ja ik ben echt een opgewonden standjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhahahaa alleen Laysa gooit steeds met het servies terwijl ik altijd de rust zelf ben
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben echt een opgewonden standje
Is ze ineens hertrouwd dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Toverheks het volgende:
Nee Laysa is al voorzien van een hele lieve man, wij zijn maatjes/vriendinnen en in ons vorige leven konden we elkaar ook al denk ik.
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk al wat moet die vreemde snuiter hier in huis?
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!quote:
nee er gewoon tusseninquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet op mijn helft van het bed gaat liggen vind ik allemaal best!
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef Staal het volgende:
Kan me gewoon niet goed voorstellen dat een FOK!ker het account van Golfer zou hebben gekaapt. Ik denk dat zijn hele zaak op zijn PC niet zo veilig is nu. Ergens moet je zo'n exe.bestand accepteren en dat komt eigenlijk niet voor via FOK! maar juist via e-mail van een zgn. bekende.
Vaste prik toen wij een video recorder in huis kregen. Elk weekend een paar films huren waaronder een met Bud Senser en Ternce Hill.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:22 schreef allesbeterweter het volgende:
Deze is wat bekender denk ik onder de Fans.............
Of misschien dat die een slaapfokker is... sommige doen wel gekkere dingen tijdens hun slaapquote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet alleen maar via mail, zijn ook wel andere manieren voor, zowel dat golfer bewust wordt uitgekozen als gewoon at random een willekeurige internetgebruiker/FOK!ker en toevallig is dat golfer.
Disclaimer: Nee, ik ben geen hacker. ICT'er, dat ben ik wel. En mijn vader is ICT'er, mijn grote broer is ICT'er, ben rond m'n 10e begonnen met programmeren, dus ben wel opgegroeid in de wereld van de ICT.
Wat was er aan de hand of was het onderhoud?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Allemaal de downtime overleefdWas wel even wennen vanmorgen op mijn werk.
Netwerkstoring bij de host, zoiets. Heeft best lang geduurd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand of was het onderhoud?
Als ik 's morgens op mijn werk kom ga ik altijd eerst even koffiedrinken en op FOK! kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:52 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig moest ik werken dus ik heb er weinig last van gehad. Nu even lunchpauze houden.
Heb je je ogen later laseren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
gisteren nieuwe ogen gehaald![]()
ik zie, ik zie, ik zie, ik zie...eindelijk wat jullie ook zien!![]()
*dansje doet!*
I khad dit even gemist, goed van jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
gisteren nieuwe ogen gehaald![]()
ik zie, ik zie, ik zie, ik zie...eindelijk wat jullie ook zien!![]()
*dansje doet!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |