Wat is dit nou weer voor een onzin? Ze kunnen het zo goedkoop maken als ze willen, maar dat zal aardig wat spanning binnen de eurozone brengen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig, het wordt dan goedkoper om te exporteren naar EU-landen en vooral Euro-landen.
Mogelijk wel. Pourquoi?quote:
Schapen<Herdershonden<Wolven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Friek_ het volgende:
; er zijn hogere en lagere mensen op deze wereld.
Vergelijk je nu Zwitserland met Griekenland?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het dan goedkoper zou worden om te exporteren naar de EU.
En op het moment dat Zwitserland zou toetreden tot de Euro, dan ontstaat er een kapitaalvlucht naar het buitenland. Dat is nu net wat Griekenland de nek om heeft gedaan, het feit dat er veel kapitaal aan de economie is onttrokken. Hoe is het gunstig voor een land als ze kapitaal verliezen?
130 km/uquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Wat een hoop populistisch geneuzel bij de PvdA trouwens. Allemaal om te winnen.
Welke belastingregels? De BTW? Dat lijkt mij juist een van de grootste voordelen van de EU.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ze kunnen het zo goedkoop maken als ze willen, maar dat zal aardig wat spanning binnen de eurozone brengen.
Zolang ze niet bij de euro gaan, zolang hoeven ze ook niet mee te doen met al die Europese belastingregels. Dat is in de hoofdzaak de reden waarom Zwitserland zoveel buitenlandse ondernemingen trekt.
Ik heb er maar een apart topic over geopend: [Stelling] Referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, je ziet ook in dat de kiezer te paaien is met retoriek. Net als de 60% tax bijvoorbeeld.
Ssssst laat rechts zich nou gewoon beter voelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
130 km/u![]()
Meer blauw op straat, ja blauwe zones....![]()
Zwitserland heeft een goed ondernemersklimaat door lage belastingen. Daarnaast zal de EU op den duur ook eigen (belasting-)inkomsten willen, zoals de transactietaks, recent de vliegtaks. Ze vinden wel een manier, en Zwitserland hoeft daar niet aan mee te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke belastingregels? De BTW? Dat lijkt mij juist een van de grootste voordelen van de EU.
Kregen we Wildersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Op NL2 na de reclame, de dag dat Pim Fortuyn won
Dan reis ik met jou mee. Als het mag uiteraard. Heb ik ook iets dat mij op tijd laat komen.quote:
De redenen waarom het kapitaal wegvloeit is verschillend, maar feit blijft dat hetzelfde optreed, namelijk dat kapitaal uit een land wordt onttrokken. En ik wilde van jou weten waarom dat een gunstig iets zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergelijk je nu Zwitserland met Griekenland?
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Op NL2 na de reclame, de dag dat Pim Fortuyn won
In tijden van hoogconjunctuur heb je ze nooit horen klagen over de HRA, maar nu is het de grootste hervormingsmaatregel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef mlg het volgende:
Wat een hoop populistisch geneuzel bij de PvdA trouwens. Allemaal om te winnen.
Oh ja, ik ga de popcorn effe pakken. Lekker lachen om een incompetente dooie relnichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
Broek al op je knieën Remlof? Docu over Fortuyn begint zo.
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In tijden van hoogconjunctuur heb je ze nooit horen klagen over de HRA, maar nu is het de grootste hervormingsmaatregel.
Ik schat ze hier hoger in dan Fortuinisten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
In before iedereen losgaat tegen remlof.
De koppen van de heren tijdens het TV debat na de verkiezingen waren wel erg mooi, als kippen die naar het onweer keken zaten ze tegenover Fortuyn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.
Of kijken naar: Mijn leven in puin?
Sluit wel mooi aan op de 'puinhopen van paars'.
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef waht het volgende:
Ach, Griekenland moet 20 maart beginnen met betalen. We zullen zien.
Jullie leren me zo veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.
Daar heb ik niets over gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |