Ik wil je het wel leren als jij mij leert toverenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de aan en uit knop verder kom ik echt niet dus kan je beter in het hoeleerikmeteencomputeromgaan topic vragen
Tja, als ik een man was zou ik het er waarschijlijk ook wel op kunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet er van houden vond het ieder geval wel leuke jongen om te zien
deal, maar deze week niet hoor, deze week zit ik al volgeboekt hou masterclass dus met de volgende geef ik je even pmquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil je het wel leren als jij mij leert toveren
Is goed ik zie je maandagquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deal, maar deze week niet hoor, deze week zit ik al volgeboekt hou masterclass dus met de volgende geef ik je even pm
quote:
I bet you are in the top 3 of the most beautiful girls in the street, depending on the streetquote:
Je weet me te vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Toverheks het volgende:
ik luister nog even Sting en ga dan eens kijken of me bed er nog staat.
slaap lekker all
that I have ever seen with a kebab...!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
I bet you are in the top 3 of the most beautiful girls in the street, depending on the street![]()
Oeh, ik ga nu geheel tegen mijn religie in nogmaals naar Sting luisterenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ofcourse! Ik ben er 2 driftig aan het instuderen
ik heb weinig tijd meerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ze snel al, moet me eerst grondig voor bereiden hoor
Nouja hij heeft een goede levens filosofie en leeft relaxedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:39 schreef APK het volgende:
I hope the Russians love their children too![]()
(Had ik z'n geld maar)
Ja?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja hij heeft een goede levens filosofie en leeft relaxed
Volgens mij bedoel je dit:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Hij is zo goed, relaxed en gewoon een goeie man.
Een protestzanger 2.0
As we speak koopt golfer nu 2 tickets voor zijn optreden op 3 julieh omdat we op 8 juli optreden en omdat ik op 1 juni jarig ben en omdat we nou eenmaal een beetje gek en impulsief zijn
![]()
zo goed ken ik em nietquote:
Yeah babyquote:
Dat is ie nou juist welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo goed ken ik em niet
Als je veel geld hebt en beroemd bent is het moeilijk jezelf te blijven
Insert 'Het is moeilijk bescheiden te blijven'?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo goed ken ik em niet
Als je veel geld hebt en beroemd bent is het moeilijk jezelf te blijven
Misschien dat Bleuzz hem naar de dark side kan verleidenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Insert 'Het is moeilijk bescheiden te blijven'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |