Ik denk dat je nog even door moet gaan en weegschalen moet mijden en over 2 weken pas een conclusie trekken. Ik denk dat je echt wel gaat afvallen met deze lijstjes.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel zat eigenlijk. Alles is vrij hoog in de vetten. Wil niet compleet dichtgeslibt zijn na deze drie weken.
Net half uurtje wii fit gedaan, aerobics dingetjes. En verrassend, halve kg zwaarder. Maar 's avonds gewogen, dus ik kijk er niet zo van op. Maar goed. De kilo's vliegen er niet af, dat is wel duidelijk. Ik denk dat dit mijn eerste serieuze lowcarb-weken zijn en tevens mijn laatste.
's avonds ben ik altijd ongeveer 2 kg zwaarder dan 's ochtends (ik heb dat een paar keer getest) dus die halve zwaarder kan zomaar juist anderhalve lichter zijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik verwacht geen wonderen, maar iiiieeets strakker zou wel leuk zijn.
Je hebt een T icoontje in Acrobat reader, kan je tekst kopieren en daarna plakken elders.. Tenzij ze een kopieerbeveiliging hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef loveli het volgende:
Iemand zo snel een tip hoe ik text uit een pdf kan kopieren naar een document?
Print to PDF en dan die PDF c/p'en?quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef loveli het volgende:
Zat er idd op. Is gelukkig op een andere manier opgelost.
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ging het gesprek gisteren probje, die met die directeur ofzo.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.
Mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.
Ja. Het was wel gezellig ook al hebben we het niet gehad over 'ons' en hij is blijven slapen. Het gaat niet zo goed met hem. Wel beide gehuild en de hele nacht wakker.Het gekke is dat we geen ruzie hebben of zo. Raar. Ik ben ook niet boos.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi!
En is je ex nog op komen dagen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:05 schreef Syrena het volgende:
Ik was nog nooit zo vroeg op mijn werk als vandaag![]()
16.30 klaar hoop ik.
Hadden ze t speciaal voor jou meegenomen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Collega's die chocola meenemen terwijl ze weten dat je dat niet eet *zucht!
Voor ons overleg vanmiddag. Heb maar vriendelijk gezegd dat ik geen chocola eet (althans niet die).quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:14 schreef Nallie het volgende:
GoedemorgenSlapen
[..]
Hadden ze t speciaal voor jou meegenomen?
Ik zie je spontaan wapperen met de smeerde zijdes van die boterhamquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:18 schreef Perruche het volgende:
Morning! Ik zit met de complete huishoudbeurs in de treinmaar ik heb een boterham pindakaas om ze de mond te snoeren!
Ik Ben heel tevreden over mijn lijstje van gisteren, hopelijk wordt die van vandaag ook mooi.
Het is nu dinsdag hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Jeuj huisvrouwen gekwebbel.
Vanochtend in mn vinger gesneden.En weer de helft van mn spullen vergeten. Gaat heerlijk zo.
Ik beroep me op mijn niet wakker zijnquote:
Evol bitch!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Meld!quote:
Ik vind wel dat je snel resultaat verwacht, hoor. Zou het gewoon drie weken proberen vol te houdenquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik verwacht geen wonderen, maar iiiieeets strakker zou wel leuk zijn.
Jij niet, je collega.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meld!
Ik bied ze ook geen dadels aan ofzo
Het is een man, heb hier maar 1 vrouw op locatie qua kantoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wel in een hoekje wakkerder worden ofzo
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wakker, dus nu weer eens aan het werk.quote:
Maar dan op z'n Ml'squote:Op dinsdag 24 april 2012 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wakker, dus nu weer eens aan het werk.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ging de hele tijd dit liedje zingen:"![]()
![]()
En bijbehorende dansjes doen.
Tijdens het wandelen.
Vervelende situatie, maar ik denk dat het verstandig is als jullie gewoon een tijdje geen contact hebben. Rot dat het niet goed met hem gaat, maar dan moet hij naar je toe komen en zich niet gaan afzonderen. Je hebt niet alleen een relatie voor de leuke dingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Het was wel gezellig ook al hebben we het niet gehad over 'ons' en hij is blijven slapen. Het gaat niet zo goed met hem. Wel beide gehuild en de hele nacht wakker.Het gekke is dat we geen ruzie hebben of zo. Raar. Ik ben ook niet boos.
Hij wilde graag dat ik liet weten hoe het met mij ging maar ik zei dat het beter was om geen contact meer te hebben. Meh.
Misschien was het wel gewoon lief bedoeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Hehehehe, zo kom je wel over bij mij!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Ml is onbewust sjaggo geloof ik of die drammer van daarnet landde verkeerd.
Dan voor jouquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
Dat denk ik ook.. even jezelf in bescherming nemen, maar dat voel/weet je zelf het bestequote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervelende situatie, maar ik denk dat het verstandig is als jullie gewoon een tijdje geen contact hebben. Rot dat het niet goed met hem gaat, maar dan moet hij naar je toe komen en zich niet gaan afzonderen. Je hebt niet alleen een relatie voor de leuke dingen.
Dat was niet de hoofdreden, maar ook doordat hij denkt dat hij in een andere levensfase zit enz. En we misschien toch niet zo bij elkaar passen maar dat vind ik een beetje wazig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervelende situatie, maar ik denk dat het verstandig is als jullie gewoon een tijdje geen contact hebben. Rot dat het niet goed met hem gaat, maar dan moet hij naar je toe komen en zich niet gaan afzonderen. Je hebt niet alleen een relatie voor de leuke dingen.
Ik begrijp gewoon niet dat men denkt dat ik op vrije avonden en dagen gezellig allerlei openingen ga aflopen. Heb er nu al 4 liggen, naja ik kom van een andere planeet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
Ml die modus heb ik op mijn werk ook altijd, maar als ik thuis ben is het vaak ineens over![]()
Het is een hele mooie Marmar!quote:
Boboquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan voor jou
[ afbeelding ]
Een Jack Russel in een kleedje
Ja, is ook zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Misschien was het wel gewoon lief bedoeld.
[..]
Hehehehe, zo kom je wel over bij mij!
Goede beslissing Prob!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was niet de hoofdreden, maar ook doordat hij denkt dat hij in een andere levensfase zit enz. En we misschien toch niet zo bij elkaar passen maar dat vind ik een beetje wazig.
Hij vond het niet meer leuk om met mij af te spreken en kan zichzelf er niet meer voor motiveren, dus dan zeg ik dat ik het niet voor minder meer doe dan gewoon heel erg leuk en graag en niet half.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
Het is ook flink. Het is lastig, omdat ik pas om kwart voor 9 vanavond kan eten...En ik heb iets nodig wat me tot die tijd kan laten functioneren!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goede beslissing Prob!
Ik vind je lijstje flink hoor Jagar... misschien de muesli weglaten uit de yoghurt?
Anders gewoon een kleine portie pasta en veel groenten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is ook flink. Het is lastig, omdat ik pas om kwart voor 9 vanavond kan eten...En ik heb iets nodig wat me tot die tijd kan laten functioneren!
Misschien nog even wat anders avond eten bedenken, maar alles duurt zo lang om klaar te maken.
Ik deed daar wel eens een maand over, maar tis het eindresultaat dat telt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Wel weer afgevallen deze week maar nog steeds niet mijn 1e doel gehaald....hoelang kan je er over doen om 1,5 kilo af te vallen
Uitgezwaaidquote:
ja, ik denk dat dat het plan is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Anders gewoon een kleine portie pasta en veel groenten?
Kip met cashew?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is ook flink. Het is lastig, omdat ik pas om kwart voor 9 vanavond kan eten...En ik heb iets nodig wat me tot die tijd kan laten functioneren!
Misschien nog even wat anders avond eten bedenken, maar alles duurt zo lang om klaar te maken.
Ghehequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef MarMar het volgende:
Alstie nu ook nog lekkere koffie maakt, ben ik tevreden
Hehehe... "Hij maakt misschien niet zulke lekkere koffie, maar hij is wel heel mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef MarMar het volgende:
Alstie nu ook nog lekkere koffie maakt, ben ik tevreden
Ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Zeg ik nu tegen Jagar om kipfilet te bakken terwijl de Duutser er is?
[..]
GheheZiet er in ieder geval tof uit!
Ik kan zo slecht tegen van die kleine kopjes he!?
Het zijn sperziebonen! Onthoud dat nou toch!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
goedzo, probje!
Mijn planning is wat koolhydraterich, maar goed, dat mag wel een keertje:
O:havermout met rabarber en banaan
T: sinaasappel
L: spinazielasagna met gorgonzola en ricotta
T: spercibonen
T: gekookt ei
T: yoghurt met wat muesli
D: ik denk volkorenpasta met courgette en tomatensaus, aangezien ik pas om 8 uur thuis kom.
T: misschien nog wat rabarber?
Ja, maar het is nu al iets meer dan een maand.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik deed daar wel eens een maand over, maar tis het eindresultaat dat telt.
Je kan er natuurlijk heel prima grotere koppen onder zetten en dan 2 in 1 gietenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Zeg ik nu tegen Jagar om kipfilet te bakken terwijl de Duutser er is?
[..]
GheheZiet er in ieder geval tof uit!
Ik kan zo slecht tegen van die kleine kopjes he!?
Misschien tijdelijk even iets anders als ontbijt dan? Of is het eten in het algemeen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O: yoghurt, banaan, muesli (krijg het alweer met moeite weg)
T: bth pindakaas of sandwichspread
L: twee bth kaas
T: bth pindakaas of sandwichspread
T: appel
S: 5 km hardlopen
D: knolselderij
Per 100 gr 4,5 gr kH.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heel low carb (denk ik, want ik heb geen idee hoeveel carbs er in courgette zit!).
ik probeer elke keer wat anders te schrijven omdat ik weet dat ik het elke keer fout schrijf...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zijn sperziebonen! Onthoud dat nou toch!![]()
Ik vind het wel een mooi lijstje. Zit er nog wat sport in het verschiet vanavond? Anders kun je de courgette ook gebruiken als vervanger van de pasta.Heel low carb (denk ik, want ik heb geen idee hoeveel carbs er in courgette zit!).
Ik vond openingen op mijn vorige werk altijd erg leuk! Maar dan hadden collega's en/of ikzelf er ook hard aan gewerkt om alles op tijd af te krijgen. En ik hoefde er alleen maar 2 trappen voor af te lopen (tenzij ik toevallig die dag niet werkte, maar dat is misschien 1x voorgekomen) en ik werkte aansluitend. Scheelt natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat men denkt dat ik op vrije avonden en dagen gezellig allerlei openingen ga aflopen. Heb er nu al 4 liggen, naja ik kom van een andere planeet.
Mensen weten zelfs thee te verpestenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Nou ja, als je espresso vraagt, lekker Klein natuurlijk. Koffie gewoon lekker filterkoffiemaar ik drink nooit koffie op bezoek omdat veel mensen dat niet lekker maken, doe dan maar thee!
ik eet met een duutser, die vegetarisch eet. Ik dus ook! En daarom eten we ook warm. Ik eet een kliekje tussen de middag, maar hij gewoon brood...En samen eten is wel zo gezellig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kip met cashew?
Is gewoon kipfilet opbakken met wat wortel en paprika en cashewnoten, sojasaus erbijIn je L zit ook al groente, dus daar hoef je niet te veel op te letten.
Eventueel brood erbij(of rijst, of aardappel)
Ik doe gewoon 2 kipfilets, 2 paprika, 4 wortels en 30-40gr cashews en paar beste scheuten sojasaus
Filterkoffiequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Nou ja, als je espresso vraagt, lekker Klein natuurlijk. Koffie gewoon lekker filterkoffiemaar ik drink nooit koffie op bezoek omdat veel mensen dat niet lekker maken, doe dan maar thee!
Bij thee laten ze bijna nooit het zakje zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
Dat!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Mar, met zulke kopjes voel ik mij gewoon nog lomper
Jagar, had mezelf al verbeterdEven niet nagedacht...
[..]
Bij thee laten ze bijna nooit het zakje zittenIk wil sterke thee! Moet net zo zwart als koffie zijn
Ja ik merkte wel wat voor ik naar Madrid gingquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk even iets anders als ontbijt dan? Of is het eten in het algemeen?
Hoe gaat het verder met je gezonde regime, merk je al wat?
Denk het niet, want we hebben geen auto tot onze beschikking. Van 13 t/m 17 zit ik bij Manchester in de buurt, de 17e vliegt Duvel daar ook heen en de 18e pakken we samen de trein naar Durham.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, XM, waren jullie nog van plan om tijdens jullie verblijf iets af te zakken naar 't zuiden? Wellicht kan ik jullie tegemoet komen voor een middagje?
Knolselderij met gehakt hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Haha xm wandelende carb-encyclopedie!
Vik waarom eet je dan niet iets andersvind je lijstje trouwens niet veel, en alleen knolselderij voor je d?
Mar grote bak espresso kan ook helemaal niet :p
Ja! Maar we vinden Engeland wel erg leuk, dus komt vást een keerquote:
jawel! driedubbele espressoquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
Haha xm wandelende carb-encyclopedie!
Vik waarom eet je dan niet iets andersvind je lijstje trouwens niet veel, en alleen knolselderij voor je d?
Mar grote bak espresso kan ook helemaal niet :p
de prijs viel me mee, 99quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef LadyBlack het volgende:
Mar, ik ben jaloers op je espressomachine!!
Later als ik veel geld heb koop ik ook een mooie espressomaker
Oh, da's stom. Wel een goeie: vandaag of morgen even naar KPN bellen om mijn abo om te laten zetten in iets pre-paid achtigs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdorie, KPN blijft geld afschrijven voor een abonnement dat ik per 1 maart al niet meer heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |