Kom hierheen TS 40+ dan voel je je misschien niet zo oudquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Vroeger ..... bkadiedladiebla![]()
Klacht: ts word steeds ouders, terwijl hij eigenlijk nog 17 wilt zijn, maar elk jaar juist ouder word, en dat absoluut niet wilt, aangezien hij ook steeds oudere en simpelere vriendinnen moet nemen.
dat wel, als je niet al een megabuik en zo synisch als de pest bent,tenminste. dat zijn er nogal wat..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je 40 bent fix je al die 18-jarige sletjes die een "echte man" willen.
Ja klopt, niet altijd gemakkelijkste weg kiezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje moeite doen, kan je wel handelen toch.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
16-18 het hoogtepunt noemenDat is wel heel erg sneu.
Ik ben blijkbaar zo onvolwassen voor mijn leeftijd als meisje dat ik wel op leeftijdgenoten val.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij obvious . Maar eigenlijk nogal vervelend voor jongens, meiden van 18/19 vallen tegenwoordig weer voor 21-25 jarigen. Ze zijn zeker niet onmogelijk ofzo, maar je moet er gewoon veel meer moeite voor doen en de mens is immers lui van aard en dus tot gemakzucht geneigd. Zo kom je dus 8/10 uit op een chick van 15-17 i.p.v. 18/19. Met het hosselen van de eerstgenoemde groep is in principe niks mis (al hanteer ik geboortejaar '95 als uiterste), maar op het gebied van (potentiėle) relaties wil je jezelf toch kunnen ontwikkelen en dat gaat een beetje moeilijk wanneer je naar haar puberfratsen moet luisteren.
this is true.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef okiokinl het volgende:
ach ja zo gaat dat. wacht maar tot je 40 bent, dan is het pas echt leuk om ouder te worden, niet. en dan voel je je nog steeds hetzelfde, ongeveer.
Geen daddy issues e.d.? Hm, apart.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo onvolwassen voor mijn leeftijd als meisje dat ik wel op leeftijdgenoten val.
Koester dat!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
Ik ben blijkbaar zo onvolwassen voor mijn leeftijd als meisje dat ik wel op leeftijdgenoten val.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef Beer. het volgende:
Fulltime macdonalds??? lololololdiklollxoxox
Aah.. ben jij er ook een?quote:
Nee, ik ben geen nerd en ben ook niet gepest. (wel op de basisschool inelkaar geslagen vaak omdat ik ze me probeerden te laten huilen, maar ik huilde nooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aah.. ben jij er ook een?
Maar alsof nerds per definitie goed terecht komen. Bovendien: degenen die echt een goede wo-opleiding willen, moeten eerst nog tot hun 27e ofzo door studeren en krom liggen. Dus na hun 17e dat ze je 'inhalen' wat betreft geld en vrouwen, klopt ook niet.
Is inderdaad best een bekend verschijnsel. Sommige (''ex-'')nerds worden in de bovenbouw van de middelbare al vrij populair, waar ze in hun eerste jaren flink gepest werden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Komt wel vaker hoor dat er van de populaire jongens/meisjes niks terechtkomt en de overige jongens/meisjes helemaal opbloeien.
Niks mis mee. Zouden er meer van moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, I know that feel sis. Als je met vriendinnen staat en ze hebben het over hun 7 jaar oudere vriend die een kantoorbaan heeft, dan denk ik over mijn 2 weken oudere vriend met wie ik de hele dag seks heb en 's nachts ga gamenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha van die bovenbouwnerds die denken dat ze opeens wel bazen zijn omdat ze ouder zijn dan de rest van de school. Die fuckte ik gewoon toen ik 14 was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is inderdaad best een bekend verschijnsel. Sommige (''ex-'')nerds worden in de bovenbouw van de middelbare al vrij populair, waar ze in hun eerste jaren flink gepest werden.
In den kont ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha van die bovenbouwnerds die denken dat ze opeens wel bazen zijn omdat ze ouder zijn dan de rest van de school. Die fuckte ik gewoon toen ik 14 was.
Oh mijn vriendinnen zijn net zo onvolwassen als ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:09 schreef DontDropTheSoap het volgende:
[..]
Haha, I know that feel sis. Als je met vriendinnen staat en ze hebben het over hun 7 jaar oudere vriend die een kantoorbaan heeft, dan denk ik over mijn 2 weken oudere vriend met wie ik de hele dag seks heb en 's nachts ga gamen
Ze zeggen dat de wens de vader van de gedachte is.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
terechten klacht. Leuke meisjes worden alleen maar jonger, als ik mijn pas moet laten verlengen zal ik alle vakjes aankruisen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
terechten klacht. Leuke meisjes worden alleen maar jonger, als ik mijn pas moet laten verlengen zal ik alle vakjes aankruisen.
Heb ik ook altijd al gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef HenkXL het volgende:
Vanaf je 20ste begint de aftakeling en wordt alles saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |