Er zit niet zoiets ingebakken als 'voortbestaan van de soort'. Zoals ik al zei zijn er wel wat mechanismen die onder stressvolle omstandigheden in werking treden (bijvoorbeeld hogere mutatieratio's), maar dat is een zeer grove proxy indicator.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.
Bedoel je niet "de mens"?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de mensheid is sowieso een zelfdestructieve diersoort.
Als blijkt dat bij de laatste wereldwijde kikkertelling blijkt dat er te weinig van een bepaald geslacht zijn of als ze in hun directe omgeving dat tekort ervaren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je merkt het bij diverse kikker en vissensoorten die van geslacht veranderen als er van een bepaald geslacht te weinig is.
Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
Mjah, als de mens zich echt bekommerde om het voortbestaan van de soort waren we na het Apollo-programma niet lui achterover gaan leunen maar hadden we de Maan en Mars al lang gekoloniseerd, kostte wat kost.
De enige manier om als soort eeuwig voort te blijven bestaan is je te verspreiden over het heelalquote:
Als jij even een ruimteschip uitvindt dat ook daadwerkelijk buiten ons zonnestelsel kan reizen, gaarne.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige manier om als soort eeuwig voort te blijven bestaan is je te verspreiden over het heelal
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als blijkt dat bij de laatste wereldwijde kikkertelling blijkt dat er te weinig van een bepaald geslacht zijn of als ze in hun directe omgeving dat tekort ervaren?
Jawel, maar dan kunnen we nog eens een hemellichaam volkomen onleefbaar maken door een totale nucleaire oorlog ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?
Op de Maan of Mars kunnen we niet dood?
Ik heb het nog zo expliciet verboden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er weer Waar in de TT staat.
Hij stemt PvdA, ergo luchtkastelen behoren tot zijn expertise.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij even een ruimteschip uitvindt dat ook daadwerkelijk buiten ons zonnestelsel kan reizen, gaarne.
Overweeg je een genderoperatie Dago?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.
Gaaf, de volgende stap, geen ICBM's meer maar ISSBM's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kunnen we nog eens een hemellichaam volkomen onleefbaar maken door een totale nucleaire oorlog ofzo
Dat heb ik speciaal voor jou gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat er weer Waar in de TT staat.
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Directe omgeving, voor mensen is de directe omgeving natuurlijk de hele wereld.
Hoe langer de vliegtijd, hoe makkelijker ze zijn te onderscheppen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaaf, de volgende stap, geen ICBM's meer maar ISSBM's.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij stemt PvdA, ergo luchtkastelen behoren tot zijn expertise.
En daarna ga ik op kosten van anderen tijdens meets slechte whiskey drinken.quote:
U heeft nog geen televisie en internet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij ook eens heel rap zo'n teleportatiedingetje.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarna ga ik op kosten van anderen tijdens meets slechte whiskey drinken.
En zodra een iemand ook maar een rijstkorrel meer heeft dan de rest is hij een graaier en moet 60% van die rijstkorrel verdeeld worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een perfect links voertuig, iedereen hetzelfde onvreetbare voer en opgesloten in exact dezelfde kleine woonruimtes.
Hm er is al een verdrag getekend waardoor er geen nucleair materiaal mag zijn buiten de dampkring, dus helaas we zullen het moeten houden bij onze eigen buurtjes bestoken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe langer de vliegtijd, hoe makkelijker ze zijn te onderscheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |