quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
NEE HE
'SigaarSnor' wordt Studio Voetbal-fanblog
http://sigaarsnor.blogspo(...)voetbal-fanblog.html
quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
NEE HE
'SigaarSnor' wordt Studio Voetbal-fanblog
http://sigaarsnor.blogspo(...)voetbal-fanblog.html
'En Tom Egbers had ook alles fout voorspeld maar dat nemen we hem niet kwalijk want de autocue stond niet aan.'quote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zit trouwens wat in je snor!
Echt een cabaretier die Wilfred Genee, helaas kloppen zijn voorspellingen niet helemaal.
In de keuken?quote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek dat stukje van VI oranje van JD met vrouwen die achter het aanrecht horen
Nou, als hij alle lachwekkend saaie momenten eruit gaat halen dan heeft hij er nog een hele kluif aan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ga je dan alle lachwekkende momenten uit SV-afleveringen halen? Wordt een lege blog dan.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben benieuwd of VI er weer wat mee gaat doen.
Toen hij Van Marwijk uit de tent probeerde te lokken heb ik me ook enigszins geamuseerd.quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Toen Hugo Borst er zat had Studio Voetbal nog wel mooie momentjes, onder andere een sms van een LTS'er die zich op z'n pik getrapt voelde door Van Gaal.
Dat was een beetje het einde van Hugo, toen werd hij steeds op z'n plaats gezet door Bertje en Youri.quote:Op zondag 1 april 2012 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen hij Van Marwijk uit de tent probeerde te lokken heb ik me ook enigszins geamuseerd.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
VI Oranje #1 Rellen in het Kurhaus
Hier kunnen we ook weer als notoire domoren gaan rellen.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat was de grap?
Ik heb uiteraard niet gekeken
Je kan de helft niet eens verstaan.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de uploader merk ik trouwens dat Oliver23 graag toch een baantje bij de Studio Voetbal blog had gehad!
Dit stukje moest ik trouwens echt om lachen:
"Je ziet er goed uit Sjek!!"
Dank je Frank.
"1 april!"
Speklapkoper.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de uploader merk ik trouwens dat Oliver23 graag toch een baantje bij de Studio Voetbal blog had gehad!
Dank je Frank.
"1 april!"
Of het geheim van Heracles.quote:Op maandag 2 april 2012 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Zou Hansie Hansie nog een Arno Pijpertje hebben vanavond?
4/6 goed. Beter dan Johanquote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenvallend van Wilfried.
3/6 Vitesse - Az ook verkeerd al had hij wel goed dat er punten door Az zouden worden verspeeld.quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4/6 goed. Beter dan Johan. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.
3/6 hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4/6 goed. Beter dan Johan. Maar die faal van Juventus niet (nog niet thuis verloren) en Newcastle gelijkspel is eigenlijk onbegrjipelijk.
O fuck ja dat was een gelijkspelquote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3/6 Vitesse - Az ook verkeerd al had hij wel goed dat er punten door Az zouden worden verspeeld.
Als voorzitter van de Reeker fanclub vast weinig positief.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd wat Johan te zeggen heeft over het hoereren van Gomes afgelopen zaterdag.
Gomes is een baas. Maar Johan zal wel iets zeggen in de trant van:quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benieuwd wat Johan te zeggen heeft over het hoereren van Gomes afgelopen zaterdag.
Ben benieuwd of Arno Vermeulen vanavond nog aan bod komt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.quote:Op maandag 2 april 2012 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je Frank.
"1 april!"
Dit doen ze bij SV ook alleen maar omdat ze werkelijk doodsbang zijn voor de concurrentie met VIquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |