Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Twente. Laat me raden, nu het een paar jaar goed gaat sta je plots vooraan te juichen in de kroeg.
Gewoon oprotten met die kinderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen makkelijk functioneren zonder de prietpraat van hun ouders, docenten en psychologen.
Oh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.
Ik ben gewoon lekker ouderwets voor Ajax.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Auti het volgende:
Yo Mama is so fat her BMI is measured in acres.
Yo mama is so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up
Yo mama is so fat she goes to a resturant, looks at the menu and says "okay!"
Yo mama is so fat when she wears a yellow raincoat, people said "Taxi!"
Yo mama is so fat she had to go to Sea World to get baptized
Rare jongens, die Tukkers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekker ouderwets voor Ajax.
Voetbal, een mooi moment voor mij om het topic te verlaten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Jaja, hier ga ik heen mensen:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Ze moeten wel, het is namelijk een effectieve manier gebleken om jouw moeder het zwembad in te schuiven.quote:
Moet ik voor Vitesse of AGOVV zijn omdat Arnhem en Apeldoorn hier betrekkelijk dicht in de buurt liggen. Om eerlijk te zijn heb ik minder met beide plaatsen dan met Amsterdam.quote:
Haha, eensch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef Friek_ het volgende:
Enkel de mens met besef van hoge cultuur weet dat voetbal uitsluitend voor het plebs is.
Hadden we niet afgesproken te stoppen met grappen over orca Morgan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze moeten wel, het is namelijk een effectieve manier gebleken om jouw moeder het zwembad in te schuiven.
Ik heb zin om dat beest om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken te stoppen met grappen over orca Morgan?
quote:Geachte heer Remlof,
In de komende week kiezen we de nieuwe politiek leider van de Partij van de Arbeid.
Morgen, woensdag 7 maart, ligt het stembiljet bij u in de brievenbus. Op het stembiljet staat beschreven hoe u uw stem kunt uitbrengen. U kunt stemmen via internet en per post van woensdag 7 maart tot woensdag 14 maart 12.00 uur 's middags. Houd er rekening mee dat de post er enkele dagen over doet en het stembiljet op woensdag om 12.00 uur binnen moet zijn. Ik roep u op de kans te grijpen en uw voorkeur uit te spreken voor een nieuwe politiek leider van de Partij van de Arbeid.
Ik reken op uw deelname!
Met vriendelijke groet,
Hans Spekman
Voorzitter Partij van de Arbeid
Volgens mij allemaal uit de genoemde filmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Auti het volgende:
Yo Mama is so fat her BMI is measured in acres.
Yo mama is so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up
Yo mama is so fat she goes to a resturant, looks at the menu and says "okay!"
Yo mama is so fat when she wears a yellow raincoat, people said "Taxi!"
Yo mama is so fat she had to go to Sea World to get baptized
En je dacht dat het door een referendum komt? Daar wordt tenminste geluisterd naar referenda.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet niets af aan mijn voorspelling.
Binnen nu en tien jaar? Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:39 schreef mlg het volgende:
[..]
En je dacht dat het door een referendum komt? Daar wordt tenminste geluisterd naar referenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |