Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Twente. Laat me raden, nu het een paar jaar goed gaat sta je plots vooraan te juichen in de kroeg.
Gewoon oprotten met die kinderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ze kunnen makkelijk functioneren zonder de prietpraat van hun ouders, docenten en psychologen.
Oh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, ik glijd met blote bast uit blijdschap over de bukkake-sperma die gedumpt is op de bar van tientallen fans.
Ik ben gewoon lekker ouderwets voor Ajax.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Auti het volgende:
Yo Mama is so fat her BMI is measured in acres.
Yo mama is so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up
Yo mama is so fat she goes to a resturant, looks at the menu and says "okay!"
Yo mama is so fat when she wears a yellow raincoat, people said "Taxi!"
Yo mama is so fat she had to go to Sea World to get baptized
Rare jongens, die Tukkers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekker ouderwets voor Ajax.
Voetbal, een mooi moment voor mij om het topic te verlaten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Jaja, hier ga ik heen mensen:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Ze moeten wel, het is namelijk een effectieve manier gebleken om jouw moeder het zwembad in te schuiven.quote:
Moet ik voor Vitesse of AGOVV zijn omdat Arnhem en Apeldoorn hier betrekkelijk dicht in de buurt liggen. Om eerlijk te zijn heb ik minder met beide plaatsen dan met Amsterdam.quote:
Haha, eensch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef Friek_ het volgende:
Enkel de mens met besef van hoge cultuur weet dat voetbal uitsluitend voor het plebs is.
Hadden we niet afgesproken te stoppen met grappen over orca Morgan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze moeten wel, het is namelijk een effectieve manier gebleken om jouw moeder het zwembad in te schuiven.
Ik heb zin om dat beest om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken te stoppen met grappen over orca Morgan?
quote:Geachte heer Remlof,
In de komende week kiezen we de nieuwe politiek leider van de Partij van de Arbeid.
Morgen, woensdag 7 maart, ligt het stembiljet bij u in de brievenbus. Op het stembiljet staat beschreven hoe u uw stem kunt uitbrengen. U kunt stemmen via internet en per post van woensdag 7 maart tot woensdag 14 maart 12.00 uur 's middags. Houd er rekening mee dat de post er enkele dagen over doet en het stembiljet op woensdag om 12.00 uur binnen moet zijn. Ik roep u op de kans te grijpen en uw voorkeur uit te spreken voor een nieuwe politiek leider van de Partij van de Arbeid.
Ik reken op uw deelname!
Met vriendelijke groet,
Hans Spekman
Voorzitter Partij van de Arbeid
Volgens mij allemaal uit de genoemde filmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Auti het volgende:
Yo Mama is so fat her BMI is measured in acres.
Yo mama is so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up
Yo mama is so fat she goes to a resturant, looks at the menu and says "okay!"
Yo mama is so fat when she wears a yellow raincoat, people said "Taxi!"
Yo mama is so fat she had to go to Sea World to get baptized
En je dacht dat het door een referendum komt? Daar wordt tenminste geluisterd naar referenda.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet niets af aan mijn voorspelling.
Binnen nu en tien jaar? Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:39 schreef mlg het volgende:
[..]
En je dacht dat het door een referendum komt? Daar wordt tenminste geluisterd naar referenda.
Hoezo ondermijnen? Geen volk wat zoveel vertrouwen heeft in hun overheid als Zwitsers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnen nu en tien jaar? Ja.
Of er komt een zinnige partij aan de macht die inziet dat referenda de werkzaamheid van de parlementaire democratie ondermijnen.
Dat zou ik nu ook zeggen als ik voor PSV wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Voetbal geeft uitdrukking aan het gegeven dat de mens ongelijk is; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld. Kenmerkend voor de lagere mens is dat hij iets geeft om voetbal.
En dan gaan ze minaretten verbiedenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoezo ondermijnen? Geen volk wat zoveel vertrouwen heeft in hun overheid als Zwitsers.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Voetbal geeft uitdrukking aan het gegeven dat de mens ongelijk is; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld. Kenmerkend voor de lagere mens is dat hij iets geeft om voetbal.
Nu ontwijk je de vraag…quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan gaan ze minaretten verbieden
Hoera! Beleid bepaald door de onderbuik en de waan van de dag.
Verheug me nu al op het moment dat de economie weer gaat groeien, als ze de koppeling dan aanhouden zijn de Zwitsers flink de lul.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
Ow en dat koppelen van de Frank aan de Euro, hebben ze daar ook een referendum over gehouden in Zwitserland?
Nu ontwijk je de vraag…quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verheug me nu al op het moment dat de economie weer gaat groeien, als ze de koppeling dan aanhouden zijn de Zwitsers flink de lul.
Dan ontkoppelen ze hem, maar al stijgt de frank mee, dan hoeft dat geen consequenties te hebben voor Zwitserland. Ze moeten zich meer zorgen maken als de euro laag staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verheug me nu al op het moment dat de economie weer gaat groeien, als ze de koppeling dan aanhouden zijn de Zwitsers flink de lul.
Joh, dat ze hem ontkoppelen is mij meer dan duidelijk, ze moeten wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan ontkoppelen ze hem, maar al stijgt de frank mee, dan hoeft dat geen consequenties te hebben voor Zwitserland. Ze moeten zich meer zorgen maken als de euro laag staat.
Heb het even opgezocht, maar Zwitserland heeft een maximale wisselkoers ingesteld ten opzichte van de euro. De concurrentiepositie van Zwitserland blijft dus optimaal. Mochten ze hem evenredig met de euro meegroeien, dan neemt de waarde van het Zwitserse kapitaal toe, waardoor er juist veel geld naar hun economie stroomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh, dat ze hem ontkoppelen is mij meer dan duidelijk, ze moeten wel.
Maar het werkt twee kanten op, groeit de economie en blijft de koppeling bestaan, dan vloeit er op twee manieren veel geld uit de Zwitserse economie weg.
Ik denk dat toetreding tot de euro een enorme impuls zal zijn voor de Zwitserse export en het toerisme.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ontwijk jij mijn toets van jouw economische kennis.
Zeer verstandig, want op het moment dat de angst verdwenen is zullen een heleboel mensen hun Zwitserse Franken weer gaan omruilen, dat hoeven ze dus dan niet meer op te vangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, maar Zwitserland heeft een maximale wisselkoers ingesteld ten opzichte van de euro. De concurrentiepositie van Zwitserland blijft dus optimaal.
Die vraag stelde je aan mij, en ze hebben daar geen referendum over gehouden. Het is ook niet zo'n belangrijk issue waar je een referendum over gaat houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat toetreding tot de euro een enorme impuls zal zijn voor de Zwitserse export en het toerisme.
Als je dat niet met me eens bent mag je het weerleggen.
Maar geef nou eens antwoord op de vraag of de Zwitserse regering haar burgers heeft gevraagd of ze de Frank aan de Euro moesten koppelen?
Ik denk het niet, ze laten het volk alleen beslissen over futiliteiten, niet over monetaire politiek. En terecht, anders ligt je land zo op z'n gat.
Op het moment dat de economie in Europa weer gaat groeien zie ik dat juist omgekeerd. De reden waarom de Frank zo duur werd was omdat veel mensen in paniek hun euro's hebben weggezet als Franken. Is het echter weer rustig en kan het kapitaal (wat buitenlanders nu in Franken in Zwitserland hebben staan) weer in Europa worden ingezet, dan ruilen ze het om en vloeit het het land weer uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Mochten ze hem evenredig met de euro meegroeien, dan neemt de waarde van het Zwitserse kapitaal toe, waardoor er juist veel geld naar hun economie stroomt.
Het is juist een te belangrijk issue om een referendum over te houdenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Die vraag stelde je aan mij, en ze hebben daar geen referendum over gehouden. Het is ook niet zo'n belangrijk issue waar je een referendum over gaat houden.
Leg eerst eens uit waarom een toetreding tot de euro een impuls zal zijn voor de Zwitserse export, dan kan ik pas bepalen of ik het met die argumentatie eens ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat toetreding tot de euro een enorme impuls zal zijn voor de Zwitserse export en het toerisme. Als je dat niet met me eens bent mag je het weerleggen.
Het lijkt mij niet per definitie verstandig. Voor de export is het gunstig, maar voor de import ongunstig. Het is afhankelijk van de conjunctuur wanneer zich zoiets voor doet. In het hoog conjunctuur kun je beter inzetten op import, laag conjunctuur op export.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeer verstandig, want op het moment dat de angst verdwenen is zullen een heleboel mensen hun Zwitserse Franken weer gaan omruilen, dat hoeven ze dus dan niet meer op te vangen.
Dat is stemmen om groei of krimp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is juist een te belangrijk issue om een referendum over te houden
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg eerst eens uit waarom een toetreding tot de euro een impuls zal zijn voor de Zwitserse export, dan kan ik pas bepalen of ik het met die argumentatie eens ben.
Oe! Mag ik die lenen voor op FB?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Ah, je ziet ook in dat de kiezer te paaien is met retoriek. Net als de 60% tax bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is juist een te belangrijk issue om een referendum over te houden
Leg eens uit waarom het dan goedkoper zou worden om te exporteren naar de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ze kunnen het zo goedkoop maken als ze willen, maar dat zal aardig wat spanning binnen de eurozone brengen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.
Mogelijk wel. Pourquoi?quote:
Schapen<Herdershonden<Wolven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld.
Vergelijk je nu Zwitserland met Griekenland?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het dan goedkoper zou worden om te exporteren naar de EU.
En op het moment dat Zwitserland zou toetreden tot de Euro, dan ontstaat er een kapitaalvlucht naar het buitenland. Dat is nu net wat Griekenland de nek om heeft gedaan, het feit dat er veel kapitaal aan de economie is onttrokken. Hoe is het gunstig voor een land als ze kapitaal verliezen?
130 km/uquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Wat een hoop populistisch geneuzel bij de PvdA trouwens. Allemaal om te winnen.
Welke belastingregels? De BTW? Dat lijkt mij juist een van de grootste voordelen van de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ze kunnen het zo goedkoop maken als ze willen, maar dat zal aardig wat spanning binnen de eurozone brengen.
Zolang ze niet bij de euro gaan, zolang hoeven ze ook niet mee te doen met al die Europese belastingregels. Dat is in de hoofdzaak de reden waarom Zwitserland zoveel buitenlandse ondernemingen trekt.
Ik heb er maar een apart topic over geopend: [Stelling] Referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, je ziet ook in dat de kiezer te paaien is met retoriek. Net als de 60% tax bijvoorbeeld.
Ssssst laat rechts zich nou gewoon beter voelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
130 km/u![]()
Meer blauw op straat, ja blauwe zones....![]()
Zwitserland heeft een goed ondernemersklimaat door lage belastingen. Daarnaast zal de EU op den duur ook eigen (belasting-)inkomsten willen, zoals de transactietaks, recent de vliegtaks. Ze vinden wel een manier, en Zwitserland hoeft daar niet aan mee te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke belastingregels? De BTW? Dat lijkt mij juist een van de grootste voordelen van de EU.
Kregen we Wildersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Op NL2 na de reclame, de dag dat Pim Fortuyn won
Dan reis ik met jou mee. Als het mag uiteraard. Heb ik ook iets dat mij op tijd laat komen.quote:
De redenen waarom het kapitaal wegvloeit is verschillend, maar feit blijft dat hetzelfde optreed, namelijk dat kapitaal uit een land wordt onttrokken. En ik wilde van jou weten waarom dat een gunstig iets zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergelijk je nu Zwitserland met Griekenland?
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Op NL2 na de reclame, de dag dat Pim Fortuyn won
In tijden van hoogconjunctuur heb je ze nooit horen klagen over de HRA, maar nu is het de grootste hervormingsmaatregel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Wat een hoop populistisch geneuzel bij de PvdA trouwens. Allemaal om te winnen.
Oh ja, ik ga de popcorn effe pakken. Lekker lachen om een incompetente dooie relnichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
Broek al op je knieën Remlof? Docu over Fortuyn begint zo.
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In tijden van hoogconjunctuur heb je ze nooit horen klagen over de HRA, maar nu is het de grootste hervormingsmaatregel.
Ik schat ze hier hoger in dan Fortuinisten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
In before iedereen losgaat tegen remlof.
De koppen van de heren tijdens het TV debat na de verkiezingen waren wel erg mooi, als kippen die naar het onweer keken zaten ze tegenover Fortuyn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.
Of kijken naar: Mijn leven in puin?
Sluit wel mooi aan op de 'puinhopen van paars'.
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef waht het volgende:
Ach, Griekenland moet 20 maart beginnen met betalen. We zullen zien.
Jullie leren me zo veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.
Daar heb ik niets over gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.quote:
quote:
Homo, yes yesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Jaja, hier ga ik heen mensen:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Kun je hem weer lekker in de billetjes knijpen.quote:
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
Jammer, als de wereld tegelijkertijd zou vergaan had me dat wel leuk geleken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.
Alleen al omdat het zo'n links-basher was. Die linkse troep heeft er nog steeds trauma's van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.
VS. Dat zijn immers beste vrienden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie wilde hem nu ook alweer knuffelen?
Ze hebben wel gepraat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
He Koos, je moeder:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |