en wat stond er dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Grappige TT.![]()
Al er achter gekomen wie onder mijn account deze post heeft gezet en hoe dat kon?
Geen idee. Ik heb die post namelijk niet gezet.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Grappige TT.![]()
Al er achter gekomen wie onder mijn account deze post heeft gezet en hoe dat kon?
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb die post namelijk niet gezet.
Kelere, wat een raar zooitje straks gaat er dus iemand zomaar onder iemand anders zijn accoiuntquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Spook DM's ???quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]Rare dingen gebeuren er 's nachts.
[..]
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.
Die kunnen niet onder een andere account posten hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kelere, wat een raar zooitje straks gaat er dus iemand zomaar onder iemand anders zijn accoiunt
achterlijke dingen posten, nah... lekker
Komt door al die kutklonen hier, het stikt ervan
Nee, je krijgt een DM dat je een PM hebt maar dan is er niets. Is al een topic over in BUG.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Spook DM's ???
Dus dan krijg je een DM zonder afzender?
Kunnen de FA's dat dan niet op de éém of andere manier checken?
Nee snap ik maar ze zijn wel lekker bezig, en ze volgen de boel hier op de voet,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen niet onder een andere account posten hoorBehalve onder die van henzelf.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... een fan van Karina
quote:
Ze doen maar toch? Ik kijk ook overal en nergens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee snap ik maar ze zijn wel lekker bezig, en ze volgen de boel hier op de voet,
Mark my words
Redelijkquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:22 schreef Bluezz het volgende:
De speld houdt zich ook bezig met dit soort vreemde zaken
http://www.speld.nl/2012/03/17/wereld-mogelijk-veranderd/
Niet alleen FOK! is veranderd.
Ik ook en het boeit me verder ook geen flikker, maar ik kreeg een keer van één deze klonenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze doen maar toch? Ik kijk ook overal en nergens.
Denk toch niet dat het met FOK! te maken heeft. Hoe zou een andere user nu jouw account kunnen kapen? Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen, dat dat je stoort. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt. Volgens mij is het nu weer rustig, ik heb afgelopen week niets meer gezien. Waarschijnlijk is hij/zij het nu zat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook en het boeit me verder ook geen flikker, maar ik kreeg een keer van één deze klonen
die gewoon komen en gaan dus, zodra ze ontmaskerd zijn zijn ze pleite, een soort ''stook DM;;
over Golfert, ik heb gezegd dat ik totaal niet wist wat hij /zij bedoelde, en dat was ook zo ik had
geen idee waar het over ging, maar dat stoort me dus wél !
Jij kunt toch een scan aanvragen als het vervelend wordt? Dan is het ook gauw klaar lijkt me.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen, dat dat je stoort. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt. Volgens mij is het nu weer rustig, ik heb afgelopen week niets meer gezien. Waarschijnlijk is hij/zij het nu zat.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed, ik ga koffie zetten
Het was al opgevallen elders. Ik heb hier niets meer gezien in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij kunt toch een scan aanvragen als het vervelend wordt? Dan is het ook gauw klaar lijkt me.
Kan je echter de schermen even een admin vragen of die de IP-adressen waarvan die spook PM's en die (fake)post van mij zijn verstuurd na kunnen kijken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
Rare dingen gebeuren er 's nachts.
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.
Over die spook PM's is al een topic. Ik zal de fake-post van jou even daar neerleggen. De spook-PM's is waarschijnlijk al opgelost las ik ergens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je echter de schermen even een admin vragen of die de IP-adressen waarvan die spook PM's en die (fake)post van mij zijn verstuurd na kunnen kijken?
Yups, ben ik al mee bezig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Staal het volgende:
Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)
Kan op zich wel, maar ik ga hier niet te veel over uitweiden, want ik heb al eerder een ban gehad op FOK! omdat men dacht dat ik een hacker was *.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Staal het volgende:
Hoe zou een andere user nu jouw account kunnen kapen?
En je computer 'opschonen'. De kans is aanwezig dat via spyware de wachtwoorden uit je browser en je andere applicaties opgevist worden.quote:Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)
Dat is wel een gedonder geweest dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Kan op zich wel, maar ik ga hier niet te veel over uitweiden, want ik heb al eerder een ban gehad op FOK! omdat men dacht dat ik een hacker was *.Maar als je de kennis hebt kun je een .exe schrijven die wachtwoorden vist, zorgen dat 'het slachtoffer' dat op zijn/haar computer installeert (en ook daar zijn natuurlijk maniertjes voor zodat hij/zij het onvrijwillig en onwetend installeert) en 'Tadaa!'
* Tja, moeten ze maar niet iets van een site van mij in andermans notes hotlinken, dan weet ik wat er in die note staat plus dat ik weet bij wie die note staat. Heeft me nog heeft veel moeite gekost om dat uit te leggen aan een bepaalde Admin plus dat het me ook veel moeite heeft gekost om dat van mijn site uit die note te laten verwijderen.
[..]
En je computer 'opschonen'. De kans is aanwezig dat via spyware de wachtwoorden uit je browser en je andere applicaties opgevist worden.
Ik dacht dat hij een grapje maaktequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb het wel gemeld, maar ik denk inderdaad ook dat golfer een keylogger of zoiets heeft binnengehaald. Vooral omdat er ook met FB en nog iets (weet niet meer wat) iets niet helemaal klopte.
Het zijn wel altijd voetballers die dat hebben....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grapje maakte
Speler van Bolton heeft net een hartaanval gehad in de wedstrijd tegen Spurs.
Reanimatie op het veld![]()
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Het zijn wel altijd voetballers die dat hebben....
Ik vraag me toch af of daar wel goed op doping gecontroleerd wordt...
Wielrenners fietsen 3 weken lang meer dan 200km per dag en hebben nergens last van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...
Er overlijden -helaas- ook regelmatig wielrenners hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Wielrenners fietsen 3 weken lang meer dan 200km per dag en hebben nergens last van.
Heksiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:03 schreef Toverheks het volgende:
dat voetballers en wielrennes vaak overlijden komt door de paracetemol etc die ze vaak slikken of andere pijnstillers, is eens een zweedse docu over geweest.
Al jarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Cool, dat zie je ook bij goedlopende huwelijken... Dat de hersens aardig synchroon lopen laat maar zeggen... Zijn jullie getrouwd?
Doe nou meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
dit dus...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelfs echtelijke ruzies
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf benquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelfs echtelijke ruzies
ja ik ben echt een opgewonden standjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf ben
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben echt een opgewonden standje
Is ze ineens hertrouwd dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!quote:
nee er gewoon tusseninquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef Staal het volgende:
Kan me gewoon niet goed voorstellen dat een FOK!ker het account van Golfer zou hebben gekaapt. Ik denk dat zijn hele zaak op zijn PC niet zo veilig is nu. Ergens moet je zo'n exe.bestand accepteren en dat komt eigenlijk niet voor via FOK! maar juist via e-mail van een zgn. bekende.
Vaste prik toen wij een video recorder in huis kregen. Elk weekend een paar films huren waaronder een met Bud Senser en Ternce Hill.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:22 schreef allesbeterweter het volgende:
Deze is wat bekender denk ik onder de Fans.............
Of misschien dat die een slaapfokker is... sommige doen wel gekkere dingen tijdens hun slaapquote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.
Disclaimer: Nee, ik ben geen hacker. ICT'er, dat ben ik wel. En mijn vader is ICT'er, mijn grote broer is ICT'er, ben rond m'n 10e begonnen met programmeren, dus ben wel opgegroeid in de wereld van de ICT.
Wat was er aan de hand of was het onderhoud?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Allemaal de downtime overleefdWas wel even wennen vanmorgen op mijn werk.
Netwerkstoring bij de host, zoiets. Heeft best lang geduurd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand of was het onderhoud?
Als ik 's morgens op mijn werk kom ga ik altijd eerst even koffiedrinken en op FOK! kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig moest ik werken dus ik heb er weinig last van gehad. Nu even lunchpauze houden.
Heb je je ogen later laseren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
gisteren nieuwe ogen gehaald![]()
ik zie, ik zie, ik zie, ik zie...eindelijk wat jullie ook zien!![]()
*dansje doet!*
I khad dit even gemist, goed van jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
gisteren nieuwe ogen gehaald![]()
ik zie, ik zie, ik zie, ik zie...eindelijk wat jullie ook zien!![]()
*dansje doet!*
Ik heb vanmorgen even gekeken en nu pas weer, dus mijn verslaving valt meequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Allemaal de downtime overleefdWas wel even wennen vanmorgen op mijn werk.
Hey V.quote:
Nice!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
en ja, ik heb maandag mijn ogen laten laseren (PRK - Lasek)![]()
Ik droeg sinds mijn 9e een bril, daarna lenzen tot 2 jaar geleden en weer een brillie [ afbeelding ]
mijn zicht was -4.50 & -5.50 met nog wat cilindershit![]()
ik vond het niet eng, ik wou dit al zooooooooooooo lang, heb echt de dagen afgeteld
toen ik wist dat mijn ogen geschikt waren
nog even door de zure appel heen bijten met de bandagelenzen tot aanstaande maandag![]()
werkelijk waar, wat een wonder
ik moet af en toe echt huilen van geluk, zo blij ben ik!![]()
ik kreeg vandaag via de post het filmpje van de ingreep
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef sacha het volgende:
ik moet af en toe echt huilen van geluk, zo blij ben ik!![]()
dit nummer wordt nog elke zaterdagavond grijs gedraait in iedere zichzelf respecterende kroeg hier in NZquote:
Trusten Remmie.quote:
jawel, al 10 keer, met de hele buurt, en daarna een filmpje van de bevalling en daarna mijn trouwfoto's en nu ga ik alles op you tube pleurenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar dat filmpje kijken, hè?
van de film Benny & Joonquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit nummer wordt nog elke zaterdagavond grijs gedraait in iedere zichzelf respecterende kroeg hier in NZ
quote:ik moet af en toe echt huilen van geluk, zo blij ben ik!
Dat is een mooi strevenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:55 schreef allesbeterweter het volgende:
Let there be love for everyone.........
En sterkte met je brandende ogen Sacha......
Ik had op kamp een meisje die ik oogdruppels moest geven en die had daar ook last van. Ik ging haar dan heel verliefd aanstaren. En als ze dat terug deed, drup drup. Het werkte telkens weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:29 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat druppelen was ik alweer vergeten. Mislukte altijd omdat ik met mijn oog knipperde en de druppel er naast vloog
Ik vind het kut, want dan is het 's morgens als ik naar mijn werk ga weer donkerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vanavond gaat de klok trouwens een uur vooruit, ZOMERTIJD !!!!
Niet vergeten ! is het wel lekker een uur langer licht 's avonds, scheelt toch....
dat is maar heel evenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het kut, want dan is het 's morgens als ik naar mijn werk ga weer donker![]()
Dat is waar, maar door het Amsterdamse Bos rijden in het donker vind ik altijd irritant, er is geen verlichting, dus je ziet geen ene moer.quote:
Dan heeft die reclame niet erg goed geholpen als ze het gratis we gaan gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Oh daar zat ze laatst bij DWDD onbeschaamd reclame voor te maken en niet te vergeten op Twitter las ik ergens
Dat gratis weggeven was gewoon de bedoeling hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heeft die reclame niet erg goed geholpen als ze het gratis we gaan geven
ah... wist ik nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[quote]Dat gratis weggeven was gewoon de bedoeling hoorIk denk dat ze weer aandacht nodig had.
Owquote:Je hebt het niet gezien, dus ik zal niets verklappen omdat ze hetzelfde deed als degene in het boek (ik omschrijf het met opzet een beetje mysterieus), maar het was
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... zal ik het licht maar vast uitdoen dan?
[ afbeelding ]
''klik''
Gewoon wat jaren wachten en dan nog een keer op dat topic klikken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat was weer ouderwets gezelligNiet veel veertigplussers daar trouwens in het topic
Nah dan ben ik misschien al lang doodquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon wat jaren wachten en dan nog een keer op dat topic klikken.
Met dit tempo moet ik nog een maand tegen deze kut-TT aankijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... zal ik het licht maar vast uitdoen dan?
[ afbeelding ]
''klik''
Beetje doorposten dan maar he? Dan is die zo weg.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit tempo moet ik nog een maand tegen deze kut-TT aankijken.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik ben in ieder geval weer helemaal vrolijk, Ajax heeft van PSV gewonnen
Wow.quote:
Overigens tof dat mijn oude buurvrouw op pas echte leeftijd dit vandaag liep te zingen. Niet door mij trouwens en geloof niet dat ze begrijpt wat ze zingt maar vond het gaaf om te horen.quote:
En misschien nog wel meer..quote:Op zondag 25 maart 2012 00:35 schreef Karina het volgende:
Ik maak het ook niet veel later, je mist toch een uurtje he
Nu al?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:15 schreef sacha het volgende:
*verder gaat hortensia's snoeien*
[ afbeelding ]
Dan maar hopen dat ze het om en om gedaan heeftquote:Op maandag 26 maart 2012 23:54 schreef Aleandra het volgende:
Om en om snoeien mag. Een steeltje laten staan en de volgende wegknippen.
Soms moet je gewoon effe razzia houden in zo'n struik. Ze kunnen echt groot worden.
met snoeien bedoel ik:quote:Op maandag 26 maart 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Nu al?
Dan krijg je dit jaar toch geen bloemen?
Dat kan hij toch niet maken zonder overleg? Of is er ruzie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:58 schreef sacha het volgende:
en de buurman heeft mijn vogelboom tot op de stam afgezaagd toen ik weg was...[ afbeelding ]
in overleg mocht hij SNOEIEN zodat mijn vogelboom weer mooi zou uitlopen tot aangename vormen en niet tot last zou zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat kan hij toch niet maken zonder overleg? Of is er ruzie?
Dat is dan wel de deal inderdaad. Eigenlijk ook wel de reden dat ik de tuin doe.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben bang dat mijn aanstaande de hortensia te rigoureus heeft gesnoeid, dit jaar. Maar goed, ik laat het aan hem over, dus ik bijt maar even op mijn lip.
een ruime 2 meterquote:
dat programma...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Karina het volgende:
Het verhaal van sacha zou zo bij de Rijdende Rechter vandaan kunnen komen...
Ja, weet ikquote:
geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn wietplanten vinden het nog te koud 's nachts.
Ach, ik heb zelf ook gerookt. Kilo's hasj dus ik zeg nietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, weet ikmaar wel lekker
![]()
of eigenlijk niet, maar terasje, kappucionootje enzo en toen werd me een sigaret aangeboden
heeeeeeeeeeel lang verhaal, en toen was ik ineens twee kapusjinootjes en 3 peuken verder
en weer verkocht
meen je dat nou !quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook gerookt. Kilo's hasj dus ik zeg niets
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meen je dat nou !![]()
Was de wiet als medicatie?
Ah.... zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.
LoLquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.
Nee joh, ik moet aan mijn longen denkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... zoiets dacht ik al![]()
maar gewone sigaretten heb je nooit gerookt?
ow... jah is ook zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet aan mijn longen denken
Ik ga slapen meiske. Ik zie je nog wel verschijnen als je zin hebt om in het midden te liggen.quote:
Je zou schrikken als ik het zou doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga slapen meiske. Ik zie je nog wel verschijnen als je zin hebt om in het midden te liggen.
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.quote:
Spannend, V.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Verbal het volgende:
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.
V.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.
V.
Ben jij een 60-plusser?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik werd trouwens 32 jaar geschat door die ouweluizo'n beetje 30 jaar jonger dan
ik eigenlijk ben![]()
Nee ik ben geen 60 plusser dat was een grapjequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben jij een 60-plusser?
Toffe 60-plusser lijk jij mij dan.
Sorry dat ik je uitgelachen heb over die bh's, maar nu begrijp ik waarom jij die bh's tof en sexy vindt.
Oh, dan blijf ik je gewoon uitlachen over die bh's.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee ik ben geen 60 plusser dat was een grapje
doe maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik je gewoon uitlachen over die bh's.
21quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef Staal het volgende:
Ik zat die test ook te doen.
Uitslag
Uw score op deze test is 21.
1196 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Dat vond ik eigenlijk ook. Maar de manco zat hem in de misantropische vragen. Ik heb eigenlijk geen zin meer in allerlei kletspraat over het weer en hoest. Ik zeg liever gedag en loop door. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet. Stomme test.quote:
Nog net geen autistische trekjes. Lekker dan.quote:
Ja ik lul gewoon met iedereenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook. Maar de manco zat hem in de misantropische vragen. Ik heb eigenlijk geen zin meer in allerlei kletspraat over het weer en hoest. Ik zeg liever gedag en loop door. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet. Stomme test..
Die ga ik niet doen, dat wil ik niet weten en bovendien kan ik morgen onder een bus liggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:
Er is ook een test om je levensverwachting te testen..
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20leeftijd
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 79.4 jaar oud te worden.
Pff, te veel vragen. Na 5 vragen verloor ik mijn interesse al. Maar ja, ik schijn dan ook een ADHD'er te zijn (en die verliezen snel hun interesse).quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Staal het volgende:
Voor degene die nieuwsgierig zijn hier de test:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Poe, ik ben benieuwd wat er bij FANNvanhetlaatsteuur uitkomt, aangezien ze al 60+ is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:
Er is ook een test om je levensverwachting te testen..
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20leeftijd
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 79.4 jaar oud te worden.
Als je het Wilhelmus uit je hoofd moet kennen dan ga ik ook falen, dus la maar zittenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik durf geen van twee testen te doenDeze heb ik wel gedaan, de inburgeringstest, die vragen zijn lastig en sommige zijn gewoon idioot (ik had volgens mij een 5.1).
Serieus dat van Sobibor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijk domme en overbodige vragen in die test. Ben je een man: ja!
Waarom moet ik daarna nog een heel rijtje vragen over of ik een vrouw ben, of ik kinderen kan krijgen enzovoort invullen.
Verder bij de leeftijden van grootouders ingevuld dat die jonger dan 60 waren toen doodgingen (vermoord in Sobibor), vervolgens allerlei vragen over hun ziektes.
Enfin, volgens die test heb ik nog ongeveer 13 jaar te leven.
Die heb ik ook eens gedaan en toen zou ik ook het land uit moeten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik durf geen van twee testen te doenDeze heb ik wel gedaan, de inburgeringstest, die vragen zijn lastig en sommige zijn gewoon idioot (ik had volgens mij een 5.1).
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijk domme en overbodige vragen in die test. Ben je een man: ja!
Waarom moet ik daarna nog een heel rijtje vragen over of ik een vrouw ben, of ik kinderen kan krijgen enzovoort invullen.
Verder bij de leeftijden van grootouders ingevuld dat die jonger dan 60 waren toen doodgingen (vermoord in Sobibor), vervolgens allerlei vragen over hun ziektes.
Enfin, volgens die test heb ik nog ongeveer 13 jaar te leven.
Dan heb je de laatste vraag gemist, Joi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Pff, te veel vragen. Na 5 vragen verloor ik mijn interesse al. Maar ja, ik schijn dan ook een ADHD'er te zijn (en die verliezen snel hun interesse).
[..]
Poe, ik ben benieuwd wat er bij FANNvanhetlaatsteuur uitkomt, aangezien ze al 60+ is.
Ik zit nu volgens die test precies op de helft van mijn leven. Best een naar idee als je bedenkt dat het omgevlogen is en eigenlijk steeds sneller lijkt te gaan.quote:
Ja, daar maak ik geen grappen over.quote:
Nee, dat dacht ik al... naar zulke dingen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik geen grappen over.
Ik mag nog ruim 40 jaar. Ik vind dat best lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zit nu volgens die test precies op de helft van mijn leven. Best een naar idee als je bedenkt dat het omgevlogen is en eigenlijk steeds sneller lijkt te gaan.
Als kind is een jaar echt een lange tijd. Inmiddels is het niets meer.
Ja, ik heb ook weleens wat van die vragen gezien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef Staal het volgende:
Die heb ik ook eens gedaan en toen zou ik ook het land uit moeten.
Als het klopt bij mij dan is het wel overzichtelijk, die komende 13 jaar nog.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag nog ruim 40 jaar. Ik vind dat best lang.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat nog kan, tegen die tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja best kut, ander kop je gewoon een trein
![]()
scheelt een paar jaar
Ja dan mocht je geen cadeautje geven maar moest je een kaartje sturen, meen ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook weleens wat van die vragen gezien!
Er was o.a. een vraag over wat je je collega zou geven als die gaat trouwen, maar bij wie je niet bent uitgenodigd op de bruiloft. Er stonden (ik dacht) 3 opties.
Maar ik maak toch zelf wel uit wat ik geef? Dat soort dingen hebben bij mij niks met regeltjes en etiquette te maken. Als ik zin heb om iemand iets te geven, dan geef ik iemand wat, en wat dat is en hoeveel dat kost bepaal ik helemaal zelf. Dat gaat de Nederlandse Staat toch niet voor mij bepalen...
Wat heb je ingevuld bij levenslust?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ALS je het doet dan kan je het maar beter meteen goed doen, anders ben je nog slechterquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat nog kan, tegen die tijd.
Hier vlakbij dacht laatst een jongen hetzelfde te doen. Werd 'ie toch zwaargewond afgevoerd. Ben je ook mooi klaar mee.
En dan wakker worden onder de woorden "gelukkig hebben we u kunnen redden".quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ALS je het doet dan kan je het maar beter meteen goed doen, anders ben je nog slechter
af, dat lijkt me helemaal een ramp serieus, dat gebeurd ook wel eens, dan overleven ze het nog en dan kunnen ze verder zonder benen ofzoiets
niet grappig bedoeld trouwens, maar dat vind ik ECHT tragisch.
Ja ook dat nogquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan wakker worden onder de woorden "gelukkig hebben we u kunnen redden"..
Waar is dat feestelijke reltopic waar jij je note hebt gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Staal het volgende:
Ik ga ook waaien want heb mijn eerste note al weer te pakken..
Klinkt niet vrolijk, hè?quote:
Neuh, niks rel. Ik maakte een semilollige opmerking in R&P FB omdat er altijd trammelant is vanwege de vele SC's. Ouderwetse rellen zijn er eigenlijk nooit meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waar is dat feestelijke reltopic waar jij je note hebt gekregen?
Oh, R&P-FB laat ik vanwege persoonlijke overwegingen meestal een beetje met rust.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Staal het volgende:
Neuh, niks rel. Ik maakte een semilollige opmerking in R&P FB omdat er altijd trammelant is vanwege de vele SC's.
Och, kan wel voor gezorgd worden hoor.quote:Ouderwetse rellen zijn er eigenlijk nooit meer.
Jij kunt niet tellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Staal het volgende:
Ik ga ook waaien want heb mijn eerste note al weer te pakken..
Ik kijk er niet eens meer naar. Zou niet weten hoeveel ik er heb.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Trouwens Staal, heb je het Sandra Reemer-topic in TRU al gezien?
Och, ik heb haar nooit gemogen; Sandra - weet je wel wie ik ben?! - Reemer.quote:
Moet wel bekennen dat ik haar echt geen licht vind hoor. Maar dat geeft niks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Och, ik heb haar nooit gemogen; Sandra - weet je wel wie ik ben?! - Reemer.
Ow... bij zoiets weet ik nooit of ik iemand nou moet feliciteren of condolerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef golfer het volgende:
In het kader van hoe word je realiseer ik mij opeens dat het vandaag de verjaardag van mijn Pa zou zijn geweest. Hij had precies 90 jaar geworden vandaag.
Hij heeft de mooie leeftijd van bijna 83 (op een paar weken na) bereikt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... bij zoiets weet ik nooit of ik iemand nou moet feliciteren of condoleren![]()
Hoe oud was hij toen hij is overleden dan?
Ah.. oké gelukkig niet in de wieg gestikt zullen we dan maar zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft de mooie leeftijd van bijna 83 (op een paar weken na) bereikt.
Gewoon allebei: bessen én aardbeien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit hier met een ernstig dilemma![]()
Ik heb verse blauwe bessen en verse aardbeien, zal ik een bakkie yoghurt nemen
met blauwe bessen of met aardbeien ...
Ik doe de blauwe bessen in het kader tegen anti-veroudering enzo...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit hier met een ernstig dilemma![]()
Ik heb verse blauwe bessen en verse aardbeien, zal ik een bakkie yoghurt nemen
met blauwe bessen of met aardbeien ...
neh... is niet lekker... tis of bessen of aardbeien maar niet doorelkaar,quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon allebei: bessen én aardbeien!
Het roepen om een slotje wordt niet gewaardeerd. Nog één keer en je krijgt een ferme prent en die moet je in natura komen afrekenen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... is niet lekker... tis of bessen of aardbeien maar niet doorelkaar,
ik ga voor de bessenopgelost slotje
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het roepen om een slotje wordt niet gewaardeerd.
wanneer heb je tijd Mop ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het roepen om een slotje wordt niet gewaardeerd. Nog één keer en je krijgt een ferme prent en die moet je in natura komen afrekenen.
ow.. fuck it, ik bedoel mijn dilemma is opgelost dus daar ken een slotje op, ik zit al aan dequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Dacht het niet!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef allesbeterweter het volgende:
Bijna topic vol ,en dan weer de zelfde topic titel?
Ze oogt niet ouder dan 30+quote:
24quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme zit ik net die test te doen FOK! autisten
is het topic al dicht gegooid![]()
Mijn score is trouwens 11
Uitslag
Uw score op deze test is 11.
1166 deelnemers hebben deze test ingevuld.
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Ik ben dus géén autist
Dat hofje waar we toch niet gaan wonen? Nee, daar mag/kan niet geparkeerd worden...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:34 schreef Lienekien het volgende:
Mag er eigenlijk geparkeerd worden in dat Hilversumse hofje?
Ik zag eerst de foto's en las daarna pas de tekst en dacht dat het kunstwerken waren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo ! Ik krijg net effe een paar foto's op mijn mail van mijn broer, daar heeft iemand in proberen
te breken, wat niet gelukt is want meneer heet pantserglasin ramen en deuren
dus er is niemand binnen geweest.
Maar die persoon of personen hebben wel een ravage aangericht zeg, kelere...![]()
en slim waren ze ook niet![]()
Ik kan niet alle foto's posten want hij woont in een nogal herkenbaar monumentaal pand![]()
maar dit zijn een paar foto's die de Technische Dienst van Politie heeft gemaakt
Bloed en vingerafdrukken, dus of hij was heel dom of heel dronken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben ze zo te pakken volgens mij, als hij al geen strafblad heeft dan hoeven ze alleen maar
te zoeken naar iemand die met een paar opengesneden grijpgrage klauwtjes rondloopt![]()
Ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat die in zijn kraag gevat wordt, kan nooit lang duren,
maar blijft toch schrikken, best wel kut enzo...
Gewoon rustig verder kijken, dan maar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, het is echt iets te klein en te socialerig.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |