quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Neuroscience het volgende:
Koffietijd voor mannen, is toch heerlijk man.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
RTL Boulevard voor hetero's, laat gaan joh.
Een echte VI Hooligan heeft helemaal geen broekje aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:58 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees goede dingenstraks lekker terugkijken, hand in de broek niks mis mee
Wat heb jij gegeten vandaag? kan je niet omgaan met je vaderschap ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
I'm just a soul my intentions are good.
Oh lord, please don't let me be misunderstood.
There is a house in New Orleans.
They call the rising sun.
Terecht!quote:
Ja, het was bij vlagen hilarisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Was het iets aan? Heb het gister niet gekeken dus misschien kijk ik het terug.
Zal het zodadelijk even doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Oliver zet dat Clemence momentje nog ff op dailymotionm plz
Ja man. Heb hem vanmiddag even in zijn geheel terug zitten kijken. Lekker man.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Was het iets aan? Heb het gister niet gekeken dus misschien kijk ik het terug.
Haha, dat dikt hij natuurlijk aan. Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vond het wel een beetje raar van gijpie omtrent die entrecote van Boskamp.
Volgens mij sprak boskamp echt de waarheid,want Gijpie wilde het snel ergens anders over hebben.
Zou wel jammer zijn als gijpie dat verzint
Die hele planeet vind ik niet zo rullevant, dan denk ik: "Heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?"quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Precies. Een beetje mr bigstar uithangen, maar hij loopt met z'n eigen domheid te koop.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele planeet vind ik niet zo rullevant, dan denk ik: "Heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?"
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zit nu terug te kijken, echt een topshow.
Wat blijft DWDD toch een enorm kut programma.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 11:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Er zit trouwens wat in je snor...
Welk fragmentje van Clemente bedoelde je eigenlijk uit VI, waar je de vorige topic om vroeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Geen slecht totootje van Genee tot nu toe hoor
Johan heeft zich al ingedekt, hij zei dat hij "bijna" hetzelfde ingevuld zou hebben en dat dus alles wel fout zou zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan zegt Johan:
"Jij hebt in al die jaren dat je met mij hebt samengewerkt toch een hoop opgestoken."
'Je hebt er niks van gebakken, hup, wegwezen.'quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Welk fragmentje van Clemente bedoelde je eigenlijk uit VI, waar je de vorige topic om vroeg?
Hahaha! Welke dag is het vandaag?quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
NEE HE
'SigaarSnor' wordt Studio Voetbal-fanblog
http://sigaarsnor.blogspo(...)voetbal-fanblog.html
quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
NEE HE
quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
NEE HE
'En Tom Egbers had ook alles fout voorspeld maar dat nemen we hem niet kwalijk want de autocue stond niet aan.'quote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zit trouwens wat in je snor!
Echt een cabaretier die Wilfred Genee, helaas kloppen zijn voorspellingen niet helemaal.
In de keuken?quote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek dat stukje van VI oranje van JD met vrouwen die achter het aanrecht horen
Nou, als hij alle lachwekkend saaie momenten eruit gaat halen dan heeft hij er nog een hele kluif aan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ga je dan alle lachwekkende momenten uit SV-afleveringen halen? Wordt een lege blog dan.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben benieuwd of VI er weer wat mee gaat doen.
Toen hij Van Marwijk uit de tent probeerde te lokken heb ik me ook enigszins geamuseerd.quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Toen Hugo Borst er zat had Studio Voetbal nog wel mooie momentjes, onder andere een sms van een LTS'er die zich op z'n pik getrapt voelde door Van Gaal.
Dat was een beetje het einde van Hugo, toen werd hij steeds op z'n plaats gezet door Bertje en Youri.quote:Op zondag 1 april 2012 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen hij Van Marwijk uit de tent probeerde te lokken heb ik me ook enigszins geamuseerd.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
VI Oranje #1 Rellen in het Kurhaus
Hier kunnen we ook weer als notoire domoren gaan rellen.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat was de grap?
Ik heb uiteraard niet gekeken
Je kan de helft niet eens verstaan.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de uploader merk ik trouwens dat Oliver23 graag toch een baantje bij de Studio Voetbal blog had gehad!
Dit stukje moest ik trouwens echt om lachen:
"Je ziet er goed uit Sjek!!"
Dank je Frank.
"1 april!"
Speklapkoper.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de uploader merk ik trouwens dat Oliver23 graag toch een baantje bij de Studio Voetbal blog had gehad!
Dank je Frank.
"1 april!"
Of het geheim van Heracles.quote:Op maandag 2 april 2012 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Zou Hansie Hansie nog een Arno Pijpertje hebben vanavond?
4/6 goed. Beter dan Johanquote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenvallend van Wilfried.
3/6 Vitesse - Az ook verkeerd al had hij wel goed dat er punten door Az zouden worden verspeeld.quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4/6 goed. Beter dan Johan. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.
3/6 hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4/6 goed. Beter dan Johan. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.
O fuck ja dat was een gelijkspelquote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3/6 Vitesse - Az ook verkeerd al had hij wel goed dat er punten door Az zouden worden verspeeld.
Als voorzitter van de Reeker fanclub vast weinig positief.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd wat Johan te zeggen heeft over het hoereren van Gomes afgelopen zaterdag.
Gomes is een baas. Maar Johan zal wel iets zeggen in de trant van:quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd wat Johan te zeggen heeft over het hoereren van Gomes afgelopen zaterdag.
Ben benieuwd of Arno Vermeulen vanavond nog aan bod komt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je Frank.
"1 april!"
Dit doen ze bij SV ook alleen maar omdat ze werkelijk doodsbang zijn voor de concurrentie met VIquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.
Dat zijn ze wel inderdaad. Ik zou de kijkcijfers wel eens willen zien als VI en SV van zender en tijdstip zouden ruilen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit doen ze bij SV ook alleen maar omdat ze werkelijk doodsbang zijn voor de concurrentie met VI.
Die zit daar een beetje interessant te doen. 'WOP WOP WOP'quote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Heb vanmiddag een stukje Studio Voetbal gezien. Mijn god wat neemt die Arno Vermeulen zichzelf serieus. Heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Echt klappen moet die kerel krijgenquote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Heb vanmiddag een stukje Studio Voetbal gezien. Mijn god wat neemt die Arno Vermeulen zichzelf serieus. Heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
quote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die zit daar een beetje interessant te doen. 'WOP WOP WOP'
VI Oranje verhuist van de zomer naar RTL 4... ik denk dat het dan niet lang zal duren dat VI meer kijkers gaat trekken dan SV.quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel inderdaad. Ik zou de kijkcijfers wel eens willen zien als VI en SV van zender en tijdstip zouden ruilen.
Maar goed, ik hou van VI zoals het is. Gewoon bij RTL7, lekker sponsortje erbij. Journalistje aan de bar naast Jupiler-logootje, Gilette-spelertje van de week, TOTO invullen, is toch heerlijk? Laat gaan man. Prima.
De vraag is of dat een goede zaak is. Ik vrees namelijk dat VI dan te veel de mainstream gaat volgen. Als het op RTL4 wordt uitgezonden, dan moeten er minimaal anderhalf miljoen mensen er naar kijken. Dan moet het politiek correct worden en worden de scherpe kantjes van het programma gevijld. Laat VI dus maar mooi op RTL7.quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
VI Oranje verhuist van de zomer naar RTL 4... ik denk dat het dan niet lang zal duren dat VI meer kijkers gaat trekken dan SV.
Je hebt waanbeelden.quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
Jézús wat slecht zeg dat fragment met Jack van Gelder, die bijna klaarkomt als hij zegt "gefeliciteerd, je bent koploper".
Dan krijg je Gerard Joling en Carlo Boschardt als gasten.quote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De vraag is of dat een goede zaak is. Ik vrees namelijk dat VI dan te veel de mainstream gaat volgen. Als het op RTL4 wordt uitgezonden, dan moeten er minimaal anderhalf miljoen mensen er naar kijken. Dan moet het politiek correct worden en worden de scherpe kantjes van het programma gevijld. Laat VI dus maar mooi op RTL7.
?quote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Denk je het echt joh?
Dat stond allang op de site van VI
Wat een onzin, op RTL 4 in Dit Was Het Nieuws worden ook teringharde grappen gemaakt. Maar die discussie hebben we al eerder gevoerd. RTL 4 wil gewoon kijkers scoren, familieshit boeit ze maar weinig (behalve als dat kijkers scoort).quote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De vraag is of dat een goede zaak is. Ik vrees namelijk dat VI dan te veel de mainstream gaat volgen. Als het op RTL4 wordt uitgezonden, dan moeten er minimaal anderhalf miljoen mensen er naar kijken. Dan moet het politiek correct worden en worden de scherpe kantjes van het programma gevijld. Laat VI dus maar mooi op RTL7.
Hangt ervan af wat het publiek wil.quote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jassie aan of jassie uit van Hansie![]()
Nieuwsgierig schrijf je zo.quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
redactielid is trouwens één woord, zonder spatie
Kent iemand deze man? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
redactielid is trouwens één woord, zonder spatie
quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kent iemand deze man? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik werd ook eens verbeterd door zo'n blaag, zo'n wijsneus.quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kent iemand deze man? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Ach, die mannetjes die denken dat ze Mister BigStar zijn. Ik heb daar maling aan. Het gaat mij iets ver om te zeggen van 'hey, ga jij de was eens even doen'quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik werd ook eens verbeterd door zo'n blaag, zo'n wijsneus.
Originele taal- en spelfouten op FOK! #57
Hansiequote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef IronTaksi het volgende:
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=141999&cat=313
Vervolgens even op Hans Kraay jr. klikken. Om maar even in te komen voor straks
Eigennamen hebben geen vaste spelling.quote:Op maandag 2 april 2012 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nieuwsgierig schrijf je zo.
Alsnog bedankt meester.
Wat een dorpsidioot. Ik heb Van Duren & Knipping erop uitgestuurd om dit uit te laten zoeken. Dit is geen journalistiek. Dit is 'do-ri-mi-fa-sol alweer een kutpost vol'quote:Op maandag 2 april 2012 20:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eigennamen hebben geen vaste spelling.
die kan ik blijven kijken jaquote:
Ja, dat is wel mogelijk. Ik heb alleen geen idee waar, heb hier wel eens een linkje voorbij zien komen. Misschien slim om in de OP te plaatsen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Is het ook ergens op het internet te zien? Ik heb op het moment geen tv ter beschikking!
Ook op Sporza voor als mensen het niet gelovenquote:Op maandag 2 april 2012 20:21 schreef FredVleespet het volgende:
Johan Boskamp nieuwe trainer OMS Ingelmunster
Bron
Die foto erbijquote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Ook op Sporza voor als mensen het niet geloven
Slim om daar in te stappen nu. Staan 8 punten los in de competitie. Makkelijk kampioen worden zo.quote:Op maandag 2 april 2012 20:21 schreef FredVleespet het volgende:
Johan Boskamp nieuwe trainer OMS Ingelmunster
Bron
Hunkemöller=Standaard fappenquote:
Jong Ajax won ook vanavond van Jong Heraclesquote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Anderhalf uur kijken naar een Ajax shirtje!!
Derkiequote:Op maandag 2 april 2012 20:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jong Ajax won ook vanavond van Jong Heracles
Nol Brouwer?quote:Op maandag 2 april 2012 20:31 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die ouwe bierbaas in het publiek.
OPAquote:Op maandag 2 april 2012 20:31 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die ouwe bierbaas in het publiek.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Op Johan's sterfbed zegt hij: "Ik heb je toch mooi bij dat korfbal weggehouden."
Zijn dochter: "Zou ik volgende keer zelf mogen kiezen?"
Heb jij Methodmich nog meegemaakt. Die stuurde veel vragen in. Oa onder de naam van zijn kat. En die haalde de uitzendingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |