Dat is dan wel de deal inderdaad. Eigenlijk ook wel de reden dat ik de tuin doe.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben bang dat mijn aanstaande de hortensia te rigoureus heeft gesnoeid, dit jaar. Maar goed, ik laat het aan hem over, dus ik bijt maar even op mijn lip.
een ruime 2 meterquote:
dat programma...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Karina het volgende:
Het verhaal van sacha zou zo bij de Rijdende Rechter vandaan kunnen komen...
Ja, weet ikquote:
geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn wietplanten vinden het nog te koud 's nachts.
Ach, ik heb zelf ook gerookt. Kilo's hasj dus ik zeg nietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, weet ikmaar wel lekker
![]()
of eigenlijk niet, maar terasje, kappucionootje enzo en toen werd me een sigaret aangeboden
heeeeeeeeeeel lang verhaal, en toen was ik ineens twee kapusjinootjes en 3 peuken verder
en weer verkocht
meen je dat nou !quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook gerookt. Kilo's hasj dus ik zeg niets
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meen je dat nou !![]()
Was de wiet als medicatie?
Ah.... zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar niet van de apotheek. De apotheek had mij netjes door verwezen naar de coffeeshop waar je met korting wiet kon halen als het op basis van medische indicatie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |