Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Zolang er maar meer vrouwen zijn
Straks gemiddeld twee vrouwen voor elke heteroseksuele man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.
En vrouwen studeren beterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.
Kom jij uit Amsterdam naar de meet?quote:
Na mij de zondvloed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks gemiddeld twee vrouwen voor elke heteroseksuele man.
En het is ook goed om de bevolkingsgroei tegen te gaan, we zullen alleen de immigratie naar de westerse wereld moeten opvoeren om vergrijzing tegen te gaan.
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na mij de zondvloed.
Tegen die tijd ben ik allang dood.
Nu moeten we logisch gaan nadenken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?
Of is dit gewoon het bewijs dat homofilie niet genetisch bepaald is?
Het kan ook generaties overslaan, denk aan blanke kinderen bij zwarte koppels waarbij een van de grootouders blank was bijvoorbeeld. En er word ook wel gedacht dat het ligt aan omstandigheden in de baarmoeder ook, dus dat zou 't niet genetisch maken per se.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?
Oh ja, logisch nadenken is niet besteed aan juristenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu moeten we logisch gaan nadenken.
Ik haak af.
Als het embryo met de mond open naar beneden in de baarmoeder ligt ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan ook generaties overslaan, denk aan blanke kinderen bij zwarte koppels waarbij een van de grootouders blank was bijvoorbeeld. En er word ook wel gedacht dat het ligt aan omstandigheden in de baarmoeder ook, dus dat zou 't niet genetisch maken per se.
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet ik veel, De_Nuance komt altijd met die wetenschappelijke posts, ik herinner me ook niet alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het embryo met de mond open naar beneden in de baarmoeder ligt ofzo?
Liegen en bedriegen is het enige wat die mannen kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, logisch nadenken is niet besteed aan juristen
Klopt, als kleine peuter VS keek ik eens in het Groot Encyclopedie der Mensheid en dacht; ach kan wel een minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?
Ik voel verwantschap. Alhoewel ik slimmer ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liegen en bedriegen is het enige wat die mannen kunnen.
Is de mensheid wel zeker van haar voortbestaan? Of heb ik te vaak "Life after people" gekeken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de mensheid wel zeker van haar voortbestaan? Of heb ik te vaak "Life after people" gekeken?
Ik wilde gevat reageren, maar ik kan niet anders dan mij bij deze constatering neerleggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel verwantschap. Alhoewel ik slimmer ben.
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.
Ach de mensheid is sowieso een zelfdestructieve diersoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.
Je merkt het bij diverse kikker en vissensoorten die van geslacht veranderen als er van een bepaald geslacht te weinig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.
Er zit niet zoiets ingebakken als 'voortbestaan van de soort'. Zoals ik al zei zijn er wel wat mechanismen die onder stressvolle omstandigheden in werking treden (bijvoorbeeld hogere mutatieratio's), maar dat is een zeer grove proxy indicator.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.
Bedoel je niet "de mens"?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de mensheid is sowieso een zelfdestructieve diersoort.
Als blijkt dat bij de laatste wereldwijde kikkertelling blijkt dat er te weinig van een bepaald geslacht zijn of als ze in hun directe omgeving dat tekort ervaren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je merkt het bij diverse kikker en vissensoorten die van geslacht veranderen als er van een bepaald geslacht te weinig is.
Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
Mjah, als de mens zich echt bekommerde om het voortbestaan van de soort waren we na het Apollo-programma niet lui achterover gaan leunen maar hadden we de Maan en Mars al lang gekoloniseerd, kostte wat kost.
De enige manier om als soort eeuwig voort te blijven bestaan is je te verspreiden over het heelalquote:
Als jij even een ruimteschip uitvindt dat ook daadwerkelijk buiten ons zonnestelsel kan reizen, gaarne.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige manier om als soort eeuwig voort te blijven bestaan is je te verspreiden over het heelal
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als blijkt dat bij de laatste wereldwijde kikkertelling blijkt dat er te weinig van een bepaald geslacht zijn of als ze in hun directe omgeving dat tekort ervaren?
Jawel, maar dan kunnen we nog eens een hemellichaam volkomen onleefbaar maken door een totale nucleaire oorlog ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?
Op de Maan of Mars kunnen we niet dood?
Ik heb het nog zo expliciet verboden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er weer Waar in de TT staat.
Hij stemt PvdA, ergo luchtkastelen behoren tot zijn expertise.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij even een ruimteschip uitvindt dat ook daadwerkelijk buiten ons zonnestelsel kan reizen, gaarne.
Overweeg je een genderoperatie Dago?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.
Gaaf, de volgende stap, geen ICBM's meer maar ISSBM's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kunnen we nog eens een hemellichaam volkomen onleefbaar maken door een totale nucleaire oorlog ofzo
Dat heb ik speciaal voor jou gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er weer Waar in de TT staat.
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.
Hoe langer de vliegtijd, hoe makkelijker ze zijn te onderscheppen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaaf, de volgende stap, geen ICBM's meer maar ISSBM's.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij stemt PvdA, ergo luchtkastelen behoren tot zijn expertise.
En daarna ga ik op kosten van anderen tijdens meets slechte whiskey drinken.quote:
U heeft nog geen televisie en internet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarna ga ik op kosten van anderen tijdens meets slechte whiskey drinken.
En zodra een iemand ook maar een rijstkorrel meer heeft dan de rest is hij een graaier en moet 60% van die rijstkorrel verdeeld worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een perfect links voertuig, iedereen hetzelfde onvreetbare voer en opgesloten in exact dezelfde kleine woonruimtes.
Hm er is al een verdrag getekend waardoor er geen nucleair materiaal mag zijn buiten de dampkring, dus helaas we zullen het moeten houden bij onze eigen buurtjes bestoken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe langer de vliegtijd, hoe makkelijker ze zijn te onderscheppen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.
Nee, ik Fok! nog op briefpapier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
U heeft nog geen televisie en internet?
Wetenschap is tegenwoordig zo verdomd science-fiction geworden, wel gaaf eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Dagonet het volgende:
Daar zijn ze trouwens wel mee aan het sleutelen, teleportatie..
Dat is wel gaaf, dan kan je bij bol.com iets bestellen en dan heb je het ook à la minute in huis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:09 schreef Dagonet het volgende:
Daar zijn ze trouwens wel mee aan het sleutelen, teleportatie..
Been there done that. Gelukkig heb ik er geen slechte smaak aan overgehouden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een tijdreis naar de 80's willen maken.
Jij denkt als eerste aan bol.com terwijl je vriendin in Milaan zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, dan kan je bij bol.com iets bestellen en dan heb je het ook à la minute in huis.
Daar heb je de replicators/3d printers voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, dan kan je bij bol.com iets bestellen en dan heb je het ook à la minute in huis.
Vieze kasthetero.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
Oh verdomme, ik denk bij teleportatie aan remlof's vriendin.
quote:The spaceship to which Ford and Arthur have teleported, marked as "Golgafrincham Ark Fleet, Ship B" is filled with bodies, such as frozen telephone sanitisers, hairdressers, and advertising account executives. Whilst inspecting the bodies, they are captured by Number Two, the third-in-command of the ship, who takes them to the bridge.
Here, they meet the Captain (who is taking a bath in a large bathtub in the bridge, and has been for the last some years). He reluctantly grants permission to Number Two to interrogate Arthur and Ford, and asks him to find out what they want to drink.
Conversing with the Captain, they discover that the bodies are not, as they believed, dead, but frozen. They are intending to colonise another planet, because their original planet was "doomed". The "A Ark" was supposed to contain leaders, the "C Ark" to contain workers, and the "B Ark" to contain middle-men. It becomes apparent that the stories of impending doom were nonsense, and the A Ark and C Ark were never launched.
Lekker op Sledgehammer rondstampen in zo'n foute disco.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there done that. Gelukkig heb ik er geen slechte smaak aan overgehouden.
Nee, ze beginnen eerst met lichte objecten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
Oh verdomme, ik denk bij teleportatie aan remlof's vriendin.
Dat is een beetje jammer voor je moeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ze beginnen eerst met lichte objecten.
Die zal inmiddels wel zo goed als niets meer wegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer voor je moeder.
Ja Remlof, nu vuurt je grap lelijk terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel zo goed als niets meer wegen.
Dat krijg je als je Koos z'n moeder haar enige toepassing misbruikt voor anderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja Remlof, nu vuurt je grap lelijk terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |