Dan heeft die reclame niet erg goed geholpen als ze het gratis we gaan gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Oh daar zat ze laatst bij DWDD onbeschaamd reclame voor te maken en niet te vergeten op Twitter las ik ergens
Dat gratis weggeven was gewoon de bedoeling hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heeft die reclame niet erg goed geholpen als ze het gratis we gaan geven
ah... wist ik nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[quote]Dat gratis weggeven was gewoon de bedoeling hoorIk denk dat ze weer aandacht nodig had.
Owquote:Je hebt het niet gezien, dus ik zal niets verklappen omdat ze hetzelfde deed als degene in het boek (ik omschrijf het met opzet een beetje mysterieus), maar het was
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... zal ik het licht maar vast uitdoen dan?
[ afbeelding ]
''klik''
Gewoon wat jaren wachten en dan nog een keer op dat topic klikken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat was weer ouderwets gezelligNiet veel veertigplussers daar trouwens in het topic
Nah dan ben ik misschien al lang doodquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon wat jaren wachten en dan nog een keer op dat topic klikken.
Met dit tempo moet ik nog een maand tegen deze kut-TT aankijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... zal ik het licht maar vast uitdoen dan?
[ afbeelding ]
''klik''
Beetje doorposten dan maar he? Dan is die zo weg.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit tempo moet ik nog een maand tegen deze kut-TT aankijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |