en wat stond er dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Grappige TT.![]()
Al er achter gekomen wie onder mijn account deze post heeft gezet en hoe dat kon?
Geen idee. Ik heb die post namelijk niet gezet.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Grappige TT.![]()
Al er achter gekomen wie onder mijn account deze post heeft gezet en hoe dat kon?
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb die post namelijk niet gezet.
Kelere, wat een raar zooitje straks gaat er dus iemand zomaar onder iemand anders zijn accoiuntquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Spook DM's ???quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]Rare dingen gebeuren er 's nachts.
[..]
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.
Die kunnen niet onder een andere account posten hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kelere, wat een raar zooitje straks gaat er dus iemand zomaar onder iemand anders zijn accoiunt
achterlijke dingen posten, nah... lekker
Komt door al die kutklonen hier, het stikt ervan
Nee, je krijgt een DM dat je een PM hebt maar dan is er niets. Is al een topic over in BUG.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Spook DM's ???
Dus dan krijg je een DM zonder afzender?
Kunnen de FA's dat dan niet op de éém of andere manier checken?
Nee snap ik maar ze zijn wel lekker bezig, en ze volgen de boel hier op de voet,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen niet onder een andere account posten hoorBehalve onder die van henzelf.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... een fan van Karina
quote:
Ze doen maar toch? Ik kijk ook overal en nergens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee snap ik maar ze zijn wel lekker bezig, en ze volgen de boel hier op de voet,
Mark my words
Redelijkquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:22 schreef Bluezz het volgende:
De speld houdt zich ook bezig met dit soort vreemde zaken
http://www.speld.nl/2012/03/17/wereld-mogelijk-veranderd/
Niet alleen FOK! is veranderd.
Ik ook en het boeit me verder ook geen flikker, maar ik kreeg een keer van één deze klonenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze doen maar toch? Ik kijk ook overal en nergens.
Denk toch niet dat het met FOK! te maken heeft. Hoe zou een andere user nu jouw account kunnen kapen? Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen, dat dat je stoort. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt. Volgens mij is het nu weer rustig, ik heb afgelopen week niets meer gezien. Waarschijnlijk is hij/zij het nu zat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook en het boeit me verder ook geen flikker, maar ik kreeg een keer van één deze klonen
die gewoon komen en gaan dus, zodra ze ontmaskerd zijn zijn ze pleite, een soort ''stook DM;;
over Golfert, ik heb gezegd dat ik totaal niet wist wat hij /zij bedoelde, en dat was ook zo ik had
geen idee waar het over ging, maar dat stoort me dus wél !
Jij kunt toch een scan aanvragen als het vervelend wordt? Dan is het ook gauw klaar lijkt me.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen, dat dat je stoort. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt. Volgens mij is het nu weer rustig, ik heb afgelopen week niets meer gezien. Waarschijnlijk is hij/zij het nu zat.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed, ik ga koffie zetten
Het was al opgevallen elders. Ik heb hier niets meer gezien in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij kunt toch een scan aanvragen als het vervelend wordt? Dan is het ook gauw klaar lijkt me.
Kan je echter de schermen even een admin vragen of die de IP-adressen waarvan die spook PM's en die (fake)post van mij zijn verstuurd na kunnen kijken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
Rare dingen gebeuren er 's nachts.
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.
Over die spook PM's is al een topic. Ik zal de fake-post van jou even daar neerleggen. De spook-PM's is waarschijnlijk al opgelost las ik ergens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je echter de schermen even een admin vragen of die de IP-adressen waarvan die spook PM's en die (fake)post van mij zijn verstuurd na kunnen kijken?
Yups, ben ik al mee bezig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Staal het volgende:
Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)
Kan op zich wel, maar ik ga hier niet te veel over uitweiden, want ik heb al eerder een ban gehad op FOK! omdat men dacht dat ik een hacker was *.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Staal het volgende:
Hoe zou een andere user nu jouw account kunnen kapen?
En je computer 'opschonen'. De kans is aanwezig dat via spyware de wachtwoorden uit je browser en je andere applicaties opgevist worden.quote:Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)
Dat is wel een gedonder geweest dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Kan op zich wel, maar ik ga hier niet te veel over uitweiden, want ik heb al eerder een ban gehad op FOK! omdat men dacht dat ik een hacker was *.Maar als je de kennis hebt kun je een .exe schrijven die wachtwoorden vist, zorgen dat 'het slachtoffer' dat op zijn/haar computer installeert (en ook daar zijn natuurlijk maniertjes voor zodat hij/zij het onvrijwillig en onwetend installeert) en 'Tadaa!'
* Tja, moeten ze maar niet iets van een site van mij in andermans notes hotlinken, dan weet ik wat er in die note staat plus dat ik weet bij wie die note staat. Heeft me nog heeft veel moeite gekost om dat uit te leggen aan een bepaalde Admin plus dat het me ook veel moeite heeft gekost om dat van mijn site uit die note te laten verwijderen.
[..]
En je computer 'opschonen'. De kans is aanwezig dat via spyware de wachtwoorden uit je browser en je andere applicaties opgevist worden.
Ik dacht dat hij een grapje maaktequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb het wel gemeld, maar ik denk inderdaad ook dat golfer een keylogger of zoiets heeft binnengehaald. Vooral omdat er ook met FB en nog iets (weet niet meer wat) iets niet helemaal klopte.
Het zijn wel altijd voetballers die dat hebben....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grapje maakte
Speler van Bolton heeft net een hartaanval gehad in de wedstrijd tegen Spurs.
Reanimatie op het veld![]()
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Het zijn wel altijd voetballers die dat hebben....
Ik vraag me toch af of daar wel goed op doping gecontroleerd wordt...
Wielrenners fietsen 3 weken lang meer dan 200km per dag en hebben nergens last van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...
Er overlijden -helaas- ook regelmatig wielrenners hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Wielrenners fietsen 3 weken lang meer dan 200km per dag en hebben nergens last van.
Heksiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:03 schreef Toverheks het volgende:
dat voetballers en wielrennes vaak overlijden komt door de paracetemol etc die ze vaak slikken of andere pijnstillers, is eens een zweedse docu over geweest.
Al jarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Cool, dat zie je ook bij goedlopende huwelijken... Dat de hersens aardig synchroon lopen laat maar zeggen... Zijn jullie getrouwd?
Doe nou meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
dit dus...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelfs echtelijke ruzies
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf benquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelfs echtelijke ruzies
ja ik ben echt een opgewonden standjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf ben
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben echt een opgewonden standje
Is ze ineens hertrouwd dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!quote:
nee er gewoon tusseninquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef Staal het volgende:
Kan me gewoon niet goed voorstellen dat een FOK!ker het account van Golfer zou hebben gekaapt. Ik denk dat zijn hele zaak op zijn PC niet zo veilig is nu. Ergens moet je zo'n exe.bestand accepteren en dat komt eigenlijk niet voor via FOK! maar juist via e-mail van een zgn. bekende.
Vaste prik toen wij een video recorder in huis kregen. Elk weekend een paar films huren waaronder een met Bud Senser en Ternce Hill.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:22 schreef allesbeterweter het volgende:
Deze is wat bekender denk ik onder de Fans.............
Of misschien dat die een slaapfokker is... sommige doen wel gekkere dingen tijdens hun slaapquote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.
Disclaimer: Nee, ik ben geen hacker. ICT'er, dat ben ik wel. En mijn vader is ICT'er, mijn grote broer is ICT'er, ben rond m'n 10e begonnen met programmeren, dus ben wel opgegroeid in de wereld van de ICT.
Wat was er aan de hand of was het onderhoud?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Allemaal de downtime overleefdWas wel even wennen vanmorgen op mijn werk.
Netwerkstoring bij de host, zoiets. Heeft best lang geduurd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand of was het onderhoud?
Als ik 's morgens op mijn werk kom ga ik altijd eerst even koffiedrinken en op FOK! kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig moest ik werken dus ik heb er weinig last van gehad. Nu even lunchpauze houden.
Heb je je ogen later laseren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
gisteren nieuwe ogen gehaald![]()
ik zie, ik zie, ik zie, ik zie...eindelijk wat jullie ook zien!![]()
*dansje doet!*
I khad dit even gemist, goed van jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
gisteren nieuwe ogen gehaald![]()
ik zie, ik zie, ik zie, ik zie...eindelijk wat jullie ook zien!![]()
*dansje doet!*
Ik heb vanmorgen even gekeken en nu pas weer, dus mijn verslaving valt meequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Allemaal de downtime overleefdWas wel even wennen vanmorgen op mijn werk.
Hey V.quote:
Nice!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
en ja, ik heb maandag mijn ogen laten laseren (PRK - Lasek)![]()
Ik droeg sinds mijn 9e een bril, daarna lenzen tot 2 jaar geleden en weer een brillie [ afbeelding ]
mijn zicht was -4.50 & -5.50 met nog wat cilindershit![]()
ik vond het niet eng, ik wou dit al zooooooooooooo lang, heb echt de dagen afgeteld
toen ik wist dat mijn ogen geschikt waren
nog even door de zure appel heen bijten met de bandagelenzen tot aanstaande maandag![]()
werkelijk waar, wat een wonder
ik moet af en toe echt huilen van geluk, zo blij ben ik!![]()
ik kreeg vandaag via de post het filmpje van de ingreep
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef sacha het volgende:
ik moet af en toe echt huilen van geluk, zo blij ben ik!![]()
dit nummer wordt nog elke zaterdagavond grijs gedraait in iedere zichzelf respecterende kroeg hier in NZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |