16-18 het hoogtepunt noemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef SchoneZoon het volgende:
Het probleem is dat vrouwen te snel af takelen![]()
16-18 jaar is het hoogtepunt, daarna beginnen ze langzaam lelijker te worden. Denk je een mooie chick te hebben verandert ze 10 jaar later in een dikke trol incl. kort, pittig kapsel
Precies na hun 13e gaat het al snel bergafwaarts.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
16-18 het hoogtepunt noemenDat is wel heel erg sneu.
Idd borstenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies na hun 13e gaat het al snel bergafwaarts.
Die hebben ze vaak al wel op hun 13e. Maar daarna veranderen ze van schattige deernes in kwaadaardige feeksen.quote:
Ja maar dat zijn nog miniborstjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Die hebben ze vaak al wel op hun 13e. Maar daarna veranderen ze van schattige deernes in kwaadaardige feeksen.
Daar kan ik mee leven indien lekkere billen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn nog miniborstjes.
Tenzij de dame er vroeg bij is. Maar dan is ze ook vroeger bij het veranderen in een feeks...
Ik snap niet waarom je zo zeurt, lijkt me ook juist dat je dan op dezelfde golflengte zit. Meisjes op de kappersopleiding zijn vaak wel mooi dus..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Gulmez het volgende:
Jonge meisjes stellen bijna geen eisen aan hun vriend, dan alleen liefde, en de meisjes die ik nu kan krijgen zijn:
Of heel erg dom, een kappersopleiding vaak
Wat hebben ze jou allemaal aangedaan jongenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Die hebben ze vaak al wel op hun 13e. Maar daarna veranderen ze van schattige deernes in kwaadaardige feeksen.
Dat kan ik niet vertellen, want dan verliezen jullie spontaan ook alle vertrouwen in de mensheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou allemaal aangedaan jongen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Duhhh nogal wiedes.
Wie valt er nou op 16 jarige pikkies?Is inderdaad vrij obvious . Maar eigenlijk nogal vervelend voor jongens, meiden van 18/19 vallen tegenwoordig weer voor 21-25 jarigen. Ze zijn zeker niet onmogelijk ofzo, maar je moet er gewoon veel meer moeite voor doen en de mens is immers lui van aard en dus tot gemakzucht geneigd. Zo kom je dus 8/10 uit op een chick van 15-17 i.p.v. 18/19. Met het hosselen van de eerstgenoemde groep is in principe niks mis (al hanteer ik geboortejaar '95 als uiterste), maar op het gebied van (potentiële) relaties wil je jezelf toch kunnen ontwikkelen en dat gaat een beetje moeilijk wanneer je naar haar puberfratsen moet luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door feyenoordfan92 op 29-03-2012 20:05:33 ]
Ja als je het zo stelt, lijkt me best kut ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij obvious . Maar eigenlijk nogal vervelend voor jongens, meiden van 18/19 vallen tegenwoordig weer voor 21-25 jarigen. Ze zijn zeker niet onmogelijk ofzo, maar je moet er gewoon veel meer moeite voor doen en de mens is immers lui van aard en dus tot gemakzucht geneigd. Zo kom je dus 8/10 uit op een chick van 15-17 i.p.v. 18/19. Met het hosselen van de eerstgenoemde groep is in principe niks mis (al hanteer ik geboortejaar '95 als uiterste), maar op het gebied van (potentiële) relaties wil je jezelf toch kunnen ontwikkelen en dat gaat een beetje moeilijk wanneer je naar haar puberfratsen moet luisteren.
Hou oud ben jij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Compoantje het volgende:
Dan hoop ik voor je dat het koeriersbedrijf het goed doet, dan krijg je genoeg jonge chickies later.
Vaak word ik wel jonger geschat. En qua gedrag kan ik heel verschillend overkomen. Maar er zullen echt wel zijn bij wie ik wel in de markt lig, alleen die stellen zich een stuk minder gewillig op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt, lijkt me best kut ja.
Maargoed als je mans genoeg bent dat een meisje van 15-17 je niet meer kan boeien dan zul je ook wel een meisje van 18/19 kunnen hosselen, denk ik.
Nou ja, 16-21 is wel de leukste tijd van je leven. Oud genoeg om legaal te zuipen, nog te jong om echt verantwoordelijk te doen en full-time te moeten werken enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje moeite doen, kan je wel handelen toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vaak word ik wel jonger geschat. En qua gedrag kan ik heel verschillend overkomen. Maar er zullen echt wel zijn bij wie ik wel in de markt lig, alleen die stellen zich een stuk minder gewillig op.
42 en nog steeds lekker gekquote:
Pestenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Megaman het volgende:
Dit lijkt me het punt in je leven waarin de nerds die je pestte toen je 14-17 was een beter leven beginnen te krijgen dan jij, in termen van vrouwen, geld etc. Life's a bitch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |