Ik denk dat je nog even door moet gaan en weegschalen moet mijden en over 2 weken pas een conclusie trekken. Ik denk dat je echt wel gaat afvallen met deze lijstjes.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel zat eigenlijk. Alles is vrij hoog in de vetten. Wil niet compleet dichtgeslibt zijn na deze drie weken.
Net half uurtje wii fit gedaan, aerobics dingetjes. En verrassend, halve kg zwaarder. Maar 's avonds gewogen, dus ik kijk er niet zo van op. Maar goed. De kilo's vliegen er niet af, dat is wel duidelijk. Ik denk dat dit mijn eerste serieuze lowcarb-weken zijn en tevens mijn laatste.
's avonds ben ik altijd ongeveer 2 kg zwaarder dan 's ochtends (ik heb dat een paar keer getest) dus die halve zwaarder kan zomaar juist anderhalve lichter zijnquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik verwacht geen wonderen, maar iiiieeets strakker zou wel leuk zijn.
Je hebt een T icoontje in Acrobat reader, kan je tekst kopieren en daarna plakken elders.. Tenzij ze een kopieerbeveiliging hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef loveli het volgende:
Iemand zo snel een tip hoe ik text uit een pdf kan kopieren naar een document?
Print to PDF en dan die PDF c/p'en?quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef loveli het volgende:
Zat er idd op. Is gelukkig op een andere manier opgelost.
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ging het gesprek gisteren probje, die met die directeur ofzo.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.
Mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Heel goed, ze vonden ons leuk en onze ideeën leuk.
Ja. Het was wel gezellig ook al hebben we het niet gehad over 'ons' en hij is blijven slapen. Het gaat niet zo goed met hem. Wel beide gehuild en de hele nacht wakker.Het gekke is dat we geen ruzie hebben of zo. Raar. Ik ben ook niet boos.quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi!
En is je ex nog op komen dagen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:05 schreef Syrena het volgende:
Ik was nog nooit zo vroeg op mijn werk als vandaag![]()
16.30 klaar hoop ik.
Hadden ze t speciaal voor jou meegenomen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Collega's die chocola meenemen terwijl ze weten dat je dat niet eet *zucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |