Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Zolang er maar meer vrouwen zijn
Straks gemiddeld twee vrouwen voor elke heteroseksuele man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.
En vrouwen studeren beterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.
Kom jij uit Amsterdam naar de meet?quote:
Na mij de zondvloed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks gemiddeld twee vrouwen voor elke heteroseksuele man.
En het is ook goed om de bevolkingsgroei tegen te gaan, we zullen alleen de immigratie naar de westerse wereld moeten opvoeren om vergrijzing tegen te gaan.
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na mij de zondvloed.
Tegen die tijd ben ik allang dood.
Nu moeten we logisch gaan nadenken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?
Of is dit gewoon het bewijs dat homofilie niet genetisch bepaald is?
Het kan ook generaties overslaan, denk aan blanke kinderen bij zwarte koppels waarbij een van de grootouders blank was bijvoorbeeld. En er word ook wel gedacht dat het ligt aan omstandigheden in de baarmoeder ook, dus dat zou 't niet genetisch maken per se.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?
Oh ja, logisch nadenken is niet besteed aan juristenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu moeten we logisch gaan nadenken.
Ik haak af.
Als het embryo met de mond open naar beneden in de baarmoeder ligt ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan ook generaties overslaan, denk aan blanke kinderen bij zwarte koppels waarbij een van de grootouders blank was bijvoorbeeld. En er word ook wel gedacht dat het ligt aan omstandigheden in de baarmoeder ook, dus dat zou 't niet genetisch maken per se.
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet ik veel, De_Nuance komt altijd met die wetenschappelijke posts, ik herinner me ook niet alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het embryo met de mond open naar beneden in de baarmoeder ligt ofzo?
Liegen en bedriegen is het enige wat die mannen kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, logisch nadenken is niet besteed aan juristen
Klopt, als kleine peuter VS keek ik eens in het Groot Encyclopedie der Mensheid en dacht; ach kan wel een minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?
Ik voel verwantschap. Alhoewel ik slimmer ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liegen en bedriegen is het enige wat die mannen kunnen.
Is de mensheid wel zeker van haar voortbestaan? Of heb ik te vaak "Life after people" gekeken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de mensheid wel zeker van haar voortbestaan? Of heb ik te vaak "Life after people" gekeken?
Ik wilde gevat reageren, maar ik kan niet anders dan mij bij deze constatering neerleggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel verwantschap. Alhoewel ik slimmer ben.
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.
Ach de mensheid is sowieso een zelfdestructieve diersoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.
Je merkt het bij diverse kikker en vissensoorten die van geslacht veranderen als er van een bepaald geslacht te weinig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.
Er zit niet zoiets ingebakken als 'voortbestaan van de soort'. Zoals ik al zei zijn er wel wat mechanismen die onder stressvolle omstandigheden in werking treden (bijvoorbeeld hogere mutatieratio's), maar dat is een zeer grove proxy indicator.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.
Bedoel je niet "de mens"?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de mensheid is sowieso een zelfdestructieve diersoort.
Als blijkt dat bij de laatste wereldwijde kikkertelling blijkt dat er te weinig van een bepaald geslacht zijn of als ze in hun directe omgeving dat tekort ervaren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je merkt het bij diverse kikker en vissensoorten die van geslacht veranderen als er van een bepaald geslacht te weinig is.
Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
Mjah, als de mens zich echt bekommerde om het voortbestaan van de soort waren we na het Apollo-programma niet lui achterover gaan leunen maar hadden we de Maan en Mars al lang gekoloniseerd, kostte wat kost.
De enige manier om als soort eeuwig voort te blijven bestaan is je te verspreiden over het heelalquote:
Als jij even een ruimteschip uitvindt dat ook daadwerkelijk buiten ons zonnestelsel kan reizen, gaarne.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige manier om als soort eeuwig voort te blijven bestaan is je te verspreiden over het heelal
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als blijkt dat bij de laatste wereldwijde kikkertelling blijkt dat er te weinig van een bepaald geslacht zijn of als ze in hun directe omgeving dat tekort ervaren?
Jawel, maar dan kunnen we nog eens een hemellichaam volkomen onleefbaar maken door een totale nucleaire oorlog ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?
Op de Maan of Mars kunnen we niet dood?
Ik heb het nog zo expliciet verboden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er weer Waar in de TT staat.
Hij stemt PvdA, ergo luchtkastelen behoren tot zijn expertise.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij even een ruimteschip uitvindt dat ook daadwerkelijk buiten ons zonnestelsel kan reizen, gaarne.
Overweeg je een genderoperatie Dago?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.
Gaaf, de volgende stap, geen ICBM's meer maar ISSBM's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kunnen we nog eens een hemellichaam volkomen onleefbaar maken door een totale nucleaire oorlog ofzo
Dat heb ik speciaal voor jou gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er weer Waar in de TT staat.
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.
Hoe langer de vliegtijd, hoe makkelijker ze zijn te onderscheppen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaaf, de volgende stap, geen ICBM's meer maar ISSBM's.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij stemt PvdA, ergo luchtkastelen behoren tot zijn expertise.
En daarna ga ik op kosten van anderen tijdens meets slechte whiskey drinken.quote:
U heeft nog geen televisie en internet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarna ga ik op kosten van anderen tijdens meets slechte whiskey drinken.
En zodra een iemand ook maar een rijstkorrel meer heeft dan de rest is hij een graaier en moet 60% van die rijstkorrel verdeeld worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een perfect links voertuig, iedereen hetzelfde onvreetbare voer en opgesloten in exact dezelfde kleine woonruimtes.
Hm er is al een verdrag getekend waardoor er geen nucleair materiaal mag zijn buiten de dampkring, dus helaas we zullen het moeten houden bij onze eigen buurtjes bestoken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe langer de vliegtijd, hoe makkelijker ze zijn te onderscheppen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.
Nee, ik Fok! nog op briefpapier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
U heeft nog geen televisie en internet?
Wetenschap is tegenwoordig zo verdomd science-fiction geworden, wel gaaf eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Dagonet het volgende:
Daar zijn ze trouwens wel mee aan het sleutelen, teleportatie..
Dat is wel gaaf, dan kan je bij bol.com iets bestellen en dan heb je het ook à la minute in huis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Dagonet het volgende:
Daar zijn ze trouwens wel mee aan het sleutelen, teleportatie..
Been there done that. Gelukkig heb ik er geen slechte smaak aan overgehouden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een tijdreis naar de 80's willen maken.
Jij denkt als eerste aan bol.com terwijl je vriendin in Milaan zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, dan kan je bij bol.com iets bestellen en dan heb je het ook à la minute in huis.
Daar heb je de replicators/3d printers voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, dan kan je bij bol.com iets bestellen en dan heb je het ook à la minute in huis.
Vieze kasthetero.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
Oh verdomme, ik denk bij teleportatie aan remlof's vriendin.
quote:The spaceship to which Ford and Arthur have teleported, marked as "Golgafrincham Ark Fleet, Ship B" is filled with bodies, such as frozen telephone sanitisers, hairdressers, and advertising account executives. Whilst inspecting the bodies, they are captured by Number Two, the third-in-command of the ship, who takes them to the bridge.
Here, they meet the Captain (who is taking a bath in a large bathtub in the bridge, and has been for the last some years). He reluctantly grants permission to Number Two to interrogate Arthur and Ford, and asks him to find out what they want to drink.
Conversing with the Captain, they discover that the bodies are not, as they believed, dead, but frozen. They are intending to colonise another planet, because their original planet was "doomed". The "A Ark" was supposed to contain leaders, the "C Ark" to contain workers, and the "B Ark" to contain middle-men. It becomes apparent that the stories of impending doom were nonsense, and the A Ark and C Ark were never launched.
Lekker op Sledgehammer rondstampen in zo'n foute disco.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there done that. Gelukkig heb ik er geen slechte smaak aan overgehouden.
Nee, ze beginnen eerst met lichte objecten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
Oh verdomme, ik denk bij teleportatie aan remlof's vriendin.
Dat is een beetje jammer voor je moeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ze beginnen eerst met lichte objecten.
Die zal inmiddels wel zo goed als niets meer wegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer voor je moeder.
Ja Remlof, nu vuurt je grap lelijk terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel zo goed als niets meer wegen.
Dat krijg je als je Koos z'n moeder haar enige toepassing misbruikt voor anderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja Remlof, nu vuurt je grap lelijk terug.
Ik heb allebei mijn ouders al verloren, dus vind ik dat ik dergelijke grappen wel mag maken ook als ik niet op de hoogte ben van de omstandigheden.quote:
Vind je dit zelf nou een goede redenering? Want hoe iemand de grap kan beleven staat natuurlijk compleet los van wat jij hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb allebei mijn ouders al verloren, dus vind ik dat ik dergelijke grappen wel mag maken ook als ik niet op de hoogte ben van de omstandigheden.
Je moest eens weten hoeveel "je moeder" grappen ik dagelijks over me heen krijg op FOK!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nou een goede redenering? Want hoe iemand de grap kan beleven staat natuurlijk compleet los van wat jij hebt meegemaakt.
Het barst hier ook van de negers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel "je moeder" grappen ik dagelijks over me heen krijg op FOK!
Dergelijke onheuse bejegeningen keur ik ten strengste af.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel "je moeder" grappen ik dagelijks over me heen krijg op FOK!
Jij staat er helemaal niet bij stil, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nou een goede redenering? Want hoe iemand de grap kan beleven staat natuurlijk compleet los van wat jij hebt meegemaakt.
Zucht, jouw gebrek aan economische kennis is echt schrijnend, en al helemaal als je aan bepaalde (economische) gebeurtenissen een duiding probeert te geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:36 schreef remlof het volgende:
En de Zwitsers hebben de Frank al aan de Euro gekoppeld omdat hun export implodeerde, het komt helemaal goed met Zwitserland.
Binnen tien jaar volwaardig EU-lid met de euro, let maar op.
Je moeder is zo dik dat je een artikel over haar moet schrijven van je baas?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn moeder is zo dik...
Volgens mij doe ik het verkeerd.
Ach het is nog lang niet zo erg als jouw gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, jouw gebrek aan economische kennis is echt schrijnend, en al helemaal als je aan bepaalde (economische) gebeurtenissen een duiding probeert te geven.
Niet echt een logisch verhaal inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, jouw gebrek aan economische kennis is echt schrijnend, en al helemaal als je aan bepaalde (economische) gebeurtenissen een duiding probeert te geven.
Goh, kon je nou echt geen betere wedstrijd vinden dan twee van die kutclubs?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Jaja, hier ga ik heen mensen:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Inlevingsvermogen heeft mbt een economische analyse dan ook niets van doen, economische kennis wél.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach het is nog lang niet zo erg als jouw gebrek aan inlevingsvermogen.
Niet op een zo prettig tijdstip als vrijdagavond om 8 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, kon je nou echt geen betere wedstrijd vinden dan twee van die kutclubs?
Nee, dan Twente. Laat me raden, nu het een paar jaar goed gaat sta je plots vooraan te juichen in de kroeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, kon je nou echt geen betere wedstrijd vinden dan twee van die kutclubs?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op een zo prettig tijdstip als vrijdagavond om 8 uur
En Vites is en blijft mijn club hè.
Ze kunnen makkelijk functioneren zonder de prietpraat van hun ouders, docenten en psychologen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens ben ik dat gezeik over het passende onderwijs helemaal zat, kunnen kinderen met probleempjes niet gewoon in een sociale werkplaats zetten, ze kunnen toch nooit functioneren in de maatschappij.
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Twente. Laat me raden, nu het een paar jaar goed gaat sta je plots vooraan te juichen in de kroeg.
Gewoon oprotten met die kinderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen makkelijk functioneren zonder de prietpraat van hun ouders, docenten en psychologen.
Oh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.
Ik ben gewoon lekker ouderwets voor Ajax.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Auti het volgende:
Yo Mama is so fat her BMI is measured in acres.
Yo mama is so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up
Yo mama is so fat she goes to a resturant, looks at the menu and says "okay!"
Yo mama is so fat when she wears a yellow raincoat, people said "Taxi!"
Yo mama is so fat she had to go to Sea World to get baptized
Rare jongens, die Tukkers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekker ouderwets voor Ajax.
Voetbal, een mooi moment voor mij om het topic te verlaten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Ze moeten wel, het is namelijk een effectieve manier gebleken om jouw moeder het zwembad in te schuiven.quote:
Moet ik voor Vitesse of AGOVV zijn omdat Arnhem en Apeldoorn hier betrekkelijk dicht in de buurt liggen. Om eerlijk te zijn heb ik minder met beide plaatsen dan met Amsterdam.quote:
Haha, eensch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef Friek_ het volgende:
Enkel de mens met besef van hoge cultuur weet dat voetbal uitsluitend voor het plebs is.
Hadden we niet afgesproken te stoppen met grappen over orca Morgan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze moeten wel, het is namelijk een effectieve manier gebleken om jouw moeder het zwembad in te schuiven.
Ik heb zin om dat beest om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken te stoppen met grappen over orca Morgan?
quote:Geachte heer Remlof,
In de komende week kiezen we de nieuwe politiek leider van de Partij van de Arbeid.
Morgen, woensdag 7 maart, ligt het stembiljet bij u in de brievenbus. Op het stembiljet staat beschreven hoe u uw stem kunt uitbrengen. U kunt stemmen via internet en per post van woensdag 7 maart tot woensdag 14 maart 12.00 uur 's middags. Houd er rekening mee dat de post er enkele dagen over doet en het stembiljet op woensdag om 12.00 uur binnen moet zijn. Ik roep u op de kans te grijpen en uw voorkeur uit te spreken voor een nieuwe politiek leider van de Partij van de Arbeid.
Ik reken op uw deelname!
Met vriendelijke groet,
Hans Spekman
Voorzitter Partij van de Arbeid
Volgens mij allemaal uit de genoemde filmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Auti het volgende:
Yo Mama is so fat her BMI is measured in acres.
Yo mama is so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up
Yo mama is so fat she goes to a resturant, looks at the menu and says "okay!"
Yo mama is so fat when she wears a yellow raincoat, people said "Taxi!"
Yo mama is so fat she had to go to Sea World to get baptized
En je dacht dat het door een referendum komt? Daar wordt tenminste geluisterd naar referenda.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet niets af aan mijn voorspelling.
Binnen nu en tien jaar? Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:39 schreef mlg het volgende:
[..]
En je dacht dat het door een referendum komt? Daar wordt tenminste geluisterd naar referenda.
Hoezo ondermijnen? Geen volk wat zoveel vertrouwen heeft in hun overheid als Zwitsers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnen nu en tien jaar? Ja.
Of er komt een zinnige partij aan de macht die inziet dat referenda de werkzaamheid van de parlementaire democratie ondermijnen.
Dat zou ik nu ook zeggen als ik voor PSV wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Voetbal geeft uitdrukking aan het gegeven dat de mens ongelijk is; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld. Kenmerkend voor de lagere mens is dat hij iets geeft om voetbal.
En dan gaan ze minaretten verbiedenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoezo ondermijnen? Geen volk wat zoveel vertrouwen heeft in hun overheid als Zwitsers.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Voetbal geeft uitdrukking aan het gegeven dat de mens ongelijk is; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld. Kenmerkend voor de lagere mens is dat hij iets geeft om voetbal.
Nu ontwijk je de vraag…quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan gaan ze minaretten verbieden
Hoera! Beleid bepaald door de onderbuik en de waan van de dag.
Verheug me nu al op het moment dat de economie weer gaat groeien, als ze de koppeling dan aanhouden zijn de Zwitsers flink de lul.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
Ow en dat koppelen van de Frank aan de Euro, hebben ze daar ook een referendum over gehouden in Zwitserland?
Nu ontwijk je de vraag…quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verheug me nu al op het moment dat de economie weer gaat groeien, als ze de koppeling dan aanhouden zijn de Zwitsers flink de lul.
Dan ontkoppelen ze hem, maar al stijgt de frank mee, dan hoeft dat geen consequenties te hebben voor Zwitserland. Ze moeten zich meer zorgen maken als de euro laag staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verheug me nu al op het moment dat de economie weer gaat groeien, als ze de koppeling dan aanhouden zijn de Zwitsers flink de lul.
Joh, dat ze hem ontkoppelen is mij meer dan duidelijk, ze moeten wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan ontkoppelen ze hem, maar al stijgt de frank mee, dan hoeft dat geen consequenties te hebben voor Zwitserland. Ze moeten zich meer zorgen maken als de euro laag staat.
Heb het even opgezocht, maar Zwitserland heeft een maximale wisselkoers ingesteld ten opzichte van de euro. De concurrentiepositie van Zwitserland blijft dus optimaal. Mochten ze hem evenredig met de euro meegroeien, dan neemt de waarde van het Zwitserse kapitaal toe, waardoor er juist veel geld naar hun economie stroomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh, dat ze hem ontkoppelen is mij meer dan duidelijk, ze moeten wel.
Maar het werkt twee kanten op, groeit de economie en blijft de koppeling bestaan, dan vloeit er op twee manieren veel geld uit de Zwitserse economie weg.
Ik denk dat toetreding tot de euro een enorme impuls zal zijn voor de Zwitserse export en het toerisme.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ontwijk jij mijn toets van jouw economische kennis.
Zeer verstandig, want op het moment dat de angst verdwenen is zullen een heleboel mensen hun Zwitserse Franken weer gaan omruilen, dat hoeven ze dus dan niet meer op te vangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, maar Zwitserland heeft een maximale wisselkoers ingesteld ten opzichte van de euro. De concurrentiepositie van Zwitserland blijft dus optimaal.
Die vraag stelde je aan mij, en ze hebben daar geen referendum over gehouden. Het is ook niet zo'n belangrijk issue waar je een referendum over gaat houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat toetreding tot de euro een enorme impuls zal zijn voor de Zwitserse export en het toerisme.
Als je dat niet met me eens bent mag je het weerleggen.
Maar geef nou eens antwoord op de vraag of de Zwitserse regering haar burgers heeft gevraagd of ze de Frank aan de Euro moesten koppelen?
Ik denk het niet, ze laten het volk alleen beslissen over futiliteiten, niet over monetaire politiek. En terecht, anders ligt je land zo op z'n gat.
Op het moment dat de economie in Europa weer gaat groeien zie ik dat juist omgekeerd. De reden waarom de Frank zo duur werd was omdat veel mensen in paniek hun euro's hebben weggezet als Franken. Is het echter weer rustig en kan het kapitaal (wat buitenlanders nu in Franken in Zwitserland hebben staan) weer in Europa worden ingezet, dan ruilen ze het om en vloeit het het land weer uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Mochten ze hem evenredig met de euro meegroeien, dan neemt de waarde van het Zwitserse kapitaal toe, waardoor er juist veel geld naar hun economie stroomt.
Het is juist een te belangrijk issue om een referendum over te houdenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Die vraag stelde je aan mij, en ze hebben daar geen referendum over gehouden. Het is ook niet zo'n belangrijk issue waar je een referendum over gaat houden.
Leg eerst eens uit waarom een toetreding tot de euro een impuls zal zijn voor de Zwitserse export, dan kan ik pas bepalen of ik het met die argumentatie eens ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat toetreding tot de euro een enorme impuls zal zijn voor de Zwitserse export en het toerisme. Als je dat niet met me eens bent mag je het weerleggen.
Het lijkt mij niet per definitie verstandig. Voor de export is het gunstig, maar voor de import ongunstig. Het is afhankelijk van de conjunctuur wanneer zich zoiets voor doet. In het hoog conjunctuur kun je beter inzetten op import, laag conjunctuur op export.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeer verstandig, want op het moment dat de angst verdwenen is zullen een heleboel mensen hun Zwitserse Franken weer gaan omruilen, dat hoeven ze dus dan niet meer op te vangen.
Dat is stemmen om groei of krimp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is juist een te belangrijk issue om een referendum over te houden
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg eerst eens uit waarom een toetreding tot de euro een impuls zal zijn voor de Zwitserse export, dan kan ik pas bepalen of ik het met die argumentatie eens ben.
Oe! Mag ik die lenen voor op FB?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Ah, je ziet ook in dat de kiezer te paaien is met retoriek. Net als de 60% tax bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is juist een te belangrijk issue om een referendum over te houden
Leg eens uit waarom het dan goedkoper zou worden om te exporteren naar de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ze kunnen het zo goedkoop maken als ze willen, maar dat zal aardig wat spanning binnen de eurozone brengen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.
Mogelijk wel. Pourquoi?quote:
Schapen<Herdershonden<Wolven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld.
Vergelijk je nu Zwitserland met Griekenland?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het dan goedkoper zou worden om te exporteren naar de EU.
En op het moment dat Zwitserland zou toetreden tot de Euro, dan ontstaat er een kapitaalvlucht naar het buitenland. Dat is nu net wat Griekenland de nek om heeft gedaan, het feit dat er veel kapitaal aan de economie is onttrokken. Hoe is het gunstig voor een land als ze kapitaal verliezen?
130 km/uquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Wat een hoop populistisch geneuzel bij de PvdA trouwens. Allemaal om te winnen.
Welke belastingregels? De BTW? Dat lijkt mij juist een van de grootste voordelen van de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ze kunnen het zo goedkoop maken als ze willen, maar dat zal aardig wat spanning binnen de eurozone brengen.
Zolang ze niet bij de euro gaan, zolang hoeven ze ook niet mee te doen met al die Europese belastingregels. Dat is in de hoofdzaak de reden waarom Zwitserland zoveel buitenlandse ondernemingen trekt.
Ik heb er maar een apart topic over geopend: [Stelling] Referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, je ziet ook in dat de kiezer te paaien is met retoriek. Net als de 60% tax bijvoorbeeld.
Ssssst laat rechts zich nou gewoon beter voelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
130 km/u![]()
Meer blauw op straat, ja blauwe zones....![]()
Zwitserland heeft een goed ondernemersklimaat door lage belastingen. Daarnaast zal de EU op den duur ook eigen (belasting-)inkomsten willen, zoals de transactietaks, recent de vliegtaks. Ze vinden wel een manier, en Zwitserland hoeft daar niet aan mee te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke belastingregels? De BTW? Dat lijkt mij juist een van de grootste voordelen van de EU.
Kregen we Wildersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Op NL2 na de reclame, de dag dat Pim Fortuyn won
Dan reis ik met jou mee. Als het mag uiteraard. Heb ik ook iets dat mij op tijd laat komen.quote:
De redenen waarom het kapitaal wegvloeit is verschillend, maar feit blijft dat hetzelfde optreed, namelijk dat kapitaal uit een land wordt onttrokken. En ik wilde van jou weten waarom dat een gunstig iets zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergelijk je nu Zwitserland met Griekenland?
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Op NL2 na de reclame, de dag dat Pim Fortuyn won
In tijden van hoogconjunctuur heb je ze nooit horen klagen over de HRA, maar nu is het de grootste hervormingsmaatregel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Wat een hoop populistisch geneuzel bij de PvdA trouwens. Allemaal om te winnen.
Oh ja, ik ga de popcorn effe pakken. Lekker lachen om een incompetente dooie relnichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
Broek al op je knieën Remlof? Docu over Fortuyn begint zo.
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In tijden van hoogconjunctuur heb je ze nooit horen klagen over de HRA, maar nu is het de grootste hervormingsmaatregel.
Ik schat ze hier hoger in dan Fortuinisten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
In before iedereen losgaat tegen remlof.
De koppen van de heren tijdens het TV debat na de verkiezingen waren wel erg mooi, als kippen die naar het onweer keken zaten ze tegenover Fortuyn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.
Of kijken naar: Mijn leven in puin?
Sluit wel mooi aan op de 'puinhopen van paars'.
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef waht het volgende:
Ach, Griekenland moet 20 maart beginnen met betalen. We zullen zien.
Jullie leren me zo veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.
Daar heb ik niets over gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.quote:
quote:
Homo, yes yesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Kun je hem weer lekker in de billetjes knijpen.quote:
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
Jammer, als de wereld tegelijkertijd zou vergaan had me dat wel leuk geleken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.
Alleen al omdat het zo'n links-basher was. Die linkse troep heeft er nog steeds trauma's van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.
VS. Dat zijn immers beste vrienden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie wilde hem nu ook alweer knuffelen?
Ze hebben wel gepraat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
He Koos, je moeder:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
Welnee, die is zo hard aangepakt dat hij z'n kaken nog steeds stijf op elkaar houdt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat Melkert te hard is aangepakt.
Geert is een clown met mislukte ballondiertjes, Fortuyn was een goochelaar met een hoge hoed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.
Het liet vooral zien dat men uit linkse hoek geen enkele smerige campagnetruuk schuwen als ze te maken krijgen met kritiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Alleen al omdat het zo'n links-basher was. Die linkse troep heeft er nog steeds trauma's van.
Zo nu en dan blazen ze een Iraanse wetenschapper op maar meer vuurwerk dan dat krijgen we niet denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer, als de wereld tegelijkertijd zou vergaan had me dat wel leuk geleken.
Maar aan de andere kant, als autist zijn twee fiepen tegelijk natuurlijk ook niet goed.
Vooral omdat jij je er zo over opwindt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom jullie toch zo vastklingen aan zo'n doorgedraaid joch, de tering zeg.
Die rotkop kan ik me al nauwelijks meer herinneren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, die is zo hard aangepakt dat hij z'n kaken nog steeds stijf op elkaar houdt.
Een lot dat iedere PvdA'er siert.
Ja, wie wil er nou geassocieerd worden met een toekomstig TBS patient.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral omdat jij je er zo over opwindt.
Ik vind het fijn dat al die PvdA'ers na hun politieke carrière doorstromen naar prestigieuze functies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Ik zie in hem wel de "nieuwe fortuyn", aangezien links net als met fortuyn zich zo opwindt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral omdat jij je er zo over opwindt.
Die uitstraling krijg ik anders nooit meer uit m'n kop, godver zijn hele gezicht straalt moraalridder uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Die rotkop kan ik me al nauwelijks meer herinneren.
Wat doet die slappe zak eigenlijk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die uitstraling krijg ik anders nooit meer uit m'n kop, godver zijn hele gezicht straalt moraalridder uit.
Sinds jij mod bent, ben jij geen leuke user meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom jullie toch zo vastklingen aan zo'n doorgedraaid joch, de tering zeg.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat doet die slappe zak eigenlijk tegenwoordig?
quote:VN-gezant voor Irak
Sinds juli 2009 is Melkert Speciale Vertegenwoordiger van de Secretaris-generaal van de Verenigde Naties Ban Ki-moon en hoofd van UNAMI, de VN-missie in Irak. Daarmee volgde hij Staffan de Mistura op, die deze functie sinds september 2007 had bekleed.
Op 19 oktober 2010 werd er op een VN-konvooi met daarin Melkert een aanslag gepleegd. Melkert bleef daarbij ongedeerd.
Ban Ki-Moon maakte op 5 augustus 2011 bekend dat Melkert zal worden opgevolgd door de Duitser Martin Kobler, op dat moment VN-gezant voor Afghanistan.
In december 2011 werd Melkert door het kabinet-Rutte voorgedragen als kandidaat voor de post van directeur-generaal van de Internationale Arbeidsorganisatie (ILO), als opvolger van de Chileen Juan Somavía.
Werkt voor de VN. Iets met Irak geloof ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat doet die slappe zak eigenlijk tegenwoordig?
Ideaal lijkt me.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, heb ik drie weken lang tentamens, zijn ze allemaal op 2, 3 en 4 april.
Hij blijft mooi hé.quote:
Rondneukende moraalchristen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
Hij had mooie bijnamen,vooral sluwe ad vond ik mooi.
Jack de Vries is overigens een van mijn voorbeelden.
Uitgestreken hoofd van hem met die flauwe frames. Heerlijk.quote:
Je weet dat Jack ten val gebracht is nadat ie Pieter wilde wippen, en dat je met Pieter beter niet kon neuken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uitgestreken hoofd van hem met die flauwe frames. Heerlijk.
Klinkt als een plan en een reden om vanuit Amsterdam te reizen de 31e. We hebben het nog wel over de tijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan reis ik met jou mee. Als het mag uiteraard. Heb ik ook iets dat mij op tijd laat komen.
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw moest een eind omrijden de n-weg was afgesloten met politiewagens Nu ben ik benieuwd of er een ongeluk is gebeurt maar heb geen zin om te gaan kijken.....
Waarschijnlijk een frontale botsing met een aantal jongeren uit je dorp waarvan er 2 dodelijk zijn verwond en er nog eentje in het ziekenhuis komt te overlijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw moest een eind omrijden de n-weg was afgesloten met politiewagens Nu ben ik benieuwd of er een ongeluk is gebeurt maar heb geen zin om te gaan kijken.....
Maar dan ook weer kansloos dan mensen er nog mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe het linkse kamp nog steeds niet toegeeft dat Melkert gewoon een enorme prutser was in dat debat, nee het was de schuld van de Journalisten.
Het was een geweldig amusante avond en het is een mooie terugblik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dan ook weer kansloos dan mensen er nog mee bezig zijn.
Shit happens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een frontale botsing met een aantal jongeren uit je dorp waarvan er 2 dodelijk zijn verwond en er nog eentje in het ziekenhuis komt te overlijden.
Het is dat ik geen vrienden heb, anders zouden er vast al wel een paar van dodelijk zijn verongelukt.quote:
Wie geeft dat precies niet toe dan? Melkert zelf alleen niet volgens mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe het linkse kamp nog steeds niet toegeeft dat Melkert gewoon een enorme prutser was in dat debat, nee het was de schuld van de Journalisten.
Die vrouw was het ergst bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie geeft dat precies niet toe dan? Melkert zelf alleen niet volgens mij.
Vroeger toen ik nog jong en rebels was heb ik twee maten verloren, eentje klapte met zijn opgevoerde MT tegen een onverlichte container die op straat stond, een andere klapte met onbekende hoeveelheid alcohol in zijn bloed tegen een geluidswal met onbekende snelheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vrienden heb, anders zouden er vast al wel een paar van dodelijk zijn verongelukt.
M'n moeder wacht ook nog op de dag dat de politie bij haar aan de deur komt.
Welke vrouw?quote:
Tsja, het onverwachte overlijden van dierbaren is iets waar we allemaal mee geconfronteerd worden, het is alleen te hopen dat we zelf nooit het slachtoffer zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog jong en rebels was heb ik twee maten verloren, eentje klapte met zijn opgevoerde MT tegen een onverlichte container die op straat stond, een andere klapte met onbekende hoeveelheid alcohol in zijn bloed tegen een geluidswal met onbekende snelheid.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
Het was goed de laatste fatsoenlijke VVD'er nog een keer te zien, Hans Dijkstal
Zuur begint bijna een eretitel te worden. Moet een politicus dan de blije hollenbonker uithangen zoals Fortuyn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.
Een beetje lachen kan geen kwaad hé.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zuur begint bijna een eretitel te worden. Moet een politicus dan de blije hollenbonker uithangen zoals Fortuyn?
Was Melkerts rechterhand, en een groupy.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke vrouw?
Voor de duidelijkheid; ik ben niet aan het kijken. Ken het fragment, Melkert is een faalhaas, en verder boeit het mij vrij weinig.
Mark Rutte is een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Alexander Pechtold kan ook inhoudelijk zijn zonder zo'n zure zak te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zuur begint bijna een eretitel te worden. Moet een politicus dan de blije hollenbonker uithangen zoals Fortuyn?
Het gelach van Rutte begint eigenlijk nogal gênant te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mark Rutte is een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Alexander Pechtold kan ook inhoudelijk zijn zonder zo'n zure zak te worden.
Groupies zijn dan ook niet objectief en rationeel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was Melkerts rechterhand, en een groupy.
Toen ik 12 was verloren wij onze tante die is op haar vrijgezellenfeest is verongelukt, op haar crematie speelde dit liedje:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, het onverwachte overlijden van dierbaren is iets waar we allemaal mee geconfronteerd worden, het is alleen te hopen dat we zelf nooit het slachtoffer zijn.
Hans Dijkstal zuur?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.
Precies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef GSbrder het volgende:
Rutte en Pechtold zijn allebei te eendimensionaal. De één is een zeikerd en de ander een lachkanon.
Mark Rutte komt op mij over als een figuur zonder enige diepgang. Iemand die alles weglacht en niet zijn verantwoordelijkheden neemt. Een zak hooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mark Rutte is een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Alexander Pechtold kan ook inhoudelijk zijn zonder zo'n zure zak te worden.
Nee, daar zijn ze niet voor aangesteld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef waht het volgende:
Politici moeten zich meer richten op wat er goed gaat.
http://www.happynews.nl/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef waht het volgende:
Politici moeten zich meer richten op wat er goed gaat.
De usual suspects blijven in hun rol hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, het is moeilijk de politieke voorkeuren los te zien van hoe jullie over een persoon denken?
Nee hoor. Waarom moeten we Rutte geweldig vinden? Laten we eerlijk wezen, de beste man scoort niet meer dan een 7- als premier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, het is moeilijk de politieke voorkeuren los te zien van hoe jullie over een persoon denken?
Dat doen ze maar lekker achter de schermen. Dat zwartgallige gejengel heeft z'n invloed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze niet voor aangesteld.
Ze horen dat te managen wat niet goed gaat.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef betyar het volgende:
A
[..]
Toen ik 12 was verloren wij onze tante die is op haar vrijgezellenfeest is verongelukt, op haar crematie speelde dit liedje:
Bij bruiloften en geboortefeestjes (lees doopfeestjes) werd dit lied altijd afgespeeld in ons gezin. Doet mijn pa veel goed.
Wat lul je nou man?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
De usual suspects blijven in hun rol hangen.
Ik plaats hem nog onder Balkenende, een 6-.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom moeten we Rutte geweldig vinden? Laten we eerlijk wezen, de beste man scoort niet meer dan een 7- als premier.
Uiteraard doel ik weer op remlof, die handelt de laatste tijd wel erg veel in zakken hooi.quote:
Ik plaats Rutte nog onder Seyss-Inquart, dus een dikke onvoldoende.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik plaats hem nog onder Balkenende, een 6-.
Job Cohen was een goeie voor een burgermeesterpost, maar niet als politicus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
Melkert was een slechte politicus, nog veel slechter dan Job Cohen, die wel het volk toesprak na de moord op Theo van Gogh. Iets wat Balkenende had moeten doen maar waar die slapjanus gewoon niet toe in staat was.
Hij denkt, denk ik, dat als hij vaak genoeg roept dat dit kabinet kut is en valt dat dat ook zal gebeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard doel ik weer op remlof, die handelt de laatste tijd wel erg veel in zakken hooi.
Cohen was een goeie premier geweest ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Job Cohen was een goeie voor een burgermeesterpost, maar niet als politicus.
Melkert was een echte apparatchik
Ik heb toch goede hoop dat de PVV nu wel klaar is met het kabinet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij denkt, denk ik, dat als hij vaak genoeg roept dat dit kabinet kut is en valt dat dat ook zal gebeuren.
Dat zwartgallige is wat anders dan problemen managen, ook daar kan je positief in zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker achter de schermen. Dat zwartgallige gejengel heeft z'n invloed.
Seyss-Inquart was niet democratisch gekozen, dus die tel ik niet eens mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik plaats Rutte nog onder Seyss-Inquart, dus een dikke onvoldoende.
Die opmerkingen af en toe, hahaha.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik plaats Rutte nog onder Seyss-Inquart, dus een dikke onvoldoende.
Ik hoop meer dat het kabinet klaar is met de PVV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch goede hoop dat de PVV nu wel klaar is met het kabinet.
En dan PVV en SP die gezamenlijk meer dan een derde van de zetels behalen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch goede hoop dat de PVV nu wel klaar is met het kabinet.
Wacht maar tot je dochter om gescheiden Barbie vraagt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef betyar het volgende:
Barbie's bruiloft................. Maar goed dat ik een computer heb.
Net of de SP en de PVV de handen ineen slaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef waht het volgende:
[..]
En dan PVV en SP die gezamenlijk meer dan een derde van de zetels behalen?
Gezellig. Doe mij de goedlachse Rutte en dit quasi-liberale beleid dan maar.
Vergeet Ken's iPhone niet!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dochter om gescheiden Barbie vraagt.
Die komt met Kens huis, Kens Auto, Kens Motor etc etc
Dat bedoel ik dus. Ik begrijp dat politici dicht op de problemen zitten, dat is prima. De vraag is hoe ze daarmee omgaan en met het volk communiceren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zwartgallige is wat anders dan problemen managen, ook daar kan je positief in zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dochter om gescheiden Barbie vraagt.
Die komt met Kens huis, Kens Auto, Kens Motor etc etc
Godzijdank niet, maar ze zullen hun stempel drukken op dit land.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of de SP en de PVV de handen ineen slaan.
Dat niet nee, maar ik vond de vergelijking wel grappig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Seyss-Inquart was niet democratisch gekozen, dus die tel ik niet eens mee.
Zelf heb ik ook regelmatig de grootste plezier om mijn opmerking, je had het gezicht van de docent moeten zien toen ik hem voor de klas vertelde dat ik het niveau bij hem niet bijster hoog vond.quote:
Nee, zowel de PVV als de SP zijn over hun top heen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Godzijdank niet, maar ze zullen hun stempel drukken op dit land.
Wees eerlijk, dit is echt een slechte periode om verkiezingen te houden.
Het is ook een slechte periode om een PVV een kabinet te laten gedogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Godzijdank niet, maar ze zullen hun stempel drukken op dit land.
Wees eerlijk, dit is echt een slechte periode om verkiezingen te houden.
Breng je het dan ook dat je erbij kijkt alsof het volkomen vanzelfsprekend is, om daarna te gniffelen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik vond de vergelijking wel grappig.
[..]
Zelf heb ik ook regelmatig de grootste plezier om mijn opmerking, je had het gezicht van de docent moeten zien toen ik hem voor de klas vertelde dat ik het niveau bij hem niet bijster hoog vond.
Zes-en-een-kwart trouwens, zo noemde zelf mijn vader hem nogquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik vond de vergelijking wel grappig.
Oh absoluut, ik erger met rot aan het niveau in de kamer en wat intellectuele gehalte van de leden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik begrijp dat politici dicht op de problemen zitten, dat is prima. De vraag is hoe ze daarmee omgaan en met het volk communiceren.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Jij hebt tenminste een familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |