Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en? Zolang er maar meer vrouwen zijn
Straks gemiddeld twee vrouwen voor elke heteroseksuele man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.
En vrouwen studeren beterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, volgens mij worden er statistisch gezien steeds meer vrouwen dan mannen geboren en zijn wij gedoemd een minderheid te worden.
Kom jij uit Amsterdam naar de meet?quote:
Na mij de zondvloed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks gemiddeld twee vrouwen voor elke heteroseksuele man.
En het is ook goed om de bevolkingsgroei tegen te gaan, we zullen alleen de immigratie naar de westerse wereld moeten opvoeren om vergrijzing tegen te gaan.
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Na mij de zondvloed.
Tegen die tijd ben ik allang dood.
Nu moeten we logisch gaan nadenken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?
Of is dit gewoon het bewijs dat homofilie niet genetisch bepaald is?
Het kan ook generaties overslaan, denk aan blanke kinderen bij zwarte koppels waarbij een van de grootouders blank was bijvoorbeeld. En er word ook wel gedacht dat het ligt aan omstandigheden in de baarmoeder ook, dus dat zou 't niet genetisch maken per se.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ehh, gezien homo's zich niet voortplanten zouden er genetisch gezien toch steeds minder van moeten zijn?
Oh ja, logisch nadenken is niet besteed aan juristenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu moeten we logisch gaan nadenken.
Ik haak af.
Als het embryo met de mond open naar beneden in de baarmoeder ligt ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan ook generaties overslaan, denk aan blanke kinderen bij zwarte koppels waarbij een van de grootouders blank was bijvoorbeeld. En er word ook wel gedacht dat het ligt aan omstandigheden in de baarmoeder ook, dus dat zou 't niet genetisch maken per se.
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet ik veel, De_Nuance komt altijd met die wetenschappelijke posts, ik herinner me ook niet alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het embryo met de mond open naar beneden in de baarmoeder ligt ofzo?
Liegen en bedriegen is het enige wat die mannen kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, logisch nadenken is niet besteed aan juristen
Klopt, als kleine peuter VS keek ik eens in het Groot Encyclopedie der Mensheid en dacht; ach kan wel een minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?
Ik voel verwantschap. Alhoewel ik slimmer ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liegen en bedriegen is het enige wat die mannen kunnen.
Is de mensheid wel zeker van haar voortbestaan? Of heb ik te vaak "Life after people" gekeken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is homofilie niet ook een neiging die bij dieren sterk afneemt wanneer het voorbestaan van de soort in het gedrang komt en is de opkomst van homofilie bij mensen niet juist omdat wij als soort zeker van ons voorbestaan zijn?
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de mensheid wel zeker van haar voortbestaan? Of heb ik te vaak "Life after people" gekeken?
Ik wilde gevat reageren, maar ik kan niet anders dan mij bij deze constatering neerleggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel verwantschap. Alhoewel ik slimmer ben.
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.
Ach de mensheid is sowieso een zelfdestructieve diersoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar het zit zeker wel ingeprogrammeerd. Somehow. En nee, het is niet god.
Je merkt het bij diverse kikker en vissensoorten die van geslacht veranderen als er van een bepaald geslacht te weinig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dieren zich bewust zijn van 'voortbestaan van de soort'. Stress kan wel een effect hebben op genexpressie, maar deze had ik nog nooit gehoord in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |