Als het klopt bij mij dan is het wel overzichtelijk, die komende 13 jaar nog.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag nog ruim 40 jaar. Ik vind dat best lang.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat nog kan, tegen die tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja best kut, ander kop je gewoon een trein
![]()
scheelt een paar jaar
Ja dan mocht je geen cadeautje geven maar moest je een kaartje sturen, meen ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook weleens wat van die vragen gezien!
Er was o.a. een vraag over wat je je collega zou geven als die gaat trouwen, maar bij wie je niet bent uitgenodigd op de bruiloft. Er stonden (ik dacht) 3 opties.
Maar ik maak toch zelf wel uit wat ik geef? Dat soort dingen hebben bij mij niks met regeltjes en etiquette te maken. Als ik zin heb om iemand iets te geven, dan geef ik iemand wat, en wat dat is en hoeveel dat kost bepaal ik helemaal zelf. Dat gaat de Nederlandse Staat toch niet voor mij bepalen...
Wat heb je ingevuld bij levenslust?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ALS je het doet dan kan je het maar beter meteen goed doen, anders ben je nog slechterquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat nog kan, tegen die tijd.
Hier vlakbij dacht laatst een jongen hetzelfde te doen. Werd 'ie toch zwaargewond afgevoerd. Ben je ook mooi klaar mee.
En dan wakker worden onder de woorden "gelukkig hebben we u kunnen redden".quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ALS je het doet dan kan je het maar beter meteen goed doen, anders ben je nog slechter
af, dat lijkt me helemaal een ramp serieus, dat gebeurd ook wel eens, dan overleven ze het nog en dan kunnen ze verder zonder benen ofzoiets
niet grappig bedoeld trouwens, maar dat vind ik ECHT tragisch.
Ja ook dat nogquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan wakker worden onder de woorden "gelukkig hebben we u kunnen redden"..
Waar is dat feestelijke reltopic waar jij je note hebt gekregen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Staal het volgende:
Ik ga ook waaien want heb mijn eerste note al weer te pakken..
Klinkt niet vrolijk, hè?quote:
Neuh, niks rel. Ik maakte een semilollige opmerking in R&P FB omdat er altijd trammelant is vanwege de vele SC's. Ouderwetse rellen zijn er eigenlijk nooit meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waar is dat feestelijke reltopic waar jij je note hebt gekregen?
Oh, R&P-FB laat ik vanwege persoonlijke overwegingen meestal een beetje met rust.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Staal het volgende:
Neuh, niks rel. Ik maakte een semilollige opmerking in R&P FB omdat er altijd trammelant is vanwege de vele SC's.
Och, kan wel voor gezorgd worden hoor.quote:Ouderwetse rellen zijn er eigenlijk nooit meer.
Jij kunt niet tellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Staal het volgende:
Ik ga ook waaien want heb mijn eerste note al weer te pakken..
Ik kijk er niet eens meer naar. Zou niet weten hoeveel ik er heb.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Trouwens Staal, heb je het Sandra Reemer-topic in TRU al gezien?
Och, ik heb haar nooit gemogen; Sandra - weet je wel wie ik ben?! - Reemer.quote:
Moet wel bekennen dat ik haar echt geen licht vind hoor. Maar dat geeft niks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Och, ik heb haar nooit gemogen; Sandra - weet je wel wie ik ben?! - Reemer.
Ow... bij zoiets weet ik nooit of ik iemand nou moet feliciteren of condolerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef golfer het volgende:
In het kader van hoe word je realiseer ik mij opeens dat het vandaag de verjaardag van mijn Pa zou zijn geweest. Hij had precies 90 jaar geworden vandaag.
Hij heeft de mooie leeftijd van bijna 83 (op een paar weken na) bereikt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... bij zoiets weet ik nooit of ik iemand nou moet feliciteren of condoleren![]()
Hoe oud was hij toen hij is overleden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |