Haha, familie kijkt me dan denk een beetje raar aan, en sowieso wil ik geen pedo zijn, maar zelf ook jong blijven maarja lukt niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef banapples het volgende:
Gewoon 14 jarige meisjes blijven versieren
Ja, alleen heb ik wel is gehad een meisje van 16 alleen dan krijg je problemen omdat ze minderjarig is, en vaak zijn ouders tegen, en dan laten ze het afweten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:09 schreef Id_do_her het volgende:
Oudere mannen zijn anders vrij populair.
ja man ik hoop het , beetje goed geld verdienen en hopelijk lange ritten, kan je nog op kosten van hun in hotel slapen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Compoantje het volgende:
Dan hoop ik voor je dat het koeriersbedrijf het goed doet, dan krijg je genoeg jonge chickies later.
Stap dan over op vrouwen in plaats van meisjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik wel is gehad een meisje van 16 alleen dan krijg je problemen omdat ze minderjarig is, en vaak zijn ouders tegen, en dan laten ze het afweten.
De toog niet te vergeten manquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Timeless. Docter, Joffer. Sletten tentjes
Ik weet swa. Bitsjus regelen in 038.
Haha
Terechten klacht.
Hoe ouder, hoe meer een eigen mening
wuh, vrouwen met een eigen mening. Waar halen ze de gore moed vandaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe ouder, hoe meer een eigen mening
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Vroeger als ik door de timeless zwollywood op vrijdagmiddag of Hollywood in Rotterdam liep, of op straat liep dan was het altijd heel gemakkelijk om een 14 jarig meisje te versieren. (holly niet maar op straat holly is 16+)
Toen was ik namelijk een jaar of 15. voor mijn gevoel ben ik niet echt veel ouder..
ik werk bij McDonald's fulltime, en de mensen om mij heen blijven natuurlijk ook jong, vaste medewerkers niet, alleen als de scholen door de weeks uit zijn, komen de jongeren rond 16:00 om wat bij te verdienen.
(binnenkort koop ik een bus, en schijf ik me in bij de kamer van koophandel, en wil ik een eigen koeriersbedrijf beginnen, pakjes bezorgen met spoed enzo, of voor de whekamp rijden)
Ik ben nu 21 en 4 april alweer 22 ...
En ja, hoe ouder ik word, hoe meer meisjes bezet zijn, en hoe moeilijker het word.
Jonge meisjes stellen bijna geen eisen aan hun vriend, dan alleen liefde, en de meisjes die ik nu kan krijgen zijn:
Of heel erg dom, een kappersopleiding vaak, en praten alleen over huisdieren![]()
![]()
Of ze zijn te intelligent en zien niet echt een potentieel iemand in mij als het om een relatie gaat.
Hier baal ik van, omdat ik vanaf mijn 16'e niet echt ben veranderd, qua opleiding en werk.
maar toch is het kut, vroeger was ik echt een vrouwenmagneet en in deze leeftijds fase is het toch lastiger om aan een leuke vriendin te komen.
Klacht: ts word steeds ouders, terwijl hij eigenlijk nog 17 wilt zijn, maar elk jaar juist ouder word, en dat absoluut niet wilt, aangezien hij ook steeds oudere en simpelere vriendinnen moet nemen.
Ik weet wel waar jij trek in hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:35 schreef White_Flower het volgende:
Ik zag het woord McDonald's en nu heb ik best trek.
Vertel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij trek in hebt.
Een fallus. Dat is waar je het altijd over hebt.quote:
Ik zat meer te denken aan een hamburger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een fallus. Dat is waar je het altijd over hebt.
Dit. Dat lastig kán worden wanneerquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:22 schreef Pulzzar het volgende:
Moeilijk joh. Als je naast het ouder worden ook volwassener wordt, valt het wel mee.
No offense.quote:ik werk bij McDonald's fulltime
Och jezus ja, 'De Toog'quote:
Oeh.. Dirty.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:43 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een hamburger.
wat is dit nou dan Meloewa? :Squote:
Hhhmmm.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Vroeger als ik door de timeless zwollywood op vrijdagmiddag of Hollywood in Rotterdam liep, of op straat liep dan was het altijd heel gemakkelijk om een 14 jarig meisje te versieren. (holly niet maar op straat holly is 16+)
Toen was ik namelijk een jaar of 15. voor mijn gevoel ben ik niet echt veel ouder..
ik werk bij McDonald's fulltime, en de mensen om mij heen blijven natuurlijk ook jong, vaste medewerkers niet, alleen als de scholen door de weeks uit zijn, komen de jongeren rond 16:00 om wat bij te verdienen.
(binnenkort koop ik een bus, en schijf ik me in bij de kamer van koophandel, en wil ik een eigen koeriersbedrijf beginnen, pakjes bezorgen met spoed enzo, of voor de whekamp rijden)
Ik ben nu 21 en 4 april alweer 22 ...
En ja, hoe ouder ik word, hoe meer meisjes bezet zijn, en hoe moeilijker het word.
Jonge meisjes stellen bijna geen eisen aan hun vriend, dan alleen liefde, en de meisjes die ik nu kan krijgen zijn:
Of heel erg dom, een kappersopleiding vaak, en praten alleen over huisdieren![]()
![]()
Of ze zijn te intelligent en zien niet echt een potentieel iemand in mij als het om een relatie gaat.
Hier baal ik van, omdat ik vanaf mijn 16'e niet echt ben veranderd, qua opleiding en werk.
maar toch is het kut, vroeger was ik echt een vrouwenmagneet en in deze leeftijds fase is het toch lastiger om aan een leuke vriendin te komen.
Klacht: ts word steeds ouders, terwijl hij eigenlijk nog 17 wilt zijn, maar elk jaar juist ouder word, en dat absoluut niet wilt, aangezien hij ook steeds oudere en simpelere vriendinnen moet nemen.
Als je 40 bent fix je al die 18-jarige sletjes die een "echte man" willen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef okiokinl het volgende:
ach ja zo gaat dat. wacht maar tot je 40 bent, dan is het pas echt leuk om ouder te worden, niet. en dan voel je je nog steeds hetzelfde, ongeveer.
hahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:
TS gaat binnenkort een 'visvakantie' naar Thailand boeken
Ja man, was steeds zo'n meisje in timeless die me steeds aanspoorde, en oogcontact maakte alleen ze heeft net haar scooter rijbewijs gehaald, dus zou niet zo oud zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Heb het idee dat die 15/16-jarige meisjes nu steeds meer naar mij loeren dan toen ik zelf 16 was.
Zolang op FOK! en nog steeds en beginnersfout maken door de OP te quoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef Barachem het volgende:
[..]
Hhhmmm.....
Wat ben je in en in triest dat je gaat zeuren over ouder worden terwijl ik stukken ouder ben en niet zo zeik en zever als jij.
Maar weet je wat, geweldig topic, kan ik weer lachen over een van de jongere generatie die zichzelf als al te afgetakeld ziet.![]()
![]()
Success ermee ouwe!![]()
![]()
Geweldig backfiretopic.
Laatst toen ik een sport apparaat koopte kwam er een man in een oud busje langs, dus volgens mij kan dat wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Hoe wil je trouwens werken voor Wehkamp.. Die werken toch gewoon met PostNL?
Duhhh nogal wiedes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Heb het idee dat die 15/16-jarige meisjes nu steeds meer naar mij loeren dan toen ik zelf 16 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Wat maak jij je eigenlijk druk? Je zegt zelf dat je in je hoofd nog een klein kind bent en je bent pas 21. Gewoon die 16-jarige chickies fixen, 5 jaar verschil kan best.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja man, was steeds zo'n meisje in timeless die me steeds aanspoorde, en oogcontact maakte alleen ze heeft net haar scooter rijbewijs gehaald, dus zou niet zo oud zijn.
Dat is erg makkelijk te verklaren, vrouwen worden gemiddeld namelijk sneller volwassen in de kop dan mannen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
16-18 het hoogtepunt noemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef SchoneZoon het volgende:
Het probleem is dat vrouwen te snel af takelen![]()
16-18 jaar is het hoogtepunt, daarna beginnen ze langzaam lelijker te worden. Denk je een mooie chick te hebben verandert ze 10 jaar later in een dikke trol incl. kort, pittig kapsel
Precies na hun 13e gaat het al snel bergafwaarts.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
16-18 het hoogtepunt noemenDat is wel heel erg sneu.
Idd borstenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies na hun 13e gaat het al snel bergafwaarts.
Die hebben ze vaak al wel op hun 13e. Maar daarna veranderen ze van schattige deernes in kwaadaardige feeksen.quote:
Ja maar dat zijn nog miniborstjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Die hebben ze vaak al wel op hun 13e. Maar daarna veranderen ze van schattige deernes in kwaadaardige feeksen.
Daar kan ik mee leven indien lekkere billen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn nog miniborstjes.
Tenzij de dame er vroeg bij is. Maar dan is ze ook vroeger bij het veranderen in een feeks...
Ik snap niet waarom je zo zeurt, lijkt me ook juist dat je dan op dezelfde golflengte zit. Meisjes op de kappersopleiding zijn vaak wel mooi dus..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Of heel erg dom, een kappersopleiding vaak
Wat hebben ze jou allemaal aangedaan jongenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Die hebben ze vaak al wel op hun 13e. Maar daarna veranderen ze van schattige deernes in kwaadaardige feeksen.
Dat kan ik niet vertellen, want dan verliezen jullie spontaan ook alle vertrouwen in de mensheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou allemaal aangedaan jongen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Duhhh nogal wiedes.
Wie valt er nou op 16 jarige pikkies?Is inderdaad vrij obvious . Maar eigenlijk nogal vervelend voor jongens, meiden van 18/19 vallen tegenwoordig weer voor 21-25 jarigen. Ze zijn zeker niet onmogelijk ofzo, maar je moet er gewoon veel meer moeite voor doen en de mens is immers lui van aard en dus tot gemakzucht geneigd. Zo kom je dus 8/10 uit op een chick van 15-17 i.p.v. 18/19. Met het hosselen van de eerstgenoemde groep is in principe niks mis (al hanteer ik geboortejaar '95 als uiterste), maar op het gebied van (potentiële) relaties wil je jezelf toch kunnen ontwikkelen en dat gaat een beetje moeilijk wanneer je naar haar puberfratsen moet luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door feyenoordfan92 op 29-03-2012 20:05:33 ]
Ja als je het zo stelt, lijkt me best kut ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij obvious . Maar eigenlijk nogal vervelend voor jongens, meiden van 18/19 vallen tegenwoordig weer voor 21-25 jarigen. Ze zijn zeker niet onmogelijk ofzo, maar je moet er gewoon veel meer moeite voor doen en de mens is immers lui van aard en dus tot gemakzucht geneigd. Zo kom je dus 8/10 uit op een chick van 15-17 i.p.v. 18/19. Met het hosselen van de eerstgenoemde groep is in principe niks mis (al hanteer ik geboortejaar '95 als uiterste), maar op het gebied van (potentiële) relaties wil je jezelf toch kunnen ontwikkelen en dat gaat een beetje moeilijk wanneer je naar haar puberfratsen moet luisteren.
Hou oud ben jij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Compoantje het volgende:
Dan hoop ik voor je dat het koeriersbedrijf het goed doet, dan krijg je genoeg jonge chickies later.
Vaak word ik wel jonger geschat. En qua gedrag kan ik heel verschillend overkomen. Maar er zullen echt wel zijn bij wie ik wel in de markt lig, alleen die stellen zich een stuk minder gewillig op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt, lijkt me best kut ja.
Maargoed als je mans genoeg bent dat een meisje van 15-17 je niet meer kan boeien dan zul je ook wel een meisje van 18/19 kunnen hosselen, denk ik.
Nou ja, 16-21 is wel de leukste tijd van je leven. Oud genoeg om legaal te zuipen, nog te jong om echt verantwoordelijk te doen en full-time te moeten werken enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje moeite doen, kan je wel handelen toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vaak word ik wel jonger geschat. En qua gedrag kan ik heel verschillend overkomen. Maar er zullen echt wel zijn bij wie ik wel in de markt lig, alleen die stellen zich een stuk minder gewillig op.
42 en nog steeds lekker gekquote:
Pestenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Megaman het volgende:
Dit lijkt me het punt in je leven waarin de nerds die je pestte toen je 14-17 was een beter leven beginnen te krijgen dan jij, in termen van vrouwen, geld etc. Life's a bitch
Kom hierheen TS 40+ dan voel je je misschien niet zo oudquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Vroeger ..... bkadiedladiebla![]()
dat wel, als je niet al een megabuik en zo synisch als de pest bent,tenminste. dat zijn er nogal wat..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je 40 bent fix je al die 18-jarige sletjes die een "echte man" willen.
Ja klopt, niet altijd gemakkelijkste weg kiezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje moeite doen, kan je wel handelen toch.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo onvolwassen voor mijn leeftijd als meisje dat ik wel op leeftijdgenoten val.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij obvious . Maar eigenlijk nogal vervelend voor jongens, meiden van 18/19 vallen tegenwoordig weer voor 21-25 jarigen. Ze zijn zeker niet onmogelijk ofzo, maar je moet er gewoon veel meer moeite voor doen en de mens is immers lui van aard en dus tot gemakzucht geneigd. Zo kom je dus 8/10 uit op een chick van 15-17 i.p.v. 18/19. Met het hosselen van de eerstgenoemde groep is in principe niks mis (al hanteer ik geboortejaar '95 als uiterste), maar op het gebied van (potentiële) relaties wil je jezelf toch kunnen ontwikkelen en dat gaat een beetje moeilijk wanneer je naar haar puberfratsen moet luisteren.
this is true.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef okiokinl het volgende:
ach ja zo gaat dat. wacht maar tot je 40 bent, dan is het pas echt leuk om ouder te worden, niet. en dan voel je je nog steeds hetzelfde, ongeveer.
Geen daddy issues e.d.? Hm, apart.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo onvolwassen voor mijn leeftijd als meisje dat ik wel op leeftijdgenoten val.
Koester dat!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
Ik ben blijkbaar zo onvolwassen voor mijn leeftijd als meisje dat ik wel op leeftijdgenoten val.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef Beer. het volgende:
Fulltime macdonalds??? lololololdiklollxoxox
Aah.. ben jij er ook een?quote:
Nee, ik ben geen nerd en ben ook niet gepest. (wel op de basisschool inelkaar geslagen vaak omdat ik ze me probeerden te laten huilen, maar ik huilde nooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aah.. ben jij er ook een?
Maar alsof nerds per definitie goed terecht komen. Bovendien: degenen die echt een goede wo-opleiding willen, moeten eerst nog tot hun 27e ofzo door studeren en krom liggen. Dus na hun 17e dat ze je 'inhalen' wat betreft geld en vrouwen, klopt ook niet.
Is inderdaad best een bekend verschijnsel. Sommige (''ex-'')nerds worden in de bovenbouw van de middelbare al vrij populair, waar ze in hun eerste jaren flink gepest werden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Komt wel vaker hoor dat er van de populaire jongens/meisjes niks terechtkomt en de overige jongens/meisjes helemaal opbloeien.
Niks mis mee. Zouden er meer van moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, I know that feel sis. Als je met vriendinnen staat en ze hebben het over hun 7 jaar oudere vriend die een kantoorbaan heeft, dan denk ik over mijn 2 weken oudere vriend met wie ik de hele dag seks heb en 's nachts ga gamenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha van die bovenbouwnerds die denken dat ze opeens wel bazen zijn omdat ze ouder zijn dan de rest van de school. Die fuckte ik gewoon toen ik 14 was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is inderdaad best een bekend verschijnsel. Sommige (''ex-'')nerds worden in de bovenbouw van de middelbare al vrij populair, waar ze in hun eerste jaren flink gepest werden.
In den kont ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha van die bovenbouwnerds die denken dat ze opeens wel bazen zijn omdat ze ouder zijn dan de rest van de school. Die fuckte ik gewoon toen ik 14 was.
Oh mijn vriendinnen zijn net zo onvolwassen als ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef DontDropTheSoap het volgende:
[..]
Haha, I know that feel sis. Als je met vriendinnen staat en ze hebben het over hun 7 jaar oudere vriend die een kantoorbaan heeft, dan denk ik over mijn 2 weken oudere vriend met wie ik de hele dag seks heb en 's nachts ga gamen
Ze zeggen dat de wens de vader van de gedachte is.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
terechten klacht. Leuke meisjes worden alleen maar jonger, als ik mijn pas moet laten verlengen zal ik alle vakjes aankruisen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
terechten klacht. Leuke meisjes worden alleen maar jonger, als ik mijn pas moet laten verlengen zal ik alle vakjes aankruisen.
Heb ik ook altijd al gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef HenkXL het volgende:
Vanaf je 20ste begint de aftakeling en wordt alles saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |