Ik plaats Rutte nog onder Seyss-Inquart, dus een dikke onvoldoende.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik plaats hem nog onder Balkenende, een 6-.
Job Cohen was een goeie voor een burgermeesterpost, maar niet als politicus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
Melkert was een slechte politicus, nog veel slechter dan Job Cohen, die wel het volk toesprak na de moord op Theo van Gogh. Iets wat Balkenende had moeten doen maar waar die slapjanus gewoon niet toe in staat was.
Hij denkt, denk ik, dat als hij vaak genoeg roept dat dit kabinet kut is en valt dat dat ook zal gebeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard doel ik weer op remlof, die handelt de laatste tijd wel erg veel in zakken hooi.
Cohen was een goeie premier geweest ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Job Cohen was een goeie voor een burgermeesterpost, maar niet als politicus.
Melkert was een echte apparatchik
Ik heb toch goede hoop dat de PVV nu wel klaar is met het kabinet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij denkt, denk ik, dat als hij vaak genoeg roept dat dit kabinet kut is en valt dat dat ook zal gebeuren.
Dat zwartgallige is wat anders dan problemen managen, ook daar kan je positief in zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker achter de schermen. Dat zwartgallige gejengel heeft z'n invloed.
Seyss-Inquart was niet democratisch gekozen, dus die tel ik niet eens mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik plaats Rutte nog onder Seyss-Inquart, dus een dikke onvoldoende.
Die opmerkingen af en toe, hahaha.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik plaats Rutte nog onder Seyss-Inquart, dus een dikke onvoldoende.
Ik hoop meer dat het kabinet klaar is met de PVV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch goede hoop dat de PVV nu wel klaar is met het kabinet.
En dan PVV en SP die gezamenlijk meer dan een derde van de zetels behalen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch goede hoop dat de PVV nu wel klaar is met het kabinet.
Wacht maar tot je dochter om gescheiden Barbie vraagt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef betyar het volgende:
Barbie's bruiloft................. Maar goed dat ik een computer heb.
Net of de SP en de PVV de handen ineen slaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef waht het volgende:
[..]
En dan PVV en SP die gezamenlijk meer dan een derde van de zetels behalen?
Gezellig. Doe mij de goedlachse Rutte en dit quasi-liberale beleid dan maar.
Vergeet Ken's iPhone niet!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dochter om gescheiden Barbie vraagt.
Die komt met Kens huis, Kens Auto, Kens Motor etc etc
Dat bedoel ik dus. Ik begrijp dat politici dicht op de problemen zitten, dat is prima. De vraag is hoe ze daarmee omgaan en met het volk communiceren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zwartgallige is wat anders dan problemen managen, ook daar kan je positief in zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dochter om gescheiden Barbie vraagt.
Die komt met Kens huis, Kens Auto, Kens Motor etc etc
Godzijdank niet, maar ze zullen hun stempel drukken op dit land.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of de SP en de PVV de handen ineen slaan.
Dat niet nee, maar ik vond de vergelijking wel grappig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Seyss-Inquart was niet democratisch gekozen, dus die tel ik niet eens mee.
Zelf heb ik ook regelmatig de grootste plezier om mijn opmerking, je had het gezicht van de docent moeten zien toen ik hem voor de klas vertelde dat ik het niveau bij hem niet bijster hoog vond.quote:
Nee, zowel de PVV als de SP zijn over hun top heen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Godzijdank niet, maar ze zullen hun stempel drukken op dit land.
Wees eerlijk, dit is echt een slechte periode om verkiezingen te houden.
Het is ook een slechte periode om een PVV een kabinet te laten gedogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Godzijdank niet, maar ze zullen hun stempel drukken op dit land.
Wees eerlijk, dit is echt een slechte periode om verkiezingen te houden.
Breng je het dan ook dat je erbij kijkt alsof het volkomen vanzelfsprekend is, om daarna te gniffelen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik vond de vergelijking wel grappig.
[..]
Zelf heb ik ook regelmatig de grootste plezier om mijn opmerking, je had het gezicht van de docent moeten zien toen ik hem voor de klas vertelde dat ik het niveau bij hem niet bijster hoog vond.
Zes-en-een-kwart trouwens, zo noemde zelf mijn vader hem nogquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik vond de vergelijking wel grappig.
Oh absoluut, ik erger met rot aan het niveau in de kamer en wat intellectuele gehalte van de leden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik begrijp dat politici dicht op de problemen zitten, dat is prima. De vraag is hoe ze daarmee omgaan en met het volk communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |