LoLquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.
Nee joh, ik moet aan mijn longen denkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... zoiets dacht ik al![]()
maar gewone sigaretten heb je nooit gerookt?
ow... jah is ook zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet aan mijn longen denken
Ik ga slapen meiske. Ik zie je nog wel verschijnen als je zin hebt om in het midden te liggen.quote:
Je zou schrikken als ik het zou doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga slapen meiske. Ik zie je nog wel verschijnen als je zin hebt om in het midden te liggen.
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.quote:
Spannend, V.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Verbal het volgende:
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.
V.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.
V.
Ben jij een 60-plusser?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik werd trouwens 32 jaar geschat door die ouweluizo'n beetje 30 jaar jonger dan
ik eigenlijk ben![]()
Nee ik ben geen 60 plusser dat was een grapjequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben jij een 60-plusser?
Toffe 60-plusser lijk jij mij dan.
Sorry dat ik je uitgelachen heb over die bh's, maar nu begrijp ik waarom jij die bh's tof en sexy vindt.
Oh, dan blijf ik je gewoon uitlachen over die bh's.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee ik ben geen 60 plusser dat was een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |