LoLquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.
Nee joh, ik moet aan mijn longen denkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... zoiets dacht ik al![]()
maar gewone sigaretten heb je nooit gerookt?
ow... jah is ook zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet aan mijn longen denken
Ik ga slapen meiske. Ik zie je nog wel verschijnen als je zin hebt om in het midden te liggen.quote:
Je zou schrikken als ik het zou doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga slapen meiske. Ik zie je nog wel verschijnen als je zin hebt om in het midden te liggen.
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.quote:
Spannend, V.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Verbal het volgende:
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.
V.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Wij zijn twee jaar geleden hoopvol verhuisd naar een nieuwe vrije sector-huurwoning... maar we worden in die wijk knetterongelukkig. Dus wordt kopen een optie... Dit is een piepklein huisje in Hilversum. Misschien te klein, maar dat gaan we tussen de middag beoordelen.
V.
Ben jij een 60-plusser?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik werd trouwens 32 jaar geschat door die ouweluizo'n beetje 30 jaar jonger dan
ik eigenlijk ben![]()
Nee ik ben geen 60 plusser dat was een grapjequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben jij een 60-plusser?
Toffe 60-plusser lijk jij mij dan.
Sorry dat ik je uitgelachen heb over die bh's, maar nu begrijp ik waarom jij die bh's tof en sexy vindt.
Oh, dan blijf ik je gewoon uitlachen over die bh's.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee ik ben geen 60 plusser dat was een grapje
doe maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik je gewoon uitlachen over die bh's.
21quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef Staal het volgende:
Ik zat die test ook te doen.
Uitslag
Uw score op deze test is 21.
1196 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Dat vond ik eigenlijk ook. Maar de manco zat hem in de misantropische vragen. Ik heb eigenlijk geen zin meer in allerlei kletspraat over het weer en hoest. Ik zeg liever gedag en loop door. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet. Stomme test.quote:
Nog net geen autistische trekjes. Lekker dan.quote:
Ja ik lul gewoon met iedereenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook. Maar de manco zat hem in de misantropische vragen. Ik heb eigenlijk geen zin meer in allerlei kletspraat over het weer en hoest. Ik zeg liever gedag en loop door. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet. Stomme test..
Die ga ik niet doen, dat wil ik niet weten en bovendien kan ik morgen onder een bus liggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:
Er is ook een test om je levensverwachting te testen..
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20leeftijd
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 79.4 jaar oud te worden.
Pff, te veel vragen. Na 5 vragen verloor ik mijn interesse al. Maar ja, ik schijn dan ook een ADHD'er te zijn (en die verliezen snel hun interesse).quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Staal het volgende:
Voor degene die nieuwsgierig zijn hier de test:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Poe, ik ben benieuwd wat er bij FANNvanhetlaatsteuur uitkomt, aangezien ze al 60+ is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:
Er is ook een test om je levensverwachting te testen..
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20leeftijd
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 79.4 jaar oud te worden.
Als je het Wilhelmus uit je hoofd moet kennen dan ga ik ook falen, dus la maar zittenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik durf geen van twee testen te doenDeze heb ik wel gedaan, de inburgeringstest, die vragen zijn lastig en sommige zijn gewoon idioot (ik had volgens mij een 5.1).
Serieus dat van Sobibor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijk domme en overbodige vragen in die test. Ben je een man: ja!
Waarom moet ik daarna nog een heel rijtje vragen over of ik een vrouw ben, of ik kinderen kan krijgen enzovoort invullen.
Verder bij de leeftijden van grootouders ingevuld dat die jonger dan 60 waren toen doodgingen (vermoord in Sobibor), vervolgens allerlei vragen over hun ziektes.
Enfin, volgens die test heb ik nog ongeveer 13 jaar te leven.
Die heb ik ook eens gedaan en toen zou ik ook het land uit moeten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik durf geen van twee testen te doenDeze heb ik wel gedaan, de inburgeringstest, die vragen zijn lastig en sommige zijn gewoon idioot (ik had volgens mij een 5.1).
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijk domme en overbodige vragen in die test. Ben je een man: ja!
Waarom moet ik daarna nog een heel rijtje vragen over of ik een vrouw ben, of ik kinderen kan krijgen enzovoort invullen.
Verder bij de leeftijden van grootouders ingevuld dat die jonger dan 60 waren toen doodgingen (vermoord in Sobibor), vervolgens allerlei vragen over hun ziektes.
Enfin, volgens die test heb ik nog ongeveer 13 jaar te leven.
Dan heb je de laatste vraag gemist, Joi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Pff, te veel vragen. Na 5 vragen verloor ik mijn interesse al. Maar ja, ik schijn dan ook een ADHD'er te zijn (en die verliezen snel hun interesse).
[..]
Poe, ik ben benieuwd wat er bij FANNvanhetlaatsteuur uitkomt, aangezien ze al 60+ is.
Ik zit nu volgens die test precies op de helft van mijn leven. Best een naar idee als je bedenkt dat het omgevlogen is en eigenlijk steeds sneller lijkt te gaan.quote:
Ja, daar maak ik geen grappen over.quote:
Nee, dat dacht ik al... naar zulke dingen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik geen grappen over.
Ik mag nog ruim 40 jaar. Ik vind dat best lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zit nu volgens die test precies op de helft van mijn leven. Best een naar idee als je bedenkt dat het omgevlogen is en eigenlijk steeds sneller lijkt te gaan.
Als kind is een jaar echt een lange tijd. Inmiddels is het niets meer.
Ja, ik heb ook weleens wat van die vragen gezien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef Staal het volgende:
Die heb ik ook eens gedaan en toen zou ik ook het land uit moeten.
Als het klopt bij mij dan is het wel overzichtelijk, die komende 13 jaar nog.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag nog ruim 40 jaar. Ik vind dat best lang.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat nog kan, tegen die tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja best kut, ander kop je gewoon een trein
![]()
scheelt een paar jaar
Ja dan mocht je geen cadeautje geven maar moest je een kaartje sturen, meen ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook weleens wat van die vragen gezien!
Er was o.a. een vraag over wat je je collega zou geven als die gaat trouwen, maar bij wie je niet bent uitgenodigd op de bruiloft. Er stonden (ik dacht) 3 opties.
Maar ik maak toch zelf wel uit wat ik geef? Dat soort dingen hebben bij mij niks met regeltjes en etiquette te maken. Als ik zin heb om iemand iets te geven, dan geef ik iemand wat, en wat dat is en hoeveel dat kost bepaal ik helemaal zelf. Dat gaat de Nederlandse Staat toch niet voor mij bepalen...
Wat heb je ingevuld bij levenslust?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ALS je het doet dan kan je het maar beter meteen goed doen, anders ben je nog slechterquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat nog kan, tegen die tijd.
Hier vlakbij dacht laatst een jongen hetzelfde te doen. Werd 'ie toch zwaargewond afgevoerd. Ben je ook mooi klaar mee.
En dan wakker worden onder de woorden "gelukkig hebben we u kunnen redden".quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ALS je het doet dan kan je het maar beter meteen goed doen, anders ben je nog slechter
af, dat lijkt me helemaal een ramp serieus, dat gebeurd ook wel eens, dan overleven ze het nog en dan kunnen ze verder zonder benen ofzoiets
niet grappig bedoeld trouwens, maar dat vind ik ECHT tragisch.
Ja ook dat nogquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan wakker worden onder de woorden "gelukkig hebben we u kunnen redden"..
Waar is dat feestelijke reltopic waar jij je note hebt gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Staal het volgende:
Ik ga ook waaien want heb mijn eerste note al weer te pakken..
Klinkt niet vrolijk, hè?quote:
Neuh, niks rel. Ik maakte een semilollige opmerking in R&P FB omdat er altijd trammelant is vanwege de vele SC's. Ouderwetse rellen zijn er eigenlijk nooit meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waar is dat feestelijke reltopic waar jij je note hebt gekregen?
Oh, R&P-FB laat ik vanwege persoonlijke overwegingen meestal een beetje met rust.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Staal het volgende:
Neuh, niks rel. Ik maakte een semilollige opmerking in R&P FB omdat er altijd trammelant is vanwege de vele SC's.
Och, kan wel voor gezorgd worden hoor.quote:Ouderwetse rellen zijn er eigenlijk nooit meer.
Jij kunt niet tellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Staal het volgende:
Ik ga ook waaien want heb mijn eerste note al weer te pakken..
Ik kijk er niet eens meer naar. Zou niet weten hoeveel ik er heb.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Trouwens Staal, heb je het Sandra Reemer-topic in TRU al gezien?
Och, ik heb haar nooit gemogen; Sandra - weet je wel wie ik ben?! - Reemer.quote:
Moet wel bekennen dat ik haar echt geen licht vind hoor. Maar dat geeft niks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Och, ik heb haar nooit gemogen; Sandra - weet je wel wie ik ben?! - Reemer.
Ow... bij zoiets weet ik nooit of ik iemand nou moet feliciteren of condolerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef golfer het volgende:
In het kader van hoe word je realiseer ik mij opeens dat het vandaag de verjaardag van mijn Pa zou zijn geweest. Hij had precies 90 jaar geworden vandaag.
Hij heeft de mooie leeftijd van bijna 83 (op een paar weken na) bereikt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... bij zoiets weet ik nooit of ik iemand nou moet feliciteren of condoleren![]()
Hoe oud was hij toen hij is overleden dan?
Ah.. oké gelukkig niet in de wieg gestikt zullen we dan maar zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft de mooie leeftijd van bijna 83 (op een paar weken na) bereikt.
Gewoon allebei: bessen én aardbeien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit hier met een ernstig dilemma![]()
Ik heb verse blauwe bessen en verse aardbeien, zal ik een bakkie yoghurt nemen
met blauwe bessen of met aardbeien ...
Ik doe de blauwe bessen in het kader tegen anti-veroudering enzo...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit hier met een ernstig dilemma![]()
Ik heb verse blauwe bessen en verse aardbeien, zal ik een bakkie yoghurt nemen
met blauwe bessen of met aardbeien ...
neh... is niet lekker... tis of bessen of aardbeien maar niet doorelkaar,quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gewoon allebei: bessen én aardbeien!
Het roepen om een slotje wordt niet gewaardeerd. Nog één keer en je krijgt een ferme prent en die moet je in natura komen afrekenen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... is niet lekker... tis of bessen of aardbeien maar niet doorelkaar,
ik ga voor de bessenopgelost slotje
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het roepen om een slotje wordt niet gewaardeerd.
wanneer heb je tijd Mop ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het roepen om een slotje wordt niet gewaardeerd. Nog één keer en je krijgt een ferme prent en die moet je in natura komen afrekenen.
ow.. fuck it, ik bedoel mijn dilemma is opgelost dus daar ken een slotje op, ik zit al aan dequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Dacht het niet!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef allesbeterweter het volgende:
Bijna topic vol ,en dan weer de zelfde topic titel?
Ze oogt niet ouder dan 30+quote:
24quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme zit ik net die test te doen FOK! autisten
is het topic al dicht gegooid![]()
Mijn score is trouwens 11
Uitslag
Uw score op deze test is 11.
1166 deelnemers hebben deze test ingevuld.
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Ik ben dus géén autist
Dat hofje waar we toch niet gaan wonen? Nee, daar mag/kan niet geparkeerd worden...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:34 schreef Lienekien het volgende:
Mag er eigenlijk geparkeerd worden in dat Hilversumse hofje?
Ik zag eerst de foto's en las daarna pas de tekst en dacht dat het kunstwerken waren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo ! Ik krijg net effe een paar foto's op mijn mail van mijn broer, daar heeft iemand in proberen
te breken, wat niet gelukt is want meneer heet pantserglasin ramen en deuren
dus er is niemand binnen geweest.
Maar die persoon of personen hebben wel een ravage aangericht zeg, kelere...![]()
en slim waren ze ook niet![]()
Ik kan niet alle foto's posten want hij woont in een nogal herkenbaar monumentaal pand![]()
maar dit zijn een paar foto's die de Technische Dienst van Politie heeft gemaakt
Bloed en vingerafdrukken, dus of hij was heel dom of heel dronken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben ze zo te pakken volgens mij, als hij al geen strafblad heeft dan hoeven ze alleen maar
te zoeken naar iemand die met een paar opengesneden grijpgrage klauwtjes rondloopt![]()
Ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat die in zijn kraag gevat wordt, kan nooit lang duren,
maar blijft toch schrikken, best wel kut enzo...
Gewoon rustig verder kijken, dan maar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, het is echt iets te klein en te socialerig.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |