quote:Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat was de grap?
Ik heb uiteraard niet gekeken

Je kan de helft niet eens verstaan.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de uploader merk ik trouwens dat Oliver23 graag toch een baantje bij de Studio Voetbal blog had gehad!
Dit stukje moest ik trouwens echt om lachen:
"Je ziet er goed uit Sjek!!"
Dank je Frank.
"1 april!"

Speklapkoper.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de uploader merk ik trouwens dat Oliver23 graag toch een baantje bij de Studio Voetbal blog had gehad!
Dank je Frank.
"1 april!"

Of het geheim van Heracles.quote:Op maandag 2 april 2012 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Zou Hansie Hansie nog een Arno Pijpertje hebben vanavond?

4/6 goed. Beter dan Johanquote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenvallend van Wilfried.
 . Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.
. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.

3/6 Vitesse - Az ook verkeerd al had hij wel goed dat er punten door Az zouden worden verspeeld.quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4/6 goed. Beter dan Johan. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.

3/6 hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4/6 goed. Beter dan Johan. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.

O fuck ja dat was een gelijkspelquote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3/6 Vitesse - Az ook verkeerd al had hij wel goed dat er punten door Az zouden worden verspeeld.
 . WIshful thinking
. WIshful thinking

Als voorzitter van de Reeker fanclub vast weinig positief.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd wat Johan te zeggen heeft over het hoereren van Gomes afgelopen zaterdag.

Gomes is een baas. Maar Johan zal wel iets zeggen in de trant van:quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd wat Johan te zeggen heeft over het hoereren van Gomes afgelopen zaterdag.

Ben benieuwd of Arno Vermeulen vanavond nog aan bod komt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je Frank.
"1 april!"

Dit doen ze bij SV ook alleen maar omdat ze werkelijk doodsbang zijn voor de concurrentie met VIquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |