpijn.. Stretchen helpt bij mij niet en ook opwarmen niet. Ik doe het wel om blessures te voorkomen, maar tegen spierpijn doet het niks..
Eerst de randjes afknagen en daarna de rest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook honger en nu zin in ontbijtkoek
En eens met Dino wat betreft de randjes
No pain, no gainquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, maar ik vind 't ook niet erg, eigenlijk. Ben inmiddels wel gewend aan spierpijn
Knagenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerst de randjes afknagen en daarna de rest.![]()
Thx. Hebben kan ik niet echt hoor. Dat buikje kan echt niet! Haha. Koeken ga ik dus schrappen. Straks maar even fruitjes kopen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:40 schreef MarMar het volgende:
Honing = gesmolten suiker zo ongeveer
Mima koek is altijd koek, of het nu mueslikoek is of ontbijtkoek of een gevulde koek..
Koek = suikers
banaan > koek![]()
Maar als je het lekker vindt en hebben kan, dan mag je best koek van mij, alleen een GEZOND tussendoortje is het nooit.
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zeg je nu dat fruit en honing slecht zijn?
Daar lurk ik alleen als ik even wil lachenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
No pain, no gainOfzoiets. Lijkt wel of we in het BB topic zitten haha.
*knaagboks*quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
KnagenIk doe een randje en dan de rest, dan heb ik nog een randje op t eind
Nee, dat zeg ik niet, ik vraag of ze fruit en honing slecht vindt. Ik wil weten of ze manmade suiker slecht vind en/of echt alle bronnen van suiker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Novem het volgende:
Denk je dat honing minder slecht is dan suiker?
jij was toch van de whey politie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kan ook op je werk bezorgen. Mijn Whey is ook verzonden, woei! Dit weekend weer een kokosshake
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |