Haha, familie kijkt me dan denk een beetje raar aan, en sowieso wil ik geen pedo zijn, maar zelf ook jong blijven maarja lukt niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef banapples het volgende:
Gewoon 14 jarige meisjes blijven versieren
Ja, alleen heb ik wel is gehad een meisje van 16 alleen dan krijg je problemen omdat ze minderjarig is, en vaak zijn ouders tegen, en dan laten ze het afweten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:09 schreef Id_do_her het volgende:
Oudere mannen zijn anders vrij populair.
ja man ik hoop het , beetje goed geld verdienen en hopelijk lange ritten, kan je nog op kosten van hun in hotel slapen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Compoantje het volgende:
Dan hoop ik voor je dat het koeriersbedrijf het goed doet, dan krijg je genoeg jonge chickies later.
Stap dan over op vrouwen in plaats van meisjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik wel is gehad een meisje van 16 alleen dan krijg je problemen omdat ze minderjarig is, en vaak zijn ouders tegen, en dan laten ze het afweten.
De toog niet te vergeten manquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Timeless. Docter, Joffer. Sletten tentjes
Ik weet swa. Bitsjus regelen in 038.
Haha
Terechten klacht.
Hoe ouder, hoe meer een eigen mening
wuh, vrouwen met een eigen mening. Waar halen ze de gore moed vandaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe ouder, hoe meer een eigen mening
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Vroeger als ik door de timeless zwollywood op vrijdagmiddag of Hollywood in Rotterdam liep, of op straat liep dan was het altijd heel gemakkelijk om een 14 jarig meisje te versieren. (holly niet maar op straat holly is 16+)
Toen was ik namelijk een jaar of 15. voor mijn gevoel ben ik niet echt veel ouder..
ik werk bij McDonald's fulltime, en de mensen om mij heen blijven natuurlijk ook jong, vaste medewerkers niet, alleen als de scholen door de weeks uit zijn, komen de jongeren rond 16:00 om wat bij te verdienen.
(binnenkort koop ik een bus, en schijf ik me in bij de kamer van koophandel, en wil ik een eigen koeriersbedrijf beginnen, pakjes bezorgen met spoed enzo, of voor de whekamp rijden)
Ik ben nu 21 en 4 april alweer 22 ...
En ja, hoe ouder ik word, hoe meer meisjes bezet zijn, en hoe moeilijker het word.
Jonge meisjes stellen bijna geen eisen aan hun vriend, dan alleen liefde, en de meisjes die ik nu kan krijgen zijn:
Of heel erg dom, een kappersopleiding vaak, en praten alleen over huisdieren![]()
![]()
Of ze zijn te intelligent en zien niet echt een potentieel iemand in mij als het om een relatie gaat.
Hier baal ik van, omdat ik vanaf mijn 16'e niet echt ben veranderd, qua opleiding en werk.
maar toch is het kut, vroeger was ik echt een vrouwenmagneet en in deze leeftijds fase is het toch lastiger om aan een leuke vriendin te komen.
Klacht: ts word steeds ouders, terwijl hij eigenlijk nog 17 wilt zijn, maar elk jaar juist ouder word, en dat absoluut niet wilt, aangezien hij ook steeds oudere en simpelere vriendinnen moet nemen.
Ik weet wel waar jij trek in hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:35 schreef White_Flower het volgende:
Ik zag het woord McDonald's en nu heb ik best trek.
Vertel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij trek in hebt.
Een fallus. Dat is waar je het altijd over hebt.quote:
Ik zat meer te denken aan een hamburger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een fallus. Dat is waar je het altijd over hebt.
Dit. Dat lastig kán worden wanneerquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:22 schreef Pulzzar het volgende:
Moeilijk joh. Als je naast het ouder worden ook volwassener wordt, valt het wel mee.
No offense.quote:ik werk bij McDonald's fulltime
Och jezus ja, 'De Toog'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |