abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109639799

Dit lijkt me toch een helder bewijs van leven na de dood.

Wat vinden jullie?
pi_109639823
- opbokken -

[ Bericht 94% gewijzigd door vogeltjesdans op 29-03-2012 23:02:53 ]
pi_109639987
Onomstotelijk bewijs. Laten we ook meteen alle natuurkundige wetten maar vergeten.

OT: Bewijs is waterdicht. Dit niet. Dit is een filmpje waar e.e.a. wordt uitgelegd. In dit geval kreeg iemand een code door, in het andere geval staat een Christen te vertellen dat hij Jezus heeft gezien. Sommige mensen hebben veel over om hun standpunt te verstevigen, of om gewoon aandacht te krijgen, vergis je daar niet in ;)
pi_109640039
Robbert van den Broeke, is dat niet die charlatan van de 'genverbrander' affaire?
pi_109640073
Dit lijkt mij meer bewezen in dit geval:

Goedgelovige mensen geloven graag de onzin van aandachtzieke mensen.
60 HRC
  donderdag 29 maart 2012 @ 07:14:19 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_109640108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 06:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Robbert van den Broeke, is dat niet die charlatan van de 'genverbrander' affaire?
Check :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 29 maart 2012 @ 08:31:19 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109640671
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 04:04 schreef stannie het volgende:

Dit lijkt me toch een helder bewijs van leven na de dood.

Wat vinden jullie?
Ik vind het de zoveelste aanwijzing over leven na de dood dat mag men aannemen of gewoon niet.
The truth was in here.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:23:41 #8
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_109641519
Ok, ga dan nu allemaal maar zelfmoord plegen. Je komt toch weer te leven. :')
pi_109642628
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:23 schreef Compoantje het volgende:
Hihi.
pi_109642705
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind het de zoveelste aanwijzing over leven na de dood dat mag men aannemen of gewoon niet.
Nou ja, Robbert is weleens gepakt op fraude. Dat is geen bewijs voor het feit dat ie niet paranormaal begaafd is.
Maar deze getuigenis zegt me ook niks. Het is maar een verklaring van iemand, die verder nergens door ondersteund wordt.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:09:30 #11
351155 Katinka78
Kleine katootje
pi_109642728
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou ja, Robbert is weleens gepakt op fraude. Dat is geen bewijs voor het feit dat ie niet paranormaal begaafd is.
Maar deze getuigenis zegt me ook niks. Het is maar een verklaring van iemand, die verder nergens door ondersteund wordt.
Wel eens? Meermaals zul je bedoelen.
pi_109644205
Als je ze
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:23 schreef Compoantje het volgende:
Wanneer je zelfmoord pleegt kom je in een soortgelijk leven terug. Dit komt omdat je je geestestoestand in een subtiel bewustzijn "meeneemt".
Deze geestestoestand "kiest"als het ware het volgende leven.
Dat is hoe het werkt? Haha, dat is de Boeddh. doctrine zoals beschreven in o.a. het Tib. Dodenboek.
Je vorige toestand was jouw hoofdemotie begeerte. daarom ben je nu een mens.
Geloven zou ik het niet. Onderzoeken waarom ze dit zeggen is moeilijk, maar als je het kunt, erg leuk.
Persoonlijk denk ik dat ze gelijk hebben.
Ikblijfmaarsteedsweerterugkomen???
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:08:55 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109649364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb dat genverbrander incident niet helemaal meegekregen. Op de een of andere manier zei hij genverbrander en het was een link op google dus was hij gedebunked... zegt mij dus weinig. Ik heb ook geen enkele mening over Robert zelf. Nou ja een beetje wel, die foto's die hij maakte met aliens heb ik altijd zeer dubieus gevonden.

Anyway. Het filmpje is geen waterdicht proof. Ik ken die vrouw ook niet die daar aan het woord is en geloven op blauwe ogen doen we niet aan dus word al lastig om te zeggen ' dit is het bewijs '
Maar zo te zien is zei overtuigd van een code die doorgegeven werd dat niet zomaar zou kunnen. En dat is mooi om te zien hoe iemand toch voor zichzelf, en daar zit de crux, voor zichzelf nu weet " dit is echt, idd er is leven na de dood" .
Ik zou graag willen dat meer mensen dat hadden. :)
The truth was in here.
pi_109650759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb dat genverbrander incident niet helemaal meegekregen. Op de een of andere manier zei hij genverbrander en het was een link op google dus was hij gedebunked... zegt mij dus weinig. Ik heb ook geen enkele mening over Robert zelf. Nou ja een beetje wel, die foto's die hij maakte met aliens heb ik altijd zeer dubieus gevonden.

Anyway. Het filmpje is geen waterdicht proof. Ik ken die vrouw ook niet die daar aan het woord is en geloven op blauwe ogen doen we niet aan dus word al lastig om te zeggen ' dit is het bewijs '
Maar zo te zien is zei overtuigd van een code die doorgegeven werd dat niet zomaar zou kunnen. En dat is mooi om te zien hoe iemand toch voor zichzelf, en daar zit de crux, voor zichzelf nu weet " dit is echt, idd er is leven na de dood" .
Interview met Van den Broeke:

pi_109650806
Als dit al bewijs is, dan is de mensheid gedoemd tot mislukken.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:56:19 #16
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109651485
*O* *O* *O* *O* *O* Sandra Reemer! *O* *O* *O* *O* *O*
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109652801
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Scorpie het volgende:
Als dit al bewijs is, dan is de mensheid gedoemd tot mislukken.
Valt mee, het is slechts een gedeelte daarvan. Beter nog, het is je eigen keus tot welk gedeelte van de mensheid je toebehoort :)
pi_109655170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het ging om informatie van een overledene die 'genverbrander' zou zijn geweest. De persoon blijkt geleefd te hebben, maar was 'geneverbrander'. Een typefoutje dat ook op google stond. Pijnlijke vergissing.

Normaal ben ik niet zo'n fan van Skepsis, omdat ze zelf ook bevooroordeeld zijn en weleens aan 'cherrypicking' doen.. Maar deze link wil ik je niet onthouden:

http://www.skepsis.nl/nonnen.html

ook omdat die link weer doorverwijst naar 'de speurders van Fok' . Van den Broeke is hier al uitgebreid de revue gepasseerd:

Het medium Robbert van den Broeke (deel 19)

Ik kan me voorstellen dat zelfs iemand die te goeder trouw is in de verleiding komt om te frauderen omdat de verwachtingen van de media en het publiek erg hoog zijn.. Wat ik niet begrijp is dat iemand die al meerdere keren ontmaskerd is nog steeds aanhangers heeft.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:42:29 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109661116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Wat ik niet begrijp is dat iemand die al meerdere keren ontmaskerd is nog steeds aanhangers heeft.
Omdat het niet voor iedereen een big deal is?
De katholieke kerk heeft veel met kleine jongetjes gedaan, ondanks dat staat het st Pietersplein vol :P
The truth was in here.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:51:30 #20
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109661399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef Bastard het volgende:
De katholieke kerk heeft veel met kleine jongetjes gedaan, ondanks dat staat het st Pietersplein vol :P
Dat begrijp ik dus evengoed niet.

Ik zou onderhand haast zeggen: -of- je geloofd in God (& z'n "woord") & leeft vroom volgens 'zijn' regels -of- je bent katholiek. :P

Een ontmaskerde leugenaar is een leugenaar. Al verteld ie 100x wat je graag wil horen en geloof je helemaal in al die dingen, die van den Broeke is gewoon een charlatan waar je verre van zou moeten willen blijven en er helemaal niets van aannemen (& geen (media) aandacht geven ook). imo
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:52:38 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109661442
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik zou onderhand haast zeggen: -of- je geloofd in God (& z'n "woord") & leeft vroom volgens 'zijn' regels -of- je bent katholiek. :P

Een ontmaskerde leugenaar is een leugenaar. Al verteld ie 100x wat je graag wil horen en geloof je helemaal in al die dingen, die van den Broeke is gewoon een charlatan waar je verre van zou moeten willen blijven en er helemaal niets van aannemen (& geen (media) aandacht geven ook). imo
Maar goed, een klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan. Want het is wel apart van die code die naar voren kwam.. of niet omdat Broeke?
The truth was in here.
pi_109662009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is een slechte vergelijking. Je kunt een bepaalde leer of religie aanhangen. Ook als de vertegenwoordigers daarvan zich misdragen. Het heeft ook niet direct met elkaar te maken. Hier gaat het om één persoon, waarvan je weet dat die je in de maling neemt.
Is de wanhoop van sommige mensen zo groot, of het charisma van de charlatan? Of allebei?
pi_109662224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat is het, denk ik. Hij helpt mensen bij een rouwproces. En ze willen graag dat het waar is. Wat is er fijner om een teken van leven van je overleden lievelingsoom te krijgen en te horen dat het goed met hem gaat? Ik vind dat heel dubieus. Je kunt stellen dat mensen er wat aan hebben, aan de andere kant: hij misbruikt wel de wanhoop van deze mensen.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:22:06 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109662455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een slechte vergelijking. Je kunt een bepaalde leer of religie aanhangen. Ook als de vertegenwoordigers daarvan zich misdragen. Het heeft ook niet direct met elkaar te maken. Hier gaat het om één persoon, waarvan je weet dat die je in de maling neemt.
Is de wanhoop van sommige mensen zo groot, of het charisma van de charlatan? Of allebei?
Dat is inderdaad een slechte vergelijking, ik weet het. :')

Maar Robert kan misschien ook wel goede dingen aan kunnen dragen waar mensen wel wat mee kunnen? Ik weet het niet, ken m verder niet maar misschien in gesprek 1 op 1 dat hij hele aardige kan vertellen.
Ben zelf tarotist, ik zou ook een legging/reading kunnen geven waar iemand zich totaal niet in zou kunnen vinden, ben ik dan meteen een slechte tarotreader, nee denk ik niet.
The truth was in here.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:33:16 #25
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109662813
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:52 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, een klok geeft ook 2x per dag de juiste tijd aan. Want het is wel apart van die code die naar voren kwam.. of niet omdat Broeke?
Yep.

Als je het alleen moet hebben van de betrouwbaarheid van de persoon, is een bewezen leugenaar de laatste die je serieus moet nemen. Ook al spreekt ie nu ineens wel de waarheid.

Als 'believer' zou ik ook niets van 'm willen weten, aangezien ie dan voor eigen gewin "mijn" wereldje in de zeik neemt en belachelijk maakt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')