Al jarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Cool, dat zie je ook bij goedlopende huwelijken... Dat de hersens aardig synchroon lopen laat maar zeggen... Zijn jullie getrouwd?
Doe nou meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
dit dus...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, er zijn heel veel voetbalwedstrijden natuurlijk...
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelfs echtelijke ruzies
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf benquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelfs echtelijke ruzies
ja ik ben echt een opgewonden standjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf ben
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben echt een opgewonden standje
Is ze ineens hertrouwd dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!quote:
nee er gewoon tusseninquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef Staal het volgende:
Kan me gewoon niet goed voorstellen dat een FOK!ker het account van Golfer zou hebben gekaapt. Ik denk dat zijn hele zaak op zijn PC niet zo veilig is nu. Ergens moet je zo'n exe.bestand accepteren en dat komt eigenlijk niet voor via FOK! maar juist via e-mail van een zgn. bekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |