Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik nou dat je een klusje voor een overkapping aan het binnenhalen bent?
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.quote:
quote:
Homo, yes yesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Jaja, hier ga ik heen mensen:
[ afbeelding ]
Sorry Dago![]()
Kun je hem weer lekker in de billetjes knijpen.quote:
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iran zou in de komende periode toch die nucleaire installaties ondergronds gaan verplaatsen, waarop het te laat zou zijn om ze dmv een bombardement te vernietigen. Vandaar dat een point of no return ergens in maart / april zou worden gepasseerd.
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wees eerlijk, soms wel vermakelijk.
Jammer, als de wereld tegelijkertijd zou vergaan had me dat wel leuk geleken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat was ergens in de komende maanden. Waarschijnlijk zien we eerder een Griekse default dan Iraanse verschroeide aarde.
Alleen al omdat het zo'n links-basher was. Die linkse troep heeft er nog steeds trauma's van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.
VS. Dat zijn immers beste vrienden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie wilde hem nu ook alweer knuffelen?
Ze hebben wel gepraat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
He Koos, je moeder:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS. Dat zijn immers beste vrienden.
Welnee, die is zo hard aangepakt dat hij z'n kaken nog steeds stijf op elkaar houdt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat Melkert te hard is aangepakt.
Geert is een clown met mislukte ballondiertjes, Fortuyn was een goochelaar met een hoge hoed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond Pim veel vermakelijker, en van een ander kaliber.
Het liet vooral zien dat men uit linkse hoek geen enkele smerige campagnetruuk schuwen als ze te maken krijgen met kritiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Alleen al omdat het zo'n links-basher was. Die linkse troep heeft er nog steeds trauma's van.
Zo nu en dan blazen ze een Iraanse wetenschapper op maar meer vuurwerk dan dat krijgen we niet denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer, als de wereld tegelijkertijd zou vergaan had me dat wel leuk geleken.
Maar aan de andere kant, als autist zijn twee fiepen tegelijk natuurlijk ook niet goed.
Vooral omdat jij je er zo over opwindt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom jullie toch zo vastklingen aan zo'n doorgedraaid joch, de tering zeg.
Die rotkop kan ik me al nauwelijks meer herinneren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, die is zo hard aangepakt dat hij z'n kaken nog steeds stijf op elkaar houdt.
Een lot dat iedere PvdA'er siert.
Ja, wie wil er nou geassocieerd worden met een toekomstig TBS patient.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral omdat jij je er zo over opwindt.
Ik vind het fijn dat al die PvdA'ers na hun politieke carrière doorstromen naar prestigieuze functies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat Melkert te hard is aangepakt.
Ik zie in hem wel de "nieuwe fortuyn", aangezien links net als met fortuyn zich zo opwindt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral omdat jij je er zo over opwindt.
Die uitstraling krijg ik anders nooit meer uit m'n kop, godver zijn hele gezicht straalt moraalridder uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Die rotkop kan ik me al nauwelijks meer herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |