Standaard vrijdagavond-reply: /care!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klote. zal er niet verder over doorjekkeren. sterkte!
Kunstenaar of stuntelaar, vertel ons hier je leven maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan
En maken schepen om in elke storm te varen
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot kan gaan
Het wil alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren
Ik ben zelf een 'kunstenaar', maar ik heb zo geen zin om in dat topic te postenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Kunstenaar of stuntelaar, vertel ons hier je leven maar.
Wat voor kunst maak je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef APK het volgende:
Ik ben zelf een 'kunstenaar', maar ik heb zo geen zin om in dat topic te posten
O.k., vraag ik het morgen gewoon opnieuw.quote:
deugnietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., vraag ik het morgen gewoon opnieuw.
Mwah, niet nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., vraag ik het morgen gewoon opnieuw.
'Homeland' van HBO?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
pas gezien en nu hierrr de filmtip:
http://www.imdb.com/title/tt1440345/
ga nog ff de laatste twee afleveringen van 'homeland' kieken.
a toetaleur
Is het zo lelijk dan? Schaam je je ervoor?quote:
Haha, dat weet bijna niemand.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
APK, van welk forum ben jij moderator?
Ik weet het wel, maar ik verklap lekker niksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Haha, dat weet bijna niemand.
I'm a 'Ghost-Moderator'
Niks gezien...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef APK het volgende:
Oeh, ik heb net incrowd een paar DM's gewisseld met iemand die hier ook post.
Sorry dat het niet over jou ging, staal.
nadat ik deze effe geluisterd heb natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:38 schreef APK het volgende:
Dit vond ik ooit een heel mooi liedje vanwege iemand op FOK!, maar ik vind het nog steeds een mooi liedje zonder die persoon
Ik moest even mijn eigen liedje afluisteren, maar:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik verklap lekker niks![]()
Je slaapt nog niet toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik verklap lekker niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |