Het is dat ik geen vrienden heb, anders zouden er vast al wel een paar van dodelijk zijn verongelukt.quote:
Wie geeft dat precies niet toe dan? Melkert zelf alleen niet volgens mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe het linkse kamp nog steeds niet toegeeft dat Melkert gewoon een enorme prutser was in dat debat, nee het was de schuld van de Journalisten.
Die vrouw was het ergst bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie geeft dat precies niet toe dan? Melkert zelf alleen niet volgens mij.
Vroeger toen ik nog jong en rebels was heb ik twee maten verloren, eentje klapte met zijn opgevoerde MT tegen een onverlichte container die op straat stond, een andere klapte met onbekende hoeveelheid alcohol in zijn bloed tegen een geluidswal met onbekende snelheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vrienden heb, anders zouden er vast al wel een paar van dodelijk zijn verongelukt.
M'n moeder wacht ook nog op de dag dat de politie bij haar aan de deur komt.
Welke vrouw?quote:
Tsja, het onverwachte overlijden van dierbaren is iets waar we allemaal mee geconfronteerd worden, het is alleen te hopen dat we zelf nooit het slachtoffer zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog jong en rebels was heb ik twee maten verloren, eentje klapte met zijn opgevoerde MT tegen een onverlichte container die op straat stond, een andere klapte met onbekende hoeveelheid alcohol in zijn bloed tegen een geluidswal met onbekende snelheid.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat Melkert te hard is aangepakt.
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
Het was goed de laatste fatsoenlijke VVD'er nog een keer te zien, Hans Dijkstal
Zuur begint bijna een eretitel te worden. Moet een politicus dan de blije hollenbonker uithangen zoals Fortuyn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.
Een beetje lachen kan geen kwaad hé.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zuur begint bijna een eretitel te worden. Moet een politicus dan de blije hollenbonker uithangen zoals Fortuyn?
Was Melkerts rechterhand, en een groupy.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke vrouw?
Voor de duidelijkheid; ik ben niet aan het kijken. Ken het fragment, Melkert is een faalhaas, en verder boeit het mij vrij weinig.
Mark Rutte is een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Alexander Pechtold kan ook inhoudelijk zijn zonder zo'n zure zak te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zuur begint bijna een eretitel te worden. Moet een politicus dan de blije hollenbonker uithangen zoals Fortuyn?
Het gelach van Rutte begint eigenlijk nogal gênant te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mark Rutte is een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Alexander Pechtold kan ook inhoudelijk zijn zonder zo'n zure zak te worden.
Groupies zijn dan ook niet objectief en rationeel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was Melkerts rechterhand, en een groupy.
Toen ik 12 was verloren wij onze tante die is op haar vrijgezellenfeest is verongelukt, op haar crematie speelde dit liedje:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, het onverwachte overlijden van dierbaren is iets waar we allemaal mee geconfronteerd worden, het is alleen te hopen dat we zelf nooit het slachtoffer zijn.
Hans Dijkstal zuur?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.
Precies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef GSbrder het volgende:
Rutte en Pechtold zijn allebei te eendimensionaal. De één is een zeikerd en de ander een lachkanon.
Mark Rutte komt op mij over als een figuur zonder enige diepgang. Iemand die alles weglacht en niet zijn verantwoordelijkheden neemt. Een zak hooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mark Rutte is een goed voorbeeld van hoe het wel kan. Alexander Pechtold kan ook inhoudelijk zijn zonder zo'n zure zak te worden.
Nee, daar zijn ze niet voor aangesteld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef waht het volgende:
Politici moeten zich meer richten op wat er goed gaat.
http://www.happynews.nl/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef waht het volgende:
Politici moeten zich meer richten op wat er goed gaat.
De usual suspects blijven in hun rol hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, het is moeilijk de politieke voorkeuren los te zien van hoe jullie over een persoon denken?
Nee hoor. Waarom moeten we Rutte geweldig vinden? Laten we eerlijk wezen, de beste man scoort niet meer dan een 7- als premier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, het is moeilijk de politieke voorkeuren los te zien van hoe jullie over een persoon denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |