De koppen van de heren tijdens het TV debat na de verkiezingen waren wel erg mooi, als kippen die naar het onweer keken zaten ze tegenover Fortuyn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, leuk om dat weer eens terug te zien.
Of kijken naar: Mijn leven in puin?
Sluit wel mooi aan op de 'puinhopen van paars'.
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef waht het volgende:
Ach, Griekenland moet 20 maart beginnen met betalen. We zullen zien.
Jullie leren me zo veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, Robin neemt mijn frame over. Heel goed.
Daar heb ik niets over gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde moment waarop Israel een einde wilde maken aan de nucleaire ambities van Iran?
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.quote:
quote:
Homo, yes yesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Jaja, hier ga ik heen mensen:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Kun je hem weer lekker in de billetjes knijpen.quote:
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
Jammer, als de wereld tegelijkertijd zou vergaan had me dat wel leuk geleken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.
Alleen al omdat het zo'n links-basher was. Die linkse troep heeft er nog steeds trauma's van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.
VS. Dat zijn immers beste vrienden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie wilde hem nu ook alweer knuffelen?
Ze hebben wel gepraat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
He Koos, je moeder:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |