Doe dan effe een clipje van de nieuwe god met een leuk muziekje op de achtergrond, stomme trut!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef Toverheks het volgende:
Daar is God weer
![]()
![]()
heerlijk Maradona daar blijf je toch naar kijken, wat een voetballert was dat........... en nu hebben we Mesi komt er aardig bij in de beurt
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook even moest zoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Haha, dat weet bijna niemand.
I'm a 'Ghost-Moderator'
Waar heb je het gevonden dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook even moest zoeken
Zondag ga ik denk ik zo een livebet? of hoe het het zetten.
Trutquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan effe een clipje van de nieuwe god met een leuk muziekje op de achtergrond, stomme trut!
Nou ik vond het topicquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het gevonden dan?
Ik sta nog steeds niet in de index volgens mij
To know him is to love himquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Truttegen mij, pas maar op sla je zo ff in mekaar
hij wil het geheim houden en jij post het hier gewoon, lekker collegiaal of zie ik het nu verkeerdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond het topicIk dacht dat het onder SPT zou staan, maar dat was niet zo. En ik wist dat jij dat deed. In de index sta je inderdaad niet.
10+ voor de effort (quote:
Ik wed dat je het verkeerd ziet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:56 schreef Toverheks het volgende:
hij wil het geheim houden en jij post het hier gewoon, lekker collegiaal of zie ik het nu verkeerd
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
10+ voor de effort () , maar wat een kutmuziek
![]()
Doe eens een leuk liedje voor de vrijdagavond?
Zie, niets blijft geheim op het WWWquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik wed dat je het verkeerd ziet.
nou dat kan ook, is al laat hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik wed dat je het verkeerd ziet.
Nu nog uitzoeken wat voor kunst je maakt.quote:
quote:
iets als Jesse Faber misschien, ode aan Rembrand op kartonnen dozen zag ik van de week, en hij schildert ook andere dingen ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken wat voor kunst je maakt.
Zal ik er nog een /care ingooien?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nu nog uitzoeken wat voor kunst je maakt.
ohhhh je wordt blij van mijn Marvinquote:
Dat zag ik ook bij DWDD, Papa-Peter was volgens mij een beetje dronkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iets als Jesse Faber misschien, ode aan Rembrand op kartonnen dozen zag ik van de week, en hij schildert ook andere dingen ook niet verkeerd.
ja maar zo leuk, dronken of niet de trots van dat gezicht tegen zijn zoon, is met geen pen te beschrijven toch. was leuk om te zien had nog nooit van Jesse gehoord maar vond het gelijk mooi wat we te zien kregen, nou ja mooi zal het niet aan mijn muur hangen hou meer van iets moderner maar toch je moet er maar op komen het zo te gaan doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik ook bij DWDD, Papa-Peter was volgens mij een beetje dronken
quote:
Toe maarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo leuk, dronken of niet de trots van dat gezicht tegen zijn zoon, is met geen pen te beschrijven toch. was leuk om te zien had nog nooit van Jesse gehoord maar vond het gelijk mooi wat we te zien kregen, nou ja mooi zal het niet aan mijn muur hangen hou meer van iets moderner maar toch je moet er maar op komen het zo te gaan doen.
de aan en uit knop verder kom ik echt niet dus kan je beter in het hoeleerikmeteencomputeromgaan topic vragenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:07 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel knopjes begrijpen jullie van de computer?
Vergetenquote:
En ik ben intimetiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja alleen voor intimeti of hoe je het ook schrijft.
Ik vond het ook mooi om te zien hoor, maar voor je het weet opent die zoon hier een topic in R&P dat zijn pa hem nooit aandacht gegeven heeftquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo leuk, dronken of niet de trots van dat gezicht tegen zijn zoon, is met geen pen te beschrijven toch. was leuk om te zien had nog nooit van Jesse gehoord maar vond het gelijk mooi wat we te zien kregen, nou ja mooi zal het niet aan mijn muur hangen hou meer van iets moderner maar toch je moet er maar op komen het zo te gaan doen.
Maak jij kunst?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik er nog een /care ingooien?
Ik ken je verder niet, anders had ik wel een link gestuurd.
ja zijn pa had het druk, zoveel vrouwen zoveel kinderen zoveel filmsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het ook mooi om te zien hoor, maar voor je het weet opent die zoon hier een topic in R&P dat zijn pa hem nooit aandacht gegeven heeft
Dat mag je dus écht niet zeggen in deze reeksquote:
Geeft niet, zelf opzoeken ging ook snel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef APK het volgende:
Zal ik er nog een /care ingooien?
Ik ken je verder niet, anders had ik wel een link gestuurd.
Pa was gewoon lekker witte wijn aan het drinkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zijn pa had het druk, zoveel vrouwen zoveel kinderen zoveel filmszoon moet niet zeuren, aandacht of niet hij doet wel filmpjes voor de Efteling en heeft eigen atelier
Volgende week weer uiteraard.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag je dus écht niet zeggen in deze reeks![]()
En don't worry, volgende week weer, toch?
Precies, niet alsof het allemaal verborgen is ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geeft niet, zelf opzoeken ging ook snel.
Volgens mij is het ook niet echt om te begrijpen.quote:
je moet er van houden vond het ieder geval wel leuke jongen om te zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Pa was gewoon lekker witte wijn aan het drinken
En die jongen komt volgens mij ook wel op zijn pootjes terecht, hoewel ik zijn schilderijen niet echt bijzonder vond om te zien.
Ik wil je het wel leren als jij mij leert toverenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de aan en uit knop verder kom ik echt niet dus kan je beter in het hoeleerikmeteencomputeromgaan topic vragen
Tja, als ik een man was zou ik het er waarschijlijk ook wel op kunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet er van houden vond het ieder geval wel leuke jongen om te zien
deal, maar deze week niet hoor, deze week zit ik al volgeboekt hou masterclass dus met de volgende geef ik je even pmquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil je het wel leren als jij mij leert toveren
Is goed ik zie je maandagquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deal, maar deze week niet hoor, deze week zit ik al volgeboekt hou masterclass dus met de volgende geef ik je even pm
quote:
I bet you are in the top 3 of the most beautiful girls in the street, depending on the streetquote:
Je weet me te vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Toverheks het volgende:
ik luister nog even Sting en ga dan eens kijken of me bed er nog staat.
slaap lekker all
that I have ever seen with a kebab...!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
I bet you are in the top 3 of the most beautiful girls in the street, depending on the street![]()
Oeh, ik ga nu geheel tegen mijn religie in nogmaals naar Sting luisterenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ofcourse! Ik ben er 2 driftig aan het instuderen
ik heb weinig tijd meerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ze snel al, moet me eerst grondig voor bereiden hoor
Nouja hij heeft een goede levens filosofie en leeft relaxedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:39 schreef APK het volgende:
I hope the Russians love their children too![]()
(Had ik z'n geld maar)
Ja?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja hij heeft een goede levens filosofie en leeft relaxed
Volgens mij bedoel je dit:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Hij is zo goed, relaxed en gewoon een goeie man.
Een protestzanger 2.0
As we speak koopt golfer nu 2 tickets voor zijn optreden op 3 julieh omdat we op 8 juli optreden en omdat ik op 1 juni jarig ben en omdat we nou eenmaal een beetje gek en impulsief zijn
![]()
zo goed ken ik em nietquote:
Yeah babyquote:
Dat is ie nou juist welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo goed ken ik em niet
Als je veel geld hebt en beroemd bent is het moeilijk jezelf te blijven
Insert 'Het is moeilijk bescheiden te blijven'?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo goed ken ik em niet
Als je veel geld hebt en beroemd bent is het moeilijk jezelf te blijven
Misschien dat Bleuzz hem naar de dark side kan verleidenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Insert 'Het is moeilijk bescheiden te blijven'?
Of gewoon de light side:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien dat Bleuzz hem naar de dark side kan verleiden
Bezet is een groot woordquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij weer, ze is volgens mij al bezet
Man, ik heb niet eens meer een tv-gids sinds een paar wekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:45 schreef remlof het volgende:
Heb ik nog iets gemist op tv vanavond, generatiegenoten?
Heb jij weer als blauwequote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De edithistorie van dit bericht viel me tegen
Jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij weer als blauwe![]()
Oh dear, 'straks' moet ik dus weer eerst tandenpoetsen, aankleden en lopen om de krant te kopen ipv gewoon oppikken uit het trappenhuis![]()
Zaterdag-abo zou net iets goedkoper moeten zijn
Ik zie achter de schermen iets over een Veronica-Gidsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:55 schreef golfer het volgende:
Gehackt!
Kunnen de mods/admins er iets aan doen?
Hmmz, die ban werkt niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:02 schreef golfer het volgende:
Was uitgelogd en moest opnieuw inloggen?
Muahahahahahahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:02 schreef golfer het volgende:
Was uitgelogd en moest opnieuw inloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |