Je weet dat Jack ten val gebracht is nadat ie Pieter wilde wippen, en dat je met Pieter beter niet kon neuken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uitgestreken hoofd van hem met die flauwe frames. Heerlijk.
Klinkt als een plan en een reden om vanuit Amsterdam te reizen de 31e. We hebben het nog wel over de tijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan reis ik met jou mee. Als het mag uiteraard. Heb ik ook iets dat mij op tijd laat komen.
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw moest een eind omrijden de n-weg was afgesloten met politiewagens Nu ben ik benieuwd of er een ongeluk is gebeurt maar heb geen zin om te gaan kijken.....
Waarschijnlijk een frontale botsing met een aantal jongeren uit je dorp waarvan er 2 dodelijk zijn verwond en er nog eentje in het ziekenhuis komt te overlijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw moest een eind omrijden de n-weg was afgesloten met politiewagens Nu ben ik benieuwd of er een ongeluk is gebeurt maar heb geen zin om te gaan kijken.....
Maar dan ook weer kansloos dan mensen er nog mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe het linkse kamp nog steeds niet toegeeft dat Melkert gewoon een enorme prutser was in dat debat, nee het was de schuld van de Journalisten.
Het was een geweldig amusante avond en het is een mooie terugblik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dan ook weer kansloos dan mensen er nog mee bezig zijn.
Shit happens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een frontale botsing met een aantal jongeren uit je dorp waarvan er 2 dodelijk zijn verwond en er nog eentje in het ziekenhuis komt te overlijden.
Het is dat ik geen vrienden heb, anders zouden er vast al wel een paar van dodelijk zijn verongelukt.quote:
Wie geeft dat precies niet toe dan? Melkert zelf alleen niet volgens mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe het linkse kamp nog steeds niet toegeeft dat Melkert gewoon een enorme prutser was in dat debat, nee het was de schuld van de Journalisten.
Die vrouw was het ergst bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie geeft dat precies niet toe dan? Melkert zelf alleen niet volgens mij.
Vroeger toen ik nog jong en rebels was heb ik twee maten verloren, eentje klapte met zijn opgevoerde MT tegen een onverlichte container die op straat stond, een andere klapte met onbekende hoeveelheid alcohol in zijn bloed tegen een geluidswal met onbekende snelheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vrienden heb, anders zouden er vast al wel een paar van dodelijk zijn verongelukt.
M'n moeder wacht ook nog op de dag dat de politie bij haar aan de deur komt.
Welke vrouw?quote:
Tsja, het onverwachte overlijden van dierbaren is iets waar we allemaal mee geconfronteerd worden, het is alleen te hopen dat we zelf nooit het slachtoffer zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog jong en rebels was heb ik twee maten verloren, eentje klapte met zijn opgevoerde MT tegen een onverlichte container die op straat stond, een andere klapte met onbekende hoeveelheid alcohol in zijn bloed tegen een geluidswal met onbekende snelheid.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
Overigens vind ik dat Melkert te hard is aangepakt.
Wat een opa was dat zeg. Ook zo'n zuur figuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
Het was goed de laatste fatsoenlijke VVD'er nog een keer te zien, Hans Dijkstal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |